En terecht! Heb eerst een astra gehad, daarna Golf 5 en nu Mercedesquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar zodra ik eenmaal mijn eerste Mercedes koop, koop ik (waarschijnlijk) nooit meer een ander merk.
Welk type?quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En terecht! Heb eerst een astra gehad, daarna Golf 5 en nu Mercedes
quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:50 schreef Dimens het volgende:
Verdomme had ik hem weer, zonder dat ik het wil.
C180 Sportcoupequote:
2004quote:
Een echte Mercedes, met zo'n typische Mercedes voorkant en lampen.quote:
Jaloers?quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Sport is ook fijn, heb xenon verlichting en leerquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een echte Mercedes, met zo'n typische Mercedes voorkant en lampen.
Koken.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:52 schreef coban het volgende:
Help eens. Ik verveel me, wat moet ik doen?
Kaarsvet over je eikel.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:52 schreef coban het volgende:
Elkaar?quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:52 schreef Rezania het volgende:
@Plastic_zak en Trollscience
Ga elkaar eens even lekker pesten via PM of DM.
heb je een vinger?quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:52 schreef coban het volgende:
Nee, de hele dag al niet.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:53 schreef Dimens het volgende:
Doet autoupdate in MyAt het bij jullie?
Je kunt ook niet meer quotenquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:53 schreef Dimens het volgende:
Doet autoupdate in MyAt het bij jullie?
Nice!quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Sport is ook fijn, heb xenon verlichting en leer
Wat is een Trollscience ?quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:52 schreef Rezania het volgende:
@Plastic_zak en Trollscience
Ga elkaar eens even lekker pesten via PM of DM.
Ja net gedaan voelt lekker.quote:
bijna met nieuwjaarquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:54 schreef speedking het volgende:
mensen die 16 zijn en op 30 december 17 worden![]()
Jouw familie is misschien niet normaal functionerend, maar dat betekend niet dat de rest van de mensheid om te huilen is.quote:
ik moest lachenquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:55 schreef coban het volgende:
Mensen die geen 18 zijn en geen negerturk met snor zijn
quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:56 schreef coban het volgende:
Mensen die elkaar afzeiken omdat ze allemaal mislukt zijn
Zei mevrouw de narcist.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:56 schreef coban het volgende:
Dat is een tekening geen treinquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is pas een bazentrein
quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:57 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
Dat is een tekening geen trein
Ja ik ben perfect.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zei mevrouw de narcist.Maar je hebt wel een punt.
Tekening van een trein.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:57 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
Dat is een tekening geen trein
En P_z is weer eens liefde aan het verspreiden.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:58 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Tekening van een trein.
Wat ben jij een kutuser trouwens
Ik vind jou wel een redelijke kwaliteitsuser. Jammer dat dit niet insgelijks is.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:58 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Tekening van een trein.
Wat ben jij een kutuser trouwens
Ik stop pas met mijn haatcampagne als jullie de haatcampagne tegen mij stoppenquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
En P_z is weer eens liefde aan het verspreiden.
JAMMER NINJAquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:59 schreef coban het volgende:
[..]
Geeft niet, niet iedereen kan coban zijn
Oké dan.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:59 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik stop pas met mijn haatcampagne als jullie de haatcampagne tegen mij stoppen
Echt wel, gewoon een snor en hoo...quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:59 schreef coban het volgende:
[..]
Geeft niet, niet iedereen kan coban zijn
quote:2. Geregistreerde gebruikers en registratie
e. Gebruiker verklaart bij het aanmaken van een profiel tenminste de leeftijd van zestien jaren te hebben bereikt, danwel toestemming te hebben van ouders of wettelijke voogd om op FOK! een profiel aan te maken.
MAAK JE ZIN EENS AF HMMMMM.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Echt wel, gewoon een snor en hoo...
Laat maar.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:00 schreef Plastic_zak het volgende:
Jullie zitten gewoon met een apparaat mijn gedachten te beïnvloeden
Ik ben vrouw ik kook hele dag door maar toch kan ik snel fokken.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik was even weg, stokbrood in de oven gooien.
Nee.quote:
Huiswerk maken op zaterdagavond?quote:
jA.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Huiswerk maken op zaterdagavond?
Ik zit niet meer op havo.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:02 schreef Plastic_zak het volgende:
Huiswerk hoor je op zondagavond te maken.
fixedquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:02 schreef Plastic_zak het volgende:
Huiswerk hoor je op zondagavond te maken.
Je wilde hooeeeer zeggen he! Maar even snel hoo gezegd.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Huiswerk maken op zaterdagavond?
quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:02 schreef Plastic_zak het volgende:
Huiswerk hoor je op zondagavond niet te maken.
Ja, echt wel.quote:
Mensen die dan nog een 8 gemiddeld staan.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mensen die zichzelf helemaal het einde vinden omdat ze geen hw maken en niets voor school doen.
ja maar jij doet niet ruig met kijkmijnougeenhwmakenbitches haha mensen die hw maken haha :")quote:
Oké.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:03 schreef coban het volgende:
[..]
Je wilde hooeeeer zeggen he! Maar even snel hoo gezegd.
Nee, het zit anders.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mensen die zichzelf helemaal het einde vinden omdat ze geen hw maken en niets voor school doen.
ICT.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, het zit anders.
Ik krijg geen huiswerk, en hoef niks voor school te doen.
Heb ik ook een tagje?quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
ICTZonder ICT had jij nu geen roze naam.
Ja maar bij mij is luiheidquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja maar jij doet niet ruig met kijkmijnougeenhwmakenbitches haha mensen die hw maken haha :")![]()
:")_!_!)!Isl;dfabgfn
Dit. Iets leuk vinden is belangrijker dan het geld imo.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:06 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
Als hij hierin plezier heeft, is het toch leuk voor hem?
jaquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:06 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
Als hij hierin plezier heeft, is het toch leuk voor hem?
Geld valt er wel degelijk te verdienen in de ICT wereld.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit. Iets leuk vinden is belangrijker dan het geld imo.
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhh dan is het een leuken tagje.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb zeg maar zo'n beetje de zelfde stylesheet als die van Dalando
Jij verdient ook alleen een leuke tag!quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhh dan is het een leuken tagje.
Eindelijk begrijp je hetquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit. Iets leuk vinden is belangrijker dan het geld imo.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhh dan is het een leuken tagje.
Dan vind ik 'iets leuk vinden' nog wel zwaarder wegen dan geld.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:07 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
Geld valt er wel degelijk te verdienen in de ICT wereld.
never say neverquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:08 schreef Dimens het volgende:
Ik wil vanavond een goede film kijken, maar wat is nou een leuke film?
Leuk? Of spannend? Actie / humor?quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:08 schreef Dimens het volgende:
Expertos.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:08 schreef Dimens het volgende:
Als het maar leuk is om te kijken.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Leuk? Of spannend? Actie / humor?
Hoiquote:
Trololosciencequote:
Oranje knaapquote:
BBQSausagequote:
Flipsquote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:09 schreef coban het volgende:
Ik heb denkbeeldige tagjes:
MK: mijn partner in baas zijn en wereld overnemen
Dimens: kickt op pijn freak
De rest: kutkindjens.
Ik was toch je mattie?quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:09 schreef coban het volgende:
Ik hoor tenminste niet bij de rest.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:09 schreef coban het volgende:
Assepoesterquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:08 schreef Dimens het volgende:
omg moet huilen van gelukquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:09 schreef coban het volgende:
Ben je bekend met de site Google?quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:08 schreef Dimens het volgende:
Season of the Witch of Bridesmaids.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als het maar leuk is om te kijken.
Moeten jij en dalando maar geen 'leuke meid' zetten bij mijquote:
Planet of the Apesquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als het maar leuk is om te kijken.
Ik heb bij jou "matties 4 life"quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:10 schreef coban het volgende:
[..]
Moeten jij en dalando maar geen 'leuke meid' zetten bij mij
Beide al gezien, wel leuke films.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Planet of the Apes![]()
Of eh, Phonebooth
Eet smakelijk.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:11 schreef Trollscience het volgende:
Ik ben eten
Kusjes voor iedereen
Behalve Plastic_zak
Ohjaquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik was toch je mattie?En je was toch getrouwd met Aight1?
smakelijkquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:11 schreef Trollscience het volgende:
Ik ben eten
Kusjes voor iedereen
Behalve Plastic_zak
Ja, maar ik vraag het hier.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ben je bekend met de site Google?
Haterquote:
1950 natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Moet ik dan die uit 1950 hebben of die uit 2002?
Maar Dalando, ik wil nu niet heel gemeen doen, en je hele extentie de grond in boren, maar;quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:09 schreef Dalando het volgende:
[..]
Hoi![]()
[..]
Trololoscience
[..]
Oranje knaap
[..]
BBQSausage
[..]
Flips
Gaat wel lekker vandaag
Maar ik kwam even om te zeggen dat de UDOWU applicatie voor chrome een update gehad heeft. Eerst stuurde hij per ongeluk mensen weer terug naar de pagina, maar inmiddels werkt het correct. Je moet even de applicatie de-installeren door op het sleuteltje rechtsbovenin chrome te klikken, extra, extenties, en dan op installatie ongedaan maken te klikken, en dan weer opnieuw installeren via de link in de OP.![]()
En kippetje, niet haten op ICT, als ik geen ICT zooi kon kon ik dit ding ook niet voor jullie maken
Ik ook.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb bij jou "matties 4 life"
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:15 schreef coban het volgende:
[..]
WAYOW ZIEN JULLIE DIT HAHAAA DI KRIJGEN JULLIE NOOIT VAN REZ WANT REZ EN IK MATTIES FOR LIFE JWZZZZ
Kan je dat eten van de voedselbank ook echt eten ? Ik dacht dat dit alleen voor de dieren was.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:11 schreef Trollscience het volgende:
Ik ben eten
Kusjes voor iedereen
Behalve Plastic_zak
Ja maar raad eens waar die extentie heen gaatquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Maar Dalando, ik wil nu niet heel gemeen doen, en je hele extentie de grond in boren, maar;
http://forum.fok.nl/topicchain/last/1979![]()
Denkbeeldige ja.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:11 schreef coban het volgende:
[..]
Ohja
Rez: mattie
Aight1: mijn man bitsjes moeten afblijven
Heb jij tagjes?
Eeecht?quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb bij jou "matties 4 life"
picsquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:13 schreef Dimens het volgende:
Ik zie net dat ze een 3D optie bij TPB hebben toegevoegd, vet.
Wat?quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:12 schreef coban het volgende:
[..]
Eeecht?
Oke dan gooi ik rezania wel weg en word jij mijn nieuwste maattie
Bbq: matties HVJ WJNMK NTB
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:15 schreef coban het volgende:
[..]
WAYOW ZIEN JULLIE DIT HAHAAA DI KRIJGEN JULLIE NOOIT VAN REZ WANT REZ EN IK MATTIES FOR LIFE JWZZZZ
Ik vervloek 29 augustus. Dit gaat mij nog lang vervolgenquote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:12 schreef coban het volgende:
[..]
Eeecht?
Oke dan gooi ik rezania wel weg en word jij mijn nieuwste maattie
Bbq: matties HVJ WJNMK NTB
ik haat die 'grap'quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Er kan nog veel meer; IJsselmeer, Markermeer.
Ja, alle belangrijke quotes sla ik op in een tekstdocument.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:14 schreef coban het volgende:
[..]
Ik vervloek 29 augustus. Dit gaat mij nog lang vervolgen
Hoe vind jij die quote zo snel?stiekem opgeslagen zeker
quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:12 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja maar raad eens waar die extentie heen gaat
Oh nee schatje asjeblieft niet huilen nee doe nou niet asjeblieeeeeft word ik ook sip van nou komop niet zo huilen wil je kusje hier kusjequote:Op zaterdag 10 september 2011 19:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik haat nietJij bent gewoon een hater
Ik haat ook wel eens iets. Dan denk ik altijd aan eenhoorns en bloemetjes, dan word ik weer helemaal blij.quote:
ik nietquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik haat ook wel eens iets. Dan denk ik altijd aan eenhoorns en bloemetjes, dan word ik weer helemaal blij.
Ik gnifflede.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Er kan nog veel meer; IJsselmeer, Markermeer.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:15 schreef Dalando het volgende:
[..]
Oh nee schatje asjeblieft niet huilen nee doe nou niet asjeblieeeeeft word ik ook sip van nou komop niet zo huilen wil je kusje hier kusjewil je seks oke ik kom wel langs gr gr
NEE EN TROUWENS VOOR BLADWIJZER MOET JE MEER DAN 1X KLIKKEN OF TYPEN EN BIJ MIJN EXTENTIE HOEF JE ALLEEN MAAR TE KLIKKEN.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Dan kun je toch gewoon een bladwijzer aanmaken? Of mocht ik dat niet zeggen.
Omgg ik sta opgeslagen op rezanias pcquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, alle belangrijke quotes sla ik op in een tekstdocument.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
Ik wist niet dat huilen tot seks kon leiden
Ooh, oké.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:16 schreef Dalando het volgende:
[..]
NEE EN TROUWENS VOOR BLADWIJZER MOET JE MEER DAN 1X KLIKKEN OF TYPEN EN BIJ MIJN EXTENTIE HOEF JE ALLEEN MAAR TE KLIKKEN.
Wij zijn alleen getrouwdquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:15 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Aight ? Laat maar , ik hoef die soa's niet.
Dat kan met een abo.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je dit kan doen met een abo, dan wil ik ooit nog wel eens overwegen om een abo te nemen.
Jup, dit kan met een abo. En verder kun je heel FOK! aanpassen qua style.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je dit kan doen met een abo, dan wil ik ooit nog wel eens overwegen om een abo te nemen.
Wie?quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:18 schreef Plastic_zak het volgende:
Missen jullie moosh11 en Nectar nog?
Wie?quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:18 schreef Plastic_zak het volgende:
neequote:Op zaterdag 10 september 2011 19:18 schreef Plastic_zak het volgende:
Net zo erg als ik jou zou missen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:18 schreef Plastic_zak het volgende:
Moosh boeit me niet zoveel, nectar was wel liefde.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:18 schreef Plastic_zak het volgende:
Lol wut?quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:18 schreef Plastic_zak het volgende:
Nicequote:Op zaterdag 10 september 2011 19:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jup, dit kan met een abo. En verder kun je heel FOK! aanpassen qua style.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:19 schreef coban het volgende:
[..]
Moosh boeit me niet zoveel, nectar was wel liefde.
quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:19 schreef coban het volgende:
[..]
Moosh boeit me niet zoveel, nectar was wel liefde.
Redelijk, vrij veel bevestigingen gehad, dus het is nu wachten op de uitnodigingenquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hoe gaat het met solliciteren?
Ohja jij was gestopt he!quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Redelijk, vrij veel bevestigingen gehad, dus het is nu wachten op de uitnodigingen(waarom duurt dat altijd zo belachelijk lang?).
In de tussentijd ga ik maar wat vrijwilligerswerk doen ofzo, denk ik.
Oke spannnendndndquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Redelijk, vrij veel bevestigingen gehad, dus het is nu wachten op de uitnodigingen(waarom duurt dat altijd zo belachelijk lang?).
In de tussentijd ga ik maar wat vrijwilligerswerk doen ofzo, denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn FOK! layout.
Nee.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:20 schreef Plastic_zak het volgende:
Hoe maak je water ?
1. Pak een glas.
2. Hou het glas onder de kraan.
3. Draai de kraan open.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:21 schreef Dimens het volgende:
ikben je vriendjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn FOK! layout.![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:21 schreef coban het volgende:
[..]
Nee.
1.Pak iets heel lekkers
2. Kijk ernaar
3. Er ontstaan slijm enzo in je bek
4. Verzamel het slijm
5. Stop in beker
6. Profit
quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:21 schreef Dimens het volgende:
LelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn FOK! layout.![]()
Niet vrijwillig hoorquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:20 schreef coban het volgende:
[..]
Ohja jij was gestopt he!
Veel succes met het vinden van werk
Zeker, heb al tips gekregen dat ik gewoon moet roepen dat ik LompeHork ben op FOK! insta-job enzoquote:
Dan maak je geen water, idioot.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:20 schreef Plastic_zak het volgende:
Hoe maak je water ?
1. Pak een glas.
2. Hou het glas onder de kraan.
3. Draai de kraan open.
Gaan we nu knuffelen?quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:23 schreef coban het volgende:
Wauw dimens ik ben blauw
Dat vind ik wel heel cool
yay kben geen eckte fokkerquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:23 schreef Plastic_zak het volgende:
Hoe wordt je een echte FOK!ker.
1. Spreek nooit meer af met iemand.
2. Drink elke dag bieries.
3. Neem ontslag
4. Maak een account op FOK!
quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | /* Flippiee */ .uid306837 a.username{ color: #FF00FF !important; } .uid306837 .post_time:before { content: "Nachtelijke avontuurtjes"; color: #FF00FF; padding-right: 13px; } |
Ik gelukkig ook niet.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:25 schreef Dimens het volgende:
In dat geval ben ik geen echte FOK!ker.
Niemand hier, gok ik zo.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:25 schreef Dimens het volgende:
In dat geval ben ik geen echte FOK!ker.
Vooruit. Maximaal 1,43 seconden. En minimaal 46.37 cm ruimte tussen onsquote:
Baasquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:25 schreef Dalando het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dit is dan de CSS code:
[ code verwijderd ]
Mag ik dan wel je handje vast houden?quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:26 schreef coban het volgende:
[..]
Vooruit. Maximaal 14,3 seconden. En minimaal 46.37 cm ruimte tussen ons
Hehquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Baas
Ik heb alleen mooie kleurtjes
Dat donker.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:26 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Gewoon een mooie, rustige lay-out
Ik ook, maar dan op Windows XP. XPquote:
Wedden dat er uitkeringstrekkers zijn die de voldoen aan die eisen.quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wedden dat er uitkeringstrekkers zijn die de voldoen aan die eisen.
Licht geel is meer rustgevend. Dat is uit onderzoek gebleken.quote:
Shit ik had 1.43 ipv 14.3quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mag ik dan wel je handje vast houden?
Een beetje klein schatquote:
Hippe kleuren.quote:
Quote mij eens niet, dan zie ik je postsquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]![]()
Ik dacht dat we vrienden waren
quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hippe kleuren.
[..]
Quote mij eens niet, dan zie ik je posts
imgurquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:29 schreef coban het volgende:
Ik weet niet hoe je fotos uploadt via ipod of mobiel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja nouquote:
Ik ben op zijn tijd meisjesachtig, verder boer ik, spring ik in sloten, drink ik bier..quote:
Dat kun je niet blokkeren hequote:Op zaterdag 10 september 2011 19:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hippe kleuren.
[..]
Quote mij eens niet, dan zie ik je posts
quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Zo FOK! ik:Schat asjeblieft, ga over op ChromeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
Zo FOK! ik:Je moet je oplader pakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trouwen?quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ja nou
[..]
Ik ben op zijn tijd meisjesachtig, verder boer ik, spring ik in sloten, drink ik bier..
Zo FOK! ik:Waar zijn de ads ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, CSSquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:30 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat kun je niet blokkeren he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |