Heus nietquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die gaan anders verrekte snel
NOESquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:18 schreef Dwyn het volgende:
Ik wilde ook gaan wii-en, is het balance board overleden.
Jups, miste jullie, ben dus toch maar weer langzamerhand binnen geroldquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bakkes!
En mirannie weer terug?![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:12 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Hahahaha, staat er eentje te schansspringen op de Wii
quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:20 schreef mirannie het volgende:
[..]
Jups, miste jullie, ben dus toch maar weer langzamerhand binnen gerold
quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:20 schreef mirannie het volgende:
[..]
Jups, miste jullie, ben dus toch maar weer langzamerhand binnen gerold
Hij ligt helemaal opgekruld.quote:
Ik heb nog 10 jaar te gaan voordat ik 30 ben.quote:
Ahhh!quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij ligt helemaal opgekruld.
Jij hebt al grijze harenquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:36 schreef Sharana_LV het volgende:
We zijn nog lang niet 30 ... nog laaang niet nog laaaaaaang niet ..
Waar woon je ongeveer, dan kom ik m even jattenquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij ligt helemaal opgekruld.
Alkmaar.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:52 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Waar woon je ongeveer, dan kom ik m even jatten
Bijna 30...ik vind 21 al bijna 25 en dat is al bijna 30... Ik zal mn mond maar houden denk
Ik zit op -2quote:
Dit.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:43 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb de eerste BM-set, maar ik doe er niks mee
Die dingen zijn veul te klein en ik heb nooit zin om te pielen. Ik ben er te lui voorquote:
Dat.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die dingen zijn veul te klein en ik heb nooit zin om te pielen. Ik ben er te lui voor
Haha, ik ben gewoon weer gaan terugtellenquote:Op zondag 11 september 2011 09:00 schreef milka82 het volgende:
@ SQ en bijna dertig en ongesteld.... Lord have mercy,haha! Alvast van harte (morgen aan het werk,dus voor ik het vergeet) en ik volg je over negen maanden (alhoewel,heb dit jaar voor de tweede keer mijn 28 ste verjaardag gevierd,dat houd ik gewoon vol!)
Fijnquote:Op zondag 11 september 2011 09:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mogguhwe zijn heel aangekomen emt de verhuizing en mijn man gaat ook steeds beter al heeft ie wel teveel gedaan deze week
Wat fijnquote:Op zondag 11 september 2011 09:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mogguhwe zijn heel aangekomen emt de verhuizing en mijn man gaat ook steeds beter al heeft ie wel teveel gedaan deze week
Doet ie ook er is niet zo veel meer te doenquote:Op zondag 11 september 2011 11:32 schreef Loqi het volgende:
[..]
Wat fijnhopelijk kan ie nu wel een beetje rust nemen dan!
De baked eyeshadows!quote:Op zondag 11 september 2011 11:45 schreef milka82 het volgende:
Stel,ik zit volgend weekend in Berlijn en stel,daar zit een Kiko.... Wat zijn dan de musthaves?
quote:Op zondag 11 september 2011 12:10 schreef milka82 het volgende:
Thnx Loqi,ik zal een lijstje maken ( ik ga met mijn vader btw,die offerde zich al op om achter me aan te kakken,arme man..... )
graag gedaanquote:Op zondag 11 september 2011 12:10 schreef milka82 het volgende:
Thnx Loqi,ik zal een lijstje maken ( ik ga met mijn vader btw,die offerde zich al op om achter me aan te kakken,arme man..... )
quote:Op zondag 11 september 2011 12:10 schreef milka82 het volgende:
Thnx Loqi,ik zal een lijstje maken ( ik ga met mijn vader btw,die offerde zich al op om achter me aan te kakken,geweldige vader..... )
Hihi. Veel plezier!quote:Op zondag 11 september 2011 12:10 schreef milka82 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |