Ja, het is een of andere nationale culturele dag toch? En Open Monumentendagen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:28 schreef Sunnythesun het volgende:
waarschijnlijk![]()
Wij lopen straks het dorp even in. Schijnt straattheater te zijn en zo, altijd leuk
Ohja? Volgens mij is het wel toeval dat dat straattheater er is..quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:30 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, het is een of andere nationale culturele dag toch? En Open Monumentendagen.
Excuses, grootheidswaanzin, het is de Drentse Culturele Uitdag, opening van het culturele seizoen. Dan is het straattheater toeval jaquote:Op zaterdag 10 september 2011 14:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ohja? Volgens mij is het wel toeval dat dat straattheater er is..
quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:34 schreef LieLie het volgende:
[..]
Excuses, grootheidswaanzin, het is de Drentse Culturele Uitdag, opening van het culturele seizien. Dan is het straattheater toeval ja
nu pasquote:Op zaterdag 10 september 2011 14:30 schreef borisz het volgende:
Begint hier echt al benauwd te worden. Gaat een natte avond worden.
Hij heeft daar het voordeel van een zeebriesquote:Op zaterdag 10 september 2011 14:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
nu pas? Was hier voor 10 uur al benauwd.
Vanmorgen was het nog wel goed te doen, nu is het vervelend.quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
nu pas? Was hier voor 10 uur al benauwd.
Ja dat is 'em! Alleen heb ik hem uit een Delicious.quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:40 schreef AnneX het volgende:
H'e Sun, zoiets heb ik voor maandag in de planning.
http://www.kayotic.nl/blog/beef-sausages-balsamic-tomatoes
Dat heb ik een keer eerder gemaakt met kippenvleesworstjes met chorizo.
Was wel lekker en weer eens wat anders.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:40 schreef AnneX het volgende:
H'e Sun, zoiets heb ik voor maandag in de planning.
http://www.kayotic.nl/blog/beef-sausages-balsamic-tomatoes
Dat heb ik een keer eerder gemaakt met kippenvleesworstjes met chorizo.
Was wel lekker en weer eens wat anders.
Vandaag ( + morgen) is het Monumentendag plus mooi weer.
B & g zijn welkom voor een bakkie als zij toch 4 km verderop zijn...
Het is een drukte van belang voor de deur met bezoekers van de kerk uit 1400, links en nieuwsgierigen naar het huis van de dominee , rechts dat wordt gerenoveerd uit 1950 naar 2011.
Zooo schattig dat die mensen in die kleine huisjes wonen, in het midden ( dat zijn wij dan)
En kwam hier tevoorschijn! Héél evenquote:Op zaterdag 10 september 2011 14:39 schreef LieLie het volgende:
Ik zit nog buiten, maar de zon is weer achter de wolken verdwenen..
Het is een complotquote:Op zaterdag 10 september 2011 15:08 schreef Bluezz het volgende:
Ik trok mijn spijkerrokkie met blote benen aan om buiten te lezen, wat denk je? Zon weg
Kom je hier ook even?quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:30 schreef LieLie het volgende:
Gestofzuigd, douche en wc schoon, kamer en keuken opgeruimd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |