Zie ik een draakje bij die van Lucullus? Lekker pittig dus?quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:37 schreef CrashO het volgende:
Ik vind zelf die van Lucullus erg goed te doen.
[ afbeelding ]
*45e van links dus, die fles Chili saus
Krijg die ook vaak mee in zo'n klein zakje als ik bij de chinees een loempia haal![]()
oa te koop bij Emté
Ook Flowerbrand chili saus is imo goed te doen, maar die is vooral zoet![]()
[ afbeelding ]
Die heeft Hela en kon het eventueel in emmers verkopen, maar dat gaat me een beetje te ver.quote:
Die laatste hebben wij in de kantine op het werk. Erg lekker.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:37 schreef CrashO het volgende:
Ik vind zelf die van Lucullus erg goed te doen.
[ afbeelding ]
*45e van links dus, die fles Chili saus
Krijg die ook vaak mee in zo'n klein zakje als ik bij de chinees een loempia haal![]()
oa te koop bij Emté
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:50 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zie ik een draakje bij die van Lucullus? Lekker pittig dus?
[..]
Die heeft Hela en kon het eventueel in emmers verkopen, maar dat gaat me een beetje te ver.
Die smaakt heel anders dan dat spul wat loempia tenten hebben. Veel stroperiger. (heeft de lidl ook vaak staan)quote:Op woensdag 14 september 2011 19:36 schreef Curiosity het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij gewoon algemeen verkrijgbaar.
die is inderdaad de lekkerste, alleen die sliertjes wortel of wat het zijn blijven altijd in dat mondstukjequote:Op woensdag 14 september 2011 19:32 schreef Curiosity het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik de lekkerste.
Haha, inderdaad, volgens mij zijn het de zaadjes van de peper.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:37 schreef foxbow het volgende:
[..]
die is inderdaad de lekkerste, alleen die sliertjes wortel of wat het zijn blijven altijd in dat mondstukje
Die heb ik ook, bij een toko gekochtquote:Op woensdag 14 september 2011 19:32 schreef Curiosity het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik de lekkerste.
Deze vind ik persoonlijk ftw. Soort van gewenning denk ik ook. Lekker zoet/zuur en precies zo pittig dat ik het lekker vind.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:37 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |