KATTENstaartquote:Op zondag 11 september 2011 17:25 schreef lipje het volgende:
[..]
kale
Dat zijn wel pics waard [ afbeelding ]
DW en ik waren gsiter verkleed als katquote:Op zondag 11 september 2011 17:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmmz, een neppert of dat? :
[..]
ik verheug me er opquote:Op zondag 11 september 2011 17:34 schreef Barcaconia het volgende:
In België is het ook alweer versoepelt. Tegenwoordig hoef je alleen nog maar de body cavity search te ondergaan, voor de rest mag je zo doorrijden.
Wil ik weten waarom?quote:Op zondag 11 september 2011 17:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
KATTENstaart
[..]
DW en ik waren gsiter verkleed als kat
Moejje effe met Anne praten; die weet tig sluiproutesquote:Op zondag 11 september 2011 17:30 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nee, daar begin ik niet aan. Met die gigantisch strenge grenscontroles naar Duitsland heb ik daar wel wat meer voor nodig.
joah. wel vers,vandaar dat ie meer glimt dan de rest van de auto.quote:Op zondag 11 september 2011 19:28 schreef blup het volgende:
Check die Hella Supertones!
shit, wacht, die zijn rood.. Standaard claxon?
je eerste post die een glimlach veroorzaaktequote:
quote:Op zondag 11 september 2011 19:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
joah. wel vers,vandaar dat ie meer glimt dan de rest van de auto.
[..]
je eerste post die een glimlach veroorzaakte
Whahahahha veeg me opquote:Op zondag 11 september 2011 21:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hee kijk wat ik gemaakt heb!
[ afbeelding ]
Ja, trollen willen tandengeknars horen, en geen gegiechel, schoot een beetje zijn doel voorbij zeg maarquote:Op zondag 11 september 2011 21:03 schreef Barcaconia het volgende:
Je eerste post die een glimlach veroorzaakt en je haalt hem weg?
notquote:Op zondag 11 september 2011 21:11 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Whahahahha veeg me op! ! Wat een geniale post!! Ik lig helemaal dubbel hier!! Nu mag je in de OP met die prachtige creatie!
Ahja, goed punt.quote:Op zondag 11 september 2011 21:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, trollen willen tandengeknars horen, en geen gegiechel, schoot een beetje zijn doel voorbij zeg maar
hihi nee was maar een grapje.quote:
*pfjieuwquote:
Volgens mij he...quote:Op zondag 11 september 2011 21:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, trollen willen tandengeknars horen, en geen gegiechel, schoot een beetje zijn doel voorbij zeg maar
Zeer goede hypothese. Ik denk ook dat het kloptquote:Op zondag 11 september 2011 21:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Volgens mij he...
Volgens mij heb je gelijk
Ik verwerp de hypothese.quote:Op zondag 11 september 2011 21:15 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zeer goede hypothese. Ik denk ook dat het klopt
Wij verwerpen jou, maar zover was je zelf ook al zeker?quote:
GMTA!quote:
quote:
Vraag een subforum ban aan dan.quote:Op zondag 11 september 2011 21:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wij verwerpen jou, maar zover was je zelf ook al zeker?
Daar heb jij vast een mooi apparaat voor.quote:
Neuh, we hebben geduldquote:Op zondag 11 september 2011 21:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Vraag een subforum ban aan dan.
Dan moet hij bij jou zijn zekerquote:Op zondag 11 september 2011 21:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Vraag een subforum ban aan dan.
Ik heb een kat die stagieres Als ontbijt eet. What's your pointquote:Op zondag 11 september 2011 21:25 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Daar heb jij vast een mooi apparaat voor.
Wat voor een dingen?quote:Op zondag 11 september 2011 21:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik heb een kat die stagieres Als ontbijt eet. What's your point
Zwartmetsuiker komt voor 8 uur zijn nest niet uit dus dat is wel veilig.quote:Op zondag 11 september 2011 21:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik heb een kat die stagieres Als ontbijt eet. What's your point
Haha.quote:Op zondag 11 september 2011 21:27 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zwartmetsuiker komt voor 8 uur zijn nest niet uit dus dat is wel veilig.
een boom onder spanning richting de grond trekken en hem boven in vastknopen moet wel succes opleveren inderdaad. touw doorknippen laat ik dan aan de smurfen overquote:Op zondag 11 september 2011 21:25 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Daar heb jij vast een mooi apparaat voor.
Deze bewuste kat wordt pas wakker als hij de gehaktmolen hoort, dus dat is geen beletselquote:Op zondag 11 september 2011 21:27 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zwartmetsuiker komt voor 8 uur zijn nest niet uit dus dat is wel veilig.
hihi arbeider.quote:Op zondag 11 september 2011 21:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Haha.
Morgen wss kwart voor 6.![]()
Morgen om 9 uur mag ik weer inchecken bij mijn reintegratiebegeleider. Zo vroegquote:Op zondag 11 september 2011 21:29 schreef Barcaconia het volgende:
Ik hoef morgen pas om 7.30 op te staan![]()
Reclassering bedoel je?quote:Op zondag 11 september 2011 21:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Morgen om 9 uur mag ik weer inchecken bij mijn reintegratiebegeleider. Zo vroeg
quote:Op zondag 11 september 2011 21:31 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb weer een dubbele morgen
Morgenochtend aan de zaak rommelen vanaf 07.00 tot een uurtje of half 12 ofzo, dan naar huis, tukkie doen en dan morgenavond/nacht storingsdienst in Utrecht, dat moet daar verplicht in de avond/nacht.
quote:Op zondag 11 september 2011 19:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
we waren team kitty bij de puzzelrit
[ afbeelding ]
quote:
En dinsdag ookquote:
Halve snipperdag?quote:Op zondag 11 september 2011 21:33 schreef densmee het volgende:
morgen van 7:30 tot 17:30 werken, kort dagje
De dagen worden sowieso korterquote:Op zondag 11 september 2011 21:33 schreef densmee het volgende:
Ik hoop voor je dat je er netto vorstelijk wat voor krijgtquote:Op zondag 11 september 2011 21:33 schreef densmee het volgende:
Haten is evil, je weetquote:Op zondag 11 september 2011 21:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
of hadden we het niet meer over FWNK2011?
Kusjekroel.quote:
"After watching Japanese girls puking in eachother mouth, you can't exactly go back to Playboy."quote:
quote:Op zondag 11 september 2011 21:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
"After watching Japanese girls puking in eachother mouth, you can't exactly go back to Playboy."
helaas wel, maargoed de school is ook weer begonnen dus ik krijg de avonden toch wel gevuldquote:Op zondag 11 september 2011 21:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De dagen worden sowieso korter
Mjah, daar heb ik mijn werkgever voor; het is dat het lekker betaalt, maar mijn hobby is het nietquote:Op zondag 11 september 2011 21:45 schreef densmee het volgende:
[..]
helaas wel, maargoed de school is ook weer begonnen dus ik krijg de avonden toch wel gevuld
En je gaat er van uit je smoel meurenquote:Op zondag 11 september 2011 21:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Chipitos... die dingen plakken aan je gehemelte als je er veel van in je mond stopt.
Dat deden we gisteren ookquote:Op zondag 11 september 2011 21:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En je gaat er van uit je smoel meuren
Mjah, maar wel allebei hetzelfdequote:
You make it sound plain wrongquote:Op zondag 11 september 2011 21:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, maar wel allebei hetzelfde
Straks moeten we weer gaan iene-miene-mutten omdattie te lang wordtquote:Op zondag 11 september 2011 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
CTRLA
CTRLC
PM box opent
ThaFreak bij vbriendjes aanklikt
OP materiaal in titel zet
CTRLV
Ik zat gisteren ineens bij mijn friends/foes te kijken en daar staan 3 mensenquote:Op zondag 11 september 2011 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
CTRLA
CTRLC
PM box opent
ThaFreak bij vbriendjes aanklikt
OP materiaal in titel zet
CTRLV
How ken det.quote:Friends Foes
Tjabbo
Sounddragon
Geluidsdraak
Zo, nu weet ik ook weer waar ik sta.quote:Op zondag 11 september 2011 21:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zat gisteren ineens bij mijn friends/foes te kijken en daar staan 3 mensen![]()
Nog nooit aangeklikt ofzo:
[..]
How ken det.
ik ga 1 dag per week betaald naar school maar dan moet ik thuis ook nog wel het een en ander doenquote:Op zondag 11 september 2011 21:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, daar heb ik mijn werkgever voor; het is dat het lekker betaalt, maar mijn hobby is het niet
flikkeren we de newbie-avatars er gewoon uit johquote:Op zondag 11 september 2011 21:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Straks moeten we weer gaan iene-miene-mutten omdattie te lang wordt
quote:Op zondag 11 september 2011 21:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
flikkeren we de newbie-avatars er gewoon uit joh
quote:Op zondag 11 september 2011 21:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zat gisteren ineens bij mijn friends/foes te kijken en daar staan 3 mensen![]()
Nog nooit aangeklikt ofzo:
[..]
How ken det.
Neh, geen hooiwagensquote:Op zondag 11 september 2011 22:00 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
SD:
http://link.marktplaats.nl/479272369
Eindelijk een keer een semi-mooie Amerikaan in de aanbieding....quote:
Da's toch gaaf, alles kan achterin.quote:
Ik vind die dingen serieus spuuglelijk met die aflopende bakquote:Op zondag 11 september 2011 22:01 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Eindelijk een keer een semi-mooie Amerikaan in de aanbieding....
Janita's is een redelijk gerenommeerde Yankenboer in Dordtquote:Op zondag 11 september 2011 22:03 schreef Alexxxxx het volgende:
een kampbak kopen van iemand die Janita heet, dan ben je wel Koning Kamp
Janitaquote:Op zondag 11 september 2011 22:03 schreef Alexxxxx het volgende:
een kampbak kopen van iemand die Janita heet, dan ben je wel Koning Kamp
Dan is het nog steeds een kutnaam.quote:Op zondag 11 september 2011 22:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Janita's is een redelijk gerenommeerde Yankenboer in Dordt
Nee, alles rolt de hele bak door, en wordt zeiknat van de condens in zo'n bak.quote:Op zondag 11 september 2011 22:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Da's toch gaaf, alles kan achterin.
figures...quote:Op zondag 11 september 2011 22:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Janita's is een redelijk gerenommeerde Yankenboer in Dordt
Die heeft ze vast niet zelf uitgekozen toen ze geboren werd..quote:
Ze wilden eigenlijk een Jan.quote:Op zondag 11 september 2011 22:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die heeft ze vast niet zelf uitgekozen toen ze geboren werd..
Ik herken de still. Ik ga niet klikken.quote:
Sounds like a planquote:
ik ben er alquote:Op zondag 11 september 2011 22:13 schreef Anne het volgende:
Wacht. Ik roep de leukste user van FOK! ff.
Hoiquote:Op zondag 11 september 2011 22:13 schreef Anne het volgende:
Wacht. Ik roep de leukste user van FOK! ff.
in april geprobeerd op de foto te krijgen, helaas niet gelukt.. was wel baas geweest, een half jhaar voor de introductiequote:Op zondag 11 september 2011 22:13 schreef densmee het volgende:
http://bouwmachineforum.nl/forum/viewtopic.php?f=145&t=27191
Nou.. spannend..quote:Op zondag 11 september 2011 22:13 schreef densmee het volgende:
http://bouwmachineforum.nl/forum/viewtopic.php?f=145&t=27191
Kan hij ook eindelijk eens winnenquote:Op zondag 11 september 2011 22:19 schreef densmee het volgende:
jan de rooi die met een tatra dakar rijdt, mooier kan het niet meer worden
De Rooy bouwt een Strator (met neus dus)quote:Op zondag 11 september 2011 22:19 schreef densmee het volgende:
en ik zie ze eerder in een Kamazquote:Op zondag 11 september 2011 22:19 schreef densmee het volgende:
ik heb mijn aandeel qua OP maken al gehadquote:Op zondag 11 september 2011 22:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Laat alex hem maar maken. Die heeft net ook al een toppertje afgeleverd
Ik ook. Been there done that. Coffeenogwat dan maar?quote:Op zondag 11 september 2011 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb mijn aandeel qua OP maken al gehad
Trakker cabine met strator neus toch?quote:Op zondag 11 september 2011 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De Rooy bouwt een Strator (met neus dus)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |