Neuhquote:Op zaterdag 10 september 2011 14:34 schreef Warbler het volgende:
Mijn eerste volledige wedstrijd ooit. Dit was niet één van de betere wedstrijden volgens mij
Dat heb ik bij voetbal en dan met name het Nederlands elftal.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:45 schreef lordteddybeer het volgende:
Wordt altijd gek van die penalties bij rugby
Engeland en Argentinië gaan makkelijk van de Schotten winnen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:58 schreef JeMoeder het volgende:
Engeland kwam erg gelukkig weg... wat een faalzooi. Ik geef schotland een kans op groepswinst
Het was wel een beetje een sarcastische opmerking zeg maar gerustquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:22 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Engeland en Argentinië gaan makkelijk van de Schotten winnen.
Kom op zeg! Hopelijk?quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Hopelijk morgen op tijd wakker om Ierland - USA te zien.
Deze tijdzone is echt niet goed voor me.
Ok, setanta is weer terug.quote:Op zondag 11 september 2011 10:42 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Setanta ligt eruit en is vervangen door een of andere oost-europese brabbel zender. Kut man.
Neem de NOS stream dan...quote:Op zondag 11 september 2011 10:42 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Setanta ligt eruit en is vervangen door een of andere oost-europese brabbel zender. Kut man.
Kun je in de toekomst kijken?quote:
Gewoon 10-3quote:
Schalk is een baas.quote:Op zondag 11 september 2011 10:52 schreef Chase_Utley het volgende:
Dat Burger maar lekker hard getackled gaat worden.
Kijk nu gewoon de NOS live stream. Ierland-USA op setanta gekeken.quote:Op zondag 11 september 2011 11:19 schreef Rockiejj het volgende:
Welke stream hebben jullie dan? Ik heb deze:
http://www.firstrowsports(...)africa-vs-wales.html
Wales speelt goed, maar niet goed genoeg.
Tevens maar Zuid-Afrika ook echt stomme fouten hoor..
Is dat met of zonder commentaar?quote:Op zondag 11 september 2011 11:21 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Kijk nu gewoon de NOS live stream. Ierland-USA op setanta gekeken.
Met, vrij handig ook voor mensen die niet vaak rugby kijken.quote:Op zondag 11 september 2011 11:22 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Is dat met of zonder commentaar?
Dat is een chatwindow, die kun je wegklikken of je kan het geluid er van uitzetten.quote:Op zondag 11 september 2011 11:24 schreef Rockiejj het volgende:
Horen jullie ook de hele tijd die tik?
Ah, en Nederlands! Dan hoef ik helemaal niet te denken!quote:Op zondag 11 september 2011 11:27 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Met, vrij handig ook voor mensen die niet vaak rugby kijken.
quote:Dat is een chatwindow, die kun je wegklikken of je kan het geluid er van uitzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |