quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:16 schreef Quyxz_ het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
3 Aleidjes voor je grap.
m.kaay?quote:
mensen met oudersquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:18 schreef muhahaha het volgende:
Echt he, waarom hebben je ouders hun parental control niet aangeschaft zodat je het forum niet vervuilt met je hersenscheten
Of besloten nooit kinderen te krijgenquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:18 schreef muhahaha het volgende:
Echt he, waarom hebben je ouders hun parental control niet aangeschaft zodat je het forum niet vervuilt met je hersenscheten
Oh sorry mam maarja technisch gezien heb ik sinds pa dood is maar 1 ouder.quote:
Dat is fiks mislukt vraag maar aan mijn broer en zussen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:19 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Of besloten nooit kinderen te krijgen
want dat is nog nooit eerder gedaanquote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je zomaar ineens bestond?
quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Oh sorry mam maarja technisch gezien heb ik sinds pa dood is maar 1 ouder.
dat zei je moeder gis... hmm nee dat is niet zo leuk, iets met een kooi ? nee ook niet grappig, Fuck ik ben het kwijt .... wat zei je ook alweer?quote:
vandaar ook matig grap hèquote:
Fozzie!quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:40 schreef Darkestrah het volgende:
Bosbeetle, je bent een aardige gast, maar je maakt sommige dagen echt kuttopics.
Al moest ik soms wel lachen om Tommy.
En vandaag valt het nog mee, deze topics gaan nog ergens over.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:40 schreef Darkestrah het volgende:
Bosbeetle, je bent een aardige gast, maar je maakt sommige dagen echt kuttopics.
Al moest ik soms wel lachen om Tommy.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |