Thanksquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:49 schreef M1stral het volgende:
Zo, gefixed. TT schoot me trouwens zo te binnen. Beetje flauw, maargoed
Verbeter de wereld, begin bij jezelfquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:04 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Hoop op meer foto's in deze thread
Sinds ik dat geintroduceerd hebquote:Op zaterdag 10 september 2011 00:17 schreef BigSmurf het volgende:
Sinds wanneer komt de B na de Z in het alfabet?
Red Cloud!quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:38 schreef Kasanova_ het volgende:
Alweer een nieuw deel, kan het allemaal niet meer bijhouden
.
Ik zou wel graag nog een winter-projectje willen, iets in de richting van een straight fit en >15oz.
Merk maakt me niet veel uit en prijs onder de ¤200 aub.
Suggesties?
quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:49 schreef M1stral het volgende:
As promised, Momo 0701 fitpics... Let niet op de "oorlogsgebied" omgeving, haha.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:30 schreef One_conundrum het volgende:
Ziet er al goed uit. Nu even uitrekken en inkreukelen
Goeie lengte
Thanks everyone!quote:
Pics or it didn't happenquote:Op zaterdag 10 september 2011 14:49 schreef SatanicWarrior het volgende:
Vandaag mijn Nudie Grim Tim Dry Stretch Selvage binnen gekregen, ben benieuwd naar de fit.
Thanks, nou voorlopig maar flink dragen... Ben benieuwd of ik uiteindelijk veel verschil zie tussen een gesoakt en ongesoakt paar.quote:Op zondag 11 september 2011 20:55 schreef T_Fuff het volgende:
Lekkere fit man!
Mijn Edwins gaan aardig hard! Foto's binnenkort even maken, zijn het wel waard inmiddels. Mag ook wel na zo'n lange tijd!
Gek.. ik kreeg een andere advertentie te zien.quote:Op zondag 11 september 2011 22:04 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Hoezo, de measured inseam is 38,5?
Apart.quote:Op zondag 11 september 2011 22:25 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Gek.. ik kreeg een andere advertentie te zien.
Ziet er leuk uit..alleen zou ik dat nooit dragen dus geef ik de kans aan iemand anders
Ja hahahaahquote:Op maandag 12 september 2011 07:57 schreef BigSmurf het volgende:
Hadden we maar 2 of 3 paar benen he Ali.
Mijn RC kwam via duitsland met foxy, maar hij verstuurde het van china naar duitsland met meerdere spullen van hem.quote:Op maandag 12 september 2011 21:41 schreef BigSmurf het volgende:
Ben echt benieuwd hoe lang het gaat duren voordat m'n Red Cloud hier is.
Hoe lang duurt het bij jou normaal vanuit Azië, Ali?
quote:Hello,
Just wanted to let you know that the jeans have arrived in Singapore and I will be picking them up tomorrow morning and then sending them out. Any last requests?
Best Regards,
Ranon
Just wanted to let you know that the jeans have arrived in Singapore and I will be picking them up tomorrow morning and then sending them out. Any last requests?
Best Regards,
Ranon
Da's wel slim inderdaad. Ben heel benieuwd hoe lang het duurt!quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:17 schreef One_conundrum het volgende:
ik heb hem alleen nog verzocht de mijne niet identiek aan de jouwe te verpakken
Hier zijn ze dan.quote:
I just sent the Red Cloud jeans out. You can check the article status here for now at:
http://www.singpost.com.sg/ra/ra_article_status.asp
Article number is: xxxxxxxxxxxxxxxx
After it reaches the Netherlands, you can try tracking them at the netherlands postal website.
I just sent them out 5 minutes ago, so it will take some time to get updated in the system.
Do let me know when they arrive!
Thanks!
Regards,
Ranon
quote:Hi,
i just want to let you know that i have been sent the wrong order for your R424XX. I clearly ordered the ones with the yellow arcs but was sent the one with the red arcs.
I'm sorry about that but would you like me to return the item or are you okay with the one with the red arcs?
En krijg dit terug...quote:Hi,
That sucks, really...
Can you give me the measurements of the R424XX you received? Because on the website, the one with the red arcs have a much wider waist. The yellow one in size 32 should have a 84 cm waist and the red arcs 88 cm (pre-soak).
If too big, I would like you to send it back and order a yellow one again. I suppose that any discount and refund of the shipping costs by the shop would be normal to ask for, since it's their fault?
Anyway, it's not your fault, so you don't need to apologise.
Regards.
Wat is dat nou voor een pauperwinkel, dat je niet eens de verzendkosten terugkrijgt op het moment dat zij een fout artikel opsturen?!quote:Hi,
the measurements are:
waist: 17inches
front rise: 10.5inches
back rise: 13inches
thigh: 11.5inches
knee: 9.25inches
hem: 8.25inches
inseam: 37.5inches
let me know if you want to take this pair. im sorry but i dont think i want to take the chance and order another pair again in the event that you dont take this pair, because i am afraid that they will send the wrong item again and i will end up being stuck with 2 pairs. i tried speaking to my agent and it seems that they dont even want to foot the cost of sending it back to china and i have to do so at my own expense. absolutely ridiculous. i will try to sell it off on superfuture in the event that you dont want it.
i dont think they would be willing to offer any discount of any sort (im afraid the china system doesnt work as well as other international shops where they are willing to offer an apology of some sort) which sucks like crap.
let me know.
thanks and sorry again, for disappointing you. you have been one of the best buyers so far and have paid up so quickly so it really sucks for this to happen to you.. : (
- ranon
Jep. Hij is ook gewoon echt te groot. Maar voel me wel echt lullig ten opzichte van hem als ik 'm niet afneem, want dan zit hij ermee. Niet dat hij 'm niet verkocht krijgt op SuFu, maar toch.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:46 schreef bokkepoot het volgende:
Dat zuigt wel..Voor hem zowel als voor jou
Jep, ga ik zeker even vermelden. Gewoon zwaar lullig, jij maakt de fout, en de ander moet ervoor opdraaien.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:29 schreef One_conundrum het volgende:
Damn, klote winkel. Dat zou ik wel even vermelden op sufu en indigo roots. Laat em ook maar wat negatieve publiciteit hebben.
Qua verkopen is het misschien beter dat hij dat voor jouw doet, dat scheelt een keer naar NL verzenden...
Wat O_c zegt.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:42 schreef bokkepoot het volgende:
Tsja ik snap dat een foutje kan gebeuren..Maar dat zij de shipping niet vergoeden vind ik wel echt enorm bot..
Wassen of niet wassen?
Mijn Masa begint jammer genoeg uit elkaar te vallen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Draad dat los begint te raken...
[ afbeelding ]
Zo zien ze er momenteel uit..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geld staat al op m'n PayPal.quote:Hi,
I found a buyer for those and just dropped you your refund. Thanks for being understanding again! : )
Best Regards,
Ranon
Ik wil een nieuwequote:Op woensdag 14 september 2011 12:20 schreef BigSmurf het volgende:
Vandaag trouwens weer eens m'n Even Steven aan, wat een fijne fit is het toch.
Ja heb hem net gemaakt en denk dat ik er nog een paar maandjes uit ga persen...quote:Op woensdag 14 september 2011 15:15 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Dat sux echt BigsmurfHopen dat het zo snel mogelijk goed komt
![]()
@bok gewoon door dragen hehe
Hahah nee, alleen mijn momoXnf nu 2 weekendenquote:Op woensdag 14 september 2011 17:13 schreef One_conundrum het volgende:
Heeft je S400 ondertussen al wat draagtijd?
Ik kan het laten bezorgen bij familie scheelt veel verzendkosten danquote:Op woensdag 14 september 2011 17:20 schreef BigSmurf het volgende:
Die bedoelde ik inderdaad!
Hoe bedoel je, terug van vakantie? Zit je vlakbij een store ofzo die ze verkoopt?
@bokkepoot: Ronan wilde het liever niet nog een keer gokken, plus dat ik niet graag nogmaals bestel bij een shop waar ik een slechte ervaring mee heb, dus ik laat t maar even zitten. Voorlopig m'n ALD raggen en beetje afwisselen met m'n ES. Komt vanzelf wel weer een leuk broekje voorbij.
Ok dan gaat het overquote:Op donderdag 15 september 2011 10:48 schreef BigSmurf het volgende:
Da's wel chill inderdaad. Heb even zitten kijken, maar ik vind 'm toch niet zo bijzonder. Misschien dat ik van het weekend alsnog even met Ranon mail of hij alsnog opnieuw wil bestellen, en anders wacht ik gewoon op een leuke steal ofzo.
Heb trouwens nog steeds geen patches ontvangen van Artist Denim, al tweemaal gemaild en geen reactie gehad. Is die gast dood?
Dit is wel erg tegenstrijdig. Je broek zit zowiezo te los, hence de riem. En als je deze alleen uit fashion overwegingen draagt dan zit je broek toch te los.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:40 schreef zwartemarktplaats het volgende:
De premium tight is inmiddels goed ingelopen,
heerlijke fit van die broek. Zsm fitpics. Hij zakt alleen consequent van mijn kont af, ondanks dat er geen loze ruimte is en ik een riem draag. Hoe kan dat nou weer?
Vind beide broeken echt lelijk to be honest, maar kan ook door de slechte kwaliteit foto's komen. Verder niet bekend met het merk (alleen qua naam), dus qua kwaliteit kan ik geen oordeel vellen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:07 schreef x3ro het volgende:
2 paar jeans van True Religion:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi, net afgewerkt spul wanneer ik het bekijk
Je kunt uit de foto vrij weinig op makken buiten een sfeerimpressie van het model/stof.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:01 schreef BigSmurf het volgende:
Aw men, dikke twijfel nu tussen de S423XX en de R436XX. Maatvoering is precies hetzelfde, ik vind de clean backpockets van de R436XX mooier dan die donkerrode threads van de S423XX, maar dat riempje achterop de yoke vind ik niet echt ideaal, zeker niet omdat ik altijd een riem draag, en ik vind de buttons van de S423XX ook mooier.
Dilemma.
[..]
Vind beide broeken echt lelijk to be honest, maar kan ook door de slechte kwaliteit foto's komen. Verder niet bekend met het merk (alleen qua naam), dus qua kwaliteit kan ik geen oordeel vellen.
Heb even zitten kijken op de site van TR, ik vind het maar weinig soeps. De prewashes hebben allemaal van die walgelijke backpockets, en voor zowel de prewashes als de raws geldt in mijn ogen dat ze dik overpriced zijn. En dat geldt voor DSquared al helemaal, 350 euro is geen uitzondering, kom op zeg.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:13 schreef x3ro het volgende:
[..]
Je kunt uit de foto vrij weinig op makken buiten een sfeerimpressie van het model/stof.
Vanmiddag nog een paar jeans van Dsquared bekijken
Dat eerste is meer iets met smaakquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:24 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Heb even zitten kijken op de site van TR, ik vind het maar weinig soeps. De prewashes hebben allemaal van die walgelijke backpockets, en voor zowel de prewashes als de raws geldt in mijn ogen dat ze dik overpriced zijn. En dat geldt voor DSquared al helemaal, 350 euro is geen uitzondering, kom op zeg.
Ik bedoel, als dit 336 euro moet kosten en dit zelfs 498 euro..._____!
Voor die prijs (en vaak zelfs voor minder) koop je topkwaliteit japanse dry denim, Samurai, Momotaro etc.
Ben ik met je eens, maar zoals ik al aangaf, ook de afwerking ben ik goed over te sprekenquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:38 schreef BigSmurf het volgende:
Tsja, over smaak valt niet te twisten, gelukkig maar ook. Maar ik blijf erbij dat je vooral voor het merk betaalt.
Uhm, in de OP staan enkele shops, Tenue de Nimes zou je kunnen kijken (al is de webshop niet veel vind ik zelf, dan moet je echt naar de store in Amsterdam gaan), Blue Owl staan wel wat mooie broekjes op, maar het merendeel moet je toch zoeken via via. Forums afstruinen zoals SuperFuture en Indigo Roots.
Ik moet er ook nog steeds een keer heen, ligt voor mij ook niet echt op de route, maar wil er t.z.t. wel echt een keertje heen. Je kan er inderdaad gewoon een dagje uit van maken.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:48 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar zoals ik al aangaf, ook de afwerking ben ik goed over te spreken
Zal daar straks na mijn college's eens naar kijken. Amsterdam is best uit de richting maar alles behalve onmogelijkLeuke middag van maken dan oid. En iets als een Artist Denim? Eens over meneer zijn site rond zitten struinen en daar zit ook mooi spul tussen
Damn, downsizen vanaf een maatje 28, nu voel ik me zelfs dik.quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:06 schreef Nezhi het volgende:
Heeft iemand interesse in een 28 x 32 Slim Jim die 3~ maanden gedragen is?
Het is toch niet mijn model, ik ga maar voor een meer skinny broek of meerdere maten downsizen :p
Wanneer je ziet dat die 245 dollar shipped, in euro's 180 euro is, vind ik dat zeer acceptabel voor Iets speciaalsquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:09 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ik moet er ook nog steeds een keer heen, ligt voor mij ook niet echt op de route, maar wil er t.z.t. wel echt een keertje heen. Je kan er inderdaad gewoon een dagje uit van maken.
Gun (de man achter Artist Denim) maakt in principe broeken op maat. Je kiest een fit, je kiest een fabric (type denim), je kiest alle details (buttons, backpocketstitching etc etc) en je krijgt dan dus een complete custom broek, voor een redelijk nette prijs van 200 dollar en eventueel wat extra voor gimmicks en features (selvedge fly, speciale stitching op de backpockets e.d.).
Heb ook een tijdje zitten twijfelen of ik wel of geen AD zou kopen, ben erg gecharmeerd van fabric 1 (is met 50% Sugarcane), maar ik vind de prijs toch ietswat te hoog op dit moment, inclusief shipping loopt het toch nog wat verder op. Misschien iets voor m'n verjaardag ofzo tegen die tijd.
[..]
Damn, downsizen vanaf een maatje 28, nu voel ik me zelfs dik.
Waha, bij mijn waist zit die gewoon goed hoor, maar de pijpen zijn te wijd voor mijn smaak.quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:09 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Damn, downsizen vanaf een maatje 28, nu voel ik me zelfs dik.
Opsturen als vervanging onder garantie(rma) gaat naar mijn weten ook gezien die kosten bij de eerste invoer gemaakt zijn. Kan iemand dit bevestigen?quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:29 schreef BigSmurf het volgende:
Die 245 dollar is als je hem buiten de douane kan houden (sturen als gift met een lagere waarde), anders zit je al gauw op 230 - 240 euro. Is nog niet extreem veel, maar als student zijnde toch wel een vrij hoog bedrag, voor minder zijn er ook flink wat leuke broekjes te krijgen.
Ja maar dat is veel te veel werk..Bovendien is het ook vrij lastig om in kleine hoeveelheden iets gaafs te krijgen bij die millsquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:03 schreef Nezhi het volgende:
Is er eigenlijk hier iemand die er ooit over nagedacht heeft om zijn eigen jeans te maken?
TR... Bah!quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:07 schreef x3ro het volgende:
2 paar jeans van True Religion:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi, net afgewerkt spul wanneer ik het bekijk
Unbranded komt uit dezelfde fabriek als N&F. Dat is wat ik erover kan zeggen. Met andere woorden, standaard fabric en nog minder features.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:22 schreef BigSmurf het volgende:
Iemand eigenlijk hier die een Unbranded broekje heeft? Kwam met zoeken best wel wat hele aardige resultaten tegen en ze zijn vet goedkoop voor wat je krijgt, maar Blue Owl verkoopt alleen de skinny (UB101) en tapered versie (UB201), de UB301 (straight) kan ik nergens vinden.![]()
Niet lelijk? Mooi is anders, maargoed dat is mijn mening. Ik zou het geld er niet aan uitgeven, hoe goedkoop ze ook mogen zijn. Onder het mom van: "You get what you pay for".quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:11 schreef BigSmurf het volgende:
Uiteraard, maar voor een contest of voor iemand die het een keertje wil proberen is het een leuk merk. Moet zeggen dat ik ze niet lelijk vind.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:50 schreef M1stral het volgende:
[..]
Niet lelijk? Mooi is anders, maargoed dat is mijn mening. Ik zou het geld er niet aan uitgeven, hoe goedkoop ze ook mogen zijn. Onder het mom van: "You get what you pay for".
Maargoed, zoals ik al eerder aangaf. Het is wel mooi dat dit soort merken bestaan. Maakt raw denim wel voor iedereen toegankelijk, al moet je er weliswaar niet teveel van verwachten. Al heb ik wel gezien dat ze best aardig faden. Maar voor eckte denimheads is het niks.
Net als TR overigens
Meten is weten.quote:Op zaterdag 17 september 2011 06:47 schreef Atta-boy het volgende:
Je maten in cm's meten en dit dan vergelijken met de broeken
Voor die prijs vind ik ze echt niet lelijk. Lekker simpel en goedkoop, kan ik best waarderen. En ze faden inderdaad best aardig, daarom vroeg ik er ook naar. Niet dat ik er eentje ga bestellen voor mezelf, maar misschien een keer als cadeau voor iemand of een aanrader voor iemand die het op een goedkope manier wil uitproberen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:50 schreef M1stral het volgende:
[..]
Niet lelijk? Mooi is anders, maargoed dat is mijn mening. Ik zou het geld er niet aan uitgeven, hoe goedkoop ze ook mogen zijn. Onder het mom van: "You get what you pay for".
Maargoed, zoals ik al eerder aangaf. Het is wel mooi dat dit soort merken bestaan. Maakt raw denim wel voor iedereen toegankelijk, al moet je er weliswaar niet teveel van verwachten. Al heb ik wel gezien dat ze best aardig faden. Maar voor eckte denimheads is het niks.
Net als TR overigens
http://www.topman.com/web(...)0&refinements=Colour{1}~[red]&noOfRefinements=1quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:44 schreef Mirel het volgende:
Ik wil rode jeans, niet al te duur. Iemand tips? Online of offline winkels. Vluchtig door wat winkels gekeken en kon niks vinden. Online ook niet echt te vinden. Of zijn ze niet van spijkerstof?
Skinny jeans, kutzooiquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:54 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
http://www.topman.com/web(...)0&refinements=Colour{1}~[red]&noOfRefinements=1
Muchos respectos.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:20 schreef don-diablo het volgende:
Gisteren m'n momotaro gedragen bij 40 graden. Dat was een 'beetje' warm.
Rode jeans van spijkerstof, google eens op Naked & Famous Pomegranatequote:Op zaterdag 17 september 2011 12:44 schreef Mirel het volgende:
Ik wil rode jeans, niet al te duur. Iemand tips? Online of offline winkels. Vluchtig door wat winkels gekeken en kon niks vinden. Online ook niet echt te vinden. Of zijn ze niet van spijkerstof?
Mooi, weet ik ook een beetje wat ik kan verwachten bij de nieuwste aanwinst. Zie je overigens snel genoeg als je het topic doorgespit hebtquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:55 schreef don-diablo het volgende:
thnx, good to be back. Moet het vorige topic ook helemaal doorspitten. Doe ik later vandaag of morgen wel.
Het was daar erg erg droog (3 maanden sinds het laatste kleine buitje) momotaro op de dag van aankomst en vertrek na niet gedragen. Lag toch aan het strand.
Zit nu op 2 à 2,5 maanden draagtijd en gaat wel oké. Whiskers en honeycombs goed gesetteld en knieën worden al wat lichter. Mag komende tijd wel zo blijven.
Voor minder dan 30 euro zou ik het niet weten. Die van mij was 50 euro geloof ik, dat vond ik al niet echt duur.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:41 schreef T_Fuff het volgende:
Herzlich Wilkommen
@Smurf, ja ik weet dat veel winkels wel degelijke chino's hebben echter meestal voor >¤30. Vandaar ook primark.
Da's wel heel snel. Op die manier kan je wel veel update pics posten.quote:Op zondag 18 september 2011 22:05 schreef bokkepoot het volgende:
Mijn naakt en beroemd olifant 2 gaat wel als een trein..
Na 3 x dragen zitten er al lijnen in en de portemonnee is ook al zichtbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik de resultaten van je J&J raw zag, dan houdt die olifantenhuid van je het ook niet al te lang vol.quote:Op zondag 18 september 2011 22:31 schreef bokkepoot het volgende:
Het is om die reden ook een werkbroek geworden.Gewoon even kijken hoelang 22 oz overleeft op mijn werk.soaken laat ik denk ik nog even zitten
Maar de stof is wel lekker dik en fade ook echt mooi..Als ie nou in slim guy was gekomen:(
En ik had ook gehoopt dat ie meer op een even steven leek.. Ik ga even eentje opsnorkelen via ebay of een hank rey halen
Hahaha jah dat is wel lachuh die veranderingquote:Op zondag 18 september 2011 21:35 schreef M1stral het volgende:
Ik heb eens even de oudere topics opgeduikeld. En er viel me op dat deze topicreeks aardig geëvolueerd is. Van wat eerst een generale discussie was over wie welke Diesel jeans gescoord had tot hardcore Japanese Denim, twill, weave, weft, dying processen en selvage discussies. Wel leuk om dat te zien. En ik zag ook dat ik gewoon al bijna 30 topics meepost (vanaf deeltje 7).
Beetje overdreven voor drie keer dragen :Squote:Op maandag 19 september 2011 15:16 schreef bokkepoot het volgende:
Hij lijkt qua fabric niet op de je Prescott..Die is veel zachter en blauwer..Deze was bijna zwartachtig..
Maar hier de N&F foto's (3x gedragen)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit kreeg je in je eigen pm van Ranon.quote:Op maandag 19 september 2011 20:56 schreef One_conundrum het volgende:
ik kan mijn pakket niet meer tracen via de singaporese post site. Is dat goed of slecht nieuws?
Ding is gewoon zwaar vanwege de 22 oz..De meeste broeken vormen zich na een paar dagen wel naar je lichaam en worden wat minder stug..quote:Op maandag 19 september 2011 21:09 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Komt door de stugheid idd bokof je hebt heel gek er wat meegedaan
Maar dat doet het dus nog nietquote:Op maandag 19 september 2011 21:09 schreef Ali_Ilegali het volgende:
After it reaches the Netherlands, you can try tracking them at the netherlands postal website.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar beter nieuws N&F heeft eindelijk weer eentje stukje denim in de Slim guy..
Deze ziet er goed uit![]()
![]()
http://www.nakedandfamousdenim.com/blog/2-new-fall-styles/Als ook van de sarcastische opmerkingen
Wel tellason, geen collab. Halfjaar draagtijd (3 dagen per week, veel tijdens uitgaan). Binnekort pics maken. Binnekort op zoek naar 2de project, denk aan Naked & Famous Skinny Guy Japan Heritage Selvedge.quote:Op zondag 18 september 2011 20:34 schreef M1stral het volgende:
Chino's zijn bocht. Al kan ik een denim chino nog wel waarderen.
Zijn er nog mensen die wat updates willen sharen? Ik wil nog wel wat denimporn zien eigenlijk. Don, care to share? Of iemand anders...
Jopjuh, jij had toch die Tellason collab van TdN, drop daar eens pics van!
Die Japan Heritage is een mooi broekje. Ik heb hem zelf ook, al hangt ie op het moment meer in de kast dan dat ik hem aanheb. Momo's hebben voorrang.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:03 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Wel tellason, geen collab. Halfjaar draagtijd (3 dagen per week, veel tijdens uitgaan). Binnekort pics maken. Binnekort op zoek naar 2de project, denk aan Naked & Famous Skinny Guy Japan Heritage Selvedge.
Oeh jammie, wat een mooi broekje, me likes and me wants.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:59 schreef bokkepoot het volgende:
Maar beter nieuws N&F heeft eindelijk weer eentje stukje denim in de Slim guy..
Deze ziet er goed uit![]()
![]()
http://www.nakedandfamousdenim.com/blog/2-new-fall-styles/
Haal je broek volgende keer opquote:Op woensdag 21 september 2011 13:58 schreef One_conundrum het volgende:
Ja verdomme, er gaan toch vet vaak vliegtuigen heen en weer
Sowieso sneller, maar of het ook goeiekoper is...quote:Op woensdag 21 september 2011 15:13 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Haal je broek volgende keer op![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:21-09-2011 RECEIVED AT DESTINATION TRANSIT CENTRE (To Amsterdam)
21-09-2011 Arrived at overseas (Country code: NL)
Pics or it didn't happenquote:Op donderdag 22 september 2011 16:32 schreef One_conundrum het volgende:
Binnen
Fucking stug! Goeie fit. Vet smalle selvedge track. Ook best wel smalle hem (APC is 1,6 cm, deze maar .6cm. Geen extra kosten. Overall; vette shit![]()
Paar fitpics gemaakt, die komen rond etenstijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WA; 44
FR; 27
BR; 33
TH; 29.5
KN; 23
HE; 20.5
INS; 89/90"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
Ik was bij TdN 20 euro ex verzendkosten kwijtquote:Op donderdag 22 september 2011 18:37 schreef One_conundrum het volgende:
dat heb ik nog niet echt aan tijd ...
En lekkere zakken trouwens, die van mijn APC waren veel te ondiep, maar deze zijn heeerlijk.
Hoeveel kost het om ze te laten hemmen en of taperen? Ik wil de hem wat breder laten maken, want die vind ik zo niet mooi, en misschien vanaf de knie wat taperen....
Ah, loopt wat relatief breed uit beneden, of lijkt dat maar zo?In ieder geval is het een zeer mooie broek. Hoeveel was je nou kwijt?quote:
Tip... Koop voortaan de fit die je wilt. Deze broek is mooi hoor, laten we dat voorop stellen. Maar ik zou een broek alleen laten taperen/alteren wanneer het een bijzondere fabric is en niet in een andere fit te verkrijgen is.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:37 schreef One_conundrum het volgende:
dat heb ik nog niet echt aan tijd ...
En lekkere zakken trouwens, die van mijn APC waren veel te ondiep, maar deze zijn heeerlijk.
Hoeveel kost het om ze te laten hemmen en of taperen? Ik wil de hem wat breder laten maken, want die vind ik zo niet mooi, en misschien vanaf de knie wat taperen....
Wat zijn de measurements?quote:Op donderdag 22 september 2011 22:19 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Kwam nog een denham grade virgin regular fit tegen in mijn kast, 32x34. Ik ben laatst nogal veel afgevallen (nu 30x34). Zeer weinig gedragen, een week is al te veel. Iemand interesse? Mag voor een zeer zacht prijsje van de hand.
SGD?quote:Op donderdag 22 september 2011 23:17 schreef One_conundrum het volgende:
238,19 SGD.
Skitterende broek
Ik ga morgen even kijken en passen. Moet nog een aankoop doen en dan heb ik 20% korting op m'n volgende aankoop en dat worden misschien red wings indien het oké zit.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:14 schreef Mick39 het volgende:
Oke thanks, volgende week maar eens een kijkje nemen bij Daily Rush dan!
@BS: Dan soak ik idd nog maar niet, stank heb ik nog geen last van gelukkig
Fashion victim ben je ook.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:33 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik ga morgen even kijken en passen. Moet nog een aankoop doen en dan heb ik 20% korting op m'n volgende aankoop en dat worden misschien red wings indien het oké zit.
Jammer, dan ga je ze niet halen, ze zitten namelijk geweldig. Ik heb het dan over de boots en niet de bootschoen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:33 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik ga morgen even kijken en passen. Moet nog een aankoop doen en dan heb ik 20% korting op m'n volgende aankoop en dat worden misschien red wings indien het oké zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
Valt toch wel mee? Ik heb in/sinds de vakantie alleen maar die Samurai,RRDS,N&F en deze gehaaldquote:
4 paar is best wel veel in zo'n korte tijdquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:29 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Ik heb in/sinds de vakantie alleen maar die Samurai,RRDS,N&F en deze gehaald
Daarnaast heb ik nog mijn ALD,Masa en RRDS#2
Mijn ESBB is short geworden.SJDB is kapot,RRDS#1 is klaar en mijn 2 501's zijn shorts...
![]()
Ik wil bij voorkeur de bootschoen, maar ga ook zeker kijken naar de andere modellen. Wil gewoon een goed stevig paar boots met oog op de winter. Maar niet TE lomp.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:11 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Jammer, dan ga je ze niet halen, ze zitten namelijk geweldig. Ik heb het dan over de boots en niet de bootschoen.
@vault, dit is imo de max [ afbeelding ]
edit: nah dat is al teveel
Bootschoen zit wel okéquote:Op zaterdag 24 september 2011 09:00 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik wil bij voorkeur de bootschoen, maar ga ook zeker kijken naar de andere modellen. Wil gewoon een goed stevig paar boots met oog op de winter. Maar niet TE lomp.
Ga zeker ook even langs de timberland winkel. De klassieke timberlands hoef ik niet, maar zijn ook leuke iets minder lompe. Maar boots vind ik al snel te lomp en daarom gaat m'n voorkeur naar de wabasha boat shoe. Alleen de de half hoge hebben een stuk van Canvas en heb dan liever de hoge die helemaal van leer zijn (en een mooiere kleur).quote:Op zaterdag 24 september 2011 09:19 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Bootschoen zit wel okéLomp zijn ze niet echt, ze zijn echt prima, zeker als je daarna een paartje timberlands aan doet, dan zie en voel je direct het verschil.
@Bok, helemaal rechts is 201 dacht ik.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:27 schreef bokkepoot het volgende:
Forgive for i have sinned(again)
Een 28/32? Sinds wanneer heb jij die maat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeker een must resist...quote:Op zaterdag 24 september 2011 07:09 schreef bokkepoot het volgende:
Must resist....
http://www.revolveclothin(...)taroJeans.jsp?d=Mens
M1stral welke is de 201 hier?![]()
De 3de is dat zie descriptionquote:Op zaterdag 24 september 2011 07:09 schreef bokkepoot het volgende:
Must resist....
M1stral welke is de 201 hier?
Jah het is echt een koopje, iemand uit dit forum moet het echt kopenquote:Op zaterdag 24 september 2011 12:13 schreef BigSmurf het volgende:
En geen international shipping costs, dus je 218 dollar = 160 euro.
http://www.revolveclothin(...)taroJeans.jsp?d=Mens !!!!!quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:56 schreef Analoog het volgende:
Na ongeveer een maand draagtijd voor m'n SJDJ, zou ik graag een nieuwe dry willen hebben voor de afwisseling. Ik ben op zoek naar een iets slimmere fit dan m'n SJ, een cleane broek, het liefst met selvage. Ik wil zo ongeveer tot de 150 euro uitgeven.
Tot nu toe zit ik te denken aan een APC Petit Standard of een N&F Skinny/Weird Guy. Zijn er nog meer goede opties?
Neem aan dat je wel douanekosten (BTW/invoerrechten) betaalt als je daar bestelt?quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:32 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Jah het is echt een koopje, iemand uit dit forum moet het echt kopen
Buy it voordat het weg is
Ik zat idd al te kijken, dan zou het de meest linkse moeten worden.. Wel wat over het budget, maar volgens mij wel een uitzondering waard.. Als er nog BTW/invoerkosten bijkomen wordt het wel wat tè.quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:04 schreef One_conundrum het volgende:
Kijk die
[..]
http://www.revolveclothin(...)taroJeans.jsp?d=Mens !!!!!
Die is al one rinse/wash dan is denk een 28 goedquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:27 schreef Analoog het volgende:
[..]
Ik zat idd al te kijken, dan zou het de meest linkse moeten worden.. Wel wat over het budget, maar volgens mij wel een uitzondering waard.. Als er nog BTW/invoerkosten bijkomen wordt het wel wat tè.
Ik weet ook niet precies hoe het met de maat zit, ik heb namelijk een waist tussen de 28 en 29. Zou een 28 dan genoeg moeten zijn na een soak?
De derde inderdaad.quote:Op zaterdag 24 september 2011 07:09 schreef bokkepoot het volgende:
Must resist....
M1stral welke is de 201 hier?
One wash gewoon je eigen maten nemen, bij raw TTS of -1, afhankelijk van hoe je de fit wilt hebben en hoeveel discomfort je aan kan. Tight weave is a bitch.quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:27 schreef Analoog het volgende:
[..]
Ik zat idd al te kijken, dan zou het de meest linkse moeten worden.. Wel wat over het budget, maar volgens mij wel een uitzondering waard.. Als er nog BTW/invoerkosten bijkomen wordt het wel wat tè.
Ik weet ook niet precies hoe het met de maat zit, ik heb namelijk een waist tussen de 28 en 29. Zou een 28 dan genoeg moeten zijn na een soak?
Al bij TdN gekeken en/of hun gebeld?quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:37 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Iemand enig idee waar je een naked and famous skinny guy kan vinden in elephant denim voor een schappelijke prijs?
Bigsmurf ik neem vanavond even measurements voor die denham van je op.
Heb gewoon een 30/34..bij de zelfde gast besteld..quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:24 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Een 28/32? Sinds wanneer heb jij die maat?
[..]
Zeker een must resist...![]()
En dan - ja, een noob-vraag - neem ik aan dat ik niet van de tagged size uit moet gaan, maar van de echte maten?quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:31 schreef M1stral het volgende:
[..]
One wash gewoon je eigen maten nemen, bij raw TTS of -1, afhankelijk van hoe je de fit wilt hebben en hoeveel discomfort je aan kan. Tight weave is a bitch.
Overigens word er voor de 0701 niet aangeraden true te gaan, eerder 1 up. Het topblock en de thigh area is nogal... Krap.
Ja..zulke aanboden zie je niet vaak..quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:16 schreef BigSmurf het volgende:
Van de 0201 is nog een maat 31 te koop. Dat is volgens http://blueingreensoho.co(...)virtuemart&Itemid=62 hier dus een 33 waist, dat is precies m'n TTS, zo'n 42-43 cm. Doen of niet?
Couldn't resist!quote:Your Order #xxxxxxxx has been processed and is expected to ship out on Monday, Sep 26 by United States Postal Service 5-10 Day Airmail. The estimated arrival time is between Saturday, Oct 01 and Thursday, Oct 06 (assuming there are no delays clearing customs).
Your order details are listed below.
ITEM DESCRIPTION
MOMOTARO JEANS
Momotaro Jeans Slightly Tapered 15.7oz Trim & Slim Straight in Raw/Unwashed (Size 31)
MOMO-MJ3 $218.00
Nicequote:Op zaterdag 24 september 2011 22:45 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Couldn't resist!
M1stral will be proud.![]()
De 901 is volgens mij wijder dan de 201... Maar dan meer in de zin dat de 901 een volwaardige straight is, zonder taper dus als in tegenstelling tot de 201 die wel een kleine taper heeft.quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:44 schreef BigSmurf het volgende:
Goed bezig, je had nog niet genoeg denim, dus dat scheelt.
M1stral, welke van de momo's is het normaalst straight? De 0201 of de 0901?
EDIT: En My Nudies ligt eruit?![]()
Over het algemeen gaat men uit van de gemeten waardes. Nu loopt Momotaro vrij dicht op de tag overigens, maar er zijn voldoende merken die dat niet doen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:45 schreef Analoog het volgende:
[..]
En dan - ja, een noob-vraag - neem ik aan dat ik niet van de tagged size uit moet gaan, maar van de echte maten?
En de raw versie, de 4e, is dezelfde fit na soaken als de one-wash? Als de one-wash uitverkocht is, is dat misschien een optie..
Jammer dat ik iig moet wachten tot maandag met bestellen..
Heh, goed te horen dat je eens een "echte" broek gekocht hebt. Ga je geen spijt van krijgenquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:45 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Couldn't resist!
M1stral will be proud.![]()
Nog even en dan kunnen we deze topicreeks omdopen in Momotaro Jeans...quote:
Heb nu al een 201 besteld, dus te laat haha.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:03 schreef M1stral het volgende:
De 901 is volgens mij wijder dan de 201... Maar dan meer in de zin dat de 901 een volwaardige straight is, zonder taper dus als in tegenstelling tot de 201 die wel een kleine taper heeft.
[..]
Heh, goed te horen dat je eens een "echte" broek gekocht hebt. Ga je geen spijt van krijgen
Wij zijn ook benieuwdquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:15 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Heb nu al een 201 besteld, dus te laat haha.
Maar ben echt heel benieuwd, hopen dat ik goed gesized heb, maar denk het wel.
Oh, of ze het goed vindt of niet, die broek moet en zal de badkuip in, ben gewoon benieuwd naar de reactie.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:25 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Wij zijn ook benieuwdPersoonlijk zou ik eerder voor 201 en 701 gaan dan een 901
Dus je hebt een goeie keuze gemaakt
Je kan ook een emmer gebruiken als je ma het niet goed vindt
Anders ff de badkuip mooi schoonmaken er na
We gaan het zien, ga hem sowieso soaken, dus hoop dat het dan in ieder geval niet heel erg is qua bleed, m'n ALD's bleeden totaal niet namelijk en dat vond ik wel chill voor m'n schoenen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:26 schreef M1stral het volgende:
Ik had begrepen van Don dat ze aardig bleeden, maar ik zie het zelf niet zo erg eerlijk gezegd. Moet wel zeggen dat de mijne dan ook nog niet echt één druppel water gezien heeft (zoals bijvoorbeeld na een regenbui). Maar het is wel zo dat ze wat afgeven, dat zowiezo. Mijn witte Chucks beginnen wel al wat blauwig te worden, daar waar de cuff op de schoen valt.
De 201 die ik dus wel gesoakt had, heb ik eigenlijk niet zo op gelet. Maar ik verwacht dat dat in mindere mate zal zijn.
Volgens mij staat die 0705sp er wel bij, is dat niet de eerste?quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:03 schreef M1stral het volgende:
[..]
Over het algemeen gaat men uit van de gemeten waardes. Nu loopt Momotaro vrij dicht op de tag overigens, maar er zijn voldoende merken die dat niet doen.
Stel je waist is 80 cm omtrek en je kan kiezen uit een maatje 30 en 31 (fictief), waarbij de ene 80 cm precies meet en de andere 82.5. Dan zou je dus beiden kunnen nemen. De 80 cm waist krimpt een inch en loopt vervolgens ook weer een inch uit. Eigenlijk gebeurt er dus niet zoveel... Echter moet je wel duidelijk inlezen over fabrics. Tight weaves zoals Momotaro zijn een bitch om te stretchen, andere merken lopen gemakkelijk 2 inch uit (denk aan sommige Samurai's). APC laat ik even buiten beeld omdat die sanforized zijn.
Overigens de 701 is niet leverbaar in one wash. Het model dat het dichtst bij komt is de 0705SP. Silhouette komt vrijwel overeen, maar is onderdeel van de GTB-lijn en staat dus niet in het rijtje op Revolve.
[..]
Ja is nr 1quote:Op zondag 25 september 2011 14:02 schreef Analoog het volgende:
[..]
Volgens mij staat die 0705sp er wel bij, is dat niet de eerste?
Ik heb net even m'n 'ijkbroek', een Nudie AJ 28x32 die ongeveer fit als een Grim Tim, gemeten op de BiG-manier. Hij heeft een waist van 30,3". Dan kom ik bij die Momo dus uit op een maat 30?!
Die Big John is Weird Guy fit toch? Die broek is zowiezo al heel anders gesneden dan de 0701. Plus dat die 2 sizes groter dan tag lopen en sanforized zijn...quote:Op zondag 25 september 2011 14:44 schreef leppeh het volgende:
Ai, die 0701 alleen nog in 29! Voor mensen die interesse hebben, let er op dat 'ie zoals Mistral al zegt aan de bovenkant erg klein is. Waar ik in m'n Big John een 29 heb gehaald die na het stretchen zelfs ruim zit, kon ik me met heel veel moeite in een 31 persen met deze broek. Eeuwig zonde dat er geen maatje 32 meer is...
Huh?quote:
Bedankt voor je info! Ik weet dat ik sowieso nog wel heel wat te leren heb over dry denim, maar ik neem aan dat het sowieso wel 'geschikt' is voor wat ik zoek?quote:Op zondag 25 september 2011 15:24 schreef M1stral het volgende:
[..]
Overigens @ Analoog:
Ja, de 0705SP staat inderdaad op Revolve: Let er wel op dat dit dus niet alleen one wash is, maar ook een andere lijn van Momotaro, de zogenaamde GTB (Going To Battle) label. In principe is het denimmateriaal hetzelfde, maar de constructie is iets anders. Dan praat ik vooral over de thread dikte... Dat zou voor de aanschaf niets uit moeten maken. Maar als je into Momotaro bent is het wel een verschil dat je moet weten.
Overigens heb ik de 0705SP zelf niet, maar wel een fit die daar gelijk aan is (De G007 is gebaseerd op de 0705SP, ook one wash, maar dan Copper Label) Je kan je exacte maat nemen, als je de measurements hebt van de tagsizes. Let wel dat ze de eerste dagen echt strak zitten, maar met een beetje stretch snel comfortabel worden.
Mbt momotaro ben jij de Mr. Miyagi van de groep.quote:
Waar wordt de tagged size dan op gebaseerd qua waist? Op een bepaald punt boven de crotch ofzo?quote:
Broeken twill van N&F fade echt mooi.Qua inseam zit je ook wel goed. Nu móet je wel van een legopening van 19 cm houdenquote:Op zondag 25 september 2011 16:04 schreef DutchErrorist het volgende:
Even een vraagje, ik heb een N&F op het oog. Zijn dit goed zittende broeken? Oh en zou hij mij passen...
Ik heb nu dus een Levi's STF 32-38, maar ik heb een riem nodig omdat hij anders afzakt en de onderkant is 1 keer omgeslagen. De N&F die ik op het oog heb is deze:
http://www.tenuedenimes.c(...)roken-twill-selvage/
Maat 31, zou dat een beetje zitten (ik ben 2 meter en 75 kilo)...
Alvast bedankt
Enige waarop deze verschilt met BIG is dat bij BIG de waist parallel aan elkaar ligt terwijl je meetquote:Op zondag 25 september 2011 16:32 schreef M1stral het volgende:
@ Smurf:
http://www.nordicdenimhou(...)id=fit_guide#vintage
Check deze chart. NDH is officieel Momotaro retailer voor Europa en een gedeelte van Azie. Naar mijn mening komt deze chart overeen met de sizing van Momotaro.
In dat geval heb ik vrijwel zeker goed gesized.quote:Op zondag 25 september 2011 16:32 schreef M1stral het volgende:
@ Smurf:
http://www.nordicdenimhou(...)id=fit_guide#vintage
Check deze chart. NDH is officieel Momotaro retailer voor Europa en een gedeelte van Azie. Naar mijn mening komt deze chart overeen met de sizing van Momotaro.
[Edit: Beiden jeans (0201/0701) lopen dus groter dan tagsize. In mijn optiek komt het dichterbij dat Momotaro uitiendelijk shrinkt naar tagsize. Maargoed, dat buiten beeld gelaten. Sizing advies veranderd dus niet. Uiteinelijk is de 0201 makkelijker om TTS te gaan dan de 0701, puur gebaseerd op de fit (wijder topblock en dijen vs. smal topblock en dijen)]
Hij bedoelt het Momotaro tabblad.quote:Op zondag 25 september 2011 16:53 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Enige waarop deze verschilt met BIG is dat bij BIG de waist parallel aan elkaar ligt terwijl je meet
Zonde.quote:Op zondag 25 september 2011 17:17 schreef Analoog het volgende:
Wilde 'm net gaan bestellen, is 'ie weg.. Te lang gewacht helaas..
Kan je wel zeggen ja.. Misschien die 0701 nog een optie? 29 Zal dan TTS zijn, maar ben bang dat hij te klein wordt na het soakenquote:
Wat zijn je stats? Ik draag de 0701 raw, dus zonder te soaken. En de fit bij mij is ontzettend goed, al zeg ik het zelf. Soaken doe ik voorlopig zowiezo niet, maar een 29 met soak zou zo goed als hetzelfde zitten bij mij.quote:Op zondag 25 september 2011 17:24 schreef Analoog het volgende:
[..]
Kan je wel zeggen ja.. Misschien die 0701 nog een optie? 29 Zal dan TTS zijn, maar ben bang dat hij te klein wordt na het soaken
Ik heb bij m'n AJ een thigh van 27 cm, ofwel 10,6 inch.quote:Op zondag 25 september 2011 17:53 schreef M1stral het volgende:
[..]
Wat zijn je stats? Ik draag de 0701 raw, dus zonder te soaken. En de fit bij mij is ontzettend goed, al zeg ik het zelf. Soaken doe ik voorlopig zowiezo niet, maar een 29 met soak zou zo goed als hetzelfde zitten bij mij.
Denk dat het belangrijkste toch je thigh measurements zijn.
De thigh is zoals ik en Bok al zeiden het belangrijkste punt. Deze moet gewoon fitten. Aangezien deze a: bijna niet krimpt en b: onmogelijk is om fatsoenlijk te stretchen. Met een beetje doorbijten kom je in de waist ook nog wel aan een inch stretch, maar ga er wel van uit dat het je moeite gaat kosten. Die halve inch zal dus geen probleem zijn.quote:Op zondag 25 september 2011 18:11 schreef Analoog het volgende:
[..]
Ik heb bij m'n AJ een thigh van 27 cm, ofwel 10,6 inch.
Sorry, hij is niet TTS, mn waist is bij die broek 30,3 inch, maar in principe zou het nog wel iets kleiner kunnen. Zou ik een halve inch kunnen gokken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |