abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144425182
Hefbomen, ook wel leverage genoemd.

Betekend idd dat je dus kunt met een beperktere inleg idd een grotere uitslag kunt maken.
Maar dat betekend dus zo wel naar boven als naar benden. Dus de risico's zijn ook groter.
Zijn verschillende mogelijkheden om met leverage te kunnen handelen. Het is dus echt specifiek, product afhankelijk wat de specifieke risico's precies zijn.
Dus ik zou je echt heel erg af vragen of het je dat soort risico's waard zijn.

Plus 500 zou ik in principe zo i zo weg blijven. Als je dan echt perse met leverage zou willen handelen, en je je heel goed bewust bent van alle risico's !
Zou je denk ik eerder naar turbo's of normale opties, long kunnen kijken. (dus het kopen van een optie contracten, ga vooral niet ongedekt schrijven, met maar een klein% als margin dat is echt gedoemd om te mislukken)
  donderdag 11 september 2014 @ 16:55:29 #182
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_144425370
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 16:39 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

Daar bedoelen ze mee dat ze met een hefboom van 100 of 200 tegen je kunnen handelen.

Plus500 :N
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 16:50 schreef Nimtex het volgende:
Hefbomen, ook wel leverage genoemd.

Betekend idd dat je dus kunt met een beperktere inleg idd een grotere uitslag kunt maken.
Maar dat betekend dus zo wel naar boven als naar benden. Dus de risico's zijn ook groter.
Zijn verschillende mogelijkheden om met leverage te kunnen handelen. Het is dus echt specifiek, product afhankelijk wat de specifieke risico's precies zijn.
Dus ik zou je echt heel erg af vragen of het je dat soort risico's waard zijn.

Plus 500 zou ik in principe zo i zo weg blijven. Als je dan echt perse met leverage zou willen handelen, en je je heel goed bewust bent van alle risico's !
Zou je denk ik eerder naar turbo's of normale opties, long kunnen kijken. (dus het kopen van een optie contracten, ga vooral niet ongedekt schrijven, met maar een klein% als margin dat is echt gedoemd om te mislukken)
Wat is er volgens jullie mis met plus500?

Je kunt ook in plus500 de grenzen van hoeveel je maximaal wilt verliezen duidelijk aangeven. Als je op een gekocht product aangeeft dat je niet meer dan 10 euro verlies wilt maken kun je het programma instellen om er automatisch uit te stappen wanneer het verlies op 10 euro komt.

Waarom zijn andere opties volgens jullie beter en wat zouden jullie aanraden voor een beginner?
pi_144426752
Bij plus 500 handel je met binaire opties, het winst verlies profiel daarvan is gewoon erg ongunstig.
Vandaar dat ik het echt zou afraden.

Wat ik persoonlijk echt zou aanraden voor een beginner,
Lees eerst het boek, "The intelligent investor" van Benjamin Graham.
Misschien niet het meest makkelijke boek, en het gaat eigenlijk niet over opties of leverage.
Maar meer over de markten in het algemeen, veel gemaakte fouten, en eigenlijk ook heel veel over de psygologische aspecten die je tegen komt op de aandelen markt.

Warren Buffett described it as "by far the best book on investing ever written".
pi_144458045
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 16:55 schreef NaturalScience het volgende:

[..]

[..]

Je kunt ook in plus500 de grenzen van hoeveel je maximaal wilt verliezen duidelijk aangeven. Als je op een gekocht product aangeeft dat je niet meer dan 10 euro verlies wilt maken kun je het programma instellen om er automatisch uit te stappen wanneer het verlies op 10 euro komt.

Waarom zijn andere opties volgens jullie beter en wat zouden jullie aanraden voor een beginner?
Je koopt bij plus 500 niet voor de marktwaarde maar iets er onder.
Je begint dus altijd al met verlies.
Aan en verkoop is daarentegen wel gratis.
pi_144463865
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 16:55 schreef NaturalScience het volgende:

[..]

[..]

Binck misschien? 200 euro transactiegoed waarover je dan geen kosten hoeft te betalen. En je kan gewoon zonder hefboom handelen.
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')