soberso.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:49 schreef Om_nomnom het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou de middelste kkhard geven.
Hyves, Facebook, Twitter gaarnequote:Op zaterdag 10 september 2011 22:19 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Lol, zij zitten bij mij op school.![]()
De middelste heet evelien trouwens.
Facebook/Hyves zodat ik dat meisje hard kan white knighten.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:19 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Lol, zij zitten bij mij op school.![]()
De middelste heet evelien trouwens.
Jij maakt geen kans tegen mijn enorm gespierde lichaam, je weet bitches houden van die sixpacks.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:24 schreef HerbertThePervert het volgende:
[..]
Hyves, Facebook, Twitter gaarne
Opflikkeren met je ribbenkastquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:24 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Jij maakt geen kans tegen mijn enorm gespierde lichaam, je weet bitches houden van die sixpacks.
Hoe dan?quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:27 schreef Ballsofsteel het volgende:
Met een search op facebook heb je dr trouwens al
Winquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:42 schreef Om_nomnom het volgende:
Oh, ze heeft me nu al geaccepteerd.
Discozwemmen?quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:26 schreef ecktegangster het volgende:
Hej allemaal,
Ik ben laatst 16 geworden en ben al een tijdje geleden tot de ontdekking gekomen dat ik de kroegen in ons dorp helemaal niks vind. Gedanst wordt er amper, en de muziek staat te hard om te praten.![]()
Dus nou wou ik weten of ik ergens in Alkmaar naar leuke clubs of iets dergelijks kan gaan voor 16+?
Of andere plekken waar je een leuke avond kan beleven?
Alvast bedankt!
Dit.. is.. erg.. slecht.. gepaint maar desondanks wel grappig.quote:
Ziet heel veel van dit soort foto's tussen, weet niet als die fotograaf nou constant loopt te kloten met photoshop of als ie gewoon een rare camera gebruikt.quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:51 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is het voorhoofd van die rechter?
Update alstublieftquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:53 schreef Om_nomnom het volgende:
Ga haar morgen even op de chat aanroepen.
Inb4:
[ afbeelding ]
Om teleurstellingen te voorkomen adviseer ik jou om zelf thuis een feestje te gaan bouwen want ik vreesquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:26 schreef ecktegangster het volgende:
Hej allemaal,
Ik ben laatst 16 geworden en ben al een tijdje geleden tot de ontdekking gekomen dat ik de kroegen in ons dorp helemaal niks vind. Gedanst wordt er amper, en de muziek staat te hard om te praten.![]()
Dus nou wou ik weten of ik ergens in Alkmaar naar leuke clubs of iets dergelijks kan gaan voor 16+?
Of andere plekken waar je een leuke avond kan beleven?
Alvast bedankt!
Ik ben gewoon 16.quote:Op zondag 11 september 2011 14:57 schreef galtfactory het volgende:
[..]
Om teleurstellingen te voorkomen adviseer ik jou om zelf thuis een feestje te gaan bouwen want ik vrees
dat jij in het uitgaansleven vanwege je leeftijd geweigerd gaat worden of dat men jou weigert alcohol in te schenken.
Stoer.quote:Op zondag 11 september 2011 16:54 schreef Smirnoff_Ice_ het volgende:
Het is kut dat je in een dorp woont...![]()
Ik woon in Amsterdam heb geluk en smoke ganja weed ga uit allezz![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |