Het regent?quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:54 schreef wonderer het volgende:
Sodeju... Ik had t och de auto moeten pakken ipv de fiets...
Ik heb geen heimwee en de Mrs ook niet.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:51 schreef Nirak het volgende:
Oeh, mooi V. Maar een half jaar! Dat vind ik dapper
Ik dacht dat je homo was.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:54 schreef wonderer het volgende:
Sodeju... Ik had t och de auto moeten pakken ipv de fiets...
Het is warm, ik moest bergop en had tegenwind op de terugweg. Oh, en 11 mijl (18 km).quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:56 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het regent?
Of je conditie blijkt spoorloos verdwenen?
Nee hoor, dat mag wel blijven staanquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:08 schreef lezzer het volgende:
Wat ik wel vind Vanyel, de OP behoeft nog een kleine aanpassing...
*ook pitten gaat.
Zieligquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is warm, ik moest bergop en had tegenwind op de terugweg. Oh, en 11 mijl (18 km).
quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:06 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik dacht dat je homo was.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Je bent eigenlijk nog dronken?quote:Op zaterdag 10 september 2011 09:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik wil gaan sporten, maar ik durf niet te rijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kantoor leegruimen is toch een fijn iets?Hup!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Nou ja, als je van de helft van de spullen niet weet waar je er mee naar toe moetquote:Op zaterdag 10 september 2011 09:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou ik weet dat nooit zo zeker en ik vind mijn drank oprijden gewoon heel eng. Ik zou het liefst zo'n thuistestje hebben...
Kantoor leegruimen is toch een fijn iets?Hup!
Ik ben bekend met de methodequote:Op zaterdag 10 september 2011 09:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ghi. Gewoon hop in een doos en in een kast in het nieuwe kantoor mikken
ligt er aan wat er in zit en hoe vol hèquote:Op zaterdag 10 september 2011 10:54 schreef Vanyel het volgende:
Volgens mij is het eerder 3 uur per glas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:45 schreef skunkasaur het volgende:
Hee maar hoe laat spreken we af op Centraal? 1300u?
Wie oh wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ikke nie.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Als je t goeie glas gebruikt maakt het niet uit wat erin zit.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:39 schreef lezzer het volgende:
[..]
ligt er aan wat er in zit en hoe vol hè
Dat weet ikquote:Op zaterdag 10 september 2011 14:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als je t goeie glas gebruikt maakt het niet uit wat erin zit.
Jij kijkt duidelijk naar een andere zender.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:32 schreef Vanyel het volgende:
Fffuuuck! Een operatie aan een huge ass tumor bij een baby van 23 weken die nog in de baarmoeder zit
Is dat hetzelfde als een buitenbaarmoederlijke zwangerschap? Of iets anders?quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:50 schreef Vanyel het volgende:
Nog bizarder. Een baby die op de baarmoeder groeit. Lekker tussen de darmen... Schijnt erg pijnlijk te zijn.
Tuurlijkquote:Op zondag 11 september 2011 07:37 schreef Vanyel het volgende:
Dat wordt dan zonder gene een uur lang zo veel mogelijk in beeld gebracht![]()
Pics or GTFO.quote:
Pics van Dottir aan mijn tiet?quote:
ja post dan eens wat.quote:
Stalkenquote:Op zondag 11 september 2011 20:22 schreef Bakfiets. het volgende:
Stiekem Vanyel opzoeken he, donderse vlegel!
Ja wat dacht je ik?quote:
Ze zal wel denken "Rick, weer die autocorrect".quote:Op zondag 11 september 2011 20:58 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik moet moeite doen om die zin te ontcijferen.
quote:Op zondag 11 september 2011 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
IK DOE WOENSDAG OOK MEETEN!!!! Heb alleen 's ochtends college dus dat moet goedkomen!
quote:Op zondag 11 september 2011 22:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik voel me wel een beetje sneu als ik achter mijn computer een flesje wijn aan het ledigen ben hoor. Het houdt me niet tegen, maar toch.
quote:Op zondag 11 september 2011 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
IK DOE WOENSDAG OOK MEETEN!!!! Heb alleen 's ochtends college dus dat moet goedkomen!
Wat zij zegt.quote:
Wat mij betreft is dromen nooit iets slechts.quote:
Mijn beeld, wat doe je? Wat is er met je justinhaar gebeurd?quote:Op maandag 12 september 2011 00:54 schreef Bakfiets. het volgende:
Wat doen we, 14:00 bij de Burger King afspreken? Is een makkelijk herkenningspunt.![]()
En Erik, ik ben die lesbo met dat haar omhoog en die lesbo-blouse, die er uitziet als een 14-jarig jongetje.
Of voeg me toe op Facebook, whatever.
quote:Op maandag 12 september 2011 00:54 schreef Bakfiets. het volgende:
Wat doen we, 14:00 bij de Burger King afspreken? Is een makkelijk herkenningspunt.![]()
En Erik, ik ben die lesbo met dat haar omhoog en die lesbo-blouse, die er uitziet als een 14-jarig jongetje.
Of voeg me toe op Facebook, whatever.
quote:Op maandag 12 september 2011 01:04 schreef wonderer het volgende:
Klinkt prima. Ik heb een hanenkam en een leren jas (voor het geval Bakfiets er het eerste is, de rest kent me).
En ik ben die hele coole persoon die daar dan staat te chillen. Dat je het even weet.quote:Op maandag 12 september 2011 02:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben... nou ja, de ietwat gezette (!!!) jongen die waarschijnlijk zenuwachtig rond zich heen kijkt met een geruit overhemd en zwarte jas. Denk ik
. Die laatste twee zaken kunnen verschillen.
Tja... *KUCH*facebook*KUCH*quote:Op maandag 12 september 2011 08:25 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mijn beeld, wat doe je? Wat is er met je justinhaar gebeurd?
Dat is er al maanden vanaf.quote:Op maandag 12 september 2011 08:25 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mijn beeld, wat doe je? Wat is er met je justinhaar gebeurd?
quote:Op maandag 12 september 2011 10:32 schreef skunkasaur het volgende:
EN IK HEB ER OOK ZIN IN HOOR
[..]
Tja... *KUCH*facebook*KUCH*
Nou, dat had ik echt niet verwacht hoorquote:Op maandag 12 september 2011 11:58 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
HHHAHAHAhahanee. Ikpasdaarvoor.
ik wel!quote:Op maandag 12 september 2011 12:50 schreef lezzer het volgende:
Er is toch hopelijk niemand die hier serieus denkt dat ik dat een goed idee vond hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
ASDFGHJKLquote:Op maandag 12 september 2011 12:56 schreef Nizno het volgende:
ow en ik heb het weekend weer overleefd.... nu zorgen dat ik 2 of 3 of 4 week zonder overleef...![]()
eerste weekend zij feestje, 2e weekend ik dorpsfeest (weet nog niet of ik dat wel of niet ga ontwijken) 3e weekend wedstrijden.....
pffff
Ja, dah doede gij toch himmel zelf?quote:Op maandag 12 september 2011 14:19 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
ASDFGHJKL
Ik ga verdorie DRIE MAANDEN weg. Jij mag niks zeggen.
wat lezz zegt idd!quote:Op maandag 12 september 2011 14:19 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
ASDFGHJKL
Ik ga verdorie DRIE MAANDEN weg. Jij mag niks zeggen.
heujquote:
Wel. Jullie moeten nu bemoedigende woorden bezigen en troost uitoefenen.quote:
Ik vind het heel zielig voor je dat je er zelf verantwoordelijk voor bent?quote:Op maandag 12 september 2011 14:42 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Wel. Jullie moeten nu bemoedigende woorden bezigen en troost uitoefenen.
Vertel!quote:
quote:Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Zo snel mogelijk. Officieel moet de gemeenteraad toestemming geven om het geld uit te geven, maar we proberen hier sneller een besluit over te laten nemen. Zodra dat besluit er is krijgt u bericht van ons en zullen we het geld naar uw rekening overmaken.
U hoeft dus niet naar het gemeentehuis te komen om uw geld terug te vragen; u krijgt bericht van ons zodra we het bedrag gaan terugbetalen.
Of gewoon wel gaan. Als haar maag net zo omdraait, heb je je mooie ervaring in Zweden en zijn jullie hoera weer blij als je terug bent.quote:Op maandag 12 september 2011 15:40 schreef lezzer het volgende:
Wat ik er alleen maar mee wil zeggen is, dat als serieus je maag omdraait bij de gedachte dat je haar achter moet laten, dat je dan dus niet moet gaan.
Dittem.quote:Op maandag 12 september 2011 16:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Im zou een nieuwe.relatie niet willen starten met het doen van zulke grote concessies. Ik zou me er niet prettig bij voelen als iemand ze voor mij maakte ook.
quote:En skunk: knuffiekroelaaioverdebol (hihihu ik typte eerst bil whehehhehe). Zijn ook allemaal geen makkelijke.beslissingen meissie... *patpat*
(is daaaaaat nou zo moeilijk??!)
Kijk, dat is het 'm nou net. Als je het een concessie vindt, dan is het blijkbaar niet de bedoeling dat je dat doet.quote:Op maandag 12 september 2011 16:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Im zou een nieuwe.relatie niet willen starten met het doen van zulke grote concessies.
Dat is met je verstand een concessie ja.quote:Op maandag 12 september 2011 16:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het IS een consessie. Of het nu zo voelt of niet.
JIJ HEBT DUIDELIJK NOOIT DE FILM 'MISS POTTER' GEZIEN.quote:Op maandag 12 september 2011 16:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Lieverds 3 maanden is niets. Als het liefde is overleefr het die 3 maanden ook wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Ik ga met DP mee. Ook als de vrouw van je leven op je wacht is het een concessie om zoiets te laten gaan.quote:Op maandag 12 september 2011 16:50 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat is met je verstand een concessie ja.
quote:Op maandag 12 september 2011 17:00 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
En trouwens, Skunkekind, als je tachtig wordt zijn die 3 maanden ook maar 1/240ste van je leven geweest. Dat is heus niet lang.
Is het niet 1/320ste?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
quote:Op maandag 12 september 2011 17:00 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
JIJ HEBT DUIDELIJK NOOIT DE FILM 'MISS POTTER' GEZIEN.![]()
![]()
![]()
![]()
En trouwens, Skunkekind, als je tachtig wordt zijn die 3 maanden ook maar 1/240ste van je leven geweest. Dat is heus niet lang.
Ik zou juist als je 80 bent niet drie maanden van je geliefde gescheiden willen zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Straks sterf je.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op maandag 12 september 2011 18:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou juist als je 80 bent niet drie maanden van je geliefde gescheiden willen zijn! Straks sterf je.
min het aantal maanden dat je al leeft?quote:
Naar wie dan?quote:Op maandag 12 september 2011 17:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ga met DP mee. Ook als de vrouw van je leven op je wacht is het een concessie om zoiets te laten gaan.
Ja, je kiest zelf, maar het is toch het ene of het andere? welke keuze je ook maakt, je geeft altijd iets op. En ik zou als potentiele partner het niet heel fijn vinden als iemand voor MIJ iets groots opgeeft. Voor je het weet wordt dat als verwijt gebruikt ("maar ik heb voor jou...") en dan heb je sowieso al een imbalance. Uiteindelijk moet Skunky voor zichzelf kiezen.quote:Op maandag 12 september 2011 20:53 schreef lezzer het volgende:
[..]
Naar wie dan?
Je kiest toch zelf?
Overigens moet Skunk wat mij betreft helemaal zelf weten wat ze doet hè.
Er zijn mensen die wel in de gaten hebben dat ze altijd zelf kiezen, en dat zelf dus iets opgeven. Dat doet die ander niet hoor...quote:Op maandag 12 september 2011 21:01 schreef wonderer het volgende:
En ik zou als potentiele partner het niet heel fijn vinden als iemand voor MIJ iets groots opgeeft.
Wel als je bij beide keuzes iets moet opgeven.quote:Op maandag 12 september 2011 21:16 schreef lezzer het volgende:
[..]
Als je het voelt als dat je iets op moet geven, dan lijkt me de keuze niet zo moeilijk.
Oh, ja. Dat is wel zo. Maar als Skunk zou blijven omdat het meisje dat (ook) graag heeft is het wel een concessie, ook al maak je die keuze uiteindelijk zelf.quote:Op maandag 12 september 2011 21:24 schreef lezzer het volgende:
Overigens zie ik een "concessie" als iets waarin je een ander tegemoet komt. Daarom mijn punt, je kiest altijd zelf.
Dat had ik eerst opgeschreven, maar veranderd. Weet alleen niet waarom.quote:
Hoeft geen wens te zijn. Kan ook angstreductie zijn. Dat doe je dan wel zelf, maar je kunt er alsnog flink spijt van krijgen.quote:Op maandag 12 september 2011 21:37 schreef lezzer het volgende:
Ik denk er eerlijk gezegd helemaal niks over.
Skunk zou, stel dat!, niet moeten blijven omdat dat meisje dat wil, maar omdat ze dat zelf wil.
Eigen keuze.
Beste oplossing!quote:Op maandag 12 september 2011 21:41 schreef Bakfiets. het volgende:
Skunk moet gewoon met mij trouwen en dan is er niets aan de hand.Kan ze ook lekker in Zweden zitten zonder gedoe.
Woensdag meteen maar even de bruiloft regelen? Ben ik jouw best man en Erik die van Skunkquote:Op maandag 12 september 2011 21:41 schreef Bakfiets. het volgende:
Skunk moet gewoon met mij trouwen en dan is er niets aan de hand.Kan ze ook lekker in Zweden zitten zonder gedoe.
Ik heb wel twee.quote:Op maandag 12 september 2011 21:45 schreef Bakfiets. het volgende:
Heb geen geld voor een mooi pak nu.
Je mag mijn jas wel lenen.quote:Op maandag 12 september 2011 21:47 schreef Bakfiets. het volgende:
Jij bent veul dunner, daar pas ik niet in. En lengtewise weet ik het dan niet.
Natuurlijk. Of deze week of over dertig jaar. Of ergens daar tussenin.quote:Op maandag 12 september 2011 21:47 schreef skunkasaur het volgende:
En sorry, ik reageer nog even niet op bovenstaande conversatie, ik ben mezelf even aan het doorgronden, vandaar
Dat kan echt zo lastig zijnquote:
Ja, maar dat is geen concessie. Sorry dat ik er over door zaag, maar dan moet er maar een ander woord gebruikt worden.quote:Op maandag 12 september 2011 21:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hoeft geen wens te zijn. Kan ook angstreductie zijn. Dat doe je dan wel zelf, maar je kunt er alsnog flink spijt van krijgen.
Zouden meer mensen zich eens mee bezig moeten houden. Flink oefenen, gaat het steeds makkelijkerquote:Op maandag 12 september 2011 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat kan echt zo lastig zijn. "gewoon" doen wat "goed" "voelt"
.
Ik heb het wel gedaan deze zomer en dat was keitofquote:Op maandag 12 september 2011 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat kan echt zo lastig zijn. "gewoon" doen wat "goed" "voelt"
.
quote:Op maandag 12 september 2011 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het dit jaar ook wel regelmatig gedaan hoor.
Niet te weinig gebruiken, dan vergeten we hem straks.quote:Op maandag 12 september 2011 23:19 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Niet te veel gebruiken, dan gaat de magie d'r af.
Hodverdoemme!quote:Op maandag 12 september 2011 23:20 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
quote:
Waarom stond je dan stil?quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:52 schreef lezzer het volgende:
Mrs heeft bespreking, we zijn met 1auto, en onderweg naar huis.
Dat!quote:
Zij was in de bespreking en ik op haar aan het wachten natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waarom stond je dan stil?
[..]
Dat!
Dus zoiets?quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:56 schreef lezzer het volgende:
En nou ik hier toch zit, iemand een tip voor een rechthoekige handtas die je ook als rugzak kunt dragen?
Nee, want daar zitten geen hengsels, gekkie!quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:42 schreef lezzer het volgende:
Een rechthoek heet een kwartslag gedraaid nog steeds een rechthoek hoor
quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:42 schreef lezzer het volgende:
Maar,voor de stoere paint.
Waarom heb ik een uitgelubberde rechterarm?
maar dat zoek ik dus wel.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:54 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Nee, want daar zitten geen hengsels, gekkie!
quote:En dat is in de loop der jaren gebeurd. Gewoon te veel die bepaalde arm gebruikt.
Insert whehehequote:Op dinsdag 13 september 2011 14:18 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik moet ook altijd zo lachen om m'n eigen grappen.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:42 schreef lezzer het volgende:
Een rechthoek heet een kwartslag gedraaid nog steeds een rechthoek hoor
Dat vind ik een prima eigenschap. Aangezien ik die ook heb, en ik natuurlijk vrijwel alleen maar prima eigenschappen heb.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:18 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik moet ook altijd zo lachen om m'n eigen grappen.
quote:
Van de zenuwen?quote:
Hallo goedemorgen heb je mijn DM ontvangen meneer?quote:
Ja!quote:Op woensdag 14 september 2011 10:08 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Hallo goedemorgen heb je mijn DM ontvangen meneer?
Nou ja. Mij, dus.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja!
Ik ben in de war en heb geen idee wie ik nou ga meeten behalve wonderen.
quote:
Alleen met jouquote:
Wie dan allemaal ookalweerquote:
Nou ik ook, ik zoek je wel opquote:Op woensdag 14 september 2011 13:13 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik zal er zijn in ieder geval. Tenminste, als deze trein de goede kant op gaat.
Veel te vroeg trouwens
Zitten jullie er al?quote:Op woensdag 14 september 2011 13:33 schreef Bakfiets. het volgende:
Twee dykes op een bankje herken je toch wel? Of is je gaydar zo slecht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |