abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101856973
Vrij zijn *O* .
pi_101856975
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 14:48 schreef Tegan het volgende:

[..]

Dat ik geen kinderen wil? Al zolang ik me kan herinneren :o .
ik vind baby's en kleine kinderen best leuk, maar nu vooral nog bij anderen
pi_101856989
quote:
Ik heb het nooit zeker geweten. Ik ben zo onhandig met m'n neefjes en nichtjes. Ik vond er ook nooit veel aan op kraambezoek.. Maar JD en ik hadden een keer een gesprek over ons en onze toekomst enzo en ik voelde het gewoon. Met JD wil(de) ik écht een hummeltje op de wereld zetten.
Gek hè? :D. Ik vind het raar in ieder geval.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_101857026
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 14:49 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ik vind baby's en kleine kinderen best leuk, maar nu vooral nog bij anderen
Ik vind ze bij anderen ook niet bijzonder leuk. Babykleertjes/speelgoed enzo vind ik wel schattig enzo. En een kind van mijn zus wellicht ook wel. Maar verder dan dat heb ik er echt compleet niets mee.
pi_101857041
quote:
14s.gif Op maandag 12 september 2011 14:49 schreef Kuukske het volgende:

[..]
Met JD wil(de) ik écht een hummeltje op de wereld zetten.

Nu niet meer? :o :'(
  maandag 12 september 2011 @ 14:51:07 #256
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_101857045
Vrouwen die geen kinderen willen! ^O^
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_101857071
quote:
11s.gif Op maandag 12 september 2011 14:51 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Nu niet meer? :o :'(
Tuurlijk wel. Ik bedoel dat het gesprek in het verleden plaatsvond. Dus toen hebben we de conclusie getrokken dat we dat wilden. Hè verdorie, niet zo letterneuken. :')
pi_101857113
quote:
14s.gif Op maandag 12 september 2011 14:46 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Heb je het uitgebreide tvpakket van Ziggo? Op Foxlife begint vrijdag, zaterdag óf zondag geloof ik, het vierde seizoen. :)
nee, ik heb het basispakket. hoerige ziggo. bij upc zaten er meer zenders in ;(
Tap tap tap
pi_101857136
quote:
14s.gif Op maandag 12 september 2011 14:47 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Ik geil op Eric Northman. Ik geef het toe. Sinds aflevering 1 al.
Moet je Melancholia kijken.
Potverdorie. Hij is daarin duizend keer leuker dan in TB. Ik word er nog steeds verdrietig van als ik eraan denk.
Tap tap tap
pi_101857143
quote:

[..]

Mja, Als je mij het nu vraagt wil ik ook geen kinderen. Maar, ooit... in geval ik ooit nog eens een geschikte relatie vind... dan ga ik daar waarschijnlijk nog wel anders over denken.
quote:
14s.gif Op maandag 12 september 2011 14:48 schreef Kuukske het volgende:
Nog een uurtje werken *O* en dan lekker naar huis! *O*.
Mja, ik had vandaag één uurtje college, wou die gast ons na een kwartiertje al weer wegsturen :')
Voor mij niet zo'n probleem maar voor de spoorstudenten die daarvoor 3 uur in de trein zitten toch een beetje lullig :{
pi_101857151
quote:

[..]

Ik heb het nooit zeker geweten. Ik ben zo onhandig met m'n neefjes en nichtjes. Ik vond er ook nooit veel aan op kraambezoek.. Maar JD en ik hadden een keer een gesprek over ons en onze toekomst enzo en ik voelde het gewoon. Met JD wil(de) ik écht een hummeltje op de wereld zetten.
ik was ook enerzijds wel verbaasd dat jullie daarmee bezig waren, had het niet 1,2,3 verwacht ofzo maar anderzijds heb ik ook wel t idee dat het weer logisch is bij jullie
pi_101857195
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 14:50 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik vind ze bij anderen ook niet bijzonder leuk. Babykleertjes/speelgoed enzo vind ik wel schattig enzo. En een kind van mijn zus wellicht ook wel. Maar verder dan dat heb ik er echt compleet niets mee.
Nee, ik heb precies hetzelfde. Maar ik heb toch het idee dat als ik de juiste vent heb en huisje boompje beestje dat ik er dan anders over denk. Maar dan moet ik wel opschieten. En ik heb geen haast :P
Tap tap tap
pi_101857237
ben ik de enige dan die kleine kids wel leuk vindt bij anderen? dit weekend hupste er nog een dreumes rond waar ik logeerde, harstikke leuk/lief/schattig kindje O+
pi_101857264
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 14:56 schreef Memento-Mori het volgende:
ben ik de enige dan die kleine kids wel leuk vindt bij anderen? dit weekend hupste er nog een dreumes rond waar ik logeerde, harstikke leuk/lief/schattig kindje
Ja dat vind ik allemaal best hoor. Zolang het duurt.
Tap tap tap
pi_101857294
quote:

[..]

Mja, ik ben me ook wel bewust ervan dat ik zo van mening kan veranderen. Maar ik voel me nou gewoon dat ik het meer als een belemmering zie dan een verrijking. Plus zou ik al die dingen niet kunnen laten die ik vind dat je zou moeten laten voor je kinderen. Dat zeg ik fout maar ik besteed gewoon liever aandacht en geld aan andere dingen momenteel :). Plus wil ik gewoon sowieso mijn kinderen niet alleen opvoeden, want dat vond ik zelf niet tof als kind en dat wil ik mijn kinderen niet aandoen, en die garantie heb je gewoon nooit. En, ik denk ook dat ik geen goede ouder zou zijn door gebrek aan ehm voorbeelden. Over het algemeen dus, het geeft me meer kopzorgen dan ik ervoor over heb, dus ik wil er gewoon niet aan beginnen. Prima als de mensen die het wel graag willen voor herbevolking gaat zorgen :).
pi_101857355
quote:
2s.gif Op maandag 12 september 2011 14:53 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Mja, Als je mij het nu vraagt wil ik ook geen kinderen. Maar, ooit... in geval ik ooit nog eens een geschikte relatie vind... dan ga ik daar waarschijnlijk nog wel anders over denken.

[..]

Mja, ik had vandaag één uurtje college, wou die gast ons na een kwartiertje al weer wegsturen :')
Voor mij niet zo'n probleem maar voor de spoorstudenten die daarvoor 3 uur in de trein zitten toch een beetje lullig :{
Mja, jij hebt er gewoon een net iets andere insteek in dan ik. Wat prima is.

Ookal had ik een vent en huisje, boompje, beestje. Dan nog zou ik geen kinderen willen. Alleen paar honden ofzo :) :).
pi_101857377
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 14:58 schreef Tegan het volgende:

[..]

Mja, ik ben me ook wel bewust ervan dat ik zo van mening kan veranderen. Maar ik voel me nou gewoon dat ik het meer als een belemmering zie dan een verrijking. Plus zou ik al die dingen niet kunnen laten die ik vind dat je zou moeten laten voor je kinderen. Dat zeg ik fout maar ik besteed gewoon liever aandacht en geld aan andere dingen momenteel :). Plus wil ik gewoon sowieso mijn kinderen niet alleen opvoeden, want dat vond ik zelf niet tof als kind en dat wil ik mijn kinderen niet aandoen, en die garantie heb je gewoon nooit. En, ik denk ook dat ik geen goede ouder zou zijn door gebrek aan ehm voorbeelden. Over het algemeen dus, het geeft me meer kopzorgen dan ik ervoor over heb, dus ik wil er gewoon niet aan beginnen. Prima als de mensen die het wel graag willen voor herbevolking gaat zoeken :).
Je hoeft het ook niet nu te doen, maar over tien jaar? Hoe kijk je er dan tegenaan?
Tap tap tap
pi_101857440
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 14:53 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Moet je Melancholia kijken.
Potverdorie. Hij is daarin duizend keer leuker dan in TB. Ik word er nog steeds verdrietig van als ik eraan denk.
Oh, dat ken ik niet! Ik ga het proberen te onthouden.
pi_101857506
ik denk dat ik best wel een kind zou kunnen opvoeden :Y maar ik weet niet of ik het wil, kwestie van de juiste vent en de juiste situatie idd.

Wel zou ik mn kind dusdanig opvoeden en vooral laten wennen aan andere mensen dus al vrij snel bij opa&oma logeren oid, laten vasthouden door anderen, zodat je niet van die eenkennige kinderen krijgt die als er dan een keer op opgepast moet worden door anderen de hele boel bij elkaar janken omdat ze alleen gewend zijn aan mama en papa. Oh en ik zou ze sowieso op tijd leren met andere kids te spelen enzo (dat valt me wel op van veel kinderen van kennissen enzo, dat niemand aan hun kinderen mag komen, ze mag vasthouden oid met alle gevolgen van dien)
pi_101857508
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 14:59 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Je hoeft het ook niet nu te doen, maar over tien jaar? Hoe kijk je er dan tegenaan?
Wat ik ook zeg. Ik ben me er al wel van bewust dat ik wellicht nog wel van mening kan veranderen omdat ik jong ben. Maar dit gevoel is vrij sterk en al wel een redelijk lange tijd.

Als ik er echt serieus over nadenk, als in, zie ik een senario waarin ik wel kinderen zou willen? Voor een deel wel. Maar er zijn ook punten (waarom ik geen kinderen wil) die over tien jaar niet anders gaan zijn. Dus nee, ik denk niet dat als dat ene deel perfect is dat ik het dan wel zou willen.

Maar wellicht hecht ik over tien jaar minder waarde aan al de argumenten in mijn hoofd. Who know's :).
pi_101857537
quote:
14s.gif Op maandag 12 september 2011 15:01 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Oh, dat ken ik niet! Ik ga het proberen te onthouden.
Deprimerende film. En hij zit alleen in de eerste helft. Maar wel goddelijk O+
Tap tap tap
pi_101857552
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 15:03 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Deprimerende film. En hij zit alleen in de eerste helft. Maar wel goddelijk O+
Beeldmateriaal?
pi_101857630
Owja, en dat hele 'hoe je je kinderen zou moeten opvoeden'. Daarover wou ik nog zeggen dat dat weer een compleet nieuwe tak is met miljoenen kopzorgen die ik me dus ook graag bespaar. Er is geen juiste keuze te maken, want het is 'goed' te doen op zoveel manieren. En dus maak ik liever geen keuze (door geen kinderen te nemen) dan me kopzorgen te bezorgen door alle opties te gaan overwegen. Weer een reden voor mij om niet aan kinderen te beginnen :).
pi_101857686
http://www.bndestem.nl/re(...)nooppunt-Zonzeel.ece

Het was dus toch Grolsch. ;(. Als ik het zo zie.
pi_101857704
quote:
9s.gif Op maandag 12 september 2011 15:07 schreef Kuukske het volgende:
http://www.bndestem.nl/re(...)nooppunt-Zonzeel.ece

Het was dus toch Grolsch. ;(. Als ik het zo zie.
100% zeker grolsch, zonde :N
pi_101857719
Mja. Of een ander merk met 'olsc' in de naam :P.
pi_101857729
quote:
7s.gif Op maandag 12 september 2011 15:06 schreef Tegan het volgende:
Owja, en dat hele 'hoe je je kinderen zou moeten opvoeden'. Daarover wou ik nog zeggen dat dat weer een compleet nieuwe tak is met miljoenen kopzorgen die ik me dus ook graag bespaar. Er is geen juiste keuze te maken, want het is 'goed' te doen op zoveel manieren. En dus maak ik liever geen keuze (door geen kinderen te nemen) dan me kopzorgen te bezorgen door alle opties te gaan overwegen. Weer een reden voor mij om niet aan kinderen te beginnen :).
Oh daar heb ik allemaal nog niet over nagedacht hoor. :@
pi_101857752
quote:
11s.gif Op maandag 12 september 2011 15:09 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Gewoon vastbinden in een kelder, dat is in de mode tegenwoordig.
pi_101857762
quote:

[..]

er is ook geen vaste richtlijn voor, denk dat dat wel redelijk vanzelf gaat (als je geen iq onder de 80 hebt dan :P )
pi_101857764
quote:

[..]

Dat hoeft ook niet. Dat gaat vanzelf, ze noemen het instinct.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_101857774
Welke school, openbaar of katholiek. Niet om het geloof, maar om de normen en waarden of 'algemene' sfeer van die school. Gelovig of niet, en ookal kies je voor niet gelovig, hoe kan je je kind toch de vrijheid geven om zelf een religie te kiezen enzo. En dat zijn nog maar twee kleine problemen }:| .
pi_101857838
Je kan het idd allemaal vanzelf laten gebeuren, maar hoe weet je dan dat je de juiste keuze maakte? Want het moet natuurlijk wel de allerbeste keuze zijn.

Mja, ik ben gewoon te erg een denker, en dus moet ik daar gewoon niet aan gaan beginnen :P.
pi_101857889
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 15:10 schreef Tegan het volgende:
Welke school, openbaar of katholiek. Niet om het geloof, maar om de normen en waarden of 'algemene' sfeer van die school. Gelovig of niet, en ookal kies je voor niet gelovig, hoe kan je je kind toch de vrijheid geven om zelf een religie te kiezen enzo. En dat zijn nog maar twee kleine problemen }:| .
Je denkt te wiskundig. Sommige dingen geef je kinderen mee en vaak is een geloof (of geen geloof) een van die dingen. Een kind geheel vrijlaten in zijn keuzes is onmogelijk. Je maakt keuzes voor het kind, anders zou het (in jouw voorbeeld) niet naar school gaan, want zelf kan het niet bewust kiezen voor een geloof en dus school.

En er is geen beste keuze.
pi_101857893
quote:
14s.gif Op maandag 12 september 2011 15:10 schreef Pheno het volgende:
Dat hoeft ook niet. Dat gaat vanzelf, ze noemen het instinct.
Ja precies. Daar ging ik ook wel een beetje vanuit.
pi_101857910
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 15:10 schreef Tegan het volgende:
Nou, die keus hebben we niet. Hier in de buurt zit maar 1 school :+. En och, ik zat ook op een RK-basisschool en ik ben zo ongelovig opgevoed als de pest. Zoveel boeit het me niet.
Ik heb nog wel wat opgestoken over de bijbel enzo. Dat had ik anders niet denk ik. Eigenlijk.
pi_101857913
quote:
14s.gif Op maandag 12 september 2011 15:14 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Ja precies. Daar ging ik ook wel een beetje vanuit.
Het gaat al eeuwen goed, dus bij jou ook :P
pi_101857954
gruwelijk, Jalap(h)enos in de koelkast. Nou ja, nu wat minder :+
pi_101857970
quote:
10s.gif Op maandag 12 september 2011 15:14 schreef Pheno het volgende:
Het gaat al eeuwen goed, dus bij jou ook :P
:D. Stiekem hè, vraag ik me wel es af of jij niet stiekem kinderen hebt rondlopen. :@.
Ik hoef het niet te weten hoor. Maar dat vraag ik me wel es af. :+.
pi_101858009
Goh, is het al zo laat?
pi_101858019
Alleen kuuks, beloof ons dat je niet zo'n oudhooligan gaat worden ;(
pi_101858071
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 15:17 schreef Memento-Mori het volgende:
Ah, je wilt geen foto's van die ondertussen hopelijk gewassen draagdoek?
pi_101858091
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 15:17 schreef Memento-Mori het volgende:
Welnee joh. Ik blijf toch Kuuks. Hoewel ik er wel graag post hoor in Z&G. Ze weten zoveel allemaal. :@.
pi_101858126
quote:
10s.gif Op maandag 12 september 2011 15:19 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ah, je wilt geen foto's van die ondertussen hopelijk gewassen draagdoek?
ik bedoel meer de borstvoedingsmaffia enzo, waarin flessenmoeders finaal worden afgebrand enzo, die fratsen, ik ben n flessenkind, niks mis mee :{w
pi_101858174
quote:
14s.gif Op maandag 12 september 2011 15:16 schreef Kuukske het volgende:

[..]

:D. Stiekem hè, vraag ik me wel es af of jij niet stiekem kinderen hebt rondlopen. :@.
Ik hoef het niet te weten hoor. Maar dat vraag ik me wel es af. :+.
Dat is toch allang bekend? Of niet?
pi_101858181
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 15:20 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ik bedoel meer de borstvoedingsmaffia enzo
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_101858202
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 15:20 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ik bedoel meer de borstvoedingsmaffia enzo, waarin flessenmoeders finaal worden afgebrand enzo, die fratsen, ik ben n flessenkind, niks mis mee :{w
ALs het maar iets met opvoeden/verzorgen te maken heeft. F&F kan ook gezellig zijn :D
pi_101858288
quote:
7s.gif Op maandag 12 september 2011 15:14 schreef Pheno het volgende:

[..]

Je denkt te wiskundig. Sommige dingen geef je kinderen mee en vaak is een geloof (of geen geloof) een van die dingen. Een kind geheel vrijlaten in zijn keuzes is onmogelijk. Je maakt keuzes voor het kind, anders zou het (in jouw voorbeeld) niet naar school gaan, want zelf kan het niet bewust kiezen voor een geloof en dus school.

En er is geen beste keuze.
Ik weet het. Maar ik kan er niet tegen als dingen niet zo zwart wit zijn. Daar krijg ik dan hoofdpijn van zoals je ziet. Ik weet dat er geen beste keuze is. Maar ik wil heel graag dat dat zo zou zijn. Als het dan niet lekker gaat ofzo dan geef ik mezelf snel de schuld omdat ik de keuze heb gemaakt voor mijn kind, en ik neem het bijvoorbeeld mijn ouders ook kwalijk dat ze sommige dingen voor mij hebben 'gekozen'. En ik weet dat ze het niet zo bedoelden ofzo. En ik ben ook niet echt boos ofzo. Maar toch kan ik daar dan echt van balen.

Bijvoorbeeld. Ik zou mijn kind graag alle mogelijke informatie willen geven over een geloof zodat ze zelf kan kiezen, want de keuze opgedrongen gekregen hebben (als in dat ik gedoopt ben en mijn eerste communie heb gedaan) daar baal ik van omdat ik toendertijd niet beter wist. Het alternatief van mijn kind atheisme opdringen is ook weer geen goed idee natuurlijk. En om nu alle religies te leren aan mijn kind gaat ook niet, want ik ken ze allemaal niet en dan kan ik ook niet objectief zijn. En uiteindelijk is de keuze toch niet te maken. Je doet maar wat. En daar kan ik niet tegen. Zomaar wat doen in de hoop dat het wel goed komt.

En zo denk ik dus over 'alles' :') .

Plus uit 'zomaar' iets doen ben ik ontstaan, en mijn kind verdient wel beter dan alle dingen waar ik mee heb gezeten zeg maar. Er moet gewoon niet een Tegan 2.0 komen die zoveel last en pijn heeft enzo gehad. Ik gun dat niemand. En al helemaal O+ mijn kindje O+ niet. Het is dus beter als ze nooit zou bestaan. Voor haar. Wat ik vind is dan irrelevant, want haar niet maken is de beste keuze.
pi_101858307
Zeg mensen, hadden we het net niet over een vrachtwagen met bier enzo? O+
pi_101858329
quote:
14s.gif Op maandag 12 september 2011 15:19 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Welnee joh. Ik blijf toch Kuuks. Hoewel ik er wel graag post hoor in Z&G. Ze weten zoveel allemaal. :@.
Z&G?
pi_101858342
quote:
14s.gif Op maandag 12 september 2011 15:22 schreef Kuukske het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, ik ben volgens mij wel een bv baby geweest, mijn jongens dan weer niet. Ook met reden..
Ze zijn er niet minder om geworden. Die onzin wat ze soms zeggen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')