Dat vraag je aan ons? Zou je dat niet aan MP moeten vragen?quote:Op maandag 12 september 2011 00:24 schreef KomtTijd... het volgende:
Hoe kan het dat mijn marktplaats advertentie 0x bekeken is maar ik toch een reactie in de mail heb?
OHNOES! Tis sund.quote:Op maandag 12 september 2011 10:39 schreef JDude het volgende:
Ik reed daarstraks langs een gekantelde vrachtwagen. Heel de berm bezaaid met blikjes bier.
RIP aan de nabestaanden.
Lolquote:Op maandag 12 september 2011 10:41 schreef JDude het volgende:
Kleine wijziging: de wagen stond nog overeind maar alles was er in een bocht aan de zijkant uit gelazerd.
Q zit al op de fiets en is onderweg!quote:Op maandag 12 september 2011 10:41 schreef JDude het volgende:
Kleine wijziging: de wagen stond nog overeind maar alles was er in een bocht aan de zijkant uit gelazerd.
Gewoon, met een autoquote:
Ow zo! Joh! Waar ben je allemaal heen gekart?quote:Op maandag 12 september 2011 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon, met een autoIk rij nooit dus het is altijd een hele ervaring
En ik mocht zowaar de auto van m'n zus lenen.
Gevalletje niet goed vastgezet, al dan niet in combinatie met te hard door de bocht denk ik.quote:
Naar Utrechtquote:Op maandag 12 september 2011 10:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ow zo! Joh! Waar ben je allemaal heen gekart?
quote:Op maandag 12 september 2011 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Q zit al op de fiets en is onderweg!
Eauhw eauhw eauhw. Niet handig! Welk merk was het eigenlijk?quote:Op maandag 12 september 2011 10:46 schreef JDude het volgende:
Gevalletje niet goed vastgezet, al dan niet in combinatie met te hard door de bocht denk ik.
Oh nou leuk toch!quote:Op maandag 12 september 2011 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Naar UtrechtEn naar het dorp op zaterdagmiddag
Klinkt niet zo spectaculair maar voor mij is het heel wat
. Parkeren ging in haar kleine autootje toch een stuk beter dan in de gezinswagen van m'n vader.
Kon het niet precies zien, in ieder geval iets groens. Ik vermoed Grolsch. Arme Q.quote:Op maandag 12 september 2011 10:48 schreef Kuukske het volgende:
Eauhw eauhw eauhw. Niet handig! Welk merk was het eigenlijk?
Bierenmishandeling!quote:Op maandag 12 september 2011 10:39 schreef JDude het volgende:
Ik reed daarstraks langs een vrachtwagen die z'n lading had verloren. Heel de berm bezaaid met blikjes bier.
RIP aan de nabestaanden.
Straks komt'ie daar aan op zijn fietsje, was het toch heinekenquote:Op maandag 12 september 2011 10:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Kon het niet precies zien, in ieder geval iets groens. Ik vermoed Grolsch. Arme Q.
Ohgod. Afschuwelijk!quote:Op maandag 12 september 2011 10:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Kon het niet precies zien, in ieder geval iets groens. Ik vermoed Grolsch. Arme Q.
Bier!quote:Op maandag 12 september 2011 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Q zit al op de fiets en is onderweg!
Rustig, zoals je ziet. Topic gaat wel es sneller.quote:
en hoe is t in je buik?quote:Op maandag 12 september 2011 12:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Rustig, zoals je ziet. Topic gaat wel es sneller.
doe es foto in t buikentopic danquote:Op maandag 12 september 2011 12:07 schreef Kuukske het volgende:
Nou.. niet meer zo misselijk. En verder groeit 'ie hard volgens mij collega's.
Een paar collega's werken maar 2 dagen per week, dus die zien me niet zo vaak. Zij waren echt al zo van "ohh gaat hard!!".
nee gewoon met een shirtje eroverquote:Op maandag 12 september 2011 12:14 schreef Kuukske het volgende:
Ehm, .. Ik zal wel es kijken of me dat vanmiddag een keer gaat lukken. Maar ik ga niet halfnaakt hoor!
En foto's van de hoeveelheid lege augurkenpotten!quote:Op maandag 12 september 2011 12:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en een filmpje van de bevalling straks
Het is maar waar je van houdt.quote:Op maandag 12 september 2011 12:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Bah. Augurkquote:Op maandag 12 september 2011 12:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
En foto's van de hoeveelheid lege augurkenpotten!
neequote:Op maandag 12 september 2011 12:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Of pakken ijsjes.quote:Op maandag 12 september 2011 12:59 schreef Pheno het volgende:
En foto's van de hoeveelheid lege augurkenpotten!
dit was puur omdat ik een eierkoek aan het eten was, May gaat helemaal los bij eierkoekenquote:Op maandag 12 september 2011 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat je überhaupt nog huiswerk ofzo klaar krijgt
O dat is best interessant. Tenminste dat vond ik wel..omdat ik een keizersnede had en wel eens wou zien hoe ze mijn buik mishandeld hadden. Dit heb ik mijn zoon trouwens nooit kwalijk genomen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |