* AirwiN besluipt T. van achteren...quote:
Dat klinkt alsof je wat anders in gedachten hebt dan 'boe' roepen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:41 schreef Tegan het volgende:
Hopelijk is dat niet het enige wat je doet.
Nee, boe.quote:
Mag ik van jou rukken op de vrouwen in mijn dromen?quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:16 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben iedereens droomprinses
dat kwam ik alleen even zeggen
Wist ik maar hoe je eruit zag, dan kon ik over jou gaan dromen.quote:
Dat weet je wel toch?quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wist ik maar hoe je eruit zag, dan kon ik over jou gaan dromen.
Welke film ging je?quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:57 schreef CherryLips het volgende:
Elf euro voor de biossta ik daar met m'n tientje. Gelukkig had ik m'n pinpas toch maar meegenomen.
Nee, het is echt al te lang geleden.quote:
Owja, even vergeten dat je het geheugen hebt van een oude man.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, het is echt al te lang geleden.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:09 schreef Tegan het volgende:
Owja, even vergeten dat je het geheugen hebt van een oude man.
Jajajaja... Jij hebt echt gewoon een klaar slaag nodig. Gebrek aan respect voor de ouderen...quote:
Final Destination 5. Was wel leuk. Er komen de komende tijd wel meer films uit die ik wel wil zien, maar ik wil eerst nog naar Planet of the Apes.quote:
* AirwiN pakt de riemquote:
Oh, dat is zo'n serie films die ik in zijn geheel probeer te ontwijkenquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Final Destination 5. Was wel leuk. Er komen de komende tijd wel meer films uit die ik wel wil zien, maar ik wil eerst nog naar Planet of the Apes.James Franco
en ik wil nog naar Cowboys VS Aliens
quote:
Is dat een deel twee?quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:25 schreef CherryLips het volgende:
Willen jullie met mij naar Planet of the Apesanders moet ik alleen
Ik ga wel mee.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:25 schreef CherryLips het volgende:
Als het in een pathé is wel!quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:25 schreef CherryLips het volgende:
Dat lijkt me serieus zo'n enorme buttfilmquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:25 schreef CherryLips het volgende:
Lekker boeiend als je naast CL zit!quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat lijkt me serieus zo'n enorme buttfilm
Das waarquote:Op zaterdag 10 september 2011 13:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Lekker boeiend als je naast CL zit!
gestudeerdquote:
Waar het hart vol van is...quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:29 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik las Q! avond. [ afbeelding ]
Ik download m welquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:21 schreef rhubarbje het volgende:
CL!! ben je hier?
Het is QI avond op de bbc! tot vanacht of zo alleen maar QI op bbc2
hij hangt nu alleen
maar hopelijk gaat het zo weer verder zonder gedoe
het zijn allemaal speciale dingen geloof ikquote:
WHIIL is toch wel echt rasamerikaans hoorquote:Op zondag 11 september 2011 01:52 schreef Tegan het volgende:
QI vind ik echt niets, terwijl ik echt een groot fan ben van Britse panel shows. Never Mind The Buzzcocks
, Have I Got News For You
, Mock The Week, Who's Line Is It Anyway
, 8 Out Of 10 Cats etc.
quote:
...dat had je er om half 10 al ingezet?quote:Op zondag 11 september 2011 14:22 schreef DrMarten het volgende:
Nu maar eens mijn ontbijt uit de oven halen
Heerlijk.quote:Op zondag 11 september 2011 15:22 schreef CherryLips het volgende:
Was lekker weertje vannacht in Utrecht hoorde ik?
In Ede amper. Heb ik het hele spektakel weer gemistquote:Op zondag 11 september 2011 15:24 schreef KomtTijd... het volgende:
In delft heeft het ook wel even lekker geonweerd.
Nouja 't was hier ook niet zo heel spannend hoor, gewoon wat geflits en regen. Om een uur of 11 was het al weer over.quote:Op zondag 11 september 2011 15:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In Ede amper. Heb ik het hele spektakel weer gemistAlleen heel veel flitsen vanuit Veenendaal, wat gerommel, wat regen, en dat was het.
quote:
quote:Op zondag 11 september 2011 19:47 schreef Tegan het volgende:
Lang weekend ook nog want de maandag erbij.
Ik moet vroeg op morgen. Dus ik ben jaloers, dus ik wil er niks over horen.quote:
Normaalgesproken wel. Mijn opleiding begint morgen en die houden geen rekening met mijn roostervrije dag helaas.quote:Op zondag 11 september 2011 19:59 schreef Tegan het volgende:
Ik dacht dat jij maandags kon uitslapen? Maar goed ik heb net twee dagen en nachten gewerkt terwijl jij vrij was.
Het gaat nu over omstandigheden he, niet over persoonlijkheid.quote:
quote:
Uurtje of half zes, denk ik.quote:
Waarom zo vroeg?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |