En kortingskaartjes maken voor de vaste klantenquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:16 schreef Rectum het volgende:
Maak je eigen folders en ga die verspreiden.
Uhh, nee. Het topic staat al vol tips. Doe er iets meequote:Op vrijdag 9 september 2011 21:22 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Oké,het gaat nu dus over waar ik het voor nodig heb. Is dat heel boeiend dan?
Jaquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:22 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Oké,het gaat nu dus over waar ik het voor nodig heb. Is dat heel boeiend dan?
Op vrijdagavond van 20:00 tot 22:00 disco zwemmenquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:55 schreef ezelbayraktar het volgende:
hahahah uitgaan op 12 rofl!! hahahaha fucking erg kindjes van 12 met geld problemen
quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:56 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Op vrijdagavond van 20:00 tot 22:00 disco zwemmen
Aan hotwheels.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:16 schreef BrandX het volgende:
Uitgaan en veel geld uitgeven? Je bent 12, waar geef je het aan uit dan?
ik geloof dat ik echt oud wordt
quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:28 schreef MisterSqueaky het volgende:
Bied je aan aan Mark Rutte. Hij wil vast leuke dingen met je doen achter het fietsenhok. station
Autos wassen enzo is overigens wel een redelijke. Veel zal je nergens mee verdienen.
Tja, de naschokken van de crisis hequote:Op zondag 11 september 2011 09:02 schreef RozeRat het volgende:
heeft iemand trouwens gemerkt dat de prijs van jip en janneke kinderchampange omhoog is gegaan?
Evenals de appelsap van albert heijn!
Door deze forse prijsverhogingen heb ik extra medelijden met TS.
tips in overvloed!quote:Op maandag 12 september 2011 15:44 schreef Trollscience het volgende:
Verkoop je kontje achter het station.
Of ga werken bij stichting MARTIJN, 12jarigen zijn altijd welkom daar.
drugs, terrorist wordenquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:11 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Ik heb echt geld nodig,gewoon voor uitgaan en andere dingen.
Alleen ben ik 12,folders kan bijna,maar alles zit vol.
Ik heb al gekeken voor oppaswerk enzo..
Niks
Iemand?
Het liefst rond omgeving Zwolle.
jo joh met mes op ze keel zeg jij geef me 10tje om wat snoep en cola te kopenquote:Op woensdag 14 september 2011 19:21 schreef Rabiosa het volgende:
Vraaag het aan je ouder ze horen je het te geven hoor!
Ik ga ook gewoon nevernooit geeven ik dwing me paa gewoon
Denken dat je je pa kan dwingen.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:21 schreef Rabiosa het volgende:
Vraaag het aan je ouder ze horen je het te geven hoor!
Ik ga ook gewoon nevernooit geeven ik dwing me paa gewoon
jammer dat jij het al hebt gezegtquote:Op maandag 12 september 2011 15:44 schreef Trollscience het volgende:
Verkoop je kontje achter het station.
Of ga werken bij stichting MARTIJN, 12jarigen zijn altijd welkom daar.
quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:36 schreef Mirjam het volgende:
je bent 12, ga auto's wassen ga Pokémon spelen
Nee man, de situatie in Griekenland is alleen fijn.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:16 schreef MrV het volgende:
Ik zou eens wat geld investeren in aandelen. Houd er wel rekening mee dat de recessie in Griekenland de beurzen aardig onder druk zet.
Een 12 jarige die geen geld heeft aanraden om de aandelen in te gaan!quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:13 schreef Splashh het volgende:
[..]
Nee man, de situatie in Griekenland is alleen fijn.
TS veel aandelen kopen de beurzen schieten omhoog en je hebt een boel winst.
Dude, waarom die komma daar? En bij Takens? Het vindt toch echt plaats in Takensquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:04 schreef rickyszz het volgende:
Nee, man je gaat pas echt uit als je naar de Teenage Party bij Takens gaat!
Daarom, gast.quote:Op zondag 25 september 2011 15:23 schreef yosander het volgende:
[..]
Dude, waarom die komma daar? En bij Takens? Het vindt toch echt plaats in Takens.
Je moet 2 euro en een consumptie betalen om naar binnen te mogen?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:19 schreef RozeRat het volgende:
Hiervoor heeft TS geld nodig:
[ afbeelding ]
Die 2 euro verschijnen natuurlijk niet vanzelf!
Gristus, ik wou dat ik tegen zulke wilde feesten konquote:Op maandag 26 september 2011 01:24 schreef appelsappelflap het volgende:
Kinderdisco's:
Met z'n allen lekker aan de cola (en soms wel een red bull). Lekker gek doen op de muziek van een dj duo genaamd "de koele dj's". Na lekker gedanst te hebben op kabouter Plop is het tijd voor romantiek. De meeste jongens gaan aan de zijkant staan maar enkelen durven toch te schuivelen met de meisjes (die nog enige vrouwelijke vorm ontbreken). Wanneer ze klaar zijn staan mam en paps al bij de auto op ts te wachten. Om vervolgens weer om half 11 in bed te liggen. Slaap lekker TS!
Hahaha het is zo herkenbaar van vroegâh!quote:Op maandag 26 september 2011 01:24 schreef appelsappelflap het volgende:
Kinderdisco's:
Met z'n allen lekker aan de cola (en soms wel een red bull). Lekker gek doen op de muziek van een dj duo genaamd "de koele dj's". Na lekker gedanst te hebben op kabouter Plop is het tijd voor romantiek. De meeste jongens gaan aan de zijkant staan maar enkelen durven toch te schuivelen met de meisjes (die nog enige vrouwelijke vorm ontbreken). Wanneer ze klaar zijn staan mam en paps al bij de auto op ts te wachten. Om vervolgens weer om half 11 in bed te liggen. Slaap lekker TS!
Daar heb je het al...quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:11 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Ik heb echt geld nodig,gewoon voor uitgaan en andere dingen.
Alleen ben ik 12,folders kan bijna,maar alles zit vol.
Ik heb al gekeken voor oppaswerk enzo..
Niks
Iemand?
Het liefst rond omgeving Zwolle.
Totdat iemand je ID vraagt en je met een mond vol tanden staat en midden op straat aan de schandpaal worden gehangen. Of waren jullie zo geraffineerd dat je nep pasjes had gemaakt...?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:29 schreef shawtyyy het volgende:
loop met zo'n geldbusje rond en zeg dat het voor de goede doel is..terwijl het gewoon een simpeel busje is zonder betekenis ehh hoe vet is dat?deed ik altijd met me neef in duitsland en mensen deden er echt geld in en vroegen alleen waarvoor het was
Oke...
ik leer kids foute dingen aan
mensen hebben het recht niet je ID te vragen plus als 12 jarige hoef je niet verplicht een ID bij te dragen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:19 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
Totdat iemand je ID vraagt en je met een mond vol tanden staat en midden op straat aan de schandpaal worden gehangen. Of waren jullie zo geraffineerd dat je nep pasjes had gemaakt...?
Ik heb me aangemeld bij clickworker, prachtig concept
check it out.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |