Zijn bril brak in tweeen, toch?quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Er stond geen vraag open, dus ik stel er wel eentje. Waarschijnlijk wel een makkelijke, want heb geen inspiratie
Exact 41 jaar geleden won Feyenoord de wereldbeker. Wat was er zo bijzonder aan de winnende goal van Joop van Daele?
Klopt ja. Werd van z'n neus gepakt door een verdediger van Estudiantes en in 2'en gebroken met als argument dat brillen in Argentinië verboden waren tijdens het voetballen.quote:
Beiden goed.quote:
Klopt inderdaad. Dat nummer is echt heel slecht trouwensquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:46 schreef tong80 het volgende:
De bril ligt nu in het Feijenoordmuseum.
Is nog een nummer van opgenomen. Even zoeken.
Kan hem niet vinden.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Dat nummer is echt heel slecht trouwensIk heb 'm als mp3
Of Vanenburg z'n bril zou ooit eens kapot moeten zijn gegaan tijdens een wedstrijd, maar dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:58 schreef Saind het volgende:
Ik ken Joop van Daele alleen van de wereldbeker. Ik ga erop gokken dat ze allebei ooit gescoord hebben in de strijd om de wereldbeker.
quote:
Nope....waren er wel bij in het eerste seizoen, maar in de jaren zeventig gedegradeerd en een jaar of 4/5 in de tweede BL gespeeld.quote:
Nee, die zijn pas rond 1980 in de BL komen spelen. Sinds die tijd wel onafgebroken. Ze zijn nog nooit gedegradeerd.quote:
Ook niet! Zijn in de jaren 80 een paar keer gedegradeerd.quote:
HSV is correct!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |