BeffJeck | vrijdag 9 september 2011 @ 16:38 |
Ik wilde net even de koelvloeistof van mijn auto controleren. Nu bleek alles onder druk te staan. Er spoot vloeistof uit. Maar het gekke is dat de auto een dag heeft stil gestaan dus een koude motor. Kan dit? | |
Wouzziej | vrijdag 9 september 2011 @ 16:40 |
de kans is dan groot dat je koppakking naar je koelsysteem toe lek is, dus er druk op je koelsysteem komt te staan. | |
menmulder | vrijdag 9 september 2011 @ 16:44 |
Ik mag toch aannemen dat die druk dan na een dag wel weg is ![]() | |
ZwartmetSuiker | vrijdag 9 september 2011 @ 17:11 |
Merk je niks qua vervuilde vloeistoffen, verbruik van kvs of rook oid? | |
Sounddragon | vrijdag 9 september 2011 @ 17:12 |
Probeer eens een andere dop. | |
Q-Festival | vrijdag 9 september 2011 @ 17:30 |
mischien werkt je ventiel niet dat ie de druk niet weg laat | |
BeffJeck | vrijdag 9 september 2011 @ 18:13 |
ik merkte de laatste dagen wel dat het starten moeilijk ging en de motor liep onregelmatig. Als hij op " 3 cilinders " liep. | |
Gokhan03 | vrijdag 9 september 2011 @ 18:46 |
Ontluchten anyone? | |
blup | vrijdag 9 september 2011 @ 18:49 |
Koelsysteem verstopt anyone? | |
Barcaconia | vrijdag 9 september 2011 @ 19:25 |
Andere dop van je reservoir idd. Je expansievat kan zijn druk niet meer kwijt. | |
Chuck-N0rr1s | vrijdag 9 september 2011 @ 19:49 |
bij een koude motor heeft een andere dop geen nut meet de compressie maar, waarschijnlijk een gavalletje kopakking of een scheur in een bus wat voor auto en motor TS ? | |
BeffJeck | vrijdag 9 september 2011 @ 21:12 |
peugeot 306 break , 1.4 | |
Barcaconia | vrijdag 9 september 2011 @ 21:48 |
Gebeurde dit met draaiende motor of stilstaand na een dag niet gelopen te hebben TS? | |
Chuck-N0rr1s | vrijdag 9 september 2011 @ 21:59 |
ga de kop maar lichten en controleer de cilinderbussen op scheuren de koppakking lekt met enige regelmaat van de TU blokjes en de bussen heb ik ook al eens gescheurd gezien, zijn de bussen NIET gescheurd controleer dan de bus hoogte, ze willen nog wel eens omhoog komen waardoor er teveel druk op het koelsysteem komt hoe dan ook, motortje kan uit mekaar nog even voor het idee, het betreft een Tu3JP blokje | |
Chuck-N0rr1s | maandag 12 september 2011 @ 19:16 |
toen was TS stil ![]() | |
Q-Festival | maandag 12 september 2011 @ 19:31 |
werk jij bij peugeot? | |
Chuck-N0rr1s | maandag 12 september 2011 @ 19:37 |
heb bij Citroën gewerkt, ik ken die blokjes van haver tot gort | |
Chuck-N0rr1s | maandag 12 september 2011 @ 22:02 |
hoezo eigenlijk Q ? | |
densmee | maandag 12 september 2011 @ 22:14 |
is niet echt parate kennis voor een doorsnee PTA bezoeker | |
Chuck-N0rr1s | maandag 12 september 2011 @ 22:15 |
![]() ![]() | |
T42 | maandag 12 september 2011 @ 22:34 |
ik heb dat al een jaar. en bij mij is het een defecte koppakking. fix ik nog wel een keer ![]() | |
densmee | maandag 12 september 2011 @ 22:38 |
maar bij die vrakkenkermis is natuurlijk elke volle tank benzine een verdubbeling van de dagwaarde ![]() | |
T42 | maandag 12 september 2011 @ 22:40 |
mijn auto's hebben geen dagwaarde ![]() [ Bericht 12% gewijzigd door T42 op 12-09-2011 22:48:33 ] | |
BeffJeck | dinsdag 13 september 2011 @ 14:28 |
Yep, lekke kopppakking... | |
Herr.Flick | dinsdag 13 september 2011 @ 14:53 |
daagwaarde ![]()
|