peugeot 306 break , 1.4quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:49 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
bij een koude motor heeft een andere dop geen nut
meet de compressie maar, waarschijnlijk een gavalletje kopakking of een scheur in een bus
wat voor auto en motor TS ?
ga de kop maar lichten en controleer de cilinderbussen op scheurenquote:
werk jij bij peugeot?quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:59 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ga de kop maar lichten en controleer de cilinderbussen op scheuren
de koppakking lekt met enige regelmaat van de TU blokjes en de bussen heb ik ook al eens gescheurd gezien, zijn de bussen NIET gescheurd controleer dan de bus hoogte, ze willen nog wel eens omhoog komen waardoor er teveel druk op het koelsysteem komt
hoe dan ook, motortje kan uit mekaar
nog even voor het idee, het betreft een Tu3JP blokje
is niet echt parate kennis voor een doorsnee PTA bezoekerquote:
quote:Op maandag 12 september 2011 22:14 schreef densmee het volgende:
[..]
is niet echt parate kennis voor een doorsnee PTA bezoeker
maar bij die vrakkenkermis is natuurlijk elke volle tank benzine een verdubbeling van de dagwaardequote:Op maandag 12 september 2011 22:34 schreef T42 het volgende:
ik heb dat al een jaar. en bij mij is het een defecte koppakking. fix ik nog wel een keer
mijn auto's hebben geen dagwaardequote:Op maandag 12 september 2011 22:38 schreef densmee het volgende:
[..]
maar bij die vrakkenkermis is natuurlijk elke volle tank benzine een verdubbeling van de dagwaarde
daagwaardequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |