Nagenoeg onmogelijk te kopiėren, dus geweldig.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:03 schreef Son-Goku het volgende:
Wat vond (en vind) ik dat lelijk getekend zeg
Dat is juist de humor van deze strip. Alles is zo ranzig en vies mogelijk getekent. Zelfs de 'lekkere wijven'.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:03 schreef Son-Goku het volgende:
Wat vond (en vind) ik dat lelijk getekend zeg
ware jullie rijk? wij lagen 4maanden achter...quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:51 schreef Ludd het volgende:
Verschrikkelijk vond ik dat.
Stond altijd in nieuwe revu die bij ons in de leesmap zat (die altijd anderhalve maand achterliep ofzo)
Dirk en Desiree Tweekeerbellenquote:Op vrijdag 9 september 2011 14:18 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Nagenoeg onmogelijk te kopiėren, dus geweldig.
Hein de Kort is op dat gebied zelfs nog beter:
[ afbeelding ]
Geweldig!
Hehe ik heb ook het nodig spul van Schreurs en de Kort liggen. Mijn vriendin begrijpt er ook niets van.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:23 schreef penny-wise het volgende:
Eric Schreurs heeft echt goede strips gemaakt.Heb op een paar na, alle boeken van hem.
Zelfs speciale die niet meer te vinden zijn. Als ik ooit geld nodig heb kan ik er nog een aardige duit voor vangen.
Tevens vind ik de boeken van Hein de Kort geweldig. Die grappen moeten wel van iemand komen met een verknipte hersenpan![]()
Dirk en Desiree 2 keer bellen![]()
![]()
![]()
Pardon lul![]()
![]()
![]()
Eikels![]()
![]()
![]()
Mijn vrouw snapt de humor er niet van
|
Forum Opties | |