Ik heb daar kennissen en een oud collega wonen.quote:
Die zit veilig thuis. Duh.quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:05 schreef Intronic het volgende:
[..]
Over veilig gesproken, hoe is het met je stalker?
Hij zocht gisteravond weer contact alles, vragen of ik vandaag moet werken, ditdat.quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:05 schreef Intronic het volgende:
[..]
Over veilig gesproken, hoe is het met je stalker?
Moet ik dan voortaan 's middags contact met je opnemen?quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hij zocht gisteravond weer contact alles, vragen of ik vandaag moet werken, ditdat.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hij zocht gisteravond weer contact alles, vragen of ik vandaag moet werken, ditdat.
Wat een levenquote:Op vrijdag 9 september 2011 14:11 schreef Flippiee het volgende:
Hond uitlaten, flips laat lijn los, hond wegrennen, flips achter hond aan rennen, hond nog harder wegrennen, flips in paniek, Flips' hond komt andere hond tegen, baasje van andere hond pakt lijn van hond van flips, flips heeft haar hond terug.
Interessant he, tevens al die documentaire bekeken? Ik kijk the Blind side.quote:
Flipsquote:
Ja duurt nog 7 minuten. Indrukwekkend en een beetje eng. Jammer voor al die mensen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Interessant he, tevens al die documentaire bekeken? Ik kijk the Blind side.
[..]
Flipsflips hond.
Het enige probleem is, dat je het nooit vanuit de bedrijven kan zien. En het punt is, is zoals die man, zei er is geen oplossing ervoor, terwijl dat gas nodig is, en ieder burger blijft gas verbruiken. Daarnaast zijn er nooit objectieve feiten te vinden over voordelen ervan. Maar van de andere kant, de schade wordt groter en groter en zoals er gezegd werd, het is onmogelijk als maar ervoor te zorgen dat er 'nieuwe' waterbronnen komen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:34 schreef FreezePop het volgende:
Al die mensen die dat verdedigen moeten zich schamen en gaan zeker met een kutgevoel naar bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |