Laten we morgen dan weer verder gaan lepelquote:Op vrijdag 9 september 2011 01:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lapo lapo lapo, ik denk dat ik ga slapo lepel
Laat ik je eerst nog even complimenteren met deze mooie OP lepelquote:Op vrijdag 9 september 2011 01:21 schreef Hooidraad het volgende:
Lepel wat ben je toch mooi,
voor jou houd ik dit pleidooi
met jou door de yoghurt of de vla,
ik gebruik je zelfs bij het drinken van m'n flesje Spa
je hebt iets geils maar ook iets stoers,
m'n vriendin wordt zelfs een beetje jaloers
ik blijf je altijd trouw,
ow lepel wat moest ik zonder jou?
- JustinLepel
[ afbeelding ]
[..]
Laten we morgen dan weer verder gaan lepel
Lofdichten van dit kaliber kunnen niet langer genegeerd worden lepelquote:Op vrijdag 9 september 2011 01:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat ik je eerst nog even complimenteren met deze mooie OP lepel
laat bescheidenheid je leidraad zijn lepelquote:Op vrijdag 9 september 2011 01:26 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lofdichten van dit kaliber kunnen niet langer genegeerd worden lepel
Laat hij nou doelen op mijn gedicht lepelquote:Op vrijdag 9 september 2011 06:45 schreef Pugg het volgende:
[..]
laat bescheidenheid je leidraad zijn lepel![]()
Lichte misinterpretatie van Pugg lepelquote:Op vrijdag 9 september 2011 11:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat hij nou doelen op mijn gedicht lepel
laat gij volledig gelijk hebben lepelquote:Op zaterdag 10 september 2011 02:29 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lichte misinterpretatie van Pugg lepel
Laten we gewoon weer verder gaan lepelquote:Op zaterdag 10 september 2011 06:49 schreef Pugg het volgende:
[..]
laat gij volledig gelijk hebben lepel
Lepelaar, mijn favoriete dier lepelquote:Op zaterdag 10 september 2011 11:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laten we gewoon weer verder gaan lepel
laatstelijk weinig inspiratie lepelquote:Op zondag 11 september 2011 03:13 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepelaar, mijn favoriete dier lepel
Lukt dat wel op zondag lepel?quote:Op zondag 11 september 2011 13:33 schreef Pugg het volgende:
[..]
laten we onze hersenen iets harder laten werken lepel
Laat ik dan vooral geen effort steken in deze post lepelquote:Op zondag 11 september 2011 18:29 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laten we niet té actief zijn op een vrije dag lepel
Laat in de nacht een lepeltje posten lepelquote:Op zondag 11 september 2011 18:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat ik dan vooral geen effort steken in deze post lepel
laten we de niet begrijpende lolbroeken maar negeren lepelquote:Op maandag 12 september 2011 03:07 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laat in de nacht een lepeltje posten lepel
Lekker vroeg naar het werk lepelquote:Op maandag 12 september 2011 06:43 schreef Pugg het volgende:
[..]
laten we de niet begrijpende lolbroeken maar negeren lepel
Lucratief dagje voor JustinLepelquote:Op maandag 12 september 2011 07:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekker vroeg naar het werk lepel
Liever weer vakantie lepelquote:Op maandag 12 september 2011 17:33 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lucratief dagje voor JustinLepel
Liever de hele dag met lepels bezig lepelquote:Op maandag 12 september 2011 18:48 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laten we de keiharde realiteit niet uit de weg gaan lepel
Laten we samen een lepelbedrijf starten lepelquote:Op maandag 12 september 2011 20:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Liever de hele dag met lepels bezig lepel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |