abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 18:35:12 #126
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_102849732
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 18:33 schreef Komakie het volgende:

[..]

In de winkels is dat nog steeds zo.
Mijn vriendin was toevallig vanmiddag bij Telstar in Harderwijk en die hadden helemaal niets wat nog een beetje kleur heeft. Alles bruin/grijs/zwart/etc
Ik heb het over m'n eigen outfit :P
Life's like music, get the rhythm..
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 18:39:39 #127
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_102849869
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 18:35 schreef NoComment het volgende:

[..]

Ik heb het over m'n eigen outfit :P
Weet ik :P
Ik bedoelde meer, jij had dat een paar jaar geleden en tegenwoordig in de winkel heb je nog steeds dat voornamelijk dat te vinden is.

Wij leven echt in een saai land :(
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 20:06:05 #128
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_102852404
De winkels waar in kom valt dat wel mee, maar in de uitverkoop zie je altijd alleen maar gekleurde kleding hangen :p

Ik ben ook een kleurenkermis op de piste, maar dat houdt de boel een beetje vrolijk :)
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 20:33:03 #129
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_102853326
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 20:06 schreef Fugie het volgende:
De winkels waar in kom valt dat wel mee, maar in de uitverkoop zie je altijd alleen maar gekleurde kleding hangen :p

Ik ben ook een kleurenkermis op de piste, maar dat houdt de boel een beetje vrolijk :)
Zolang het maar niet wit is ;)
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_102856346
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 10:04 schreef M3rcury het volgende:

[..]

Les Sybelles is wel een aardig gebied. Zit je in st. sorlin, of de andere kant?
Best wel grappig gebied.

Zit nu zelf nog steeds te twijfelen met de gebieden voor in februari. Koningsleiten, Schruns, Ellmau/Soll of toch nog iets anders
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 22:10:28 #131
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_102856777
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 20:06 schreef Fugie het volgende:
De winkels waar in kom valt dat wel mee, maar in de uitverkoop zie je altijd alleen maar gekleurde kleding hangen :p

Ik ben ook een kleurenkermis op de piste, maar dat houdt de boel een beetje vrolijk :)
Dat komt omdat die kleding altijd het meeste overblijft omdat nederlanders nou eenmaal een saai volk zijn.
Daarnaast willen mensen hun snowboardjas ook als gewone winterjas gebruiken (wat natuurlijk begrijpelijk is gezien dat ene week sneeuw per jaar dat de meeste wintersporters hebben) en dan vinden ze datze en nette donkere jas moeten hebben, want door de stad lopen met een felle jas schijnt hier niet te kunnen.

Ik loop gewoon in mijn snowboardjas over straat in Nederland als het weer daar om vraagt. Boeit mij het dat hij een beetje fel gekleurd is. Dat maskt het alleen maar leuk.

Mijn vriendin en ik hadden het toevallig vorige week nog over schoenen. Zij wilde een beetje leuke dc's hebben. Leuk kleurtje enzo. Maar de winkel waar we in kwamen had bijna niets. De verkoper vond een beetje felle schoenen ook leuker, maa die verkopen gewoon bijna niet.
Als je dan op straaat gaat kijken zie je ook dat mensen bijna alleen maar met zwarte, bruine of een anere donkere kleur schoenen lopen.
Dat is trouwens iets nederlands. Er zijn genoeg andere landen waar het juist normaal is om met wat fellere kleuren te lopen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 9 oktober 2011 @ 01:23:49 #132
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_102863107
Ik word in Nederland inderdaad altijd raar aangekeken om mijn felle kleurkeuze voor kleding [niet alleen wintersport kleding trouwens, ik hou gewoon van kleurtjes] Zie er op de piste helemaal uit als een zuurstok, maar vindt het wel gezellig :) Al moet ik zeggen dat ik het nogsteeds vrij veel zie ook op de piste.
Weet niet waar jullie allemaal wonen, in Amsterdam vind ik altijd voldoende kleur naar mijn smaak :Y ook sneakers etc.

Oh ja mn nieuwe beanies site staat online > www.warmeoren.nl
an urge to help mankind overcomes me
  zondag 9 oktober 2011 @ 08:34:16 #133
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_102866496
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 01:23 schreef saaw het volgende:
Ik word in Nederland inderdaad altijd raar aangekeken om mijn felle kleurkeuze voor kleding [niet alleen wintersport kleding trouwens, ik hou gewoon van kleurtjes] Zie er op de piste helemaal uit als een zuurstok, maar vindt het wel gezellig :) Al moet ik zeggen dat ik het nogsteeds vrij veel zie ook op de piste.
Weet niet waar jullie allemaal wonen, in Amsterdam vind ik altijd voldoende kleur naar mijn smaak :Y ook sneakers etc.

Oh ja mn nieuwe beanies site staat online > www.warmeoren.nl
Ik woon in Dronten, maar daar is het helemaal niets? Van oorsprong kom ik uit Utrecht en het viel me gewoon op hoe weinig kleur er is.

Cool trouwens van die mutsen. :D
Ik weet niet wat het is, maar mijn vriendin is daar een paar jaar geleden op seizoen ook mee begonnen en ineens deed iedereen het. Wel leuk want die manier kun je precies je eigen model maken. Zo heb ik een hele coole oranje/geel gestreept met een hele grote knot er op :)

Ik zal hem trouwens even sharen voor mijn facebook. Toch weer reclame voor je :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 9 oktober 2011 @ 10:41:09 #134
89338 BettyWeter
Weet het beter
pi_102867772
Ohhh hier begint het ook weer te kriebelen. Omdat vorig jaar een beetje in het water was gevallen wegens een gebroken hand (die uiteindelijk niet gebroken bleek te zijn) gaan we dit jaar voor het eerst, tegen alle principes in, nog een keer naar hetzelfde gebied (Zillertal, Mayrhofen) en accommodatie (Landhaus Hochtstein _O_). Zillertal 3000 hebben we eigenlijk wel een beetje gezien, maar met de superskipas zijn er nog genoeg gebieden te ontdekken daar. (Hoch)Fügen hebben we vorig jaar niet kunnen doen, ik wil nog wat meer zien van Gerlos en Königsleiten en misschien nog naar de Hintertux. We gaan 9 dagen ipv 8, dus een extra dag boarden! Is alleen pas in de eerste week van februari, dus wellicht dat we tussendoor nog een Winterberg-opwarmertje kunnen doen ofzo.
  zondag 9 oktober 2011 @ 12:40:15 #135
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_102870351
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 10:41 schreef BettyWeter het volgende:
Ohhh hier begint het ook weer te kriebelen. Omdat vorig jaar een beetje in het water was gevallen wegens een gebroken hand (die uiteindelijk niet gebroken bleek te zijn) gaan we dit jaar voor het eerst, tegen alle principes in, nog een keer naar hetzelfde gebied (Zillertal, Mayrhofen) en accommodatie (Landhaus Hochtstein _O_). Zillertal 3000 hebben we eigenlijk wel een beetje gezien, maar met de superskipas zijn er nog genoeg gebieden te ontdekken daar. (Hoch)Fügen hebben we vorig jaar niet kunnen doen, ik wil nog wat meer zien van Gerlos en Königsleiten en misschien nog naar de Hintertux. We gaan 9 dagen ipv 8, dus een extra dag boarden! Is alleen pas in de eerste week van februari, dus wellicht dat we tussendoor nog een Winterberg-opwarmertje kunnen doen ofzo.
De gletser van Hintertux zit niet standaard in de pas inbegrepen he. Even rekening mee houden dus...

Ga zeker even naar Hoch Fugen/Kaltenbach. Mooie brede pistes waar het echt lekker boarden is. Niet zo heel veel mogelijkheden om het landschap te gebruiken voor gekke dingen, maar de pistes zijn ech super daar.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 9 oktober 2011 @ 14:03:50 #136
117107 MarcoD
.........
pi_102873381
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 01:23 schreef saaw het volgende:
Ik word in Nederland inderdaad altijd raar aangekeken om mijn felle kleurkeuze voor kleding [niet alleen wintersport kleding trouwens, ik hou gewoon van kleurtjes] Zie er op de piste helemaal uit als een zuurstok, maar vindt het wel gezellig :) Al moet ik zeggen dat ik het nogsteeds vrij veel zie ook op de piste.
Weet niet waar jullie allemaal wonen, in Amsterdam vind ik altijd voldoende kleur naar mijn smaak :Y ook sneakers etc.

Oh ja mn nieuwe beanies site staat online > www.warmeoren.nl
Wat leuk die mutsen, ben je lang bezig om die te maken?
Zal de site onthouden, heb voor de winter toch nog een paar mutsen nodig en wat is nou beter als dat je zelf de kleur etc uit kan kiezen ^O^
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  zondag 9 oktober 2011 @ 14:18:03 #137
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_102873935
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 14:03 schreef MarcoD het volgende:

[..]

Wat leuk die mutsen, ben je lang bezig om die te maken?
Zal de site onthouden, heb voor de winter toch nog een paar mutsen nodig en wat is nou beter als dat je zelf de kleur etc uit kan kiezen ^O^
Ben er 2 uurtjes mee bezig ongeveer, en gebruik alleen maar echt goeie mooie wol/katoen/linnen mix dus geen polyester of viscose oid.

Zijn inderdaad wel meer mensen die op deze manier zelf mutsen maken, ik ga vooral voor hand- en custommade, dus echt alles zelf bedenken. VInd het leuk om te doen maar wil het niet hele dagen moeten eigenlijk :D
Maar een beetje reclame kan nooit kwaad, vind het vooral altijd leuk om op de berg mensen met mijn muts op tegen te komen :)
Nadeel is dat ik nooit meer gewoon een muts in de winkel koop want bij alles denk ik 'oh dat maak ik zelf wel even' :') heb ondertussen thuis ook een hele kast vol in alle mogelijke kleurencombinaties en met pommel, klepje, oorflappen, etc.
an urge to help mankind overcomes me
pi_102874187
Ah jammer saaw, ik heb net een nieuwe beanie van Coal gekocht. Als ik dit had geweten had ik er eentje bij jou besteld. Verder vond ik die kleurtjes discussie wel even te ver gaan :P

Kans zit erin dat ik dit seizoen een lerarenopleiding in Slovenië (jawel) ga doen.
  zondag 9 oktober 2011 @ 16:10:04 #139
89338 BettyWeter
Weet het beter
pi_102877885
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 12:40 schreef Komakie het volgende:

[..]

De gletser van Hintertux zit niet standaard in de pas inbegrepen he. Even rekening mee houden dus...

Ga zeker even naar Hoch Fugen/Kaltenbach. Mooie brede pistes waar het echt lekker boarden is. Niet zo heel veel mogelijkheden om het landschap te gebruiken voor gekke dingen, maar de pistes zijn ech super daar.
Volgens mij kun je met de superskipas gewoon overal terecht: http://www.zillertal.at/en/winter/zillertal/ski-areas/

Verder ben ik niet zo van de gekke dingen, dus mooie brede pistes vind ik prima! ;) Laatste keer dat ik een sprongetje waagde 'brak' ik gelijk mijn hand...
  zondag 9 oktober 2011 @ 20:35:01 #140
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_102888076
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 16:10 schreef BettyWeter het volgende:

[..]

Volgens mij kun je met de superskipas gewoon overal terecht: http://www.zillertal.at/en/winter/zillertal/ski-areas/

Verder ben ik niet zo van de gekke dingen, dus mooie brede pistes vind ik prima! ;) Laatste keer dat ik een sprongetje waagde 'brak' ik gelijk mijn hand...
Hmmm je zou het even kunnen navragen, maar voor zover ik weet zit hij er niet standaard in. Of het moet aangepast zijn. Zou ook nog kunnen :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 9 oktober 2011 @ 20:37:55 #141
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_102888288
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 14:18 schreef saaw het volgende:

[..]

Ben er 2 uurtjes mee bezig ongeveer, en gebruik alleen maar echt goeie mooie wol/katoen/linnen mix dus geen polyester of viscose oid.

Zijn inderdaad wel meer mensen die op deze manier zelf mutsen maken, ik ga vooral voor hand- en custommade, dus echt alles zelf bedenken. VInd het leuk om te doen maar wil het niet hele dagen moeten eigenlijk :D
Maar een beetje reclame kan nooit kwaad, vind het vooral altijd leuk om op de berg mensen met mijn muts op tegen te komen :)
Nadeel is dat ik nooit meer gewoon een muts in de winkel koop want bij alles denk ik 'oh dat maak ik zelf wel even' :') heb ondertussen thuis ook een hele kast vol in alle mogelijke kleurencombinaties en met pommel, klepje, oorflappen, etc.
Mijn vriendin maakt ze zelf, maar koopt ook nog steeds mutsen. Die heeft echt een mutsenfetish :')
Ze loopt wel altijd te kijken of ze het zelf ook zou kunnen maken enzo.



Deze heb ik van haar gekregen. Ik vind hem echt cool :)
Enige nadeel van dat wol vind ik dat hij niet winddicht is, maar wel heel erg warm. Dus als het warm is ga je zweten omdat de wol zo warm is, maar als het heel koud is, wil je weer eerder iets hebben wat een beetje wind dicht is. Dan kun je er van dat fleece in doen, maar dan ben ik bang dat ik helemaal verga van de hitte :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_102891797
Altijd de helm op
  zondag 9 oktober 2011 @ 21:30:50 #143
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_102892173
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 21:25 schreef Den_Haag het volgende:
Altijd de helm op
Vast niet als je zit te eten, of door het dorp loopt, of aan het apres skiën bent?

Ik heb altijd mijn muts op :D
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 9 oktober 2011 @ 22:54:35 #144
353014 SmileyBacon
To be continued...
pi_102898679
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 16:10 schreef BettyWeter het volgende:

[..]

Volgens mij kun je met de superskipas gewoon overal terecht: http://www.zillertal.at/en/winter/zillertal/ski-areas/

Verder ben ik niet zo van de gekke dingen, dus mooie brede pistes vind ik prima! ;) Laatste keer dat ik een sprongetje waagde 'brak' ik gelijk mijn hand...
Klopt, dit jaar in februari in Kaltenbach geweest, konden ook naar Hintertux (hebben we helaas niet gered i.v.m. traagheid groepsleden & kwijtraken van mensen enzo :X ).

Pistes waren erg goed, beter dan de directe omgeving, aanrader is om (als je de tijd heb) de oversteek naar het gebied Hochfugen te maken, is erg rustig daar & mooie korte stukjes off piste, leuk om even te proeven.
  zondag 9 oktober 2011 @ 23:44:16 #145
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_102901142
Dan heb ik het denk ik fout. Zal aangepast zijn, want vroeger was het nooit zo. Maar tegenwoordig moet je ook al veel sneller een superskipass kopen dan vroeger. Je had de Zillertal Arena pas (en de Mayrhofen pas en de Kaltenbach pas, etc) en een Superskipas. Toen kon je voor de hele week alleen een Zillertal Arena skipas nemen, maar tegenwoordig kun je alleen nog maar dat soort passen voor 1 of 2 dagen krijgen. Daarna is het automatisch een Superskipas. En toen had je ook nog een keer het onderscheid tussen een Superskipass met gletser of zonder gletser. Dat weet ik nog goed omdat mijn leerlingen altijd vroeger of ze de gletser erbij moesten nemen :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 10 oktober 2011 @ 00:57:26 #146
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_102903119
Vandaag foto's gezien van mezelf op mijn snowboard toen ik 13 was :D
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_102918128
Zo, Driver x'jes zijn binnen :D Damn, wat zitten die dingen lekker. Binnenkort maar even in snowworld uitproberen :9~
W0ei ?
pi_102919134
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 21:30 schreef Komakie het volgende:

[..]

Vast niet als je zit te eten, of door het dorp loopt, of aan het apres skiën bent?

Ik heb altijd mijn muts op :D
juist dan!
  maandag 10 oktober 2011 @ 17:06:50 #149
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_102920083
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 16:16 schreef M3rcury het volgende:
Zo, Driver x'jes zijn binnen :D Damn, wat zitten die dingen lekker. Binnenkort maar even in snowworld uitproberen :9~
Zitten lekker? Heb je een maat te groot? :?
Nieuwe boots, zeker die zo stijf zijn, zitten, bij mij iig, de eerste week echt niet lekker.

Ga zelf de ThirtyTwo Lashed halen, maar wacht wel tot ik in Oostenrijk ben, krijg ik flinke korting en de garantie is daar een stuk soepeler dan in Nederland.

Ik heb met lesgeven altijd een helm op trouwens en meestal verder ook wel, maar altijd een muts bij me voor tussendoor. En zelfs in Nederland de hele winter een muts op buiten.
Wol is inderdaad vaak te warm [jeuk!] of te tochtig, gelukkig hebben ze daar mooie mixjes met katoen en/of linnen voor bedacht, lekker zacht en wat compacter O+

quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 00:57 schreef Komakie het volgende:
Vandaag foto's gezien van mezelf op mijn snowboard toen ik 13 was :D
:D leuk! moet ik ook nog ergens hebben liggen, zal mijn ouders eens vragen
an urge to help mankind overcomes me
pi_102920247
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 17:06 schreef saaw het volgende:

[..]

Zitten lekker? Heb je een maat te groot? :?
Nieuwe boots, zeker die zo stijf zijn, zitten, bij mij iig, de eerste week echt niet lekker.

Ga zelf de ThirtyTwo Lashed halen, maar wacht wel tot ik in Oostenrijk ben, krijg ik flinke korting en de garantie is daar een stuk soepeler dan in Nederland.


Ik heb met lesgeven altijd een helm op trouwens en meestal verder ook wel, maar altijd een muts bij me voor tussendoor. En zelfs in Nederland de hele winter een muts op buiten.
Wol is inderdaad vaak te warm [jeuk!] of te tochtig, gelukkig hebben ze daar mooie mixjes met katoen en/of linnen voor bedacht, lekker zacht en wat compacter O+
Laat ik het dan anders zeggen, ze zitten gewoon echt perfect om mijn voet heen. Heb ze nog niet uitgeprobeerd, Over 2 weken is mijn kaak breuk weer genezen, dus dan ga ik even naar snowworld :)
W0ei ?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')