Heb je wat meer info over het bord? Met mijn 170 is dit wel een mooie maat. Jaar, staat, prijs?quote:Op woensdag 28 september 2011 19:18 schreef Holyjoe het volgende:
[..]
Ja hoor, heb nog een Burton Custom 156 met Cartel L bindingen
Van Hestra inderdaad 'heli 3 finger glove' van de alpine pro serie als ik het goed heb. Gemaakt in Zweden, goed verhaal qua fabriek en materiaal ook, en ken een hoop mensen die er al jaren mee doen. Ook in een gewone handschoen en gewone want variant.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:19 schreef kupsani het volgende:
Mooie wantjes idd. Wat is vrij prijzig en wie verkoopt ze? Het merk is Hestra? Wat is het type? Bedankt voor je reactie!
Het is...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:27 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[ afbeelding ]
Alweer een flinke dump aan de Noordkant
De vorige dump viel ook grotendeels aan de Noordkant. Als dit een voorbode is van de rest van het seizoen
Ik hoop dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:14 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het is...
Komend seizoen komt er weer eens belachelijk veel sneeuw
quote:Prognose für Freitag, den 07. Oktober 2011
Berge oft in Wolken und es schneit. Wetterberuhigung um die Tagesmitte, später am und nördlich des Hauptkamms neuerlich Schneeschauer. Insgesamt bis Samstagfrüh 20 bis 50 cm Neuschnee bei dauerhaftem, starkem Nordwestwind, am meisten schneit es am östlichen Hauptkamm im Nordweststau. Temperatur in 2000m: -3 Grad. Temperatur in 3000m: -9 Grad. Höhenwind: starker, im Hochgebirge zum teil stürmischer Nordwestwind
Bergwetter für: Vorarlberg Tirol Salzburg Kärnten
Steiermark Oberösterreich Niederösterreich
Heb het nagekeken en het is toch een 162, sorryquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:55 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Heb je wat meer info over het bord? Met mijn 170 is dit wel een mooie maat. Jaar, staat, prijs?
Dat ben ik echt totaal niet met je eens. Heb nog nooit zo veel stenen bovenaan bij liften gezien, en zulke slechte geprepareerde pistes (als ze al geprepareerd werden). Buiten de pistes is het wel echt prima te vertoevenquote:
Enjoy!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:55 schreef eqjim het volgende:
Vanavond is ie er, mijn Never Summer Evo 2012. Dit weekend ga ik 'm even indoor uitlaten! Misschien vrijdagavond wel. Ik kan niet wachten. STOKED.
Sybelles is best een leuk gebied, ben in zowel le Corbier als la Toussuire geweest. Je kan er allerlei kanten op. Prefereer la Toussuire & afdaling aangezien dit dorp langer in de zon ligt en daardoor het zicht langer goed blijft. Corbier ligt al snel in de bergschaduw.quote:
In de winkels is dat nog steeds zo.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:15 schreef NoComment het volgende:
Ik heb als toevoeging op m'n fluo gele jas een paarse broek gehaald tijdje terugWel een omslag ten opzichte van een paar jaar terug, toen was alles nog zwart en meerdere tinten grijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |