Je wilt in het dorp, maar naast de piste en een biertje kunnen doen? Bedoel je met dat laatste in het dorp of in je appartement? Want bier kun je natuurlijk altijd zelf kopenquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:04 schreef Den_Haag het volgende:
Zoek nog steeds iets voor eind januari in Oostenrijk, Voralberg of rond Koningsleiten. Zoveel keuze alleen moeilijk iets te vinden wat een beetje in het dorp zit maar toch chalet.
Moet beetje leuke pistes hebben, naast de lift en je moet er een biertje kunnen doen. En voor mij moet ik een beetje offpiste kunnen
De lijnen die hij rijdt. Alles hoog en hardquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:26 schreef JRB het volgende:
http://snowboarding.trans(...)exclusive-full-part/
Daarnaast is het nog niet eens oktoberquote:Op woensdag 28 september 2011 17:08 schreef Den_Haag het volgende:
De Italianen hier blijven roepen dat ik naar de Dolomieten moet.
Ligt trouwens weinig sneeuw in de bergjes. Niet zo raar met 30gr in Zwitserland
Ja hoor, heb nog een Burton Custom 156 met Cartel L bindingenquote:Op woensdag 28 september 2011 17:53 schreef Furdinand het volgende:
heeft er iemand toevallig een snowboard te koop?
hoeveel vraag je ervoor en wat is de staatquote:Op woensdag 28 september 2011 19:18 schreef Holyjoe het volgende:
[..]
Ja hoor, heb nog een Burton Custom 156 met Cartel L bindingen
Te kort.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:28 schreef Furdinand het volgende:
[..]
hoeveel vraag je ervoor en wat is de staat
156 in prima voor 1.93 en 75 kilo toch?
Ben een beginner. Op een site stond dat 56-58-60 goede maten waren.quote:Op donderdag 29 september 2011 10:01 schreef Komakie het volgende:
[..]
Te kort.
Minimaal 3 tot 4 centimeter langer. (Afhankelijk van je rijstijl)
Klein Oostenrijk kwam ik heel vroeger nog wel eens. Echte wintersportzaak en een begrip in Bilthoven. Op zich geen slechte winkel, ondanks dat ik ze een beetje traditioneel vind.quote:Op donderdag 29 september 2011 09:11 schreef Stansfield het volgende:
Ik zoek nog nieuwe kleding. Nu kreeg ik de tip van de winkel klein oostenrijk. Op hun site zag ik het merk ripzone. Wat erg gunstig geprijst was. Iemand ervaring met die winkel of met dat merk?
http://kleinoostenrijk.nl/
http://www.ripzoneinternational.com/Fall2011/core.html
156 is wel heel erg kort. Als je begint is het wel makkelijk om te draaien, maar als je een weekje (of 2) bezig bent zul je toch al tegen de beperking in lengte aan lopen en wat onstabieler op je board staan. 158 is echt wel het minimale.quote:Op donderdag 29 september 2011 10:10 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ben een beginner. Op een site stond dat 56-58-60 goede maten waren.
Zal nog eens rondkijken hier. Heb morgen wat tijd vrij gelukkigquote:Op woensdag 28 september 2011 19:05 schreef Komakie het volgende:
[..]
Daarnaast is het nog niet eens oktober
Dolomieten schijnen ook heel erg mooi te zijn. Ik ben er nog nooit geweest, maar de verhalen die ik hoor zijn altijd goed.
Inclusief bindingen? Dan kom je al gauw uit bij goedkope rommel (boardje+bindingen voor 150 euro idee) of 2de hands, of een aanbieding in een winkel.quote:Op donderdag 29 september 2011 10:29 schreef Furdinand het volgende:
Wat voor een board zou je aanraden dan? Voor niet meer dan 300¤.
Ik zou beter een keer bij Cellblock of bij Wim Jaquet kunnen gaan kijken dus?quote:Op donderdag 29 september 2011 10:12 schreef Komakie het volgende:
[..]
Klein Oostenrijk kwam ik heel vroeger nog wel eens. Echte wintersportzaak en een begrip in Bilthoven. Op zich geen slechte winkel, ondanks dat ik ze een beetje traditioneel vind.
Ripzone heb ik nog nooit van gehoord.
Op de website ziet het er best aardig uit, maar wel heel erg basic wat techniek. Vandaar dat het ook zo goed geprijst zal zijn. Hoeft geen slecht spul te zijn, maar verwacht er ook niet te veel van.
Cellblock is een goede winkel met echte snowboarders. Wim Jaquet is een massa zaak die veel willen verkopen. Hebben ook wel goed spul, maar ik heb niet zo'n hoge pet op van het personeel.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:21 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik zou beter een keer bij Cellblock of bij Wim Jaquet kunnen gaan kijken dus?
Met zijn gewicht wel, maar zijn lengte wordt gewoon lastig. Natuurlijk is gewicht een belangrijk onderdeel van de lengte, maar iemand van 193 op een 156 zetten is wel wat overdreven. Vergeet niet dat zo iemand bij gewichtsverplaatsing boven het board dan ineens al heel dicht bij de neus zit.quote:Op donderdag 29 september 2011 12:10 schreef JRB het volgende:
Hm, een 156 Custom is toch niet zo gek als ie 'm voor een mooi prijsje verkoopt? 156 kan prima met zijn gewicht, en het is ook weer niet zo dat ie er later niets meer mee kan omdat ie te kort is.
Misschien is de Custom net iets teveel board voor een absolute beginner, maar als ie al een paar keer op de sneeuw heeft gestaan een prima door groei board lijkt me.
Ik zit nu trouwens te twijfelen of het geen 162 isquote:Op donderdag 29 september 2011 12:31 schreef Komakie het volgende:
[..]
Met zijn gewicht wel, maar zijn lengte wordt gewoon lastig. Natuurlijk is gewicht een belangrijk onderdeel van de lengte, maar iemand van 193 op een 156 zetten is wel wat overdreven. Vergeet niet dat zo iemand bij gewichtsverplaatsing boven het board dan ineens al heel dicht bij de neus zit.
De Custom is absoluut te stijf voor een beginner. Als hij een paar weken heeft geboard prima, maar je maakt het jezelf onnodig moeilijk.
Geen probleem Komakie, belangrijkste is dat hij een board koopt welke bij hem pastquote:Op donderdag 29 september 2011 10:14 schreef Komakie het volgende:
[..]
Daarnaast moet je absoluut niet beginnen met een Burton Custom. Veel te stijf voor een beginner. (sorry Holyjoe voor het geval dat ik je handeltje om zeep helpt)
Oldman in amsterdam of Revert in haarlem. Revert heeft al best wat nieuwe spullen en ook nog wat van vorig seizoen.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:08 schreef -Menn0- het volgende:
Weet iemand nog een goede winkel voor een nieuwe broek en jas? Regio Amsterdam, alles wat ik nu vind ik is nog zomer/herfst kleding. En meeste geven aan dat de wintersport spullen begin November komen, maar dan sta ik al op de piste
Revert in Haarlem is wel een leuke zaak vind ik. Best vaak heen geweest toen ik in Haarlem woondequote:Op donderdag 29 september 2011 22:00 schreef KingPeter het volgende:
[..]
Oldman in amsterdam of Revert in haarlem. Revert heeft al best wat nieuwe spullen en ook nog wat van vorig seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |