abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101931673
the art of flight is echt tof! Al met goede kwaliteit te downloaden!
pi_101945880
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 23:52 schreef NoComment het volgende:
The Art Of Flight - Collectors Edition...

Pre ordered @ Blue Tomato _O_

Heb em wel gedownload maar nog niet gezien, ergerde me in de eerste minuten al aan de geluidskwaliteit en aan het feit dat ik em niet op m'n 40" lcd kon krijgen omdat de ps3 niet met het formaat om kan gaan.. Dus binnenkort kijken op Blu-ray c_/
Ik ga hem vanavond kijken. Kan toch niks doen met een gebroken kaak. Dus hoop dat het snowboard seizoen voor mij toch ook snel kan beginnen..
W0ei ?
pi_102061121
Jongens vraagje O+!

Wat is een leuk skigebied voor ongeveer 60 studenten (van beginnen tot gevorderd) met leuke après-ski mogelijkheden? Iiiiiiiiin frankrijk en niet té prijzig?
Baby darling doll face honey
pi_102062667
Les duex?
  zaterdag 17 september 2011 @ 19:54:31 #30
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_102065092
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 17:59 schreef Crack_ het volgende:
Jongens vraagje O+!

Wat is een leuk skigebied voor ongeveer 60 studenten (van beginnen tot gevorderd) met leuke après-ski mogelijkheden? Iiiiiiiiin frankrijk en niet té prijzig?
Je wil nogal wat. Frankrijk, apresski en goedkoop zijn eigenschappen die niet echt goed samen gaan. Hoewel je altijd op kosten kunt drukken door niet te veel te drinken natuurlijk, maar afgezien het studenten zijn :P

Voor après ski is misschien val thorens wel de beste optie en daar zijn soms nog wel redelijk betaalbare kamers te vinden.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_102143053
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2011 19:54 schreef Komakie het volgende:

[..]

Je wil nogal wat. Frankrijk, apresski en goedkoop zijn eigenschappen die niet echt goed samen gaan. Hoewel je altijd op kosten kunt drukken door niet te veel te drinken natuurlijk, maar afgezien het studenten zijn :P

Voor après ski is misschien val thorens wel de beste optie en daar zijn soms nog wel redelijk betaalbare kamers te vinden.
^^

Oostenrijk is sowieso duurder met studenten groepen. Wij gaan dit jaar met 30 studenten naar La Plagne (toch geen kirchberg, bleek al geboekt te zijn B| ) voor 375 euro incl skipas. Zou als ik jou was gewoon offertes aanvragen bij Sportura en Husk..
W0ei ?
pi_102145638
idd, offertes aanvragen en kijken wat men kan bieden. De laatste trip die ik zo heb geregeld was voor 45 man (precies de bus vol).
pi_102146132
Is als een malle aan het sneeuwen in de alpen..het jeukt weer haha!!
pi_102147264
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 18:02 schreef rooneyelst het volgende:
Is als een malle aan het sneeuwen in de alpen..het jeukt weer haha!!
Ik lig al de hele week op de bank met een gebroken kaak snowboard filmpjes te kijken. Dat is pas kwelling van jezelf _O-
W0ei ?
  maandag 19 september 2011 @ 20:05:17 #35
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_102151896
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 16:47 schreef M3rcury het volgende:

[..]

^^

Oostenrijk is sowieso duurder met studenten groepen. Wij gaan dit jaar met 30 studenten naar La Plagne (toch geen kirchberg, bleek al geboekt te zijn B| ) voor 375 euro incl skipas. Zou als ik jou was gewoon offertes aanvragen bij Sportura en Husk..
Op zich is dat verschil ook steeds kleiner aan het worden. Er komen steeds vaker goedkope reisjes naar Oostenrijk.
Maar daarom zei ik al. Als je veel gaat drinken kun je net zo goed naar Oostenrijk gaan aangezien het daar goedkoper (of minder duur, zoals je wilt) is wat drank betreft, maar als je altijd zelf gaat koken en niet (te veel) de kroeg in gaat dan is Frankrijk weer wat goedkoper.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_102154839
Als je zelf gaat, moet je ook nog even wat tol betalen onderweg naar frankrijk + het is zo 2 uur langer rijden . Dat vergeten volgens mij ook een hoop mensen :)
pi_102154909
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 20:05 schreef Komakie het volgende:

[..]

Op zich is dat verschil ook steeds kleiner aan het worden. Er komen steeds vaker goedkope reisjes naar Oostenrijk.
Maar daarom zei ik al. Als je veel gaat drinken kun je net zo goed naar Oostenrijk gaan aangezien het daar goedkoper (of minder duur, zoals je wilt) is wat drank betreft, maar als je altijd zelf gaat koken en niet (te veel) de kroeg in gaat dan is Frankrijk weer wat goedkoper.
Misschien dat dat verschil voor studenten nog steeds groot is dan. Ik heb een hoop offertes aangevraagd, en oostenrijk is over het algemeen 150 euro duurder dan Frankrijk. En op reizen van 400~500 euro is dat een hoop geld. Bij niet student organisaties komen de prijzen wel redelijk op 1 lijn.
W0ei ?
  maandag 19 september 2011 @ 22:19:40 #38
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_102160409
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 20:55 schreef M3rcury het volgende:

[..]

Misschien dat dat verschil voor studenten nog steeds groot is dan. Ik heb een hoop offertes aangevraagd, en oostenrijk is over het algemeen 150 euro duurder dan Frankrijk. En op reizen van 400~500 euro is dat een hoop geld. Bij niet student organisaties komen de prijzen wel redelijk op 1 lijn.
Mja studentenreizen zijn er dan ook op ingesteld dat het weinig moet kosten.
Vergeet niet dat je in Frankrijk bijna altijd in 1 of ander stinkhok wordt gegooid met zo'n reis en de algemene kwaliteit van de verblijfplaats een heel stuk hoger is in Oostenrijk. Ik vind dat altijd wel een redelijk belangrijk criterium, maar goed ik ben dan ook geen student (meer)
  maandag 19 september 2011 @ 22:22:44 #39
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_102160563
Damnit, het ziet er naar uit dat ik 3 weken met de kerst ga, maar dat dan mijn winter ook gelijk voorbij is.
Ik heb maar 25 vakantiedagen en aangezen er maar 1 week in dit jaar valt en 2 in volgend jaar, heb ik gelijk nog maar 3 weekjes over voor de rest van het jaar :{

Ik zou nog wel 2 weekjes willen met de krokus, maar ik weet niet of dat er nu nog wel in zit.
Nu werk ik voor een detacheringsbureau, dus misschien dat die me nog wel een paar weekjes onbetaald verlof willen geven aan het einde van het jaar ofzo.... Maar ik gok van niet. :(
pi_102173623
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 22:19 schreef Komakie het volgende:

[..]

Mja studentenreizen zijn er dan ook op ingesteld dat het weinig moet kosten.
Vergeet niet dat je in Frankrijk bijna altijd in 1 of ander stinkhok wordt gegooid met zo'n reis en de algemene kwaliteit van de verblijfplaats een heel stuk hoger is in Oostenrijk. Ik vind dat altijd wel een redelijk belangrijk criterium, maar goed ik ben dan ook geen student (meer)
Wordt mijn 4e jaar waar ik ook met een studentenreis mee ga op vakantie, dus ik weet hoe het is. Verder boeit het me voor die week eigenlijk weinig, gewoon lekker boarden, beetje bier drinken 's avonds en gezellig doen :)
W0ei ?
  dinsdag 20 september 2011 @ 11:36:19 #41
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_102174212
Tja het gaat mij stiekem ook wel een klein beetje om de kwaliteit van de kamer. Terwijl dat misschien niet zo heel erg zou moeten uitmaken.

Maar als ik zie wat ik krijg in een complex in frankrijk als ik een 4 sterren appartement huur vind ik dat wel erg schamel t.o.v.wat je bijvoorbeeld oostenrijk krijgt. Misschien zelfs schandalig. Dan bedoel ik niet zo zeer dat het zo slecht is dat je er niet in kunt leven, maar wel dat het aangeprezen wordt als 4 sterren, maar wat je er voor terug krijgt is echt matig.
  FOK!fotograaf dinsdag 20 september 2011 @ 11:43:33 #42
159915 -Menn0-
MNO
pi_102174408
Twijfel of ik een GoPro zal kopen.

Moet ook nog nieuwe jas en broek... Zie alleen nog niet echt winkels die wintersportspullen verkopen...
,,/
pi_102175033
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 11:36 schreef Komakie het volgende:
Tja het gaat mij stiekem ook wel een klein beetje om de kwaliteit van de kamer. Terwijl dat misschien niet zo heel erg zou moeten uitmaken.

Maar als ik zie wat ik krijg in een complex in frankrijk als ik een 4 sterren appartement huur vind ik dat wel erg schamel t.o.v.wat je bijvoorbeeld oostenrijk krijgt. Misschien zelfs schandalig. Dan bedoel ik niet zo zeer dat het zo slecht is dat je er niet in kunt leven, maar wel dat het aangeprezen wordt als 4 sterren, maar wat je er voor terug krijgt is echt matig.
Als ik zelf, of met een paar vrienden ga, dan boeit het mij ook wel een beetje. Oostenrijk is gewoon een stuk beter. Maar tijdens dit soort groepsreizen vind ik het allemaal niet zo'n probleem :)
W0ei ?
  dinsdag 20 september 2011 @ 12:10:14 #44
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_102175156
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 12:05 schreef M3rcury het volgende:

[..]

Als ik zelf, of met een paar vrienden ga, dan boeit het mij ook wel een beetje. Oostenrijk is gewoon een stuk beter. Maar tijdens dit soort groepsreizen vind ik het allemaal niet zo'n probleem :)
Ach zo lang het maar schoon is en goed onderhouden. Dat is het belangrijkste en dat is het zelfs in een 4 sterren appartement ook niet altijd. Zal trouwens ongetwijfeld ook te maken hebben met het dorp uiteraard.
Soms heb je wel eens in Oostenrijk wat extra's zoals internet of kabel televisie. Dat boeit me dan weer niet zo veel. Hoewel internet tegenwoordig bijna een vereiste is.
Zoals wij elk jaar naar Val Thorens gaan aan het einde van het seizoen vind ik het echt slecht dat de reisorganisatie altijd de mooiste appartementen regelt, maar uiteindelijk vind ik het altijd weer tegenvallen.
  dinsdag 20 september 2011 @ 12:11:08 #45
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_102175183
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 11:43 schreef -Menn0- het volgende:

Moet ook nog nieuwe jas en broek... Zie alleen nog niet echt winkels die wintersportspullen verkopen...
Het jammere eraan vind ik altijd dat ik hem relatief weinig gebruik, terwijl hij toch best veel geld kost.
Voor een paar 100 euro kan ik ook een hoop andere mooie spullen kopen die ik veel vaker gebruik. Tenzij ik het geld natuurlijk over heb, maar dat is nooit zo :P
  dinsdag 20 september 2011 @ 15:08:13 #46
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_102180750
Hoe grappig is dit. Ik heb op de website van de nederlandse berg de suggestie met de hoogste beoordeling :D

http://www.diebergkomter.nl/suggesties/page/2/?type=highestrated
pi_102184206
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 15:08 schreef Komakie het volgende:
Hoe grappig is dit. Ik heb op de website van de nederlandse berg de suggestie met de hoogste beoordeling :D

http://www.diebergkomter.nl/suggesties/page/2/?type=highestrated
Ik heb ook maar even gestemd, wintersport gebied moet er sowieso komen. Dan weet ik wel waar ik ga wonen :D
W0ei ?
  dinsdag 20 september 2011 @ 18:01:19 #48
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_102187673
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:34 schreef M3rcury het volgende:

[..]

Ik heb ook maar even gestemd, wintersport gebied moet er sowieso komen. Dan weet ik wel waar ik ga wonen :D
^O^

Morgen krijg ik een telefoontje:
"Bent u de heer Thomas?"
"Ja"
"We willen graag met u praten over uw wintersport idee voor de nederlandse berg. Heeft u interesse om projectleider te worden"

:P
pi_102225838
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 18:01 schreef Komakie het volgende:

[..]

^O^

Morgen krijg ik een telefoontje:
"Bent u de heer Thomas?"
"Ja"
"We willen graag met u praten over uw wintersport idee voor de nederlandse berg. Heeft u interesse om projectleider te worden"

:P
Dan moet je nee zeggen en aangeven dat je alleen als externe adviseur betrokken wilt zijn. Uurtje lunchen a 2000¤ enzo :)
pi_102228890
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 11:43 schreef -Menn0- het volgende:

Go pro twijfel ik ook over! 300 is wel veel geld, maar het levert wel erg mooie beelden op! En het is maar de vraag of de rest van mn vrienden ook zo gek is om dat ding een keer op hun helm te plakken, anders heb ik nog geen beeld materiaal van mezelf :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')