Diene vent heeft ze ook niet allemaal op een rij hoor.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:54 schreef _Multiply86_ het volgende:
Fijn is dat he.. ik heb een gestoorde buurman.
Drugs? Het was een heel snel verslagjequote:Op vrijdag 9 september 2011 08:31 schreef oh-oh het volgende:
Remind me dat ik nooit die drugs neem die sararaats neemt![]()
Mogge!
quote:
Hoi Greysquote:Op vrijdag 9 september 2011 09:11 schreef Greys het volgende:
Ik zit dat aardbeving topic terug te lezen en de ijskoffie kwam haast mijn neus uit:
[ afbeelding ]
Alsof je je tuinmeubilair constant uit de tuin haalt als het slecht weer is.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond dat maar een stom plaatje want het was al donker toen ie was en bovendien was het geen tuinmeubelweer
quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:11 schreef Greys het volgende:
Ik zit dat aardbeving topic terug te lezen en de ijskoffie kwam haast mijn neus uit:
[ afbeelding ]
Ja-aaaaaaquote:Op vrijdag 9 september 2011 09:28 schreef oh-oh het volgende:
Nee wij vinden nooit iets tegelijk leuk, jezus fuck![]()
Ik zeg alleen wat ik dacht toen ik dat plaatje gisteren zag hoor
Slapen op de bank kan ik ook alleen 's avonds (en als het heel ernstig met me is aan het einde van de middag). Maar 's morgens? Nee... Als ik eenmaal wakker ben, dan ben ik wakkerquote:Op vrijdag 9 september 2011 09:34 schreef Greys het volgende:
Oh ik probeerde net wat jij zei, nog even op de bank doortukken 's ochtends.
Maar dat lukt niet met Biet, die springt constant boven op mijn kop om 'kusjes' te geven (lees: haar poezelige stengels midden in mijn gezicht te planten en me af te likken)![]()
Ik moet alleen nog maar aan jou denken als ik haar ziequote:Op vrijdag 9 september 2011 09:34 schreef Greys het volgende:
Ik heb het ER topic ook even teruggelezen, heb het niet gezien gister.
De moeite waard om terug te kijken? KwamSylvia
veel in beeld?
Ja ik dus ook kennelijk. Mijn slaaptekort is een bietje chronisch aan het worden, maar wakker is wakker.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Slapen op de bank kan ik ook alleen 's avonds (en als het heel ernstig met me is aan het einde van de middag). Maar 's morgens? Nee... Als ik eenmaal wakker ben, dan ben ik wakker
Gb zei vorige week dat ze bij het accent van Sylvia altijd aan mij moet denken.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik moet alleen nog maar aan jou denken als ik haar zie![]()
Joehoeoeoeoequote:Op vrijdag 9 september 2011 09:37 schreef Greys het volgende:
Ja ik dus ook kennelijk. Mijn slaaptekort is een bietje chronisch aan het worden, maar wakker is wakker.![]()
Zo meteen schuim halen bij de bakkert
Da's niet handigquote:Op vrijdag 9 september 2011 09:38 schreef Oognip het volgende:
Goedemorgen
Ik ben moe want ik heb tot veel te laat vannacht ruzie met mijn vriend gemaakt
Idd., ruzie maak je overdag, 's nachts maak je het weer goedquote:
Knuffelquote:Op vrijdag 9 september 2011 09:38 schreef Oognip het volgende:
Goedemorgen
Ik ben moe want ik heb tot veel te laat vannacht ruzie met mijn vriend gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |