wat zijn dat voor een jasjes?? lijkt wel van de thunderbirdsquote:Op zaterdag 10 september 2011 04:56 schreef Madame_Paon het volgende:
[ afbeelding ]
Don Hastings (Bob) héél wat jaartjes geleden.
[..]
Is Frannie al geweest?
Ik heb maar een paar minuten gezien, omdat ik Holland's Got Talent en Hotter Than My Daughter aan het kijken was. En bovendien had ik geen zin in Katieen Chris
![]()
![]()
.
zo heyquote:Op zaterdag 10 september 2011 11:07 schreef Axia het volgende:
Frannie is dochter van Bob en Jennifer (zus van Kim). Maar die is heel vroeg overleden, dus Kim was een soort moeder voor haar. Sabrina is de dochter van Bob en Kim.
Bob hield hem vroeger ook niet in z'n broek...quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:28 schreef sherezade het volgende:
[..]
zo heydie bob lust er ook wel pap van door de jaren door
Ja inderdaad helemaal omdat die in het echt met Carly getrouwd isquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:01 schreef Axia het volgende:
[..]
Bob hield hem vroeger ook niet in z'n broek...![]()
Vond het wel jammer dat Andy niet was gekomen
dat snap ik nog steeds niet, vind Carly veel te mooi voor hemquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:27 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja inderdaad helemaal omdat die in het echt met Carly getrouwd is
Ik ook !!! De Andy van toen, is de Simon of Reid van nuquote:Op zaterdag 10 september 2011 13:24 schreef Miam het volgende:
Andy is wel een leukertjevond ik tijdens atwt al. woehaaa
Is alleen Chris van een vader en moeder die nog bij elkaar zijn ? Man man wat een ingewikkelde toestanden ook gehehe. Adam is van margo en hal (ripquote:Op zaterdag 10 september 2011 11:07 schreef Axia het volgende:
Frannie is dochter van Bob en Jennifer (zus van Kim). Maar die is heel vroeg overleden, dus Kim was een soort moeder voor haar. Sabrina is de dochter van Bob en Kim.
Dat was Sierraquote:Op zaterdag 10 september 2011 14:02 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Is alleen Chris van een vader en moeder die nog bij elkaar zijn ? Man man wat een ingewikkelde toestanden ook gehehe. Adam is van margo en hal (rip). Casey is wel van Margo en Tom geloof ik he?
Hoe heette die dochter waar Craig in het begin kids mee had ? Of was dat Sabrina ? Of was dat de echte ? dochter van Lucinda.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:17 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ojaaa, maar dat is een dochter van lucinda toch ?
Dan weet je wat ik tegenwoordig mee maak.quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:58 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik ook !!! De Andy van toen, is de Simon of Reid van nuIk keek toen ook vaak omdat hij erin zat lol
oh wist je niet?quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:25 schreef sjampoeh het volgende:
Helen Wagner is op 1 mei 2010 overleden op 91-jarige leeftijd (Nancy)
Nee de prive dingen volg ik niet zo. Weet wel dat Any en Carly, holden en Emily getrouwd zijn. En dat jullie laatst vertelden van Brad, maar meer eigenlijk niet. Zal ik nu een afl gaan kijken ?quote:
whehequote:Op zaterdag 10 september 2011 15:15 schreef sjampoeh het volgende:
o vandaar haha.
Ik ben ondertussen de afl van maandag aan het kijken. wie wil details ? pm me gehe
let's try this again!quote:
wie was ookal weer de vader dan van Sierra?quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:17 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ojaaa, maar dat is een dochter van lucinda toch ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |