Morgen ligt ie op de mat. Al die drukte om niks.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:02 schreef cherrycoke het volgende:
extra kaart besteld maar..
na een telefoontje zei de mevrouw dat ze het nog niet hadden verzonden, reden onbekend. en de mevrouw aan de telefoon zij dat ze het zou opsturen, en dat het 10 dagen kon duren. dat is nu dus 13 dagen geleden.
het geld is reeds van me rekening gehaald
WAAR BLIJFT ME SMARTCARD!!!???
[ afbeelding ]
![]()
![]()
ik dacht dat dit topic over de klanten gingquote:Op donderdag 8 september 2011 23:02 schreef cherrycoke het volgende:
extra kaart besteld maar..
na een telefoontje zei de mevrouw dat ze het nog niet hadden verzonden, reden onbekend. en de mevrouw aan de telefoon zij dat ze het zou opsturen, en dat het 10 dagen kon duren. dat is nu dus 13 dagen geleden.
het geld is reeds van me rekening gehaald
WAAR BLIJFT ME SMARTCARD!!!???
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Volgens mij is dat het kaartje dat je nodig hebt voor die gay zender, maar weet het niet zeker.quote:
bah bah fukking smerig geen wonder dat ze die kaartje niet willen sturen viespeukquote:Op donderdag 8 september 2011 23:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Volgens mij is dat het kaartje dat je nodig hebt voor die gay zender, maar weet het niet zeker.
nog steeds niks binnenquote:Op donderdag 8 september 2011 23:07 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Morgen ligt ie op de mat. Al die drukte om niks.
Bezittelijk voornaamwoord.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:12 schreef Innisdemon het volgende:
'me' is geen bijvoeglijk naamwoord. Voor de rest: niet gelezen want: allerlei blokletters op het eind.
Omdat 'ie dood is?quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:33 schreef shiftknop het volgende:
Mooi topic!
[ afbeelding ]
Waarom beweegt die gif niet?![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:56 schreef gidion1987 het volgende:
Zeikerig mannetje! Je had net zogoed naar de lokale Mediamarkt/BCC/Scheer en Foppen/Expert ofzo kunnen gaan en een kaartje halen. Jankerd!
Onterechte klacht.
Hoofdletters.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:12 schreef Innisdemon het volgende:
'me' is geen bijvoeglijk naamwoord. Voor de rest: niet gelezen want: allerlei blokletters op het eind.
ITVquote:Op donderdag 15 september 2011 19:57 schreef cherrycoke het volgende:
Zegt ze u heeft ook een ITC ding besteld (interactieve tv) en daar zit ook een smartcard bij.
Heb jij ook wel eens niet een reden waarom je je huiswerk niet hebt kunnen maken?quote:Op donderdag 8 september 2011 23:03 schreef Meloewa het volgende:
Ziggo lag vanavond 2/3 internet eruit hier!! GVD nu heb ik me huiswerk niet af kunnen krijgen nu heb ik wel mooi een 0,1
Waarvoor heb je internet nodig om huiswerk te maken ???quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:42 schreef Zolder het volgende:
[..]
Heb jij ook wel eens niet een reden waarom je je huiswerk niet hebt kunnen maken?
betalen om te kunnen downloadenquote:
Ja man, wie betaald nou 19,95 voor 120Mbit?! Kun jij vast stukken beter, jij steelt zeker de films direct bij de uitgever uit de opslag.quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 02:32 schreef Maikuuul het volgende:
Smartcard op laten sturen
Beter stap je in de auto en rijd je even naar de MM ofzo
20 (quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:55 schreef K.A.Bouter het volgende:
[..]
Ja man, wie betaald nou 19,95 voor 120Mbit?! Kun jij vast stukken beter, jij steelt zeker de films direct bij de uitgever uit de opslag.
¤10 voor een matig muziek album betalen of ¤50 voor een bugged spel, waar de helft uit is gesloopt om vervolgens als "DLC" te worden verkochtquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:07 schreef donald_dick het volgende:
[..]
20 (!) euro betalen om illegale shit te downloaden
Stoer doen met gestolen warenquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:18 schreef K.A.Bouter het volgende:
[..]
¤10 voor een matig muziek album betalen of ¤50 voor een bugged spel, waar de helft uit is gesloopt om vervolgens als "DLC" te worden verkocht
Ik ben benieuwd wat jij betaalt voor je internet? Zeker een "tot 20Mbit" adsl pakketje waar je blij moet zijn met 11/12 Mbit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |