Dat het programma niet komt, en het een soort van spoof is.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:01 schreef GizartFRL het volgende:
Hoezo zou dat nep zijn?
Zouden er stukken uit geknipt zijn?
OF mensen geselecteerd op belachelijkheid?
Dit.quote:
quote:
Is het echt op tv?!!quote:Op donderdag 8 september 2011 23:04 schreef Ikbenserieus het volgende:
Dus je hebt geen tv? Oké.
Maar om dan te gaan klagen over dingen die wel op tv zijn....
Wesley wr ws je nigga? L.A. was eckt dope Gquote:
Hunquote:Op donderdag 8 september 2011 23:02 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dit.![]()
Dit is zeker weten echt, hun denken gewoon dat ze ECHT ganster zijn..
quote:
Nee die Amerikaanse negers zijn stoer...quote:Op donderdag 8 september 2011 23:05 schreef Snever het volgende:
[..]
Die gasten stellen echt totaal niks voor. Pussy's
Idd die pauper is wel baas.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:05 schreef SawIt het volgende:
Ik ben wel fan van Jimsky geworden, wat een baas is dat
Het was er vanavond voor op rtl 5quote:
hey, je hebt jouw liefde gevondenquote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 23:07 schreef Prullenbak6 het volgende:
Edit:
http://nl-nl.facebook.com/MindPlayingTricksOnMe
quote:Op donderdag 8 september 2011 23:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
hey, je hebt jouw liefde gevonden
Die hebben tenminste guns.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:06 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Nee die Amerikaanse negers zijn stoer...
ik bedoelde jullie bromancequote:Op donderdag 8 september 2011 23:09 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]Relaties via FOK! opbouwen.
Heb je wat aan.quote:
quote:
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga eens even tellen hoeveel fokhuwelijken er zijn, of bekijk boebiedoe's wie doet het met wie lijstje.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:09 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]Relaties via FOK! opbouwen.
Ja, kunnen ze elkaar neerschieten. Ruimt mooi opquote:
Inderdaad,zet wat Bloods en Crips ergens in de Zuid-Amerikaanse 'ghettos/hoods' en zelfs zij zullen bakstenen schijten...quote:Op donderdag 8 september 2011 23:06 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Nee die Amerikaanse negers zijn stoer...
Wat denk je dat er gebeurd als die lui zich in een achterbuurt in de US als crips gaan voordoen?quote:Op donderdag 8 september 2011 23:04 schreef SawIt het volgende:
Ik vind het wel doodzonde dat Remco en Wesley (Dokkum west side crips) Niet mee zijn, weet iemand waarom zij niet mee zijn gegaan?
Epic lulzquote:Op vrijdag 9 september 2011 08:44 schreef kipknots het volgende:
[..]
Wat denk je dat er gebeurd als die lui zich in een achterbuurt in de US als crips gaan voordoen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop