De tijd dat Entourage 20 afleveringen in 1 seizoen had? Dat was ook welgeteld 1 keer en dat was een "seizoen" met een break van 7 maanden, dus dat gaat eigenlijk ook niet op.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:13 schreef JDx het volgende:
[..]
Idd, bij Suits heb ik nog een beetje het Feel Good gevoel, bij Cali meer, maar dat loopt ook tegen zijn einde volgens mij. Mis echt de tijd dat Entourage 20 afleveringen had in 1 seizoen.
Net een paar afleveringen gekeken, aflevering 1 van seizoen 6 was toch wel het begin van het einde, alle boys weg, seizoen 3 blijft de bom en 6 was het einde. 7 en 8 doen er niet eens toe.
Geldt wel voor meer series. Breaking Bad bijvoorbeeld leefde in het eerste seizoen ook nauwelijks hier gezien het beperkte aantal posts. Dat is nu wel anders. Wellicht dat er onder de huidige series ook enkele voorbeelden zijn die hier nog op gang moeten komen. Doet me gelijk afvragen welke series dat eventueel zouden kunnen zijnquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Toch vreemd dat de reeks pas bij het 3e seizoen begon te leven op FOK!, aan de eerste 2 seizoenen werden welgeteld 2 posts besteed.
True, maar bedoelde gewoon het idee dat Entourage nog leefde en je hoopte dat Vince een succesje zou krijgen. En de beginjaren van Ari Goldquote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De tijd dat Entourage 20 afleveringen in 1 seizoen had? Dat was ook welgeteld 1 keer en dat was een "seizoen" met een break van 7 maanden, dus dat gaat eigenlijk ook niet op.
1 t/m 3 waren vet.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:13 schreef JDx het volgende:
[..]
Idd, bij Suits heb ik nog een beetje het Feel Good gevoel, bij Cali meer, maar dat loopt ook tegen zijn einde volgens mij. Mis echt de tijd dat Entourage 20 afleveringen had in 1 seizoen.
Net een paar afleveringen gekeken, aflevering 1 van seizoen 6 was toch wel het begin van het einde, alle boys weg, seizoen 3 blijft de bom en 6 was het einde. 7 en 8 doen er niet eens toe.
Iedereen wachtte nog een beetje weer op die euforie dagen, het bleef een beetje mat ofzo.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap de kritiek op de laatste seizoenen niet zo.... ik merk niet zo'n verschrikkelijke achteruitgang in de verhaallijnen eigenlijk...
En Ari Gold blijft gewoon een meesterlijk geschreven karakter
Ja, dat is wat t slechts is, zeker die scenes van die brandweermanfilm acteert ie erg slechtquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:54 schreef Jivis het volgende:
En het valt niet tegen. Het enige waar ik eigenlijk altijd over val, is dat Vince zo'n B-acteur is maar wel wordt afgeschilderd als de nieuwe Leonardo DiCaprio. Beetje ongeloofwaardig.
Relatiegezeik, drugsgezeik, dat is het vooral vanaf seizoen 6 en laatste 2 seizoenen stopten ze er veel te veel cameo's in en in laatste seizoen geen Bob Sagetquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap de kritiek op de laatste seizoenen niet zo.... ik merk niet zo'n verschrikkelijke achteruitgang in de verhaallijnen eigenlijk...
En Ari Gold blijft gewoon een meesterlijk geschreven karakter
Maar te weinig toffe cameo's (oa geen Bob idd), ook bijna geen populaire actrices of zangers ofzo.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:49 schreef Stefan het volgende:
[..]
Relatiegezeik, drugsgezeik, dat is het vooral vanaf seizoen 6 en laatste 2 seizoenen stopten ze er veel te veel cameo's in en in laatste seizoen geen Bob Saget
Mee eensquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:45 schreef planethugo het volgende:
nee laatste 2 seizoenen zijn zelfs voor de verstokte entourage kijker niet best. Dat Vince nog even trouwt in de laatste ep slaat helemaal nergens op. Van de andere kant: het gaat over het wel en wee van een hollywoodster en drugs, trouwen in een opwelling en dat soort dingen passen daar wel bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |