Ohja, want mijn stukje over Sloan was ook bitchy inderdaad. Wat een nonsensquote:Op woensdag 14 september 2011 18:37 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Vrouwen over andere vrouwen is bijna altijd bitchy, zo ook nu weer.
Vroeg ik me ook af. Lijkt me dat ze het vrij snel na de serie moeten opnemen. Anders krijg je problemen dat acteurs niet meer beschikbaar zijn door andere projecten. (behalve drama natuurlijkquote:Op woensdag 14 september 2011 20:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
Lekker boeiend, doe dat even via PM. Al die hormonen hier.
Wanneer zou de film komen?
Die heeft al een nieuwe serie gevonden..quote:Vroeg ik me ook af. Lijkt me dat ze het vrij snel na de serie moeten opnemen. Anders krijg je problemen dat acteurs niet meer beschikbaar zijn door andere projecten. (behalve drama natuurlijk)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarom denk ik dat er ook wel een film moet komen om echt alles af te sluiten.
En ik las hier boven ergens "de serie is in de us groter als hier" tuurlijk is dat zo.
De serie speelt om half 11 zondag avond en de grote concurrent was op het laatst breaking bad, dat om 10 uur begint. Beide hebben ongelofelijk hoge kijkcijfers.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
2.61 Miljoenquote:Op donderdag 15 september 2011 01:02 schreef bambino het volgende:
En ik las hier boven ergens "de serie is in de us groter als hier" tuurlijk is dat zo.
De serie speelt om half 11 zondag avond en de grote concurrent was op het laatst breaking bad, dat om 10 uur begint. Beide hebben ongelofelijk hoge kijkcijfers.
Sex and the City zat ook op HBO dus dat maakt niet zoveel uit. Bovendien liep de serie een best lange tijd zodat een veel breder publiek de serie kent dan dat HBO abonnees heeft.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
In de VS lijkt het me ook geen al te grote serie. Cable shows hebben sowieso een veel kleiner publiek en Entourage zit daar niet meteen bij de best bekeken series.
Ik denk dus niet dat een film waarschijnlijker wordt omdat er een potentieel blockbustertje zou inzitten voor een grote studio, een TV-film door HBO zelf lijkt dan realistischer.
Eerst was het een vrij succesvolle serie, maar de kijkcijfers zijn de laatste seizoenen flink teruggelopen.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
In de VS lijkt het me ook geen al te grote serie. Cable shows hebben sowieso een veel kleiner publiek en Entourage zit daar niet meteen bij de best bekeken series.
Ik denk dus niet dat een film waarschijnlijker wordt omdat er een potentieel blockbustertje zou inzitten voor een grote studio, een TV-film door HBO zelf lijkt dan realistischer.
Dat zou echt niet werken in filmformaat. Hoe zouden ze die film noemen dan? 2?quote:Op donderdag 15 september 2011 13:36 schreef Jivis het volgende:
[..]
Eerst was het een vrij succesvolle serie, maar de kijkcijfers zijn de laatste seizoenen flink teruggelopen.
Ik zit meer te wachten op een 24 film dan een Entourage film eerlijk gezegd.
Het realtime format gaat hem inderdaad niet worden, maar met een solide actiethriller waarin Jack Bauer het hoofdpersonage is heb ik geen problemen.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat zou echt niet werken in filmformaat. Hoe zouden ze die film noemen dan? 2?
beetje Die Hard stijl zou prima werken idd.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:05 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het realtime format gaat hem inderdaad niet worden, maar met een solide actiethriller waarin Jack Bauer het hoofdpersonage is heb ik geen problemen.
Fixedquote:Op donderdag 15 september 2011 14:36 schreef JDx het volgende:
.....
Mrs. Gold is ook blij, Ari is vaker thuis, regelt op afstand veel dingen "I can do whatever the fuck I want, I'm the fuckin boss with 5% bodyfat baby!".
BOOOOM!
HBO series wel.quote:Op zondag 18 september 2011 21:47 schreef Verbodsbord het volgende:
Tevens, vind het ook erg tof dat de intro in alle seizoenen hetzelfde is gebleven, zie je ook niet bij veel series volgens mij.
twitter:echriqui twitterde op woensdag 21-09-2011 om 17:09:13Woo hoooooo!!!!!!!RT @misheld0n: #Entourage movie officially confirmed by @mark_wahlberg!!! http://t.co/drKbW6yc reageer retweet
quote:Op woensdag 21 september 2011 17:13 schreef JDx het volgende:
http://www.onlocationvaca(...)vie-is-in-the-works/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |