Geniaal ja. Vooral het stuk vanaf 4.28quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:21 schreef Jivis het volgende:
Dit blijft de beste cameo wat mij betreft. Seizoen 6 nog wel!
Dat stukje dat die huiltquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:24 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Geniaal ja. Vooral het stuk vanaf 4.28
Ik vind haar sowieso een mooie oudere vrouw, maar echt smelten deed ik pas bij Sloan in die jurk bij het vliegtuig. Ik wil haar ook.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:16 schreef Fukjoeman het volgende:
Ach ja, deze serie was al 2 seizoenen zwaar over the hill. Ik vond deze aflevering nog wel vermakelijk moet ik zeggen.
Tevens:
Die benen van mrs. Gold
Voor het laatste seizoen een goed einde: ja.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik vond Lost oprecht een goed einde hebben
Nouja, dit is niet het topic ervoor. Ik kon er in elk geval prima mee leven, vond de karakterontwikkeling in de latere seizoenen sterk genoeg om de missende antwoorden te compenseren.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:15 schreef Jivis het volgende:
[..]
Voor het laatste seizoen een goed einde: ja.
Over de hele serie gezien een goed einde: no way.
Dat was inderdaad ook het excuus van de schrijvers uiteindelijk: "Ja het ging toch om de personages, het verhaal was onderliggend." Bah.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Nouja, dit is niet het topic ervoor. Ik kon er in elk geval prima mee leven, vond de karakterontwikkeling in de latere seizoenen sterk genoeg om de missende antwoorden te compenseren.
Neh.. Vind haar geen mooie oudere vrouw. Ik v ind dat ze een kattig gezicht heeft en een grote puntneus en ik vind d'r veel te mager.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:13 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik vind haar sowieso een mooie oudere vrouw, maar echt smelten deed ik pas bij Sloan in die jurk bij het vliegtuig. Ik wil haar ook.
Dat was dan ook de top van de aflevering, samen met Ari.
Al met al het slechtste einde van een tv-serie dat ik ooit gezien heb.
Vrouwen over andere vrouwenquote:Op woensdag 14 september 2011 00:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Neh.. Vind haar geen mooie oudere vrouw. Ik v ind dat ze een kattig gezicht heeft en een grote puntneus en ik vind d'r veel te mager.
Sloan is dan wel echt een prachtprachtprachtvrouw. Elk kledingstuk staat haar, vind haar één van de mooiste actrices, mede ook door haar uitstraling en ze oogt heel puur natuur.
Ik vind haar wel mooi. Mager is wat aan te doen, te dik vaak niet meer.quote:Op woensdag 14 september 2011 00:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Neh.. Vind haar geen mooie oudere vrouw. Ik v ind dat ze een kattig gezicht heeft en een grote puntneus en ik vind d'r veel te mager.
Ohja, vrouwen over andere vrouwen, dat kan natuurlijk niet, iew wat is dat raarquote:
elk seizoen zaten er wel wat amerikaanse sporters in, maar die herken ik totaal niet. Net zoals ze in Amerika Theo Janssen niet zullen herkennenquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:55 schreef DUK het volgende:
+ Rodriguez en Teixeira van de Yankees..
Die beunhaas wil je toch ook niet herkennenquote:Op woensdag 14 september 2011 11:55 schreef planethugo het volgende:
[..]
elk seizoen zaten er wel wat amerikaanse sporters in, maar die herken ik totaal niet. Net zoals ze in Amerika Theo Janssen niet zullen herkennen
Ik vind dit seizoen een stuk beter als 7, dat was voor mij echt het dieptepunt van de serie.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:05 schreef =HellFire= het volgende:
Tsja, dat was seizoen 8... Laat ik het zo zeggen: als Vince een OD had gehad in het 7e seizoen, was het wat mij betreft ook goed geweest.
En dan noem je theo janssenquote:Op woensdag 14 september 2011 11:55 schreef planethugo het volgende:
[..]
elk seizoen zaten er wel wat amerikaanse sporters in, maar die herken ik totaal niet. Net zoals ze in Amerika Theo Janssen niet zullen herkennen
quote:Op woensdag 14 september 2011 11:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ohja, vrouwen over andere vrouwen, dat kan natuurlijk niet, iew wat is dat raar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |