abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101884739
Matig einde van een matig seizoen. Goed de lijn doorgezet.

Next!
pi_101884814
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 23:51 schreef DUK het volgende:
Matig einde van een matig seizoen. Goed de lijn doorgezet.

^
Wat hij zegt
  dinsdag 13 september 2011 @ 00:06:08 #103
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_101885399
Het sloeg nergens op. Ik vond alleen de verhaallijn van Turtle en Drama nog wel leuk, en ook die stelden weinig voor.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_101885546
Bizarre laatste aflevering. Wat een onzinnige rol van die journalist trouwens. Die tijd hadden ze goed kunnen gebruiken voor andere lijnen anders dan die van Vince oppoetsen.
  dinsdag 13 september 2011 @ 00:32:51 #105
207863 Obama
Barack Hussein
pi_101886343
Ik had graag wat uitspattingen van Turtle als Miljonair gezien.
pi_101887345
Alles wat deze serie in eerdere seizoen leuk maakte was verdwenen in de laatste 2 seizoenen. Deze aflevering was naar mijn mening erg slecht. Een zogenaamd intelligente journaliste die oh zo serieus is denkt opeens laat ik gaan trouwen met iemand die ik een dag ken. Hoe bedoel je vaag, Eerst bouw je haar op tot iemand die kernwetenschappers interviewt en daarna.....Turtle was al jaren doelloos en de laatste 2 jaar irritant met zn 'bedrijven'. Zelfs Ari was tam dit seizoen.
pi_101888627
Ben ik dan de enige die hoop kreeg bij het einde op een spinoff van Ari Gold? :o
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_101888741
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 02:52 schreef Hoogstaande het volgende:
Ben ik dan de enige die hoop kreeg bij het einde op een spinoff van Ari Gold? :o
Dat zou geweldig zijn. Met wat betere acteurs ipv de droeftoeters die Eric en Vince speelden er bij kan dat zeker interessant worden. Hoewel relatieproblemen dan wel op welke manier ook dan voorbij moeten zijn want anders wordt dat bandje te lang afgespeeld.
pi_101888949
Zonde van de serie de laatste paar seizoenen, het blijft een leuk concept.

Maarja ik begon hier ook 6 jaar geleden aan, en heeft me toch altijd wel een beetje kunnen boeien (denk niet dat ik mag klagen eigenlijk over de kijkplezier die het me toch nog heeft gegeven)

Eigenlijk is de episode met dat ze bij Aquaman preview zitten en het stroom uitvalt nog het best bijgebleven, en dat feestje er na als het nieuws uitkomt.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_101889580
Slecht seizoen ja, maar deze ep sloeg echt alles hoor _O-

Leuk dat het allemaal goed eindigt, maar in de vorige ep kwam alles tot het kookpunt dat het niet verder kon, opgewerkt in de ep's en seizoenen daarvoor en nu wordt alles in één ep en slechts één dialoogje ff goedgemaakt.

Maar goed, Entourage heeft mij vermaakt. Bedankt daarvoor :)
  dinsdag 13 september 2011 @ 08:21:56 #111
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_101889605
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 02:52 schreef Hoogstaande het volgende:
Dat zou wel lache zijn ^O^
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_101890922
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 04:07 schreef epicbeardman het volgende:
Zonde van de serie de laatste paar seizoenen, het blijft een leuk concept.

Maarja ik begon hier ook 6 jaar geleden aan, en heeft me toch altijd wel een beetje kunnen boeien (denk niet dat ik mag klagen eigenlijk over de kijkplezier die het me toch nog heeft gegeven)

Eigenlijk is de episode met dat ze bij Aquaman preview zitten en het stroom uitvalt nog het best bijgebleven, en dat feestje er na als het nieuws uitkomt.
One Day in the Valley! Idd zeer geniale aflevering, dat hij op het dak staat, de superstar!

Dat afgeraffelde hadden ze trouwens kunnen voorkomen door meer in de eerste afleveringen te proppen (na de 1ste dan die ff duidelijk maakte dat drugs gedoe voorbij is) en dan die date en alles in de voorlaatste aflevering.

Dan hadden ze ook nog tijd om af te werken hoe het nou afliep met Bananas en Don Peppe's etc.
  dinsdag 13 september 2011 @ 10:01:13 #113
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_101891152
Don Peppe was ook fucking irritant door die blonde del en die kok
pi_101891315
Ja maarja, had graag geziet dat hij die wegtrapte en iets anders begon of op een andere manier. Deze 2 kwamen in de serie uit het niets en *plop* ze waren weer verdwenen.
pi_101892075
Lol @ droeftoeters :D

Maar idd, alleen Ari en Drama zijn nog de moeite waard.

Die E is zo een sneu mannetje :(. En Vince is gewoon een kut acteur.
pi_101892419
Ik had bij dat einde een beetje een Ari Gold spinoff idee... en nu helemaal, nu zeiden it's not over for these characters, de boys zijn er vandoor en af en toe komt nog eentje langs ofzo.
pi_101893281
jammer van dit laatste (en in mindere mate ook het vorige) seizoen. Dit laatste korte seizoen hadden ze moeten gebruiken om met zijn allen nog één keer alles voor Vince's carriere te geven. Bijv door een oscar nominatie of iets in die categorie voor elkaar te krijgen. Juryleden, studiobazen etc bewerken. De leukste seizoenen waren dat iedereen voor één doel ging, zoals de aquaman rol krijgen, Medellin van de grond tillen, Smoke Jumpers maken etc.

Dat de makers blijkbaar niet door hebben wat het merendeel van de kijkers graag wil zien is toch wel erg slecht. Een afsluiter van een serie moet iets groots hebben, iets dat je denkt: verdomme met dit prachtige, ontroerende, grappige of epische moment is het gedaan. Klaar, over, genoeg.

ipv daarvan krijgen we:

• Vince die opeens gaat trouwen met iemand die daarvoor nog als een ongrijpbare intellectueel wordt neergezet
• E die wel een eigen bedrijf heeft waar jaren naartoe gewerkt is maar waar zijn liefdesproblemen die al een paar keer opgelost waren weeeeeeeeeeeeer de kop op spelen.
• Ari die niets doet voor Vince en alleen met relatieproblemen te maken heeft....
• Turtle die wel iets verdiend aan de tequilla maar dit opnieuw aan Vince te danken heeft

Eigenlijk was alleen het verhaal van Drama iets wat klassiek entourage stijl was. Ari maakt veel goed met zijn geweldige uitspraken en flipmomenten zoals ook weer in de finale maar al met al een tegenvaller
  dinsdag 13 september 2011 @ 11:36:43 #118
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_101893344
Maar dat van Drama werd weer niet echt afgemaakt.
pi_101893377
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 11:36 schreef One_conundrum het volgende:
dat eindigde idd ook redelijk vreemd. De serie wordt toch gewoon gemaakt met Dice en Drama toch? Daar is nauwelijks op terug gekomen
pi_101893529
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 11:36 schreef One_conundrum het volgende:
Er werd niks echt afgemaakt, dat is een beetje het punt. E loog gewoon tegen Sloan om nog een kans te krijgen en wat er met die baby en Sloans vader die E dood wou schieten gebeurd zoeken ze wel uit als ze terugkomen ofzo. Turtle heeft geeneens een verhaallijn, hij is nu miljonair en klaar (over 1 jaar heeft hij het geld alweer verkloot hem kennende maar goed). Vince gaat trouwen met een slim iemand na 1 dag dus dat kan ook alleen maar goed gaan ( :') ) en Ari had zelfs min of meer een cliffhanger. Dit was gewoon een slechte set-up voor de film vermomd als een slechte finale.
pi_101894356
Je merkt gewoon heel goed dat de inspiratie in de laatste seizoenen op was en ze daarna vervielen in cliché verhaallijntjes. Ik denk ook dat Mark Wahlberg veel meer betrokken was bij de eerste paar seizoenen.

Het Entourage nu is geen schim meer van hoe Entourage eerst was. Toen had ik nog zoiets van: "Wauw, ik wou dat ik erbij was." De cameo's waren in de eerste seizoenen ook veel aansprekender en je kreeg echt een blik in de filmindustrie. Dat was de laatste seizoenen compleet verdwenen.
Amen.
  dinsdag 13 september 2011 @ 14:13:02 #122
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_101898372
De cameo's waren laatste seizoenen verwende sterren die moddelen wilden neuken en sporters, in t begin waren t briljante cameo's.

En waarom Bob Saget niet in S8 zit...
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_101898463
Ach ja, deze serie was al 2 seizoenen zwaar over the hill. Ik vond deze aflevering nog wel vermakelijk moet ik zeggen.

Tevens:

Die benen van mrs. Gold _O_
pi_101908624
Entourage: The 20 Best Cameos

edit: Eminem op 1 :{.
Amen.
pi_101908748
Dit blijft de beste cameo wat mij betreft. Seizoen 6 nog wel!

Amen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')