Ik vind het tegenvallen in vergelijking met Entourage. Sex & the City is nog een leuker alternatief als je dat nog niet hebt gezienquote:Op zondag 11 september 2011 20:14 schreef Nickske1912 het volgende:
Is dat How to make it in America een goede opvolger voor als Entourage afgelopen is? Ik heb er nog nooit van gehoord, zal eens kijken.
Als je het niet over de films hebt is het best een prima seriequote:Op zondag 11 september 2011 20:51 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik vind het tegenvallen in vergelijking met Entourage. Sex & the City is nog een leuker alternatief als je dat nog niet hebt gezien
quote:Op zondag 11 september 2011 20:51 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik vind het tegenvallen in vergelijking met Entourage. Sex & the City is nog een leuker alternatief als je dat nog niet hebt gezien
Dit.quote:Op zondag 11 september 2011 20:53 schreef JDx het volgende:
Het is wel een leuke serie hoor, tenminste vond ik, alleen niets is te vergelijken met Entourage vind ik zelf, Entourage gaf mij, vooral in de seizoenen 2 en 3 echt een apart gevoel.
Ben wel benieuwd naar seizoen 2.
Hm, hij zegt aan de telefoon dat ze pas net in Florence zijn, en hij zal een week later teruggebeld worden. Dus ik denk niet 5 jaar later. Maar snap niet waarom hij zo nodig terug zou moeten, kijk eens wat hij daar heeft!quote:Op maandag 12 september 2011 10:17 schreef CoJackso het volgende:
Afgelopen..![]()
Hoewel de kwaliteit de laatste seizoenen iets minder is, is het toch elke keer weer genieten. Verder kan zo'n laatste afrondende aflevering het bij de fans natuurlijk nooit verkeerd doen.
En vergeet niet de laatste minuut te kijken, die toch wel aangeeft dat er een film aan zit te komen. Waarschijnlijk een film waarin zo'n 5 jaar verder wordt gegaan in de tijd.
Je hebt de serie toch wel gevolgd, dan zou je wel weten wat Ari gaat doenquote:Op maandag 12 september 2011 11:07 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Maar snap niet waarom hij zo nodig terug zou moeten, kijk eens wat hij daar heeft!
Waarom zou hij het niet doen? Zelfs als hij maar 1 of 2 jaar die baan houdt, heeft hij meer geld dan hij uit kan geven. En dat geeft hem tijd genoeg om een geschikte opvolger te vinden (of op te leiden), en daarna nog meer dan genoeg tijd om als jonge veertiger de multimiljardair uit te hangen met zijn vrouw. Ik zie niet in waarom hij het niet zou doen, en als zijn vrouw ook maar een greintje verstand heeft, snapt zij dat ook wel.quote:Op maandag 12 september 2011 11:07 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Hm, hij zegt aan de telefoon dat ze pas net in Florence zijn, en hij zal een week later teruggebeld worden. Dus ik denk niet 5 jaar later. Maar snap niet waarom hij zo nodig terug zou moeten, kijk eens wat hij daar heeft!
Je leeft naar je stand. Geen enkele goede zakenman zou zo'n miljardendeal afslaan voor een of twee jaar langer nietsen.quote:Op maandag 12 september 2011 12:40 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Hij zegt zelf nog dat ze geld hebben om 5 keer het leven te kunnen hebben dat ze nu hebben.
Ja, leuk voor 3 weken, dan verveelt het toch welquote:Op maandag 12 september 2011 11:07 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Maar snap niet waarom hij zo nodig terug zou moeten, kijk eens wat hij daar heeft!
Werken voor een miljardenbedrijf maakt hem nog geen miljardair natuurlijk.quote:Op maandag 12 september 2011 12:24 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Waarom zou hij het niet doen? Zelfs als hij maar 1 of 2 jaar die baan houdt, heeft hij meer geld dan hij uit kan geven. En dat geeft hem tijd genoeg om een geschikte opvolger te vinden (of op te leiden), en daarna nog meer dan genoeg tijd om als jonge veertiger de multimiljardair uit te hangen met zijn vrouw. Ik zie niet in waarom hij het niet zou doen, en als zijn vrouw ook maar een greintje verstand heeft, snapt zij dat ook wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |