Dat kan gebeuren. Moet je Oh Oh Cherso maar kijken.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Heb ik nog niet gezien man
Wat voor taal het is weet ik niet, maar inderdaad.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:50 schreef IkhouvanCola het volgende:
[..]
Is dat Surinaams voor aftrekken ofzo ?
quote:Op donderdag 8 september 2011 22:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wees blij, ik gaf je aandacht
JIJ WAS HETquote:Op donderdag 8 september 2011 22:51 schreef BBQSausage het volgende:
Iedereen loopt gewoon te haten op omdat ze op die lijst staan, en dan denken dat ik ze er zelf op heb gezet.
Blijkbaar toch niet.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:51 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jij ook.
STOP DE HAATCAMPAGNE NU
De haatcampagne never stops.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:51 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jij ook.
STOP DE HAATCAMPAGNE NU
Het zijn er al 6quote:Op donderdag 8 september 2011 22:53 schreef coban het volgende:
Ik ga de 3 mennekes spanken die op mij hebben gestemd
Kom maar op met die pan.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:53 schreef coban het volgende:
Ik ga de 3 mennekes spanken die op mij hebben gestemd
hop hop hop......quote:
Heb ik niet gedaanquote:Op donderdag 8 september 2011 22:54 schreef Dimens het volgende:
Grappig Plastic_zak, dat je mij er nu bij zet.
WHUUUUUUUT?quote:
Het zijn er al 7quote:Op donderdag 8 september 2011 22:54 schreef coban het volgende:
[..]
WHUUUUUUUT?
Ik ga de 6 mennekes spanken die op mij hebben gestemd
Ik had het kunnen weten, jij doet alles om klappen te krijgen.quote:
Dit dus.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:54 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
JE HEBT EEN NIEUWE UI![]()
Mijn autistenhart kan dit niet aan hoor
FML. Ik dacht dat jullie mijn ware vrienden waren.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Het zijn er al 7. Hehehe
Ik heb niet op je gestemd, maar die koekenpan zie ik wel zitten.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:55 schreef coban het volgende:
[..]
Ik had het kunnen weten, jij doet alles om klappen te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |