abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 september 2011 @ 21:15:53 #1
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_101725420
En hier weer verder mengen *O*
3!
pi_101725596
Ik ga er dus op de gok maar wat meer glycerine ingooien denk ik.
Zou het heel erg zijn als er wat glycerine in bubbeltjes in blijft hangen?
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
  donderdag 8 september 2011 @ 21:21:03 #3
95408 Incantrix
pi_101725797
Denk het niet, toch? Alleen worden dan niet álle bestanddelen opgenomen in de aceton, je zu er voor de grap ook nog een beetje extra water aan toe kunnen voegen, dan lost het wel volledig op, zag ik in een filmpje :)
3!
pi_101726412
Volgens mij was er net een mini-aardbeving. _O-
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_101726747
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2011 20:59 schreef Incantrix het volgende:

[..]

:D

Den Haag :)

[..]

Niet je ding? Nouja, wij zijn nu 8,85 kwijt voor 2 kaartjes, dus het is niet alsof we er krom voor moeten liggen :P
Bwehehe, reiskosten van bijna 16 euro schiet niet echt op. :P Hoop dat jullie iemand kunnen vinden!
pi_101726924
Hmm ik ben aan het oppassen...nouja, bankhangen met mn eigen laptopje, de veel grotere tv van de buren, en de kinderen gingen zelf naar bed. En heb eigenlijk weinig zin om te checken of ze slapen, de jongste neem ik aan van wel, en de oudste....hoor ik nu van de trap lopen. Foei!!
Dan is ie morgen maar moe hoor, oud genoeg om zelf te bedenken dat slaap wel handig is

Hmm laat ik dit maar niet bij mn studie vertellen, pedagogiek.
pi_101727196
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 21:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ga er dus op de gok maar wat meer glycerine ingooien denk ik.
Zou het heel erg zijn als er wat glycerine in bubbeltjes in blijft hangen?
Neuh, maar vergeet niet dat aceton ook vervliegt en de verhouding glycerine/aceton dus veranderd :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_101727221
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 21:28 schreef Dwyn het volgende:
Volgens mij was er net een mini-aardbeving. _O-
Volgens nu.nl ook

Die hadden we hier ook een keer, 7 of 10 jaar geleden(weet niet meer wanneer maar zat met een poot in het gips) toen lag ik in mn moeders bed met zon verhoogd voeteind, en dacht hey waarom gaat mn been heen en weer, en toen ging ik weer verder pitten.
pi_101727300
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 21:35 schreef Whoopdidoo het volgende:
Hmm ik ben aan het oppassen...nouja, bankhangen met mn eigen laptopje, de veel grotere tv van de buren, en de kinderen gingen zelf naar bed. En heb eigenlijk weinig zin om te checken of ze slapen, de jongste neem ik aan van wel, en de oudste....hoor ik nu van de trap lopen. Foei!!
Dan is ie morgen maar moe hoor, oud genoeg om zelf te bedenken dat slaap wel handig is

Eh... Waarom zit je daar überhaupt? Als ze daar allemaal oud genoeg voor zijn, dan kunnen ze noodgevallen toch ook zelf oplossen? Hoe oud zijn die kinderen dan?

En daarover gesproken, Trix, hoe oud zijn de jouwe eigenlijk? Snieuwsgierig is :)
pi_101727371
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 21:35 schreef Whoopdidoo het volgende:

Ik doe ook pedagogiek!

En die aardbeving heb ik helemaal gemist. ;(
pi_101727532
uh 7(of 6, oh wat erg) en 12. Maarja ik vind gewoon, ze weten dat ze moeten slapen, hebben hun ouders gezegd, ik heb het gezegd, als je niet gaat slapen, tsja dan merk je het morgen wel.

Bambi, hoeveelste jaars? Ik 3e, en college gister was leuk. En dit jaar ga ik echt alles volgen(eerste jaar niet gedaan, geen zin, reistijd, afgelopen januari heb ik het hele 3e blok gemist vanwege een dooie enkel, dus nu moet het).
pi_101727598
Hihi, vind The Proposal zo'n leuke film. O+

2de jaars nu, op de HU. :)
pi_101727684
HBO dan, lijkt mij veel leuker eigenlijk maar om na 2 jaar nog te stoppen is ook weer zoiets :P

En ja, Ryan Reynolds mag zn shirt wel vaker uittrekken :P
pi_101727860
Misschien leuk om eens te kijken waarom ze niet slapen? Kan meer zijn dan dat ze er geen zin in hebben.

Het zijn kinderen, geen volwassenen. Ze hebben niet voor niks een oppas. Maar dat hoef ik jou niet uit te leggen als je pedagogiek doet.

Nou ja, je moet het ook zelf weten, maar vind hoe je het nu beschrijft een beetje vreemd.
pi_101728001
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 21:45 schreef Whoopdidoo het volgende:
HBO dan, lijkt mij veel leuker eigenlijk maar om na 2 jaar nog te stoppen is ook weer zoiets :P

En ja, Ryan Reynolds mag zn shirt wel vaker uittrekken :P
Jaaa, hij is zo mooi!

HBO ja, heb heel bewust gekozen voor meer praktijk dus loop ook al stage. Vind het heerlijk dat we dingen echt kunnen en mogen toepassen enzo.
pi_101728376
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 21:43 schreef Whoopdidoo het volgende:
uh 7(of 6, oh wat erg) en 12. Maarja ik vind gewoon, ze weten dat ze moeten slapen, hebben hun ouders gezegd, ik heb het gezegd, als je niet gaat slapen, tsja dan merk je het morgen wel.

hahaha en wie denk jij dat er morgen last van heeft als dat kind te weinig geslapen heeft? dat kind boeit het niet dat ie chagerijnig is en niet op kan letten
pi_101728464
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 21:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Misschien leuk om eens te kijken waarom ze niet slapen? Kan meer zijn dan dat ze er geen zin in hebben.

Het zijn kinderen, geen volwassenen. Ze hebben niet voor niks een oppas. Maar dat hoef ik jou niet uit te leggen als je pedagogiek doet.

Nou ja, je moet het ook zelf weten, maar vind hoe je het nu beschrijft een beetje vreemd.
eens! en tegelijk heel blij dat ik nooit oppas van buitenaf nodig heb gehad...
pi_101729289
Hiha, ik ga me zo niet in deze discussie mengen. :D

Heb gisteren trouwens m'n oppaskind(je) ontzettend laten schrikken. D'r broertje was ziek en had al een keer overgegeven, dus ik ging even kijken hoe het met hem ging. En toen stond bij haar het licht nog aan, terwijl ze een half uur daarvoor al moest slapen. Dus ik doe opeens de deur open en zeg (met donkere stem) "Nu moet je heeeel snel gaan slapen!". Licht ging natuurlijk uit zodra ik de deurklink bewoog. :')
Ben even later wel nog even terug gegaan, vond het anders zo'n vervelende afsluiting als ik haar dan een paar dagen niet zie. Dus gezegd dat ik haar nog steeds een schat vund maar dat ze wel echt moet gaan slapen wanneer wij (ik en ouders dus) dat zeggen.

Snap het ook zo goed! Zo zat ik vroeger ook en dan zodra je een traptrede hoorde snel het licht uit en boek verstoppen. :')
pi_101729298
Ik ken ze al langer dan vandaag hoor. En ze vinden het nooit fijn als hun ouders weg gaan, als van kleins af aan niet. Al gaat het de laatste jaren beter. En de jongste slaapt gewoon. Bij de oudste was het licht uit dus neem ik aan dat die ook slaapt.

En vragen waarom ze niet slapen, ze slapen altijd(uiteindelijk), en dat het niet meteen gaat vind ik niet zo vreemd als er iemand anders in huis is.

@bambi, ja dat stage mis je echt, als 1e jaars een "stage" van 14 dagdelen(zoiets) en meer niet, en wat kan je dan, nog helemaal niets. Maar was wel leuk.

En misschien beschreef ik het wat raar. Maar de jongste is gewoon op tijd naar bed gegaan, heeft nog wat gerommeld, 1x beneden geweest, nogmaals gezegd dat ze moet slapen, en die slaapt. En ook de oudste heb ik niet meer gehoord, moet ik er naast gaan zitten en wachten tot ze slapen? Lijkt mij niet.
pi_101729387
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:04 schreef Whoopdidoo het volgende:
@bambi, ja dat stage mis je echt, als 1e jaars een "stage" van 14 dagdelen(zoiets) en meer niet, en wat kan je dan, nog helemaal niets. Maar was wel leuk.
Ik heb 9 maanden lang elke vrijdag stagegelopen bij een kinderdagverblijf. Was echt geweldig! Maar ik mis m'n kindjes zo. ;(
  donderdag 8 september 2011 @ 22:06:00 #21
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_101729430
Mijn oppas kindjes waren op zich altijd wel braaf. 1x wilde het jongetje van drie mij uittesten. Was de tweede keer dat ik daar was en het begon al dat hij niet naar bed wilde. Uiteindelijk huilend in bed gekregen, na Jip en Janneke was hij even stil. Maar hij was absoluut nog niet moe (zat zowat rechtop te slapen ;) ). Had hem duidelijk gemaakt dat hij toch echt moest gaan slapen.

Toen was het even goed, tot een paar minuten later. Huilen, huilen, soms kwam er een schreeuwtje. Maar ik had echt zo iets van ja dag, als ik je nu je zin ga geven ga je nooit meer naar mij luisteren :6
Hij heeft in totaal bijna drie kwartier liggen huilen, zijn zusje wilde steeds gaan kijken, snap ik wel vanuit een kind van acht maar ze luisterde wel goed naar mij en ging niet kijken.

De volgende dag had hij als eerste huilend tegen zijn moeder gezegd dat hij bang was dat ik nooit meer zou komen oppassen omdat hij heel stout was geweest. Dat was dan wel weer heel schattig *; Overigens had ik volgens de ouders wel goed gereageerd, alle keren daarna dat ik er moest oppassen had ik ook totaal geen problemen met de kinderen en ze vonden mij ook nog altijd lief. Jongetje wilde zelfs met mij trouwen ^)
吴 曼 迪
pi_101729714
Aaaw! Dit meisje is ook helemaal niet moeilijk, wou gewoon nog even lezen. Toen ik daar kwam oppassen tijdens het eten een keer zat ze ook echt zo "Ik denk dat dit een gezellige avond gaat worden!". Zooo lief. O+
pi_101729775
Daar beschrijf je het al anders whoop. Je beschreef het in je eerste post alsof het je gewoon totaal niet interesseerde. Maar dit klinkt al gelijk een stuk anders :D.
Tuurlijk vinden ze het moeilijker om te slapen. En een beetje testen hoort er ook bij :).

Ik heb morgen de hele dag een ongeveer 6 koters omdat ze vrij zijn van school. Kan ik verdeurie zo'n 6 uur achter elkaar niet roken :o
  donderdag 8 september 2011 @ 22:10:41 #24
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_101729798
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
Aaaw! Dit meisje is ook helemaal niet moeilijk, wou gewoon nog even lezen. Toen ik daar kwam oppassen tijdens het eten een keer zat ze ook echt zo "Ik denk dat dit een gezellige avond gaat worden!". Zooo lief. O+
Ik was vroeger altijd precies hetzelfde :) Altijd tot zo laat mogelijk lezen.
吴 曼 迪
pi_101729832
Mijn oppaskindjes in de VS waren echt draken van kinderen :r nooit luisteren, mij lopen meppen, als ik dreigde om te meppen waren ze wel stil. :') En nooit op tijd naar bed, tevergeefs wat ik deed. En ze waren gewend dat elke babysitter cadeautjes meebracht. Heb ik nooit gedaan, Hollandse nuchterheid geloof ik _O-
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_101729936
quote:
17s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:11 schreef Diconnected het volgende:
Mijn oppaskindjes in de VS waren echt draken van kinderen :r nooit luisteren, mij lopen meppen, als ik dreigde om te meppen waren ze wel stil. :') En nooit op tijd naar bed, tevergeefs wat ik deed. En ze waren gewend dat elke babysitter cadeautjes meebracht. Heb ik nooit gedaan, Hollandse nuchterheid geloof ik _O-
Kadootjes? :')
Roept voor een gevalletje supernanny :')
pi_101729966
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:10 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ik was vroeger altijd precies hetzelfde :) Altijd tot zo laat mogelijk lezen.
Ik ook. Alleen had ik een truukje dat zij niet heeft. ;)

Mijn au pair kindje in Engeland was ontzettend moeilijk, maar dan weer niet met naar bed gaan.
  donderdag 8 september 2011 @ 22:16:15 #28
95408 Incantrix
pi_101730171
Zow, ik lig in bed heur :)

Albino, mneej, dat is niet echt wat he? We vinden wel iemand hoor, ik hoopte alleen weer eens iemand anders te strikken als mijn ouders :) wel lief van je, thnx :)

Nagelschaartje, ik heb een jochie van bijna twee (eind november is hij jarig) :) Hij heet Stef en hij maakt graag bommetjes in hele diepe plassen water bij de kinderboerderij :') [/useless info]
3!
pi_101730304
Noh bambi! Maar dat deed ik vroeger ook altijd, tv uit als ik iemand op de trap hoorde, en daarna gewoon weer aan :P

Oh kinderdag verblijf O+ Ik ben 3 dagdelen op een medisch kinderdagverblijf geweest, dat was onwijs interessant en ook gewoon schattig. Een zo'n jochie ook meteen mn hand vastpakken O+ Die heeft echt mn hart gestolen, ook zag ik m later nog in minder schattige omstandigheden. Vraag me soms echt af hoe het nu met hem gaat, maarja daar kom je toch nooit achter.

Aw megamandy das wel heel schattig.
Al ben ik blij dat ze hier niet meer huilen :P Weet nog wel een keer toen de jongste 1 of 2 was, toen bleef ze echt lang huilen, dacht dat het nooit meer ophield, wat het uiteindelijk wel gewoon deed natuurlijk.

Mn laptopje spacede m net man. Maar nagelschaartje, tuurlijk kan het me wel boeien, en testen doen ze niet (meer) beide zijn ze 1x naar beneden geweest om naar de wc te gaan.

En elke keer als ik hier aan het oppassen ben, schrik ik me op een gegeven moment dood van de hamster. Dan hoor ik enge geluiden enzo, en duurt het altijd even voordat ik weet dat het de hamster is :')

Mn internet pleurt er steeds uit. heb al 5x geprobeerd dit bericht te posten. Moet wel verbinding houden want heb nu al rode slaapwangen en moet nog tot 1 uur.
pi_101730711
Ik ben gerustgesteld Whoop :) Succes met de internetverbinding en wakker blijven.

Ik ga ook maar eens richting bed, want morgen om kwart over 8 moet ik klaar staan om de kids op te vangen en dan zal je zien dat ze net wel uitgeslapen zijn }:|

Trusten alvast!
pi_101730932
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:16 schreef Incantrix het volgende:
Zow, ik lig in bed heur :)

Albino, mneej, dat is niet echt wat he? We vinden wel iemand hoor, ik hoopte alleen weer eens iemand anders te strikken als mijn ouders :) wel lief van je, thnx :)

Nagelschaartje, ik heb een jochie van bijna twee (eind november is hij jarig) :) Hij heet Stef en hij maakt graag bommetjes in hele diepe plassen water bij de kinderboerderij :') [/useless info]
Oooh, wat een leuke leeftijd! Had graag gewild, maar een uur reizen en die reiskosten gaat niet echt werken. :)

@Whoopdidoo Jaa, het was echt super. Vooral een meisje wat er al die vrijdagen is geweest was echt een beetje mijn meisje geworden. Die mis ik zo ontzettend!

Haha, een ander oppaskindje van mij was echt superboos op mij want ik zette haar toch op de wc, ook al wou ze écht niet. Krijijsen! Maargoed, dat lost zich vazelf wel weer op. Ga er begin oktober weer oppasen en heb besloten dan vantevoren duidelijke afspraken te maken met haar, hopen dat ze dan wat makkelijk is. :)

Is wel fijn idd, als ze niet huilen. Maar kan na de woedeaanvallen van m'n au pair jongetje heel veel hebben, als ik weet dat er geen echt probleem is.

Truste Nagelschaartje! Succes morgen. ;)
pi_101731010
Slaapze!

Ik moet wakker blijven, lijkt me ook zo raar om de oppas slapend op de bank te vinden :P
Hoef gelukkig maar een stap of 8 naar huis te maken.
  donderdag 8 september 2011 @ 22:28:28 #33
95408 Incantrix
pi_101731195
Nagelschaartje, welterusten :*

Albino, hij is idd zó ontzettend leuk nu, ik kan echt uren kijken naar hem als hij speelt, het is zo lief allemaal! Jammer dat het er niet inzit, maar met zo'n reistijd is het gewoon niet handig. Toch da k je wel, volgens mij ben jij een hele lieve oppas :*
3!
pi_101731528
Dat klinkt echt zo fijn Icantrix.

Hier 2 huizen verderop ofzo hebben ze ook een klein kindje en als ik die alleen al in de tuin hoor hobbelen(smorgens, als ik nog in bed lig en dus geen kinderen wil horen) word ik al vrolijk, altijd maar praten(uh,..poging tot) en doen O+

Mja een kindje maken/krijgen/verzorgen/etc gaat zo lastig als alleenstaande nog thuiswonende student. Zucht.
pi_101731914
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:28 schreef Incantrix het volgende:
Nagelschaartje, welterusten :*

Albino, hij is idd zó ontzettend leuk nu, ik kan echt uren kijken naar hem als hij speelt, het is zo lief allemaal! Jammer dat het er niet inzit, maar met zo'n reistijd is het gewoon niet handig. Toch da k je wel, volgens mij ben jij een hele lieve oppas :*
O+ Heerlijk ook als ze zichzelf kunnen vermaken. En dankjewel. :@

@Whoop Zo herkenbaar! Wil echt wel graag een eigen kleintje, maar dan wel in een eigen huis met m'n partner, bij voorkeur ook met een diploma enzo. :9
pi_101732165
Jah, en een baan enzo (al zou ik ook echt wel thuis willen blijven, maarja of je die luxe hebt)

Jammer film afgelopen, komt er nu nog wat op tv? Nou jaaaa zeg de tv ging op automatische standby waar slaat dat nou weer op.
pi_101732284
Nagels zijn weer gelakt, lekker knal roze O+
  donderdag 8 september 2011 @ 22:50:45 #38
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_101732869
Ik heb net via internet mijn eerste voortgangstoets gemaakt. Ging over het eerste hoofdstuk en waren maar 8 vragen, maar als het voor punt was geweest had ik een 8,75 *O*
Had maar een fout en dat was ook de enige vraag waar ik even twijfelde :o
吴 曼 迪
pi_101733101
Nu al?
  donderdag 8 september 2011 @ 22:55:16 #40
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_101733154
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:54 schreef Whoopdidoo het volgende:
Nu al?
Ja na ieder hoofdstuk kan ik een voortgangstoets maken :)
吴 曼 迪
pi_101733212
Pff. Ben blij dat wij niet zoveel hoeven O-)
  donderdag 8 september 2011 @ 22:58:47 #42
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_101733406
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:56 schreef Whoopdidoo het volgende:
Pff. Ben blij dat wij niet zoveel hoeven O-)
Het is ook niet verplicht allemaal. Ik studeer aan de Open Universiteit, je mag het dus eigenlijk allemaal zelf weten wat je wel en niet doet. Uiteindelijk is alleen het tentamen aan het einde van de module verplicht. Tempo mag je ook helemaal zelf bepalen. Maar ik wil gewoon een hoofdstuk per "studeerdag" gaan behandelen en dan voor mezelf die voortgangstoets, is maar een paar minuutjes van je tijd en toch een bevestiging of je de stof een beetje in de gaten hebt ja of nee.
吴 曼 迪
pi_101733894
Heb je wel discipline voor nodig. Heb je dan wel colleges ofzo? Of dat ook niet?
En eigenlijk is het wel handig, bij ons merk je bij de meeste vakken pas op het tentamen of je het snapt :P
  donderdag 8 september 2011 @ 23:13:59 #44
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_101734491
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 23:05 schreef Whoopdidoo het volgende:
Heb je wel discipline voor nodig. Heb je dan wel colleges ofzo? Of dat ook niet?
En eigenlijk is het wel handig, bij ons merk je bij de meeste vakken pas op het tentamen of je het snapt :P
Er zijn wel bijeenkomsten die je als werkcolleges kunt beschouwen. Afgelopen dinsdag had ik er een, en de volgende is 27 september weer.
Maar iedereen is gemotiveerd, en dat is gewoon zo fijn! Ik vond dat op het hbo altijd verschrikkelijk, ik vond het tempo te langzaam (geen prikkel), van de 12 mensen in mijn klas waren er altijd maar 3 die iets in de klas zei (weer geen prikkel), en als je soms zag met welke bronnen ze aankwamen in projecten :')
Lang leve het PGO! -O-
吴 曼 迪
pi_101734939
Ah ja, bij ons werd gister een vraag gesteld(100 man denk ik) niemand die antwoord durfde te geven.
Zelfs niet het kind wat dinsdag ook al mega irritante vragen stelde bij een ander college. Vragen stellen is goed, maar je gaat niet bij het eerste college kindermishandeling vragen "waarom beginnen mensen met mishandelen" of zoiets.
Maar zulke mensen hou je altijd.
Ik ben allang blij dat het vak van gister mee viel, zag er onwijs tegenop maar deel 1 gaat alleen echt puur over de hersenen, en deel 2 over de implicaties voor het onderwijs. Dus moet te doen zijn.
pi_101735179
Nou, ik ga maar eens de laptop uitdoen en slapen zo. Truste! :W
pi_101737393
Slapestijn! :z
  vrijdag 9 september 2011 @ 00:20:47 #48
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_101737431
Ik ga ook naar bed, morgen weer werken pfff. Maar mijn vriend komt ook weer *;
En weer de eerste keer dansen na de vakantie *O*
吴 曼 迪
  vrijdag 9 september 2011 @ 05:37:58 #49
95408 Incantrix
pi_101739984
Haha, ik was gisteravond gewoon met de ipad op schoot in slaap gevallen :P

En Whoop en Bambi, tot het zo ver is: geniet nog maar even van de voordelen ervan, mijn posttijd nu komt niet doordat mijn wekker zo vroeg stond ;)
3!
pi_101739989
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 05:37 schreef Incantrix het volgende:
Haha, ik was gisteravond gewoon met de ipad op schoot in slaap gevallen :P

En Whoop en Bambi, tot het zo ver is: geniet nog maar even van de voordelen ervan, mijn posttijd nu komt niet doordat mijn wekker zo vroeg stond ;)
Same here, ik ben al anderhalf uur wakker en ik heb niet eens kids maar zo voelt het ondertussen wel met mijn kattenkop :r
  vrijdag 9 september 2011 @ 05:58:55 #51
95408 Incantrix
pi_101740007
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 05:42 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Same here, ik ben al anderhalf uur wakker en ik heb niet eens kids maar zo voelt het ondertussen wel met mijn kattenkop :r
Pff, jemig, dat snap ik zeg.. :* :*
3!
pi_101740011
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 05:58 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Pff, jemig, dat snap ik zeg.. :* :*
Achja straks wel vroeg op het werk :')
Hoeveel kids heb je incantrix?
pi_101740263
Haha,dat zeg ik ook tegen mijn schoonzusje (zwanger van de eerste). Slaap nu het nog kan!
pi_101740307
:O }:|
  vrijdag 9 september 2011 @ 08:02:20 #55
95408 Incantrix
pi_101740563
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 06:03 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Achja straks wel vroeg op het werk :')
Hoeveel kids heb je incantrix?
Vroeg klaar dus ook *O*

Eén kindje nu :)

Milka, haha, dat was dus iets dat ik tijdens mijn zwangerschap niet meer goed kon: slapen.. Daarmee vergeleken vond ik de nachtvoedingen best meevallen ;) het slaappatroon nu vind ik zwaarder, ben het nu niet meer zo gewend :P
3!
  vrijdag 9 september 2011 @ 09:18:57 #56
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_101741466
Hmwoah het kan alle kanten op met kinderen en slapen..oudste sliep `s ochtends altijd tot 10.30 uur :7
Middelste vond dat overdag was om te slapen en `s nachts om wakker te zijn en jongste heeft 1 jaar bij mij in bed geslapen en is nu met 3,5 nog wel regelmatig `s nachts wakker. Maar ze heeft een nachtlampje met een tijdschakelaar erop zodat ze in het weekend iig tot 8 uur stil is :)

Straks maar weer naar mijn bijman aka de huisarts. Yay :')
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_101741656
Volgens mij is dat echt het minst leuk aan kinderen. Ik ben wel gehecht aan mn slaap enzo :P
  vrijdag 9 september 2011 @ 09:37:51 #58
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_101741790
Nou ik ook hoor! Gelukkig heb ik een man die er `s nachts altijd uit gaat O+
pi_101742316
Wat een pokkeweer, grmbl!
  vrijdag 9 september 2011 @ 10:43:41 #60
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_101743276
:W Haai :P
pi_101743726
quote:

[..]

Wat vervelend zeg! :*
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  vrijdag 9 september 2011 @ 11:15:36 #62
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_101744179
Huisarts tast in het donker en de internist vertrouwt het niet. Scare tactics v2.0 :{
  vrijdag 9 september 2011 @ 11:16:17 #63
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_101744198
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 11:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Huisarts tast in het donker en de internist vertrouwt het niet. Scare tactics v2.0 :{
Lekker dan -O-
pi_101744219
quote:
-O- Wat zijn je klachten dan?
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  vrijdag 9 september 2011 @ 11:18:11 #65
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_101744262
quote:

[..]

Nog steeds -O-
pi_101744264
daarom vind ik werken met andermans kinderen zo fijn, om half 7 gaan ze naar huis :)

Ik wil roken! ;(. Nog 3 uur ;(
pi_101744278
quote:
wat is er aan de hand?
  vrijdag 9 september 2011 @ 11:19:14 #68
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_101744297
Ik heb veeeeeeel klachten :{
Loop al 2 jaar te kutten met maag- en slokdarmontsteking, door een breuk in mijn middenrif. Heb 6 verschillende maagzuurremmers geprobeerd maar nog steeds het zuur. Nu heb ik echt weer heel veel pijn en wordt er gedacht aan galstenen, maar m`n lever is ook niet goed en hoe dat zit weten ze allemaal niet. Gezeik dus..
pi_101744482
Bah taartjesfee dat is niet fijn. Ook zo vervelend dat niets werkt en dat ze het ook niet weten.

Mag ik even balen dat het juist uitgerekend morgen mooi weer wordt, en ik dan de hele dag moet werken. Zonder airco, en het wordt altijd onwijs heet. Dus dat wordt lekker langzaam werken, die klanten komen toch wel :P
  vrijdag 9 september 2011 @ 11:26:39 #70
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_101744532
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 11:25 schreef Whoopdidoo het volgende:
Bah taartjesfee dat is niet fijn. Ook zo vervelend dat niets werkt en dat ze het ook niet weten.

Mag ik even balen dat het juist uitgerekend morgen mooi weer wordt, en ik dan de hele dag moet werken. Zonder airco, en het wordt altijd onwijs heet. Dus dat wordt lekker langzaam werken, die klanten komen toch wel :P
Rustig aan dan ;) wij zijn zaterdag verhuisd was ook iets te warm eigenlijk :X
pi_101744560
rot zeg taartjesfee!

en bubsel hoe bevalt nieuwe huis?
pi_101744562
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 11:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb veeeeeeel klachten :{
Loop al 2 jaar te kutten met maag- en slokdarmontsteking, door een breuk in mijn middenrif. Heb 6 verschillende maagzuurremmers geprobeerd maar nog steeds het zuur. Nu heb ik echt weer heel veel pijn en wordt er gedacht aan galstenen, maar m`n lever is ook niet goed en hoe dat zit weten ze allemaal niet. Gezeik dus..
Wat naar zeg! Helemaal die onzekerheid en niet weten wat het is. Ik hoop dat er snel gevonden wordt waar het aan ligt zodat ze je kunnen helpen :*
  vrijdag 9 september 2011 @ 11:46:05 #73
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_101745158
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 11:27 schreef Sharana_LV het volgende:
rot zeg taartjesfee!

en bubsel hoe bevalt nieuwe huis?
Goed en groot! Erg lekker wat meer ruimte!
pi_101752870
Weekeeeeeeeend! *O*

Hoi allemaal! Taartjesfee, wat rot dit. Hoop voor je dat er snel meer duidelijkheid komt want dit is echt heel vervelend.
Bubseltje! Dat is even geleden. :) Verhuizing allemaal gelukt en goed gegaan?
pi_101754740
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 11:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
daarom vind ik werken met andermans kinderen zo fijn, om half 7 gaan ze naar huis :)

Ik wil roken! ;(. Nog 3 uur ;(
even buiten gaan staan? of zijn ze te klein om 5 minuten alleen te laten?

@ taartjesfee
dat klinkt erg heftig!! hopelijk komt er toch snel een oplossing voor je. sterkte!
pi_101754764
TGIF *O*

Ik wil vanavond wat doen maar weet niet wat :')
pi_101755920
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 17:21 schreef mirannie het volgende:

[..]

even buiten gaan staan? of zijn ze te klein om 5 minuten alleen te laten?

@ taartjesfee
dat klinkt erg heftig!! hopelijk komt er toch snel een oplossing voor je. sterkte!
Kinderen waren van 4 tot 7 jaar. Maar al waren ze 10, kan het sowieso niet maken om 8 kinderen alleen te laten om te gaan roken.
Maargoed, mijn collega kwam een uurtje eerder omdat ze dacht dat we werkoverleg hadden. Hadden we niet, maar ze mocht me wel even de kids van me overnemen :P

En nu is het weekend! :D :D *O* *O* *O*
pi_101755990
thuis en spalk zit er nog om *O*

vakantie *O*
pi_101756064
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 18:04 schreef Sharana_LV het volgende:

vakantie *O*
Jeej! :D

Heb je je bikini nou nog gehad eigenlijk? :)
pi_101756124
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 18:04 schreef Sharana_LV het volgende:

vakantie *O*
Waar ga je heen? :D
pi_101756721
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 18:07 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Jeej! :D

Heb je je bikini nou nog gehad eigenlijk? :)
Ja en hij zit precies goed *O*

quote:
17s.gif Op vrijdag 9 september 2011 18:09 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Waar ga je heen? :D
Nergens heen :') heb vrijgenomen om thuis te zijn en op kat te letten, dan ligt die spalk er iig niet elke keer af, plus ben met zo weinig slaap toch te moe om te werken :r dus weekje thuis, alles beter dan nog meer dierenartskosten *O*
pi_101756946
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 18:29 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

[..]

Nergens heen :') heb vrijgenomen om thuis te zijn en op kat te letten, dan ligt die spalk er iig niet elke keer af, plus ben met zo weinig slaap toch te moe om te werken :r dus weekje thuis, alles beter dan nog meer dierenartskosten *O*
Jeeeej :D

En een weekje vrij is toch nooit weg meis? Ook nog van genieten he? :D
pi_101757367
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 18:29 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

[..]

Ja meis wel je rust nemen hoor :Y even lekker een weekje niks doen!
pi_101757412
Ik zit te kijken voor vliegtickets naar NYC :9 voor in de voorjaarsvakantie :9
pi_101757768
Ja ik heb toch nog 5,5 week vakantie staan dus ik hou er hierna nog 4,5 over, en 5 als ik van de week 2 dagen thuis werk want ik moet nog wel veel doen, dat kijk ik nog even aan

maar kan later dus altijd nog lekker vrij nemen en weggaan *O*
pi_101757944
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 18:02 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Kinderen waren van 4 tot 7 jaar. Maar al waren ze 10, kan het sowieso niet maken om 8 kinderen alleen te laten om te gaan roken.
Maargoed, mijn collega kwam een uurtje eerder omdat ze dacht dat we werkoverleg hadden. Hadden we niet, maar ze mocht me wel even de kids van me overnemen :P

En nu is het weekend! :D :D *O* *O* *O*
Ah, ok, wist niet dat het om werk ging. Dan snap ik het.

@ Sharaan
Betere oplossing zo. Maar kun je het niet op zorgverlof gooien? ;)
pi_101758052
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:01 schreef mirannie het volgende:

[..]

Ah, ok, wist niet dat het om werk ging. Dan snap ik het.

@ Sharaan
Betere oplossing zo. Maar kun je het niet op zorgverlof gooien? ;)
Godzijdank heb ik thuis geen 8 kinderen rondlopen :D
pi_101758799
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:04 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O-
pi_101759755
I haz a bored ;(
pi_101759888
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:38 schreef Diconnected het volgende:
I haz a bored ;(
*burp*

zet een film aan :D
pi_101760254
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:41 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

*burp*

zet een film aan :D
Wat heb jij zitten nommen :9

We hebben geen leuke films ;( ik wil al 2 weken naar de bios maar niemand wil meeeee :'(
pi_101760364
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:49 schreef Diconnected het volgende:

[..]

We hebben geen leuke films ;( ik wil al 2 weken naar de bios maar niemand wil meeeee :'(
Ik wil ook naar de bios! Maar je woont niet echt in de buurt volgens mij. :')
pi_101760430
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:49 schreef Diconnected het volgende:

[..]

WEET JE HOEVEEL NOMS IK IN HUIS HEB!B!1!!1einz!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Download zeh movie!
pi_101760474
Ik wil ook naar de bios, maar iedereen die ik ken woont niet hier, behalve collega's maar die zie ik morgen al de hele dag.

Mn nagellak moet eraf ;( ;( Maar zondag weer nieuw doen *O*

Ik ben aan het breien geslagen, om een uberschattige kat te maken, bij gebrek aan een echte. Volgend jaar is ie wel af :P
pi_101760565
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:52 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

WEET JE HOEVEEL NOMS IK IN HUIS HEB!B!1!!1einz!

SPOILER
SPOILER
Download zeh movie!
Fuuu :')
pi_101760612
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:55 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Fuuu :')
O+

WAAROM VIND Ik NOG STEEDS OVERAL HAREN VAN JOU!
  vrijdag 9 september 2011 @ 19:57:57 #97
95408 Incantrix
pi_101760684
Hullo!

TF, crap, wat naar! Hoop dat je snel van die onzekerheid af bent en dat er iets gevonden wordt dat relatief simpel aan te pakken is :*

Sjaan, fijne minivakantie!

Hmz, ik moet mijn moeder nog bellen maar wil eigenlijk gewoon mijn bed in :O Oeh, en movin' out kwam net binnen *O*
3!
pi_101760703
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:56 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

O+

WAAROM VIND Ik NOG STEEDS OVERAL HAREN VAN JOU!
Als ik douche dan heb ik soms een hele hand haar vast, is dat gezond? :')

Naja niet een hele hand maar wel veel.
pi_101760837
Ik heb twee heul mooie lakjes binnen. *O* Thanks again Sharana, ben er superblij mee. Oja! *pakt Random Reader*
  vrijdag 9 september 2011 @ 20:02:38 #100
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_101760919
Pretty lakje aan het lakken. Essie after sex O+
Don't come closer, I might hurt you
pi_101761047
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:58 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Als ik douche dan heb ik soms een hele hand haar vast, is dat gezond? :')

Naja niet een hele hand maar wel veel.
Er zat dus gister een zwarte haar tussen de nieuwe spalk van milo ... zit je soms ergens in een kast verstopt? :o

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 20:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb twee heul mooie lakjes binnen. *O* Thanks again Sharana, ben er superblij mee. Oja! *pakt Random Reader*
yay ze zijn er *O*
pi_101761062
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:04 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Hahaha, dat had ik ook niet gedacht hoor :P Meer in de trant van oppaskinderen ofzo. I dunno...
pi_101761347
Zo lakken :9
  vrijdag 9 september 2011 @ 20:14:05 #104
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_101761374
Ik zou nog weg vanavond, maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin. :')

* IJsdraakje blijft thuus.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101761431
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 20:13 schreef Sharana_LV het volgende:
Zo lakken :9
Wat?
zoek inspiratie voor als ik straks thuis ben
pi_101761476
Kut man, grote-mensen-verzekeringen zijn duur ;( (jaja, ben nu pakweg 6 maanden afgestudeerd, leek me een mooi moment om dat eens uit te zoeken :'))
pi_101761685
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 20:05 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Er zat dus gister een zwarte haar tussen de nieuwe spalk van milo ... zit je soms ergens in een kast verstopt? :o

[..]

shit, betrapt. Gooi ff wat popcorn :o
pi_101761803
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 20:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]

yay ze zijn er *O*
Jaaa! Teenage Dream is echt zo mooi. O+ Had helemaal gepland om een paarse skittles mani te doen, maar ben nu weer aan het twijfelen. :')

Geld is net overgemaakt trouwens.
  vrijdag 9 september 2011 @ 20:46:34 #109
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_101762773
onze plant krijgt babies :D *O*

:')
  vrijdag 9 september 2011 @ 20:52:48 #110
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_101763037
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 september 2011 20:46 schreef Diconnected het volgende:
onze plant krijgt babies :D *O*

Hoe lief!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 9 september 2011 @ 20:55:37 #111
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_101763128
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 september 2011 20:52 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Hoe lief!
Hele grote plant, en dan zo'n miniplantje dat aan het groeien is :')

En m'n moeder vindt dat ik een leven moet zoeken ;(
pi_101763187
Hihi!

Onze kat houdt niet van de geur van nagellakremover. :')
Over nagellakremover gesproken, ik heb de "essence nail art nail polish remover ultra" (wat een naam, hihi) gekocht, schijnt heel fijn vte zijn voor glitters!
  vrijdag 9 september 2011 @ 20:59:54 #113
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_101763329
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 september 2011 20:55 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Hele grote plant, en dan zo'n miniplantje dat aan het groeien is :')

En m'n moeder vindt dat ik een leven moet zoeken ;(
Een leven hebben is overrated. :{w
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 9 september 2011 @ 21:05:01 #114
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_101763561
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 september 2011 20:59 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Een leven hebben is overrated. :{w
Dat blijkt ja :')
  vrijdag 9 september 2011 @ 21:06:01 #115
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_101763608
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 september 2011 21:05 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Dat blijkt ja :')
Ik bedoel, ik zit op vrijdagavond op fok. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 9 september 2011 @ 21:09:05 #116
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_101763739
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 september 2011 21:06 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik bedoel, ik zit op vrijdagavond op fok. :')
Same here. ;(

Fuuuuuu zit wat in m'n oog ;(
  vrijdag 9 september 2011 @ 21:09:46 #117
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_101763765
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 september 2011 21:09 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Same here. ;(

Fuuuuuu zit wat in m'n oog ;(
Je vinger?

Ik ben gewoon te moe om weg te gaan. Week school is weer even flink wennen. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 9 september 2011 @ 21:11:18 #118
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_101763825
Nog eentje zonder leven hoor!
Hier op de bank voor de tv en met laptop aan: O+, Sien en ik :') (oké, Sien heeft geen laptop :') )
  vrijdag 9 september 2011 @ 21:11:37 #119
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_101763836
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 september 2011 21:11 schreef Lindytje het volgende:
Nog eentje zonder leven hoor!
Hier op de bank voor de tv en met laptop aan: O+, Sien en ik :') (oké, Sien heeft geen laptop :') )
:W

Hoe is 't ermee?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_101763867
Hier nog één!

En ben m'n nagels weer aan het vijlen. Ik haat het! :r Als die stomme dingen nou gewoon niet zo hard groeiden.
  vrijdag 9 september 2011 @ 21:12:44 #121
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_101763885
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 21:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hier nog één!

En ben m'n nagels weer aan het vijlen. Ik haat het! :r Als die stomme dingen nou gewoon niet zo hard groeiden.
Ik knip ze gewoon, vijlen werkt voor mij gewoon niet. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_101763927
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 september 2011 21:12 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik heb echt het idee dat ze minder splijten nu, maar dat kan ook aan meer vochtinbreng liggen. Twijfel nog steeds wat nou m'n standaard aanpak gaat worden. Vijlen duurt echt letterlijk een uur namelijk.
  vrijdag 9 september 2011 @ 21:14:22 #123
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_101763952
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 september 2011 21:11 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

:W

Hoe is 't ermee?
O+ :W

Goed hier!! Zo goed als beter weer gelukkig :)
Lekker 9/11 aan het kijken en aan het roken en verder weinig.

Met jou?
pi_101763955
Hier nog een met geen leven, maar moet morgen vroeg op.
  vrijdag 9 september 2011 @ 21:15:48 #125
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_101764011
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 september 2011 21:12 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Eerst knippen, dan bijvijlen. Dat is mijn tactiek :D
  vrijdag 9 september 2011 @ 21:15:59 #126
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_101764023
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 21:13 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Ik heb echt het idee dat ze minder splijten nu, maar dat kan ook aan meer vochtinbreng liggen. Twijfel nog steeds wat nou m'n standaard aanpak gaat worden. Vijlen duurt echt letterlijk een uur namelijk.
Mijn nagels gaan juist splijten als ik ze vijl. (En dan gebruik je nog een glasvijl ook. :')) Dus dan maar knippen. :Y)

quote:
17s.gif Op vrijdag 9 september 2011 21:14 schreef Lindytje het volgende:

[..]

O+ :W

Goed hier!! Zo goed als beter weer gelukkig :)
Lekker 9/11 aan het kijken en aan het roken en verder weinig.

Met jou?
Goed! Afgelopen week viel me een beetje zwaar, maar da's niet zo gek na drie maanden op m'n reet zitten. :') (In ieder geval mentaal gezien. :+) Dus vanavond een avondje relaxen, even denken wat ik ga kijken, heb net het nieuwe seizoen van Hells Kitchen zitten kijken. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 9 september 2011 @ 21:16:51 #127
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_101764052
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 september 2011 21:15 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Eerst knippen, dan bijvijlen. Dat is mijn tactiek :D
Zoiets ja, ik hoop altijd dat de vorm goed genoeg is na het knippen en anders inderdaad wat netter maken. Maar echt hele stukken afvijlen werkt gewoon niet. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_101764064
Ik weet het goedgemaakt. Duimen vijl ik helemaal, want die splijten het makkelijkst. De rest knip ik, en vijl ik dan bij. Heb hier gewoon het geduld niet voor. ;(
  vrijdag 9 september 2011 @ 21:18:26 #129
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_101764128
Kan ik me voorstellen IJs, mijn eerste weekje was ook zwaar vermoeiend. Ik werd zelfs meteen mijn tweede week ziek :')
Relaxen is goed :Y
  vrijdag 9 september 2011 @ 21:19:38 #130
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_101764177
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 21:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik weet het goedgemaakt. Duimen vijl ik helemaal, want die splijten het makkelijkst. De rest knip ik, en vijl ik dan bij. Heb hier gewoon het geduld niet voor. ;(
Dat dus, mijn nagels groeien ook heel hard, ik heb echt het geduld niet om ze steeds te vijlen :N
  vrijdag 9 september 2011 @ 21:23:10 #131
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_101764344
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 september 2011 21:18 schreef Lindytje het volgende:
Kan ik me voorstellen IJs, mijn eerste weekje was ook zwaar vermoeiend. Ik werd zelfs meteen mijn tweede week ziek :')
Relaxen is goed :Y
Relaxen. O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 21:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
Gewoon een middenweg zoeken. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 9 september 2011 @ 21:28:20 #132
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_101764610
`Relaxen is chill. maar niet als je suikers op dit moment alle kanten opvliegen aaaagrh. warm koud, homhger, dorst, bluehh
  vrijdag 9 september 2011 @ 21:29:45 #133
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_101764679
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 september 2011 21:28 schreef Diconnected het volgende:
`Relaxen is chill. maar niet als je suikers op dit moment alle kanten opvliegen aaaagrh. warm koud, homhger, dorst, bluehh
:*

Iemand nog een trouwjurk trouwens?
http://urlybits.com/wp-co(...)/wtfweddingdress.jpg

Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 9 september 2011 @ 21:34:10 #134
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_101764884
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 september 2011 21:29 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Oh my :')
pi_101764965
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 september 2011 21:29 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

:o
  vrijdag 9 september 2011 @ 21:38:08 #136
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_101765069
Het ding deed me hier aan denken.

Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 9 september 2011 @ 21:38:42 #137
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_101765095
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 september 2011 21:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Het ding deed me hier aan denken.

My god... Nasty :r
  vrijdag 9 september 2011 @ 21:41:07 #138
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_101765207
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 september 2011 21:38 schreef Lindytje het volgende:

[..]

My god... Nasty :r
Finnen zijn gewoon maf.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 9 september 2011 @ 21:43:09 #139
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_101765295
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 september 2011 21:41 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Finnen zijn gewoon maf.
Dat blijkt wel ja :D
  vrijdag 9 september 2011 @ 21:44:00 #140
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_101765334
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 september 2011 21:43 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Dat blijkt wel ja :D
Ik ken heul veel rare Finnen. :7

En het is hier koud. Bah.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 9 september 2011 @ 21:46:52 #141
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_101765463
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 september 2011 21:44 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik ken heul veel rare Finnen. :7

En het is hier koud. Bah.
Hier is het nog wel te doen qua kou. Maar van de week was het hier in huis ook echt KOUD! Kakweer. :(
  vrijdag 9 september 2011 @ 21:48:43 #142
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_101765537
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 september 2011 21:46 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Hier is het nog wel te doen qua kou. Maar van de week was het hier in huis ook echt KOUD! Kakweer. :(
Het is deprimerend. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 9 september 2011 @ 21:50:58 #143
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_101765642
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 september 2011 21:48 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Het is deprimerend. ;(
Ja ;(
En toen zag ik het weerbericht, met twee lekkere dagen in het weekend and I was like: *O*
En toen zag ik de voorspelling voor maandag and than I was like -O- again...
  vrijdag 9 september 2011 @ 21:51:56 #144
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_101765682
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 september 2011 21:50 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Ja ;(
En toen zag ik het weerbericht, met twee lekkere dagen in het weekend and I was like: *O*
En toen zag ik de voorspelling voor maandag and than I was like -O- again...
Ik ga morgen een nieuwe regenbroek kopen. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 9 september 2011 @ 21:52:44 #145
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_101765718
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 september 2011 21:51 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik ga morgen een nieuwe regenbroek kopen. ;(
Dat zijn van die kut-aankopen ;(

Ik heb laatst een regenponcho gekocht voor op de scooter. Ook zoiets treurigs :')
  vrijdag 9 september 2011 @ 21:53:04 #146
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_101765735
Ohja, ik moet dat maffia-spel nog eens uitzoeken!
  vrijdag 9 september 2011 @ 21:53:18 #147
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_101765748
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 september 2011 21:53 schreef Lindytje het volgende:
Straks komt de eerste nachtpost! :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 9 september 2011 @ 21:54:25 #148
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_101765804
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 september 2011 21:53 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Straks komt de eerste nachtpost! :D
De wat? Ik heb me nog niet ingelezen :D
pi_101765812
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 september 2011 21:53 schreef Lindytje het volgende:
Is leuk! :D Zometeen eens kijken of IJs en ik de eerste nacht overleefd hebben. Vorige ronde hadden ze mij opgedragen om IJs te vermoorden. ;(
  vrijdag 9 september 2011 @ 21:55:38 #150
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_101765863
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 september 2011 21:54 schreef Lindytje het volgende:

[..]

De wat? Ik heb me nog niet ingelezen :D
Daar staan de moorden in. En hints naar de moordenaars. :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 21:54 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Is leuk! :D Zometeen eens kijken of IJs en ik de eerste nacht overleefd hebben. Vorige ronde hadden ze mij opgedragen om IJs te vermoorden. ;(
Het is je vergeven. :*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 9 september 2011 @ 21:56:30 #151
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_101765913
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 21:54 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

NOES :o
  vrijdag 9 september 2011 @ 21:57:29 #152
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_101765970
Eerst maar eens gaan lezen....
Het is toch niet heel ingewikkeld ofzo he? Anders snap ik het straks niet :')
  vrijdag 9 september 2011 @ 21:58:04 #153
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_101765998
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 september 2011 21:57 schreef Lindytje het volgende:
Het lijkt ingewikkelder dan het is. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_101766021
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 september 2011 21:57 schreef Lindytje het volgende:
Ik dacht eerst van wel, maar het valt reuze mee. Ken je het spel Weerwolven toevallig?
  vrijdag 9 september 2011 @ 21:58:44 #155
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_101766028
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 september 2011 21:58 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Het lijkt ingewikkelder dan het is. :)
Gelukkig!
  vrijdag 9 september 2011 @ 21:59:16 #156
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_101766056
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 21:58 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Ik dacht eerst van wel, maar het valt reuze mee. Ken je het spel Weerwolven toevallig?
Nee :N
En je kan neem ik aan bij een nieuwe ronde weer meedoen ofzo?
  vrijdag 9 september 2011 @ 21:59:40 #157
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_101766074
Wait: Lin, eerst gaan lezen, dan pas vragen stellen :Y
pi_101767186
Waarom wil ik de bundlemonster plates hebben :'(
pi_101767905
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 22:23 schreef Whoopdidoo het volgende:
Waarom wil ik de bundlemonster plates hebben :'(
Omdat ze geweldig zijn.

;( Kat is lief aan het doen, maar doet dat zo enthousiast dat hij mij echt pijn doet.
pi_101768156
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 22:38 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Omdat ze geweldig zijn.

;( Kat is lief aan het doen, maar doet dat zo enthousiast dat hij mij echt pijn doet.
Helaas/gelukkig doen ze niet aan paypal. En degene met creditcard in mn omgeving gaat volgende week 3 weken op vakantie, dus als ik het dan nog wil, mag het van mezelf. Ik wil wel vaker dingen a la minute namelijk.

En je hebt tenminste een kat :P Al is het wat minder dat ie je pijn doet.
pi_101768832
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 22:42 schreef Whoopdidoo het volgende:

[..]

Helaas/gelukkig doen ze niet aan paypal. En degene met creditcard in mn omgeving gaat volgende week 3 weken op vakantie, dus als ik het dan nog wil, mag het van mezelf. Ik wil wel vaker dingen a la minute namelijk.

En je hebt tenminste een kat :P Al is het wat minder dat ie je pijn doet.
Hihi, goed plan! Ik doe dat ook altijd. Eerst niet doen dan als ik het nog steeds graag wil kijken of het er nog steeds is.

Onze kat is echt een schatje. O+ Zo'n knuffelbeest en hij geeft kopjes aan je neus. Dus dan heb je dit effect:

Maar hij kneedt ook graag en als hij blij is slaat ie z'n nagels ook wel eens uit. Als die dan in je huid komen doet dat pijn. ;(
  vrijdag 9 september 2011 @ 23:03:21 #162
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_101769148
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 22:57 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Hihi, goed plan! Ik doe dat ook altijd. Eerst niet doen dan als ik het nog steeds graag wil kijken of het er nog steeds is.

Onze kat is echt een schatje. O+ Zo'n knuffelbeest en hij geeft kopjes aan je neus. Dus dan heb je dit effect:
[ afbeelding ]
Maar hij kneedt ook graag en als hij blij is slaat ie z'n nagels ook wel eens uit. Als die dan in je huid komen doet dat pijn. ;(
Herkenbaar. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 9 september 2011 @ 23:04:35 #163
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_101769203
Ook leuk: achterkomen dat er gisteren een teamoverleg was van je werk en daar niet voor worden ingelicht. :{
pi_101769209
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 september 2011 23:03 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Herkenbaar. ;(
En dan allemaal van die krasjes en rode puntjes op je huid. ;(
pi_101769219
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 september 2011 23:04 schreef Diconnected het volgende:
Ook leuk: achterkomen dat er gisteren een teamoverleg was van je werk en daar niet voor worden ingelicht. :{
:o Dat is echt stom!
pi_101769268
Omg er zit een langpootmug op mn kamer, heb m net achterna gezeten, half geplet maar hij leefde nog, nu kan ik m niet meer vinden. Kan niet slapen met zon monster hoor.
  vrijdag 9 september 2011 @ 23:07:31 #167
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_101769335
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 september 2011 23:04 schreef Diconnected het volgende:
Lekker dan. :{
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 9 september 2011 @ 23:10:36 #168
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_101769486
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 23:04 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

:o Dat is echt stom!
En dan je baas smsen en die negeert je dan compleet. :') M'n klasgenoot/collega vertelde het dus van dat werkoverleg, dat ze het raar vond dat ik er niet bij was aangezien ik ook bij balie/vast team zit. Dus ik smsen vanochtend van 'goh hoorde dat er overleg was, had graag mee willen praten enz' en klasgenoot had dus ook gesmst, wel random verhaal en daar reageerd ie wel op :')
pi_101769598
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 september 2011 23:10 schreef Diconnected het volgende:

[..]

En dan je baas smsen en die negeert je dan compleet. :') M'n klasgenoot/collega vertelde het dus van dat werkoverleg, dat ze het raar vond dat ik er niet bij was aangezien ik ook bij balie/vast team zit. Dus ik smsen vanochtend van 'goh hoorde dat er overleg was, had graag mee willen praten enz' en klasgenoot had dus ook gesmst, wel random verhaal en daar reageerd ie wel op :')
Raaaaar...
pi_101769604
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 22:57 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
nageltjes knippen! :Y

quote:

[..]

hmm ja als wij vrij zijn worden we ook niet naar het werk gehaald voor overleg, maar wel verrot dat ie niet eens op sms reageerd :r

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2011 23:13:19 ]
  vrijdag 9 september 2011 @ 23:20:24 #171
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_101769974
Nou, maffiaspel doorgelezen. En nu hopen dat ik er aan denk me aan te melden de volgende ronde, lijkt me wel leuk!

En nu van slapenstein! :W
  vrijdag 9 september 2011 @ 23:31:39 #172
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_101770526
Ja ga der morgen ook wat van zeggen :Y morgen is andere collega der dus even kijken wat zij er van vind. :)

Ik heb nog heul geen slaap majaaaa.
pi_101771132
Ik ga ook lekker slapen. Daaag! :W
  zaterdag 10 september 2011 @ 06:22:11 #174
95408 Incantrix
pi_101776731
Goodmornings :) Morningcrew has arrived :P
3!
  zaterdag 10 september 2011 @ 06:39:39 #175
95408 Incantrix
pi_101776743
Ik heb mijn stempelsetje weer gevonden trouwens, ik kan niet wachten tot ik weer kan lakken..
3!
pi_101777121
*gaap* goeiemorrege....
@ whoop,ik heb nog wel een BM set voor je liggen,de eerste. Doe er niets mee
pi_101777572
Meurning! :W

Degene die uitslapen heeft verzonnen is mijn held :D

Waar vind ik dat maffiaspel? Weerwolven is leuk :)
pi_101780337
quote:

[..]

probeer het niet meer te maken dan het is? Als in voor jezelf.. Bij ons was altijd wat Sjaan zegt, zieke mensen worden niet naar het werk gehaald voor zoiets, je kunt immers altijd als je er gewoon weer bent bijgepraat worden en dan nog je zegje doen.. En sms is gevaarlijk wat dat betreft want ik zou op een smsje als de jouwe ook niet reageren, dan kun je beter gesprek aangaan om je punt duidelijk te maken :)

[ Bericht 1% gewijzigd door princess-a op 10-09-2011 12:31:49 ]
pi_101780909
pakketjesman kwam net voordat ik wou gan douchen *O* gelukkig stond ik er nog niet onder :D
pi_101780930
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 12:30 schreef Sharana_LV het volgende:
pakketjesman kwam net voordat ik wou gan douchen *O* gelukkig stond ik er nog niet onder :D
En wat had ie voor je? *O*
pi_101780943
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 12:31 schreef princess-a het volgende:

[..]

En wat had ie voor je? *O*
nagelwielen *O* ben ze nu aan het lakken!
pi_101781324
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 12:32 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

nagelwielen *O* ben ze nu aan het lakken!
Zo snel al :o
pi_101781383
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 september 2011 12:49 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Zo snel al :o
Ja raar he! Disndag zijn ze geshipped vanuit hong kong :o
pi_101781391
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 12:52 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ja raar he! Disndag zijn ze geshipped vanuit hong kong :o
Als er een kans is op negatieve feedback worden ze snel :')
pi_101781511
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 september 2011 12:52 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Als er een kans is op negatieve feedback worden ze snel :')
bijna klaar met lakken *O*
  zaterdag 10 september 2011 @ 13:26:48 #186
149959 SQ
snelle trees
pi_101782213
ohhai, voor wie moest ik ook alweer Teezz - Outta Control meebrengen van schiphol??
disclaimer
  zaterdag 10 september 2011 @ 13:30:15 #187
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_101782304
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
ohhai, voor wie moest ik ook alweer Teezz - Outta Control meebrengen van schiphol??
Hai! Hoe was de verkansie? *O*

(niet voor mij trouwens, om misverstanden te voorkomen :P )
Knoei
pi_101782318
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 12:08 schreef princess-a het volgende:

[..]

probeer het niet meer te maken dan het is? Als in voor jezelf.. Bij ons was altijd wat Sjaan zegt, zieke mensen worden niet naar het werk gehaald voor zoiets, je kunt immers altijd als je er gewoon weer bent bijgepraat worden en dan nog je zegje doen.. En sms is gevaarlijk wat dat betreft want ik zou op een smsje als de jouwe ook niet reageren, dan kun je beter gesprek aangaan om je punt duidelijk te maken :)
Oh tis niet dat ik boos ben ofzo, ben alleen tja weet niet :') Maar heb het dus aan een teamleider gevraagd vanochtend, en zij zei dat ze der ook niet over had nagedacht mij te vragen, aangezien onze assistent bedrijfsleider dat overleg had georganiseerd. En ik had hem dus die dag ervoor nog gesproken, en hij heeft dus ook niks gezegd. Maargoed, ik geef niemand de schuld, vond het alleen jammer dat ik er niet bij kon zijn :)
  zaterdag 10 september 2011 @ 13:33:26 #189
149959 SQ
snelle trees
pi_101782391
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 13:30 schreef Loqi het volgende:

[..]

Hai! Hoe was de verkansie? *O*

(niet voor mij trouwens, om misverstanden te voorkomen :P )
verkansie was heerlijck O+ zal morgen wel wat pics en verhaaltjes vertellen!
Hier nog spannende ontwikkelingen? Heb geen zin om 2 weken SC terug te lezen :@
disclaimer
pi_101782496
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2011 13:33 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

verkansie was heerlijck O+ zal morgen wel wat pics en verhaaltjes vertellen!
Hier nog spannende ontwikkelingen? Heb geen zin om 2 weken SC terug te lezen :@
Sjaan der kat is een kneus, ik moet weer worden geopereerd aan m'n knie, Princess-A is afgestudeerd dacht ik, eeeeeeeeeeuh :+
pi_101782552
Wat kost een BeYu lakje?
  zaterdag 10 september 2011 @ 13:40:16 #192
149959 SQ
snelle trees
pi_101782557
maar dat wist ik 2 weken geleden al O+ ;)
disclaimer
pi_101782564
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 september 2011 13:37 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Sjaan der kat is een kneus, ik moet weer worden geopereerd aan m'n knie, Princess-A is afgestudeerd dacht ik, eeeeeeeeeeuh :+
En Bubs is verhuisd. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 10 september 2011 @ 13:41:47 #194
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_101782588
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 september 2011 13:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat kost een BeYu lakje?
5.95 geloof ik
Knoei
pi_101782591
En een trind treatment? Mijn nagels zijn :r
  zaterdag 10 september 2011 @ 13:43:12 #196
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_101782618
dat weet ik niet
sup met je nagels dan?
Knoei
pi_101782623
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 13:43 schreef Loqi het volgende:
dat weet ik niet
sup met je nagels dan?
Alles scheurt in ;(
  zaterdag 10 september 2011 @ 13:45:05 #198
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_101782676
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 september 2011 13:43 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Alles scheurt in ;(
;( bij mij hebben de OPI treatments goed geholpen toen ik begon met nagelverzorging. Die zijn wel prijzig, maar er zijn verschillende treatments voor verschillende klachten. 'Nail envy' heten ze
Knoei
pi_101782694
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 13:45 schreef Loqi het volgende:

[..]

;( bij mij hebben de OPI treatments goed geholpen toen ik begon met nagelverzorging. Die zijn wel prijzig, maar er zijn verschillende treatments voor verschillende klachten. 'Nail envy' heten ze
Maar die kan ik weer nergens in de winkel hier halen en als ik iets wil moet ik het NU METEEN hebben :')
pi_101782698
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
maar dat wist ik 2 weken geleden al O+ ;)
Oh. Dan heb je niet veel gemist :')
  zaterdag 10 september 2011 @ 13:46:05 #201
149959 SQ
snelle trees
pi_101782702
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 september 2011 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

En Bubs is verhuisd. :Y
ah, mooi *O* alles goed gegaan, met d'r zieke man ook?

Ik heb wel een leuke; ik heb ontdekt dat blaren ter grootte van een wattenschijfje (I kid you not) best mogelijk zijn als je te lang op harde slippers blijft stiefelen :') gelukkig gebeurde dat donderdagavond pas en heb ik maar 1 dag disabled op het balkon gezeten :')
disclaimer
pi_101782719
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 september 2011 13:45 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Maar die kan ik weer nergens in de winkel hier halen en als ik iets wil moet ik het NU METEEN hebben :')
Ga naar de plaatselijke drogist en vraag om hulp :')
pi_101782732
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 september 2011 13:46 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Ga naar de plaatselijke drogist en vraag om hulp :')
En dan een een filmpje opnemen zodat we kunnen lachen om het bagger-advies dat ze gaan geven?
  zaterdag 10 september 2011 @ 13:47:07 #204
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_101782736
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2011 13:46 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik heb wel een leuke; ik heb ontdekt dat blaren ter grootte van een wattenschijfje (I kid you not) best mogelijk zijn als je te lang op harde slippers blijft stiefelen :') gelukkig gebeurde dat donderdagavond pas en heb ik maar 1 dag disabled op het balkon gezeten :')
SPOILER
Knoei
pi_101782751
Ik ben eigenlijk te krenterig om 15euro uit te geven :')
pi_101782762
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 september 2011 13:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben eigenlijk te krenterig om 15euro uit te geven :')
...
pi_101782766
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 september 2011 13:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
En een trind treatment? Mijn nagels zijn :r
Mijn nagels deden echt ontzettend pijn door zo´n Trind treatment. :'(
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_101782789
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2011 13:46 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Het gaat nu goed geloof ik. :Y

En lol @ blaar. Ik herken het volkomen. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 10 september 2011 @ 13:49:58 #209
149959 SQ
snelle trees
pi_101782832
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 13:47 schreef Loqi het volgende:

[..]

SPOILER
nee want nadat je zo'n ding lek prikt zie je het eigenlijk niet meer. Maar het voelt een beetje of iemand met een kaasschaaf een dikke plak vel van mijn voetzool heeft geschaafd :9 O+
disclaimer
pi_101782833
hoe kun je bij nailsupplies bij de opi komen?
ik zoek me rot, via de search lukt me ook niet?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 10 september 2011 @ 13:51:36 #211
149959 SQ
snelle trees
pi_101782884
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 13:50 schreef Mirjam het volgende:
linkermenu polishes klikken, dan staan er boven de plaatjes een aantal mapjes en dan op OPI klikken
disclaimer
pi_101782908
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2011 13:51 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

linkermenu polishes klikken, dan staan er boven de plaatjes een aantal mapjes en dan op OPI klikken
die is d'r heul niet :D
pi_101782914
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 13:52 schreef Mirjam het volgende:

[..]

die is d'r heul niet :D
Volgens mij mochten ze OPI niet meer verkopen ;(
pi_101782918
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 13:50 schreef Mirjam het volgende:
Dat is op TD!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_101782931
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 september 2011 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Dat is op TD!
ugh, blijven ze van site wisselen? :D
pi_101782953
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 13:53 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ugh, blijven ze van site wisselen? :D
Geen idee wat hun logica is, maar daar kan je op OPI zoeken. :Y (Tenminste, dat kon ik donderdag ofzo nog, dus lijkt me dat dat nu nog kan)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 10 september 2011 @ 13:53:49 #217
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_101782958
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2011 13:49 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nee want nadat je zo'n ding lek prikt zie je het eigenlijk niet meer. Maar het voelt een beetje of iemand met een kaasschaaf een dikke plak vel van mijn voetzool heeft geschaafd :9 O+
nice O+
Knoei
pi_101782979
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2011 13:49 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

:9~
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 10 september 2011 @ 13:59:01 #219
149959 SQ
snelle trees
pi_101783090
en begrijp ik nou goed dat ook nailsupplies geen OPI meer doet? Dat vind ik anders best noemenswaardig nieuws hoor :6 :D
disclaimer
pi_101783105
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
en begrijp ik nou goed dat ook nailsupplies geen OPI meer doet? Dat vind ik anders best noemenswaardig nieuws hoor :6 :D
kennelijk :D :')
en op TD doet de opi-afdeling 't niet ;(
pi_101783106
De hele site van Transdesign doet het bij mij niet.
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_101783140
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 13:59 schreef Mirjam het volgende:

[..]

kennelijk :D :')
en op TD doet de opi-afdeling 't niet ;(
Zoeken op OPI polish. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_101783151
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
Ik was 't alweer vergeten. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_101783172
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 september 2011 14:00 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Zoeken op OPI polish. :Y
dan is de opi-pagina kapot ;(
pi_101783205
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 14:02 schreef Mirjam het volgende:

[..]

dan is de opi-pagina kapot ;(
Weird, bij mij doet 'ie het wel :o Ik kan ze ook gewoon in m'n winkelwagen gooien enzo.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_101783378
wb sq :W
pi_101783454
Jeuzus SQ, ik denken dat we maanden zonder je moeten, maar je bent er alweer :D
Wat heb je voor een spannende dingen gedaan op vakantie? :D
  zaterdag 10 september 2011 @ 14:19:25 #228
95408 Incantrix
pi_101783506
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
C'est moi! En welkom terug, was het fijn?
3!
  zaterdag 10 september 2011 @ 14:25:01 #229
95408 Incantrix
pi_101783634
Ah, en ik had nog anderhalve pagina leesvoer gemist, haha!

TF is ziek en de artsen weten niet wat er aan de hand is en ik ben van de trap geflikkerd, in het kader van de kneuzenclub :+ Owja, en Beyu 209 is op dit moment de polish of desire.. Dat was het wel zo ongeveer.

Maar fijn te lezen dat je het *O* hebt gehad, maar crap, die blaren :o Ik heb dat ook eens gehad [ga nooit winkelen op je nieuwe 9 cm hoge hakken :')[/sub] en dat was naar.. Doet het nog zeer?
3!
pi_101784067
nog maar 93 untrieds, gaat de goede kant op, eindelijk onder de 100 *O*
  zaterdag 10 september 2011 @ 14:44:46 #231
95408 Incantrix
pi_101784163
Haha, yay :D Welke heb je nu op?
3!
pi_101784310
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2011 14:44 schreef Incantrix het volgende:
Haha, yay :D Welke heb je nu op?
Suzi Says Feng Shui, die was ook nog untried :Y probleer nu steeds alleen untrieds te lakken
  zaterdag 10 september 2011 @ 15:02:54 #233
95408 Incantrix
pi_101784557
Wel een leuk project :) ik heb ook twee untrieds, jawel :') Omdat ik nu aan het kuren ben en niet kan lakken.
3!
  zaterdag 10 september 2011 @ 15:07:56 #234
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_101784661
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 14:50 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Suzi Says Feng Shui, die was ook nog untried :Y probleer nu steeds alleen untrieds te lakken
En jij hebt er wel veel natuurlijk :9. Ik lak ook alleen maar untrieds momenteel :Y.

SQ O+ hai!
  zaterdag 10 september 2011 @ 15:33:39 #235
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_101785180
Ohai SQ O+ :W
Nice to have you back!

Ik heb welgeteld 1 heel filmpje opgenomen :') En ben een week ziek geweest en dat was het nieuws van deze kant geloof ik..
  zaterdag 10 september 2011 @ 15:35:33 #236
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_101785217
Ik ga er denk ik eens een TD-bestelling door gooien... eens even wat leuks uitzoeken O+
  zaterdag 10 september 2011 @ 15:42:27 #237
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_101785372
Ik heb gister m'n eerste a Englands besteld!
  zaterdag 10 september 2011 @ 15:42:59 #238
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_101785391
En vandaag spontaan een nieuw horloge gekocht. Ik begin een beetje een dure smaak te krijgen de laatste tijd :@.
  zaterdag 10 september 2011 @ 15:44:53 #239
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_101785433
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 september 2011 15:42 schreef Debsterr het volgende:
En vandaag spontaan een nieuw horloge gekocht. Ik begin een beetje een dure smaak te krijgen de laatste tijd :@.
O+
Peekshur :Y
  zaterdag 10 september 2011 @ 15:48:34 #240
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_101785529
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 september 2011 15:44 schreef Lindytje het volgende:

[..]

O+
Peekshur :Y

O+.
  zaterdag 10 september 2011 @ 15:49:44 #241
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_101785555
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 september 2011 15:48 schreef Debsterr het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

O+.
Niet mijn smaak, maar ik kan me voorstellen dat als je daar wel van houdt, dat ie heel tof is :D
pi_101785562
leuk debs!

ik ga zo maar eens boodschappen doen echt alles is op :')
  zaterdag 10 september 2011 @ 15:53:21 #243
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_101785630
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 september 2011 15:49 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Niet mijn smaak, maar ik kan me voorstellen dat als je daar wel van houdt, dat ie heel tof is :D
Ja ik had eigenlijk deze Fossil op het oog:

Maar die is toch wel wat plastic vergeleken met die ik nu heb ;). Plus die steentjes vind ik nooit zo mooi.

Thanks Sjaan!
pi_101785659
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 september 2011 15:53 schreef Debsterr het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Maar die is toch wel wat plastic vergeleken met die ik nu heb ;). Plus die steentjes vind ik nooit zo mooi.

Thanks Sjaan!
die steentjes :r
  zaterdag 10 september 2011 @ 15:55:04 #245
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_101785679
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 september 2011 15:53 schreef Debsterr het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Thanks Sjaan!
Die vind ik alweer een stuk leuker :D
Maar ik hoef hem niet om ;)
  zaterdag 10 september 2011 @ 15:56:19 #246
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_101785719
Ik draag sowieso nooit een horloge... waarschijnlijk heb ik daardoor een wanstaltige hologe-smaak :D
pi_101785730
Ik heb net wat lakjes gefaald van Essence, Blue Addicted en Time for Romance. Toffe kleurtjes :9
Ik heb nu wel steeds meer dat ik de collecties van de grotere merken zoals OPI etc niet echt boeiend vind, dat heb ik zoiets van, 'meh, lijkt al op wat ik heb' :')
  zaterdag 10 september 2011 @ 15:56:58 #248
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_101785731
Ohja, kak, ik moet mijn kwasten allemaal gaan wassen. Poepwerk -O-
pi_101785756
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 september 2011 15:56 schreef Lindytje het volgende:
Ohja, kak, ik moet mijn kwasten allemaal gaan wassen. Poepwerk -O-
Oh fuck ik ook _O- ach morgen kan ook :')
pi_101785832
Oh en heb een toffe bedel gekocht van Pandora O+ zal zo wel ff pics maken :Y
pi_101785906
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 september 2011 15:48 schreef Debsterr het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

O+.
Oeh Debs! Die is mooi! Wil nog graag een rose gold van Michael Kors.

Net mijn allereerste mac product gescoord :9
All good things are wild and free.
pi_101785933
Welcome back Skjoe!
Ben benieuwd Dico,ik draag ook pandora
  zaterdag 10 september 2011 @ 16:06:44 #253
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_101785965
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2011 16:04 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Oeh Debs! Die is mooi! Wil nog graag een rose gold van Michael Kors.

Net mijn allereerste mac product gescoord :9
Thanks! En wat heb je gekocht?
  zaterdag 10 september 2011 @ 16:14:08 #254
149959 SQ
snelle trees
pi_101786183
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2011 14:19 schreef Incantrix het volgende:

[..]

C'est moi! En welkom terug, was het fijn?
nou, die heb ik voor je. Wil je je adres pm-men?

En het was luvly O+
disclaimer
pi_101786273
spinnen die in je huis een webje aan het maken zijn, tuuuuurlijk doe maar alsof je thuis bent :r

hij mag nu een webje ergens in het riooi gaan maken, hij heeft een enkeltje door de wc gehad :W
  zaterdag 10 september 2011 @ 16:19:15 #256
149959 SQ
snelle trees
pi_101786326
ik draag alleen maar superbasic horloges. Staal, misschien bruin of zwart leer. En goedkoop, want ze sneuvelen regelmatig :')

oh, wij reden dus door Kerkyra, zie ik ineens zomaar een sephora! Aangezien er op heel Corfu maar 120000 mensen wonen best verwonderlijk. Maar toen ik vroeg naar urban decay keken ze me aan of ik gek was en de meest recente OPI collectie was Swiss... :')
niks gekocht dus op corfu, alleen een fles kumquatlikeur voor de Kolonel :P
disclaimer
  zaterdag 10 september 2011 @ 16:20:46 #257
149959 SQ
snelle trees
pi_101786365
en ik mag mijn wc-papier weer gewoon in de pot gooien na het schijten *O*
disclaimer
  zaterdag 10 september 2011 @ 16:24:28 #258
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_101786451
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
*O*
pi_101787287
quote:
*O* *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 10 september 2011 @ 17:09:31 #260
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_101787581
quote:
Dat vind ik altijd zo vuil.... alles in zo'n emmertje moeten gooien :r
  zaterdag 10 september 2011 @ 17:11:45 #261
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_101787635
Mensen, als ik ooit nog zeg kwasten aan te moeten schaffen, willen jullie me dan heel hard rammen?
Ik doe er nu een uur over om alles schoon te maken :N

zaterdag 10 september 2011 @ 17:12:07 #262
149959 SQ
snelle trees
pi_101787645
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 september 2011 17:09 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Dat vind ik altijd zo vuil.... alles in zo'n emmertje moeten gooien :r
Vooral als je gruwelijk ongesteld wordt met bonken en slierten :9 zo lekker voor je vriend ook :')

( was gelukkig pas de laatste dag :P)
disclaimer
  zaterdag 10 september 2011 @ 17:12:46 #263
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_101787653
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2011 17:12 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Vooral als je gruwelijk ongesteld wordt met bonken en slierten :9 zo lekker voor je vriend ook :')

Hmmm, ja, heerlijk O+ O+
pi_101787962
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 september 2011 17:11 schreef Lindytje het volgende:
Mensen, als ik ooit nog zeg kwasten aan te moeten schaffen, willen jullie me dan heel hard rammen?

[ afbeelding ]
haha succes lin!
pi_101788081
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 september 2011 17:11 schreef Lindytje het volgende:

[ afbeelding ]
Good luck chuck :')
  zaterdag 10 september 2011 @ 17:37:49 #266
95408 Incantrix
pi_101788219
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2011 16:14 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nou, die heb ik voor je. Wil je je adres pm-men?

En het was luvly O+
*O* *O*

Ik pm je vanavond even, ok? Is makkelijker in het kader van rondrennend grut.. VIELEN DANK :* :*
3!
  zaterdag 10 september 2011 @ 17:40:03 #267
95408 Incantrix
pi_101788282
Dubbelpost :?
3!
  zaterdag 10 september 2011 @ 17:40:35 #268
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_101788298
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 17:27 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

haha succes lin!
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 september 2011 17:32 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Good luck chuck :')
Ik had ze al gedaan *O*
pi_101788303
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2011 17:12 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

:P

Bah, vies benauwd. :r
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_101788321
Ik heb herome nail hardener extra strong gehaald. 2 weken niet lakken, kijken of dat lukt!!!
pi_101788327
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 september 2011 17:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb herome nail hardener extra strong gehaald. 2 weken niet lakken, kijken of dat lukt!!!
Sterkte. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 10 september 2011 @ 17:41:56 #272
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_101788329
En mijn make-up-tafel weer helemaal opgeruimd en schoongemaakt. Koffer met visagie-spul voor morgen ingepakt.. Fijn, als alles weer netjes is O+
  zaterdag 10 september 2011 @ 17:42:20 #273
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_101788337
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2011 17:41 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Van dattum!
  zaterdag 10 september 2011 @ 17:44:46 #274
149959 SQ
snelle trees
pi_101788394
quote:
daar kreeg ik bloeduitstortingen van onder mijn nagels :9
disclaimer
pi_101788401
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2011 17:44 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

daar kreeg ik bloeduitstortingen van onder mijn nagels :9
Serieus? Na hoe veel tijd? _O- Hij doet iig geen pijn

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2011 17:45:26 ]
pi_101788409
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2011 17:41 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Why? :')
pi_101788429
Ik kreeg daar enorm brandende vingertoppen/nagels van ;(
  zaterdag 10 september 2011 @ 17:47:20 #278
149959 SQ
snelle trees
pi_101788452
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 september 2011 17:45 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Serieus? Na hoe veel tijd? _O- Hij doet iig geen pijn
een tot anderhalve week ongeveer :P maar goed, dat hoeft niet voor iedereen te gelden he ;)
disclaimer
pi_101788458
LOL, dan gaat er een kutreview online en mail naar herome. Ik zal ze hebben :')
pi_101788470
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2011 17:47 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

een tot anderhalve week ongeveer :P maar goed, dat hoeft niet voor iedereen te gelden he ;)
Nu ben ik iig wel voorbereid _O- . Waren het echt grote plekjes en deed het pijn?
  zaterdag 10 september 2011 @ 17:49:06 #281
149959 SQ
snelle trees
pi_101788483
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 september 2011 17:48 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Nu ben ik iig wel voorbereid _O- . Waren het echt grote plekjes en deed het pijn?
kleine bruine streepjes onder mijn nagels, en dat voel je wel ja :X moesten er ook echt uitgroeien...
disclaimer
pi_101788488
quote:
omfg die doet pijn :r
pi_101788504
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 17:49 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

omfg die doet pijn :r
Ik heb er nu al spijt van denk ik _O-
pi_101788514
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2011 17:49 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

kleine bruine streepjes onder mijn nagels, en dat voel je wel ja :X moesten er ook echt uitgroeien...
ik kreeg die ook idd!
  zaterdag 10 september 2011 @ 17:52:05 #285
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_101788558
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 september 2011 17:49 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ik heb er nu al spijt van denk ik _O-
Smeren zal je >:)
  zaterdag 10 september 2011 @ 17:52:05 #286
149959 SQ
snelle trees
pi_101788559
haha, dat spul is fokking evil :')
disclaimer
  zaterdag 10 september 2011 @ 17:53:27 #287
149959 SQ
snelle trees
pi_101788591
20 pakkies peuken in voorraad hebben ftw O+
disclaimer
  zaterdag 10 september 2011 @ 17:53:47 #288
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_101788605
Wat ben ik blij met mijn eigen sterke nageltjes O+
  zaterdag 10 september 2011 @ 17:54:23 #289
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_101788621
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 17:53 schreef Stormqueen het volgende:
20 pakkies peuken in voorraad hebben ftw O+
Joahhhh!! Beter!
Schrikbarend hoe snel die op zijn :')
pi_101788624
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 17:52 schreef Stormqueen het volgende:
haha, dat spul is fokking evil :')
ik wist niet eens dat die bloeduitstorintingen door dat spul kwam totdat jij dat toen ooit zei, ik dacht eerst dat het splinters waren onder mijn nagel omdat ze vrij hoog zaten, rotspul :r
  zaterdag 10 september 2011 @ 17:55:57 #291
149959 SQ
snelle trees
pi_101788666
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 september 2011 17:54 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Joahhhh!! Beter!
Schrikbarend hoe snel die op zijn :')
ik hoef ze niet te delen he ;) kan zeker wel een maand vooruit nu :Y
disclaimer
pi_101788668
Oh dus die streepjes zijn bloeduitstortingen?!
pi_101788676
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 september 2011 17:52 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Smeren zal je >:)
Dat doe ik ook wel voor dat geld :{w
  zaterdag 10 september 2011 @ 17:56:59 #294
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_101788695
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2011 17:55 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik hoef ze niet te delen he ;) kan zeker wel een maand vooruit nu :Y
Euwja :)
  zaterdag 10 september 2011 @ 17:57:24 #295
149959 SQ
snelle trees
pi_101788704
hoewel er op vakantie wel een pakje per dag doorheenging en nog een mik bier.... Vakantie en niks doen O+
disclaimer
  zaterdag 10 september 2011 @ 17:57:41 #296
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_101788711
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 september 2011 17:56 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Dat doe ik ook wel voor dat geld :{w
En oh wee als je donderdag lak op je nagels hebt o|O
  zaterdag 10 september 2011 @ 17:58:04 #297
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_101788725
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
hoewel er op vakantie wel een pakje per dag doorheenging en nog een mik bier.... Vakantie en niks doen O+
Vakantie is goed :Y
  zaterdag 10 september 2011 @ 17:58:08 #298
149959 SQ
snelle trees
pi_101788731
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 17:56 schreef DeltaCephei het volgende:
Oh dus die streepjes zijn bloeduitstortingen?!
jij ook? O+ zullen we een clubje oprichten?
disclaimer
  zaterdag 10 september 2011 @ 17:59:11 #299
149959 SQ
snelle trees
pi_101788759
kak, over 30 uur ben ik 30 ;(
disclaimer
pi_101788784
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 17:59 schreef Stormqueen het volgende:
kak, over 30 uur ben ik 30 ;(
30 grijze haren erbij *O*