abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 september 2011 @ 21:15:53 #1
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_101725420
En hier weer verder mengen *O*
3!
pi_101725596
Ik ga er dus op de gok maar wat meer glycerine ingooien denk ik.
Zou het heel erg zijn als er wat glycerine in bubbeltjes in blijft hangen?
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
  donderdag 8 september 2011 @ 21:21:03 #3
95408 Incantrix
pi_101725797
Denk het niet, toch? Alleen worden dan niet álle bestanddelen opgenomen in de aceton, je zu er voor de grap ook nog een beetje extra water aan toe kunnen voegen, dan lost het wel volledig op, zag ik in een filmpje :)
3!
pi_101726412
Volgens mij was er net een mini-aardbeving. _O-
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_101726747
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2011 20:59 schreef Incantrix het volgende:

[..]

:D

Den Haag :)

[..]

Niet je ding? Nouja, wij zijn nu 8,85 kwijt voor 2 kaartjes, dus het is niet alsof we er krom voor moeten liggen :P
Bwehehe, reiskosten van bijna 16 euro schiet niet echt op. :P Hoop dat jullie iemand kunnen vinden!
pi_101726924
Hmm ik ben aan het oppassen...nouja, bankhangen met mn eigen laptopje, de veel grotere tv van de buren, en de kinderen gingen zelf naar bed. En heb eigenlijk weinig zin om te checken of ze slapen, de jongste neem ik aan van wel, en de oudste....hoor ik nu van de trap lopen. Foei!!
Dan is ie morgen maar moe hoor, oud genoeg om zelf te bedenken dat slaap wel handig is

Hmm laat ik dit maar niet bij mn studie vertellen, pedagogiek.
pi_101727196
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 21:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ga er dus op de gok maar wat meer glycerine ingooien denk ik.
Zou het heel erg zijn als er wat glycerine in bubbeltjes in blijft hangen?
Neuh, maar vergeet niet dat aceton ook vervliegt en de verhouding glycerine/aceton dus veranderd :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_101727221
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 21:28 schreef Dwyn het volgende:
Volgens mij was er net een mini-aardbeving. _O-
Volgens nu.nl ook

Die hadden we hier ook een keer, 7 of 10 jaar geleden(weet niet meer wanneer maar zat met een poot in het gips) toen lag ik in mn moeders bed met zon verhoogd voeteind, en dacht hey waarom gaat mn been heen en weer, en toen ging ik weer verder pitten.
pi_101727300
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 21:35 schreef Whoopdidoo het volgende:
Hmm ik ben aan het oppassen...nouja, bankhangen met mn eigen laptopje, de veel grotere tv van de buren, en de kinderen gingen zelf naar bed. En heb eigenlijk weinig zin om te checken of ze slapen, de jongste neem ik aan van wel, en de oudste....hoor ik nu van de trap lopen. Foei!!
Dan is ie morgen maar moe hoor, oud genoeg om zelf te bedenken dat slaap wel handig is

Eh... Waarom zit je daar überhaupt? Als ze daar allemaal oud genoeg voor zijn, dan kunnen ze noodgevallen toch ook zelf oplossen? Hoe oud zijn die kinderen dan?

En daarover gesproken, Trix, hoe oud zijn de jouwe eigenlijk? Snieuwsgierig is :)
pi_101727371
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 21:35 schreef Whoopdidoo het volgende:

Ik doe ook pedagogiek!

En die aardbeving heb ik helemaal gemist. ;(
pi_101727532
uh 7(of 6, oh wat erg) en 12. Maarja ik vind gewoon, ze weten dat ze moeten slapen, hebben hun ouders gezegd, ik heb het gezegd, als je niet gaat slapen, tsja dan merk je het morgen wel.

Bambi, hoeveelste jaars? Ik 3e, en college gister was leuk. En dit jaar ga ik echt alles volgen(eerste jaar niet gedaan, geen zin, reistijd, afgelopen januari heb ik het hele 3e blok gemist vanwege een dooie enkel, dus nu moet het).
pi_101727598
Hihi, vind The Proposal zo'n leuke film. O+

2de jaars nu, op de HU. :)
pi_101727684
HBO dan, lijkt mij veel leuker eigenlijk maar om na 2 jaar nog te stoppen is ook weer zoiets :P

En ja, Ryan Reynolds mag zn shirt wel vaker uittrekken :P
pi_101727860
Misschien leuk om eens te kijken waarom ze niet slapen? Kan meer zijn dan dat ze er geen zin in hebben.

Het zijn kinderen, geen volwassenen. Ze hebben niet voor niks een oppas. Maar dat hoef ik jou niet uit te leggen als je pedagogiek doet.

Nou ja, je moet het ook zelf weten, maar vind hoe je het nu beschrijft een beetje vreemd.
pi_101728001
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 21:45 schreef Whoopdidoo het volgende:
HBO dan, lijkt mij veel leuker eigenlijk maar om na 2 jaar nog te stoppen is ook weer zoiets :P

En ja, Ryan Reynolds mag zn shirt wel vaker uittrekken :P
Jaaa, hij is zo mooi!

HBO ja, heb heel bewust gekozen voor meer praktijk dus loop ook al stage. Vind het heerlijk dat we dingen echt kunnen en mogen toepassen enzo.
pi_101728376
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 21:43 schreef Whoopdidoo het volgende:
uh 7(of 6, oh wat erg) en 12. Maarja ik vind gewoon, ze weten dat ze moeten slapen, hebben hun ouders gezegd, ik heb het gezegd, als je niet gaat slapen, tsja dan merk je het morgen wel.

hahaha en wie denk jij dat er morgen last van heeft als dat kind te weinig geslapen heeft? dat kind boeit het niet dat ie chagerijnig is en niet op kan letten
pi_101728464
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 21:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Misschien leuk om eens te kijken waarom ze niet slapen? Kan meer zijn dan dat ze er geen zin in hebben.

Het zijn kinderen, geen volwassenen. Ze hebben niet voor niks een oppas. Maar dat hoef ik jou niet uit te leggen als je pedagogiek doet.

Nou ja, je moet het ook zelf weten, maar vind hoe je het nu beschrijft een beetje vreemd.
eens! en tegelijk heel blij dat ik nooit oppas van buitenaf nodig heb gehad...
pi_101729289
Hiha, ik ga me zo niet in deze discussie mengen. :D

Heb gisteren trouwens m'n oppaskind(je) ontzettend laten schrikken. D'r broertje was ziek en had al een keer overgegeven, dus ik ging even kijken hoe het met hem ging. En toen stond bij haar het licht nog aan, terwijl ze een half uur daarvoor al moest slapen. Dus ik doe opeens de deur open en zeg (met donkere stem) "Nu moet je heeeel snel gaan slapen!". Licht ging natuurlijk uit zodra ik de deurklink bewoog. :')
Ben even later wel nog even terug gegaan, vond het anders zo'n vervelende afsluiting als ik haar dan een paar dagen niet zie. Dus gezegd dat ik haar nog steeds een schat vund maar dat ze wel echt moet gaan slapen wanneer wij (ik en ouders dus) dat zeggen.

Snap het ook zo goed! Zo zat ik vroeger ook en dan zodra je een traptrede hoorde snel het licht uit en boek verstoppen. :')
pi_101729298
Ik ken ze al langer dan vandaag hoor. En ze vinden het nooit fijn als hun ouders weg gaan, als van kleins af aan niet. Al gaat het de laatste jaren beter. En de jongste slaapt gewoon. Bij de oudste was het licht uit dus neem ik aan dat die ook slaapt.

En vragen waarom ze niet slapen, ze slapen altijd(uiteindelijk), en dat het niet meteen gaat vind ik niet zo vreemd als er iemand anders in huis is.

@bambi, ja dat stage mis je echt, als 1e jaars een "stage" van 14 dagdelen(zoiets) en meer niet, en wat kan je dan, nog helemaal niets. Maar was wel leuk.

En misschien beschreef ik het wat raar. Maar de jongste is gewoon op tijd naar bed gegaan, heeft nog wat gerommeld, 1x beneden geweest, nogmaals gezegd dat ze moet slapen, en die slaapt. En ook de oudste heb ik niet meer gehoord, moet ik er naast gaan zitten en wachten tot ze slapen? Lijkt mij niet.
pi_101729387
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:04 schreef Whoopdidoo het volgende:
@bambi, ja dat stage mis je echt, als 1e jaars een "stage" van 14 dagdelen(zoiets) en meer niet, en wat kan je dan, nog helemaal niets. Maar was wel leuk.
Ik heb 9 maanden lang elke vrijdag stagegelopen bij een kinderdagverblijf. Was echt geweldig! Maar ik mis m'n kindjes zo. ;(
  donderdag 8 september 2011 @ 22:06:00 #21
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_101729430
Mijn oppas kindjes waren op zich altijd wel braaf. 1x wilde het jongetje van drie mij uittesten. Was de tweede keer dat ik daar was en het begon al dat hij niet naar bed wilde. Uiteindelijk huilend in bed gekregen, na Jip en Janneke was hij even stil. Maar hij was absoluut nog niet moe (zat zowat rechtop te slapen ;) ). Had hem duidelijk gemaakt dat hij toch echt moest gaan slapen.

Toen was het even goed, tot een paar minuten later. Huilen, huilen, soms kwam er een schreeuwtje. Maar ik had echt zo iets van ja dag, als ik je nu je zin ga geven ga je nooit meer naar mij luisteren :6
Hij heeft in totaal bijna drie kwartier liggen huilen, zijn zusje wilde steeds gaan kijken, snap ik wel vanuit een kind van acht maar ze luisterde wel goed naar mij en ging niet kijken.

De volgende dag had hij als eerste huilend tegen zijn moeder gezegd dat hij bang was dat ik nooit meer zou komen oppassen omdat hij heel stout was geweest. Dat was dan wel weer heel schattig *; Overigens had ik volgens de ouders wel goed gereageerd, alle keren daarna dat ik er moest oppassen had ik ook totaal geen problemen met de kinderen en ze vonden mij ook nog altijd lief. Jongetje wilde zelfs met mij trouwen ^)
吴 曼 迪
pi_101729714
Aaaw! Dit meisje is ook helemaal niet moeilijk, wou gewoon nog even lezen. Toen ik daar kwam oppassen tijdens het eten een keer zat ze ook echt zo "Ik denk dat dit een gezellige avond gaat worden!". Zooo lief. O+
pi_101729775
Daar beschrijf je het al anders whoop. Je beschreef het in je eerste post alsof het je gewoon totaal niet interesseerde. Maar dit klinkt al gelijk een stuk anders :D.
Tuurlijk vinden ze het moeilijker om te slapen. En een beetje testen hoort er ook bij :).

Ik heb morgen de hele dag een ongeveer 6 koters omdat ze vrij zijn van school. Kan ik verdeurie zo'n 6 uur achter elkaar niet roken :o
  donderdag 8 september 2011 @ 22:10:41 #24
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_101729798
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
Aaaw! Dit meisje is ook helemaal niet moeilijk, wou gewoon nog even lezen. Toen ik daar kwam oppassen tijdens het eten een keer zat ze ook echt zo "Ik denk dat dit een gezellige avond gaat worden!". Zooo lief. O+
Ik was vroeger altijd precies hetzelfde :) Altijd tot zo laat mogelijk lezen.
吴 曼 迪
pi_101729832
Mijn oppaskindjes in de VS waren echt draken van kinderen :r nooit luisteren, mij lopen meppen, als ik dreigde om te meppen waren ze wel stil. :') En nooit op tijd naar bed, tevergeefs wat ik deed. En ze waren gewend dat elke babysitter cadeautjes meebracht. Heb ik nooit gedaan, Hollandse nuchterheid geloof ik _O-
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_101729936
quote:
17s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:11 schreef Diconnected het volgende:
Mijn oppaskindjes in de VS waren echt draken van kinderen :r nooit luisteren, mij lopen meppen, als ik dreigde om te meppen waren ze wel stil. :') En nooit op tijd naar bed, tevergeefs wat ik deed. En ze waren gewend dat elke babysitter cadeautjes meebracht. Heb ik nooit gedaan, Hollandse nuchterheid geloof ik _O-
Kadootjes? :')
Roept voor een gevalletje supernanny :')
pi_101729966
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:10 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ik was vroeger altijd precies hetzelfde :) Altijd tot zo laat mogelijk lezen.
Ik ook. Alleen had ik een truukje dat zij niet heeft. ;)

Mijn au pair kindje in Engeland was ontzettend moeilijk, maar dan weer niet met naar bed gaan.
  donderdag 8 september 2011 @ 22:16:15 #28
95408 Incantrix
pi_101730171
Zow, ik lig in bed heur :)

Albino, mneej, dat is niet echt wat he? We vinden wel iemand hoor, ik hoopte alleen weer eens iemand anders te strikken als mijn ouders :) wel lief van je, thnx :)

Nagelschaartje, ik heb een jochie van bijna twee (eind november is hij jarig) :) Hij heet Stef en hij maakt graag bommetjes in hele diepe plassen water bij de kinderboerderij :') [/useless info]
3!
pi_101730304
Noh bambi! Maar dat deed ik vroeger ook altijd, tv uit als ik iemand op de trap hoorde, en daarna gewoon weer aan :P

Oh kinderdag verblijf O+ Ik ben 3 dagdelen op een medisch kinderdagverblijf geweest, dat was onwijs interessant en ook gewoon schattig. Een zo'n jochie ook meteen mn hand vastpakken O+ Die heeft echt mn hart gestolen, ook zag ik m later nog in minder schattige omstandigheden. Vraag me soms echt af hoe het nu met hem gaat, maarja daar kom je toch nooit achter.

Aw megamandy das wel heel schattig.
Al ben ik blij dat ze hier niet meer huilen :P Weet nog wel een keer toen de jongste 1 of 2 was, toen bleef ze echt lang huilen, dacht dat het nooit meer ophield, wat het uiteindelijk wel gewoon deed natuurlijk.

Mn laptopje spacede m net man. Maar nagelschaartje, tuurlijk kan het me wel boeien, en testen doen ze niet (meer) beide zijn ze 1x naar beneden geweest om naar de wc te gaan.

En elke keer als ik hier aan het oppassen ben, schrik ik me op een gegeven moment dood van de hamster. Dan hoor ik enge geluiden enzo, en duurt het altijd even voordat ik weet dat het de hamster is :')

Mn internet pleurt er steeds uit. heb al 5x geprobeerd dit bericht te posten. Moet wel verbinding houden want heb nu al rode slaapwangen en moet nog tot 1 uur.
pi_101730711
Ik ben gerustgesteld Whoop :) Succes met de internetverbinding en wakker blijven.

Ik ga ook maar eens richting bed, want morgen om kwart over 8 moet ik klaar staan om de kids op te vangen en dan zal je zien dat ze net wel uitgeslapen zijn }:|

Trusten alvast!
pi_101730932
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:16 schreef Incantrix het volgende:
Zow, ik lig in bed heur :)

Albino, mneej, dat is niet echt wat he? We vinden wel iemand hoor, ik hoopte alleen weer eens iemand anders te strikken als mijn ouders :) wel lief van je, thnx :)

Nagelschaartje, ik heb een jochie van bijna twee (eind november is hij jarig) :) Hij heet Stef en hij maakt graag bommetjes in hele diepe plassen water bij de kinderboerderij :') [/useless info]
Oooh, wat een leuke leeftijd! Had graag gewild, maar een uur reizen en die reiskosten gaat niet echt werken. :)

@Whoopdidoo Jaa, het was echt super. Vooral een meisje wat er al die vrijdagen is geweest was echt een beetje mijn meisje geworden. Die mis ik zo ontzettend!

Haha, een ander oppaskindje van mij was echt superboos op mij want ik zette haar toch op de wc, ook al wou ze écht niet. Krijijsen! Maargoed, dat lost zich vazelf wel weer op. Ga er begin oktober weer oppasen en heb besloten dan vantevoren duidelijke afspraken te maken met haar, hopen dat ze dan wat makkelijk is. :)

Is wel fijn idd, als ze niet huilen. Maar kan na de woedeaanvallen van m'n au pair jongetje heel veel hebben, als ik weet dat er geen echt probleem is.

Truste Nagelschaartje! Succes morgen. ;)
pi_101731010
Slaapze!

Ik moet wakker blijven, lijkt me ook zo raar om de oppas slapend op de bank te vinden :P
Hoef gelukkig maar een stap of 8 naar huis te maken.
  donderdag 8 september 2011 @ 22:28:28 #33
95408 Incantrix
pi_101731195
Nagelschaartje, welterusten :*

Albino, hij is idd zó ontzettend leuk nu, ik kan echt uren kijken naar hem als hij speelt, het is zo lief allemaal! Jammer dat het er niet inzit, maar met zo'n reistijd is het gewoon niet handig. Toch da k je wel, volgens mij ben jij een hele lieve oppas :*
3!
pi_101731528
Dat klinkt echt zo fijn Icantrix.

Hier 2 huizen verderop ofzo hebben ze ook een klein kindje en als ik die alleen al in de tuin hoor hobbelen(smorgens, als ik nog in bed lig en dus geen kinderen wil horen) word ik al vrolijk, altijd maar praten(uh,..poging tot) en doen O+

Mja een kindje maken/krijgen/verzorgen/etc gaat zo lastig als alleenstaande nog thuiswonende student. Zucht.
pi_101731914
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:28 schreef Incantrix het volgende:
Nagelschaartje, welterusten :*

Albino, hij is idd zó ontzettend leuk nu, ik kan echt uren kijken naar hem als hij speelt, het is zo lief allemaal! Jammer dat het er niet inzit, maar met zo'n reistijd is het gewoon niet handig. Toch da k je wel, volgens mij ben jij een hele lieve oppas :*
O+ Heerlijk ook als ze zichzelf kunnen vermaken. En dankjewel. :@

@Whoop Zo herkenbaar! Wil echt wel graag een eigen kleintje, maar dan wel in een eigen huis met m'n partner, bij voorkeur ook met een diploma enzo. :9
pi_101732165
Jah, en een baan enzo (al zou ik ook echt wel thuis willen blijven, maarja of je die luxe hebt)

Jammer film afgelopen, komt er nu nog wat op tv? Nou jaaaa zeg de tv ging op automatische standby waar slaat dat nou weer op.
pi_101732284
Nagels zijn weer gelakt, lekker knal roze O+
  donderdag 8 september 2011 @ 22:50:45 #38
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_101732869
Ik heb net via internet mijn eerste voortgangstoets gemaakt. Ging over het eerste hoofdstuk en waren maar 8 vragen, maar als het voor punt was geweest had ik een 8,75 *O*
Had maar een fout en dat was ook de enige vraag waar ik even twijfelde :o
吴 曼 迪
pi_101733101
Nu al?
  donderdag 8 september 2011 @ 22:55:16 #40
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_101733154
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:54 schreef Whoopdidoo het volgende:
Nu al?
Ja na ieder hoofdstuk kan ik een voortgangstoets maken :)
吴 曼 迪
pi_101733212
Pff. Ben blij dat wij niet zoveel hoeven O-)
  donderdag 8 september 2011 @ 22:58:47 #42
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_101733406
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:56 schreef Whoopdidoo het volgende:
Pff. Ben blij dat wij niet zoveel hoeven O-)
Het is ook niet verplicht allemaal. Ik studeer aan de Open Universiteit, je mag het dus eigenlijk allemaal zelf weten wat je wel en niet doet. Uiteindelijk is alleen het tentamen aan het einde van de module verplicht. Tempo mag je ook helemaal zelf bepalen. Maar ik wil gewoon een hoofdstuk per "studeerdag" gaan behandelen en dan voor mezelf die voortgangstoets, is maar een paar minuutjes van je tijd en toch een bevestiging of je de stof een beetje in de gaten hebt ja of nee.
吴 曼 迪
pi_101733894
Heb je wel discipline voor nodig. Heb je dan wel colleges ofzo? Of dat ook niet?
En eigenlijk is het wel handig, bij ons merk je bij de meeste vakken pas op het tentamen of je het snapt :P
  donderdag 8 september 2011 @ 23:13:59 #44
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_101734491
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 23:05 schreef Whoopdidoo het volgende:
Heb je wel discipline voor nodig. Heb je dan wel colleges ofzo? Of dat ook niet?
En eigenlijk is het wel handig, bij ons merk je bij de meeste vakken pas op het tentamen of je het snapt :P
Er zijn wel bijeenkomsten die je als werkcolleges kunt beschouwen. Afgelopen dinsdag had ik er een, en de volgende is 27 september weer.
Maar iedereen is gemotiveerd, en dat is gewoon zo fijn! Ik vond dat op het hbo altijd verschrikkelijk, ik vond het tempo te langzaam (geen prikkel), van de 12 mensen in mijn klas waren er altijd maar 3 die iets in de klas zei (weer geen prikkel), en als je soms zag met welke bronnen ze aankwamen in projecten :')
Lang leve het PGO! -O-
吴 曼 迪
pi_101734939
Ah ja, bij ons werd gister een vraag gesteld(100 man denk ik) niemand die antwoord durfde te geven.
Zelfs niet het kind wat dinsdag ook al mega irritante vragen stelde bij een ander college. Vragen stellen is goed, maar je gaat niet bij het eerste college kindermishandeling vragen "waarom beginnen mensen met mishandelen" of zoiets.
Maar zulke mensen hou je altijd.
Ik ben allang blij dat het vak van gister mee viel, zag er onwijs tegenop maar deel 1 gaat alleen echt puur over de hersenen, en deel 2 over de implicaties voor het onderwijs. Dus moet te doen zijn.
pi_101735179
Nou, ik ga maar eens de laptop uitdoen en slapen zo. Truste! :W
pi_101737393
Slapestijn! :z
  vrijdag 9 september 2011 @ 00:20:47 #48
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_101737431
Ik ga ook naar bed, morgen weer werken pfff. Maar mijn vriend komt ook weer *;
En weer de eerste keer dansen na de vakantie *O*
吴 曼 迪
  vrijdag 9 september 2011 @ 05:37:58 #49
95408 Incantrix
pi_101739984
Haha, ik was gisteravond gewoon met de ipad op schoot in slaap gevallen :P

En Whoop en Bambi, tot het zo ver is: geniet nog maar even van de voordelen ervan, mijn posttijd nu komt niet doordat mijn wekker zo vroeg stond ;)
3!
pi_101739989
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 05:37 schreef Incantrix het volgende:
Haha, ik was gisteravond gewoon met de ipad op schoot in slaap gevallen :P

En Whoop en Bambi, tot het zo ver is: geniet nog maar even van de voordelen ervan, mijn posttijd nu komt niet doordat mijn wekker zo vroeg stond ;)
Same here, ik ben al anderhalf uur wakker en ik heb niet eens kids maar zo voelt het ondertussen wel met mijn kattenkop :r
  vrijdag 9 september 2011 @ 05:58:55 #51
95408 Incantrix
pi_101740007
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 05:42 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Same here, ik ben al anderhalf uur wakker en ik heb niet eens kids maar zo voelt het ondertussen wel met mijn kattenkop :r
Pff, jemig, dat snap ik zeg.. :* :*
3!
pi_101740011
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 05:58 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Pff, jemig, dat snap ik zeg.. :* :*
Achja straks wel vroeg op het werk :')
Hoeveel kids heb je incantrix?
pi_101740263
Haha,dat zeg ik ook tegen mijn schoonzusje (zwanger van de eerste). Slaap nu het nog kan!
pi_101740307
:O }:|
  vrijdag 9 september 2011 @ 08:02:20 #55
95408 Incantrix
pi_101740563
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 06:03 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Achja straks wel vroeg op het werk :')
Hoeveel kids heb je incantrix?
Vroeg klaar dus ook *O*

Eén kindje nu :)

Milka, haha, dat was dus iets dat ik tijdens mijn zwangerschap niet meer goed kon: slapen.. Daarmee vergeleken vond ik de nachtvoedingen best meevallen ;) het slaappatroon nu vind ik zwaarder, ben het nu niet meer zo gewend :P
3!
  vrijdag 9 september 2011 @ 09:18:57 #56
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_101741466
Hmwoah het kan alle kanten op met kinderen en slapen..oudste sliep `s ochtends altijd tot 10.30 uur :7
Middelste vond dat overdag was om te slapen en `s nachts om wakker te zijn en jongste heeft 1 jaar bij mij in bed geslapen en is nu met 3,5 nog wel regelmatig `s nachts wakker. Maar ze heeft een nachtlampje met een tijdschakelaar erop zodat ze in het weekend iig tot 8 uur stil is :)

Straks maar weer naar mijn bijman aka de huisarts. Yay :')
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_101741656
Volgens mij is dat echt het minst leuk aan kinderen. Ik ben wel gehecht aan mn slaap enzo :P
  vrijdag 9 september 2011 @ 09:37:51 #58
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_101741790
Nou ik ook hoor! Gelukkig heb ik een man die er `s nachts altijd uit gaat O+
pi_101742316
Wat een pokkeweer, grmbl!
  vrijdag 9 september 2011 @ 10:43:41 #60
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_101743276
:W Haai :P
pi_101743726
quote:

[..]

Wat vervelend zeg! :*
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  vrijdag 9 september 2011 @ 11:15:36 #62
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_101744179
Huisarts tast in het donker en de internist vertrouwt het niet. Scare tactics v2.0 :{
  vrijdag 9 september 2011 @ 11:16:17 #63
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_101744198
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 11:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Huisarts tast in het donker en de internist vertrouwt het niet. Scare tactics v2.0 :{
Lekker dan -O-
pi_101744219
quote:
-O- Wat zijn je klachten dan?
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  vrijdag 9 september 2011 @ 11:18:11 #65
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_101744262
quote:

[..]

Nog steeds -O-
pi_101744264
daarom vind ik werken met andermans kinderen zo fijn, om half 7 gaan ze naar huis :)

Ik wil roken! ;(. Nog 3 uur ;(
pi_101744278
quote:
wat is er aan de hand?
  vrijdag 9 september 2011 @ 11:19:14 #68
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_101744297
Ik heb veeeeeeel klachten :{
Loop al 2 jaar te kutten met maag- en slokdarmontsteking, door een breuk in mijn middenrif. Heb 6 verschillende maagzuurremmers geprobeerd maar nog steeds het zuur. Nu heb ik echt weer heel veel pijn en wordt er gedacht aan galstenen, maar m`n lever is ook niet goed en hoe dat zit weten ze allemaal niet. Gezeik dus..
pi_101744482
Bah taartjesfee dat is niet fijn. Ook zo vervelend dat niets werkt en dat ze het ook niet weten.

Mag ik even balen dat het juist uitgerekend morgen mooi weer wordt, en ik dan de hele dag moet werken. Zonder airco, en het wordt altijd onwijs heet. Dus dat wordt lekker langzaam werken, die klanten komen toch wel :P
  vrijdag 9 september 2011 @ 11:26:39 #70
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_101744532
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 11:25 schreef Whoopdidoo het volgende:
Bah taartjesfee dat is niet fijn. Ook zo vervelend dat niets werkt en dat ze het ook niet weten.

Mag ik even balen dat het juist uitgerekend morgen mooi weer wordt, en ik dan de hele dag moet werken. Zonder airco, en het wordt altijd onwijs heet. Dus dat wordt lekker langzaam werken, die klanten komen toch wel :P
Rustig aan dan ;) wij zijn zaterdag verhuisd was ook iets te warm eigenlijk :X
pi_101744560
rot zeg taartjesfee!

en bubsel hoe bevalt nieuwe huis?
pi_101744562
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 11:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb veeeeeeel klachten :{
Loop al 2 jaar te kutten met maag- en slokdarmontsteking, door een breuk in mijn middenrif. Heb 6 verschillende maagzuurremmers geprobeerd maar nog steeds het zuur. Nu heb ik echt weer heel veel pijn en wordt er gedacht aan galstenen, maar m`n lever is ook niet goed en hoe dat zit weten ze allemaal niet. Gezeik dus..
Wat naar zeg! Helemaal die onzekerheid en niet weten wat het is. Ik hoop dat er snel gevonden wordt waar het aan ligt zodat ze je kunnen helpen :*
  vrijdag 9 september 2011 @ 11:46:05 #73
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_101745158
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 11:27 schreef Sharana_LV het volgende:
rot zeg taartjesfee!

en bubsel hoe bevalt nieuwe huis?
Goed en groot! Erg lekker wat meer ruimte!
pi_101752870
Weekeeeeeeeend! *O*

Hoi allemaal! Taartjesfee, wat rot dit. Hoop voor je dat er snel meer duidelijkheid komt want dit is echt heel vervelend.
Bubseltje! Dat is even geleden. :) Verhuizing allemaal gelukt en goed gegaan?
pi_101754740
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 11:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
daarom vind ik werken met andermans kinderen zo fijn, om half 7 gaan ze naar huis :)

Ik wil roken! ;(. Nog 3 uur ;(
even buiten gaan staan? of zijn ze te klein om 5 minuten alleen te laten?

@ taartjesfee
dat klinkt erg heftig!! hopelijk komt er toch snel een oplossing voor je. sterkte!
pi_101754764
TGIF *O*

Ik wil vanavond wat doen maar weet niet wat :')
pi_101755920
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 17:21 schreef mirannie het volgende:

[..]

even buiten gaan staan? of zijn ze te klein om 5 minuten alleen te laten?

@ taartjesfee
dat klinkt erg heftig!! hopelijk komt er toch snel een oplossing voor je. sterkte!
Kinderen waren van 4 tot 7 jaar. Maar al waren ze 10, kan het sowieso niet maken om 8 kinderen alleen te laten om te gaan roken.
Maargoed, mijn collega kwam een uurtje eerder omdat ze dacht dat we werkoverleg hadden. Hadden we niet, maar ze mocht me wel even de kids van me overnemen :P

En nu is het weekend! :D :D *O* *O* *O*
pi_101755990
thuis en spalk zit er nog om *O*

vakantie *O*
pi_101756064
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 18:04 schreef Sharana_LV het volgende:

vakantie *O*
Jeej! :D

Heb je je bikini nou nog gehad eigenlijk? :)
pi_101756124
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 18:04 schreef Sharana_LV het volgende:

vakantie *O*
Waar ga je heen? :D
pi_101756721
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 18:07 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Jeej! :D

Heb je je bikini nou nog gehad eigenlijk? :)
Ja en hij zit precies goed *O*

quote:
17s.gif Op vrijdag 9 september 2011 18:09 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Waar ga je heen? :D
Nergens heen :') heb vrijgenomen om thuis te zijn en op kat te letten, dan ligt die spalk er iig niet elke keer af, plus ben met zo weinig slaap toch te moe om te werken :r dus weekje thuis, alles beter dan nog meer dierenartskosten *O*
pi_101756946
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 18:29 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

[..]

Nergens heen :') heb vrijgenomen om thuis te zijn en op kat te letten, dan ligt die spalk er iig niet elke keer af, plus ben met zo weinig slaap toch te moe om te werken :r dus weekje thuis, alles beter dan nog meer dierenartskosten *O*
Jeeeej :D

En een weekje vrij is toch nooit weg meis? Ook nog van genieten he? :D
pi_101757367
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 18:29 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

[..]

Ja meis wel je rust nemen hoor :Y even lekker een weekje niks doen!
pi_101757412
Ik zit te kijken voor vliegtickets naar NYC :9 voor in de voorjaarsvakantie :9
pi_101757768
Ja ik heb toch nog 5,5 week vakantie staan dus ik hou er hierna nog 4,5 over, en 5 als ik van de week 2 dagen thuis werk want ik moet nog wel veel doen, dat kijk ik nog even aan

maar kan later dus altijd nog lekker vrij nemen en weggaan *O*
pi_101757944
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 18:02 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Kinderen waren van 4 tot 7 jaar. Maar al waren ze 10, kan het sowieso niet maken om 8 kinderen alleen te laten om te gaan roken.
Maargoed, mijn collega kwam een uurtje eerder omdat ze dacht dat we werkoverleg hadden. Hadden we niet, maar ze mocht me wel even de kids van me overnemen :P

En nu is het weekend! :D :D *O* *O* *O*
Ah, ok, wist niet dat het om werk ging. Dan snap ik het.

@ Sharaan
Betere oplossing zo. Maar kun je het niet op zorgverlof gooien? ;)
pi_101758052
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:01 schreef mirannie het volgende:

[..]

Ah, ok, wist niet dat het om werk ging. Dan snap ik het.

@ Sharaan
Betere oplossing zo. Maar kun je het niet op zorgverlof gooien? ;)
Godzijdank heb ik thuis geen 8 kinderen rondlopen :D
pi_101758799
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:04 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Godzijdank heb ik thuis geen 8 kinderen rondlopen :D
_O- _O- _O- _O-
pi_101759755
I haz a bored ;(
pi_101759888
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:38 schreef Diconnected het volgende:
I haz a bored ;(
*burp*

zet een film aan :D
pi_101760254
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:41 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

*burp*

zet een film aan :D
Wat heb jij zitten nommen :9

We hebben geen leuke films ;( ik wil al 2 weken naar de bios maar niemand wil meeeee :'(
pi_101760364
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:49 schreef Diconnected het volgende:

[..]

We hebben geen leuke films ;( ik wil al 2 weken naar de bios maar niemand wil meeeee :'(
Ik wil ook naar de bios! Maar je woont niet echt in de buurt volgens mij. :')
pi_101760430
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:49 schreef Diconnected het volgende:

[..]

WEET JE HOEVEEL NOMS IK IN HUIS HEB!B!1!!1einz!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Download zeh movie!
pi_101760474
Ik wil ook naar de bios, maar iedereen die ik ken woont niet hier, behalve collega's maar die zie ik morgen al de hele dag.

Mn nagellak moet eraf ;( ;( Maar zondag weer nieuw doen *O*

Ik ben aan het breien geslagen, om een uberschattige kat te maken, bij gebrek aan een echte. Volgend jaar is ie wel af :P
pi_101760565
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:52 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

WEET JE HOEVEEL NOMS IK IN HUIS HEB!B!1!!1einz!

SPOILER
SPOILER
Download zeh movie!
Fuuu :')
pi_101760612
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:55 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Fuuu :')
O+

WAAROM VIND Ik NOG STEEDS OVERAL HAREN VAN JOU!
  vrijdag 9 september 2011 @ 19:57:57 #97
95408 Incantrix
pi_101760684
Hullo!

TF, crap, wat naar! Hoop dat je snel van die onzekerheid af bent en dat er iets gevonden wordt dat relatief simpel aan te pakken is :*

Sjaan, fijne minivakantie!

Hmz, ik moet mijn moeder nog bellen maar wil eigenlijk gewoon mijn bed in :O Oeh, en movin' out kwam net binnen *O*
3!
pi_101760703
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:56 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

O+

WAAROM VIND Ik NOG STEEDS OVERAL HAREN VAN JOU!
Als ik douche dan heb ik soms een hele hand haar vast, is dat gezond? :')

Naja niet een hele hand maar wel veel.
pi_101760837
Ik heb twee heul mooie lakjes binnen. *O* Thanks again Sharana, ben er superblij mee. Oja! *pakt Random Reader*
  vrijdag 9 september 2011 @ 20:02:38 #100
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_101760919
Pretty lakje aan het lakken. Essie after sex O+
Don't come closer, I might hurt you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')