Bwehehe, reiskosten van bijna 16 euro schiet niet echt op.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Den Haag
[..]
Niet je ding? Nouja, wij zijn nu 8,85 kwijt voor 2 kaartjes, dus het is niet alsof we er krom voor moeten liggen
Neuh, maar vergeet niet dat aceton ook vervliegt en de verhouding glycerine/aceton dus veranderdquote:Op donderdag 8 september 2011 21:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ga er dus op de gok maar wat meer glycerine ingooien denk ik.
Zou het heel erg zijn als er wat glycerine in bubbeltjes in blijft hangen?
Volgens nu.nl ookquote:Op donderdag 8 september 2011 21:28 schreef Dwyn het volgende:
Volgens mij was er net een mini-aardbeving.
Eh... Waarom zit je daar überhaupt? Als ze daar allemaal oud genoeg voor zijn, dan kunnen ze noodgevallen toch ook zelf oplossen? Hoe oud zijn die kinderen dan?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:35 schreef Whoopdidoo het volgende:
Hmm ik ben aan het oppassen...nouja, bankhangen met mn eigen laptopje, de veel grotere tv van de buren, en de kinderen gingen zelf naar bed. En heb eigenlijk weinig zin om te checken of ze slapen, de jongste neem ik aan van wel, en de oudste....hoor ik nu van de trap lopen. Foei!!
Dan is ie morgen maar moe hoor, oud genoeg om zelf te bedenken dat slaap wel handig is
Hmm laat ik dit maar niet bij mn studie vertellen, pedagogiek.
Ik doe ook pedagogiek!quote:Op donderdag 8 september 2011 21:35 schreef Whoopdidoo het volgende:
Hmm ik ben aan het oppassen...nouja, bankhangen met mn eigen laptopje, de veel grotere tv van de buren, en de kinderen gingen zelf naar bed. En heb eigenlijk weinig zin om te checken of ze slapen, de jongste neem ik aan van wel, en de oudste....hoor ik nu van de trap lopen. Foei!!
Dan is ie morgen maar moe hoor, oud genoeg om zelf te bedenken dat slaap wel handig is
Hmm laat ik dit maar niet bij mn studie vertellen, pedagogiek.
Jaaa, hij is zo mooi!quote:Op donderdag 8 september 2011 21:45 schreef Whoopdidoo het volgende:
HBO dan, lijkt mij veel leuker eigenlijk maar om na 2 jaar nog te stoppen is ook weer zoiets
En ja, Ryan Reynolds mag zn shirt wel vaker uittrekken
hahaha en wie denk jij dat er morgen last van heeft als dat kind te weinig geslapen heeft? dat kind boeit het niet dat ie chagerijnig is en niet op kan lettenquote:Op donderdag 8 september 2011 21:43 schreef Whoopdidoo het volgende:
uh 7(of 6, oh wat erg) en 12. Maarja ik vind gewoon, ze weten dat ze moeten slapen, hebben hun ouders gezegd, ik heb het gezegd, als je niet gaat slapen, tsja dan merk je het morgen wel.
eens! en tegelijk heel blij dat ik nooit oppas van buitenaf nodig heb gehad...quote:Op donderdag 8 september 2011 21:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Misschien leuk om eens te kijken waarom ze niet slapen? Kan meer zijn dan dat ze er geen zin in hebben.
Het zijn kinderen, geen volwassenen. Ze hebben niet voor niks een oppas. Maar dat hoef ik jou niet uit te leggen als je pedagogiek doet.
Nou ja, je moet het ook zelf weten, maar vind hoe je het nu beschrijft een beetje vreemd.
Ik heb 9 maanden lang elke vrijdag stagegelopen bij een kinderdagverblijf. Was echt geweldig! Maar ik mis m'n kindjes zo.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:04 schreef Whoopdidoo het volgende:
@bambi, ja dat stage mis je echt, als 1e jaars een "stage" van 14 dagdelen(zoiets) en meer niet, en wat kan je dan, nog helemaal niets. Maar was wel leuk.
Ik was vroeger altijd precies hetzelfdequote:Op donderdag 8 september 2011 22:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
Aaaw! Dit meisje is ook helemaal niet moeilijk, wou gewoon nog even lezen. Toen ik daar kwam oppassen tijdens het eten een keer zat ze ook echt zo "Ik denk dat dit een gezellige avond gaat worden!". Zooo lief.
Kadootjes?quote:Op donderdag 8 september 2011 22:11 schreef Diconnected het volgende:
Mijn oppaskindjes in de VS waren echt draken van kinderennooit luisteren, mij lopen meppen, als ik dreigde om te meppen waren ze wel stil.
En nooit op tijd naar bed, tevergeefs wat ik deed. En ze waren gewend dat elke babysitter cadeautjes meebracht. Heb ik nooit gedaan, Hollandse nuchterheid geloof ik
Ik ook. Alleen had ik een truukje dat zij niet heeft.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik was vroeger altijd precies hetzelfdeAltijd tot zo laat mogelijk lezen.
Oooh, wat een leuke leeftijd! Had graag gewild, maar een uur reizen en die reiskosten gaat niet echt werken.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:16 schreef Incantrix het volgende:
Zow, ik lig in bed heur
Albino, mneej, dat is niet echt wat he? We vinden wel iemand hoor, ik hoopte alleen weer eens iemand anders te strikken als mijn ouderswel lief van je, thnx
Nagelschaartje, ik heb een jochie van bijna twee (eind november is hij jarig)Hij heet Stef en hij maakt graag bommetjes in hele diepe plassen water bij de kinderboerderij
[/useless info]
quote:Op donderdag 8 september 2011 22:28 schreef Incantrix het volgende:
Nagelschaartje, welterusten
Albino, hij is idd zó ontzettend leuk nu, ik kan echt uren kijken naar hem als hij speelt, het is zo lief allemaal! Jammer dat het er niet inzit, maar met zo'n reistijd is het gewoon niet handig. Toch da k je wel, volgens mij ben jij een hele lieve oppas
Het is ook niet verplicht allemaal. Ik studeer aan de Open Universiteit, je mag het dus eigenlijk allemaal zelf weten wat je wel en niet doet. Uiteindelijk is alleen het tentamen aan het einde van de module verplicht. Tempo mag je ook helemaal zelf bepalen. Maar ik wil gewoon een hoofdstuk per "studeerdag" gaan behandelen en dan voor mezelf die voortgangstoets, is maar een paar minuutjes van je tijd en toch een bevestiging of je de stof een beetje in de gaten hebt ja of nee.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:56 schreef Whoopdidoo het volgende:
Pff. Ben blij dat wij niet zoveel hoeven
Er zijn wel bijeenkomsten die je als werkcolleges kunt beschouwen. Afgelopen dinsdag had ik er een, en de volgende is 27 september weer.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:05 schreef Whoopdidoo het volgende:
Heb je wel discipline voor nodig. Heb je dan wel colleges ofzo? Of dat ook niet?
En eigenlijk is het wel handig, bij ons merk je bij de meeste vakken pas op het tentamen of je het snapt
Same here, ik ben al anderhalf uur wakker en ik heb niet eens kids maar zo voelt het ondertussen wel met mijn kattenkopquote:Op vrijdag 9 september 2011 05:37 schreef Incantrix het volgende:
Haha, ik was gisteravond gewoon met de ipad op schoot in slaap gevallen
En Whoop en Bambi, tot het zo ver is: geniet nog maar even van de voordelen ervan, mijn posttijd nu komt niet doordat mijn wekker zo vroeg stond
Pff, jemig, dat snap ik zeg..quote:Op vrijdag 9 september 2011 05:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Same here, ik ben al anderhalf uur wakker en ik heb niet eens kids maar zo voelt het ondertussen wel met mijn kattenkop
Vroeg klaar dus ookquote:Op vrijdag 9 september 2011 06:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Achja straks wel vroeg op het werk
Hoeveel kids heb je incantrix?
Wat vervelend zeg!quote:Op vrijdag 9 september 2011 05:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Same here, ik ben al anderhalf uur wakker en ik heb niet eens kids maar zo voelt het ondertussen wel met mijn kattenkop
Lekker danquote:Op vrijdag 9 september 2011 11:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Huisarts tast in het donker en de internist vertrouwt het niet. Scare tactics v2.0
quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Huisarts tast in het donker en de internist vertrouwt het niet. Scare tactics v2.0
Nog steedsquote:Op vrijdag 9 september 2011 05:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wat is er aan de hand?quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Rustig aan danquote:Op vrijdag 9 september 2011 11:25 schreef Whoopdidoo het volgende:
Bah taartjesfee dat is niet fijn. Ook zo vervelend dat niets werkt en dat ze het ook niet weten.
Mag ik even balen dat het juist uitgerekend morgen mooi weer wordt, en ik dan de hele dag moet werken. Zonder airco, en het wordt altijd onwijs heet. Dus dat wordt lekker langzaam werken, die klanten komen toch wel
Wat naar zeg! Helemaal die onzekerheid en niet weten wat het is. Ik hoop dat er snel gevonden wordt waar het aan ligt zodat ze je kunnen helpenquote:Op vrijdag 9 september 2011 11:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb veeeeeeel klachten
Loop al 2 jaar te kutten met maag- en slokdarmontsteking, door een breuk in mijn middenrif. Heb 6 verschillende maagzuurremmers geprobeerd maar nog steeds het zuur. Nu heb ik echt weer heel veel pijn en wordt er gedacht aan galstenen, maar m`n lever is ook niet goed en hoe dat zit weten ze allemaal niet. Gezeik dus..
Goed en groot! Erg lekker wat meer ruimte!quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:27 schreef Sharana_LV het volgende:
rot zeg taartjesfee!
en bubsel hoe bevalt nieuwe huis?
even buiten gaan staan? of zijn ze te klein om 5 minuten alleen te laten?quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
daarom vind ik werken met andermans kinderen zo fijn, om half 7 gaan ze naar huis
Ik wil roken!. Nog 3 uur
Kinderen waren van 4 tot 7 jaar. Maar al waren ze 10, kan het sowieso niet maken om 8 kinderen alleen te laten om te gaan roken.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:21 schreef mirannie het volgende:
[..]
even buiten gaan staan? of zijn ze te klein om 5 minuten alleen te laten?
@ taartjesfee
dat klinkt erg heftig!! hopelijk komt er toch snel een oplossing voor je. sterkte!
Jeej!quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:04 schreef Sharana_LV het volgende:
thuis en spalk zit er nog om
vakantie
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:04 schreef Sharana_LV het volgende:
thuis en spalk zit er nog om
vakantie
Ja en hij zit precies goedquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jeej!
Heb je je bikini nou nog gehad eigenlijk?
Nergens heenquote:
Jeeeejquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja en hij zit precies goed
[..]
Nergens heenheb vrijgenomen om thuis te zijn en op kat te letten, dan ligt die spalk er iig niet elke keer af, plus ben met zo weinig slaap toch te moe om te werken
dus weekje thuis, alles beter dan nog meer dierenartskosten
Ja meis wel je rust nemen hoorquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja en hij zit precies goed
[..]
Nergens heenheb vrijgenomen om thuis te zijn en op kat te letten, dan ligt die spalk er iig niet elke keer af, plus ben met zo weinig slaap toch te moe om te werken
dus weekje thuis, alles beter dan nog meer dierenartskosten
Ah, ok, wist niet dat het om werk ging. Dan snap ik het.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kinderen waren van 4 tot 7 jaar. Maar al waren ze 10, kan het sowieso niet maken om 8 kinderen alleen te laten om te gaan roken.
Maargoed, mijn collega kwam een uurtje eerder omdat ze dacht dat we werkoverleg hadden. Hadden we niet, maar ze mocht me wel even de kids van me overnemen
En nu is het weekend!![]()
![]()
![]()
![]()
Godzijdank heb ik thuis geen 8 kinderen rondlopenquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:01 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ah, ok, wist niet dat het om werk ging. Dan snap ik het.
@ Sharaan
Betere oplossing zo. Maar kun je het niet op zorgverlof gooien?
quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Godzijdank heb ik thuis geen 8 kinderen rondlopen
Wat heb jij zitten nommenquote:
Ik wil ook naar de bios! Maar je woont niet echt in de buurt volgens mij.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:49 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Wat heb jij zitten nommen
We hebben geen leuke filmsik wil al 2 weken naar de bios maar niemand wil meeeee
WEET JE HOEVEEL NOMS IK IN HUIS HEB!B!1!!1einz!quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:49 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Wat heb jij zitten nommen
We hebben geen leuke filmsik wil al 2 weken naar de bios maar niemand wil meeeee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Download zeh movie!
quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WEET JE HOEVEEL NOMS IK IN HUIS HEB!B!1!!1einz!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FuuuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Download zeh movie!![]()
Als ik douche dan heb ik soms een hele hand haar vast, is dat gezond?quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WAAROM VIND Ik NOG STEEDS OVERAL HAREN VAN JOU!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |