das misschien iets te voorbarig. Ronde 5 is nog niet eens begonnen.quote:Op zondag 11 september 2011 22:36 schreef D. het volgende:
Misschien kan iemand de lijst voor ronde 6 starten
Wellichtquote:Op zondag 11 september 2011 22:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
das misschien iets te voorbarig. Ronde 5 is nog niet eens begonnen.
Jaja, duidelijkquote:Op zondag 11 september 2011 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Wellicht
Maar die had dan ook allang begonnen moeten zijn
Ik heb die lijst moeten afstoffen voor ik 'm plaatste
Nee hoor, dit was de laatste lijstquote:Op zondag 11 september 2011 22:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
In het vorige deel staat een recentere hoor..
Doe dat nou eens nietquote:Op zondag 11 september 2011 22:36 schreef D. het volgende:
Misschien kan iemand de lijst voor ronde 6 starten
Topquote:Op zondag 11 september 2011 11:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. Dan krijgen alle deelnemers een PM
Dank je. Was echt een spannend potje tot het eindquote:Op maandag 12 september 2011 23:53 schreef DaFan het volgende:
Verloren van DaMart 358-350
Redelijk spannend! Het is dat zijn laatste woord echt mooi was (4 woorden in een voor 37 punten) want hij had nog de Q en de Y op zn bord...
Gefelicteerd succes in de finale!
Met een boekje, bedoel je dat?quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:47 schreef D. het volgende:
[..]
En die man spoorde ook nog aan tot 'valsspelen'
Dat kan best hoor, ik heb ook een keer met 541-207 gewonnenquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:12 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Het was toch fixed
Hij had iets van 520 punten ofzo, en zij maar iets in de 200
ja, maar ik bedoel dat ze een makkelijke tegenstander hadden geregeldquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat kan best hoor, ik heb ook een keer met 541-207 gewonnen.
Je tegenstander hoeft niet makkelijk te zijn hoor. Je kunt ook geluk hebben dat je een woord van 166 punten kunt leggen, en tot twee keer toe je plankje leeg hebt. Als de ander alleen maar slechte letters krijgt, schiet het al opquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:50 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ja, maar ik bedoel dat ze een makkelijke tegenstander hadden geregeld
wel toevallig dat het dan net in het tv programma gebeurtquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je tegenstander hoeft niet makkelijk te zijn hoor. Je kunt ook geluk hebben dat je een woord van 166 punten kunt leggen, en tot twee keer toe je plankje leeg hebt. Als de ander alleen maar slechte letters krijgt, schiet het al op.
Ja, maar goed, bij mij was het niet voor tv en het gebeurde wel in een potje met iemand waar ik normaal niet zo'n groot puntenverschil mee hebquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:53 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
wel toevallig dat het dan net voor het tv programma gebeurt
ah, het was ook niet zo serieus bedoeld. Ik heb ook wel eens meer dan 500 punten gehaald en "toevallig" mijn eerste potje voor de competitie had ik dat ook kunnen halen. BasOne (?) resigned, jammergenoeg.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar goed, bij mij was het niet voor tv en het gebeurde wel in een potje met iemand waar ik normaal niet zo'n groot puntenverschil mee heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |