Wat draag jij dan?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:58 schreef bokkepoot het volgende:
Jack&Jones....leuk voor 14 jarige pubertjes
bij jou gaan de broekjes na het zien van freshe boys natuurlijk al gauw uit, daardoor slijten ze minder hard, alhoewel ik me voor kan stellen dat jij last hebt van vale plekken aan de achterkant van je broek, waar er hevig geschuurd wordt.quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:36 schreef Maikuuul het volgende:
Ik weet niet hoe jullie met je kleren omgaan, maar vreemd dat ik nooit dit soort problemen met broeken heb ...
Ja vallen plekken dat was het zelfs met Cars nooit laatst vanquote:Op vrijdag 9 september 2011 12:39 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
bij jou gaan de broekjes na het zien van freshe boys natuurlijk al gauw uit, daardoor slijten ze minder hard, alhoewel ik me voor kan stellen dat jij last hebt van vale plekken aan de achterkant van je broek, waar er hevig geschuurd wordt.
wat praat je poep, gozer?quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:19 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Ja vallen plekken dat was het zelfs met Cars nooit laatst van
Merk wordt oa. bij de Score verkocht. Kwaliteit van hun spijkerbroeken is wel veel beter dan die van G-Star.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:16 schreef computerprobleem het volgende:
Jack & Jones is voor mensen die graag goede merkkleding willen dragen maar dat niet kunnen betalen xD
Weet trouwens niet wat jullie bedoelen met Chasin?
Draag zelf vooral veel Ralph Lauren, Lacoste, G-Star en Levi's. Heb wel een winter jas waar er zo'n Chasin logo op staat, weet niet echt wat voor merk het is. Heb er toen wel zo'n 180 euro voor betaald en zit erg goed en lekker en nooit problemen mee gehad.
Dus je kreeg in totaal 25% korting? Mensen die kleding voor meer dan 50% van de originele verkoopprijs kopenquote:Op donderdag 8 september 2011 20:56 schreef Athlon64x het volgende:
Vorig jaar 2 spijkerbroeken gekocht 2x zelfde 2de was namelijk 50% korting bitches
Ja ze zatten zo lekkerquote:Op vrijdag 9 september 2011 20:20 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Dus je kreeg in totaal 25% korting? Mensen die kleding voor meer dan 50% van de originele verkoopprijs kopen!
Wie de neuk denk jij wel niet dat je bent met je UI?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:53 schreef bosi_wa het volgende:
Die chineesjes kunnen toch ook een keer een foutje maken.
Wat denk je nou, dat jij die meme hebt verzonnen? Idiootquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:15 schreef ecktegangster het volgende:
[..]
Wie de neuk denk jij wel niet dat je bent met je UI?
Hahah bestaat overseas nogquote:Op zaterdag 10 september 2011 13:44 schreef boskameel het volgende:
koop gwn zon broek
[ afbeelding ]
heb ik ook en past precis bij de muziek die ik luister black metal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |