Heb je die opnames van dat andere optreden al es goed geluisterd trouwens?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:46 schreef Tegan het volgende:
Haast onmogelijk iets te vinden dat in de buurt komt vanPortishead
.
Ik heb nog niet optimaal kunnen genieten omdat de set niet compleet isquote:Op donderdag 8 september 2011 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je die opnames van dat andere optreden al es goed geluisterd trouwens?
In dat geval zijn we gescheidenquote:Op donderdag 8 september 2011 21:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Neuken met getrouwde mannen gaat compleet tegen mijn geloofssysteem in.
Toch stiekem hopend nog iets van d'r te horen.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het mijn telefoon was die trilde!
Ik wil eerst een uitreksel uit de basisadministratie zien dan!quote:Op donderdag 8 september 2011 21:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In dat geval zijn we gescheiden
Scherp.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:51 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Toch stiekem hopend nog iets van d'r te horen.
Niet nodig. We zijn alleen getrouwd voor de belasting. Formaliteitquote:Op donderdag 8 september 2011 21:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wil eerst een uitreksel uit de basisadministratie zien dan!
Wandering Starquote:Op donderdag 8 september 2011 21:50 schreef Tegan het volgende:
Ik heb nog niet optimaal kunnen genieten omdat de set niet compleet is.
En in hoeverre is dat anders dan gewoon getrouwd zijn op papier?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet nodig. We zijn alleen getrouwd voor de belasting. Formaliteit
Euh? Meeste geloofssystemen hebben juist iets tegen sex vóór het huwelijk!quote:Op donderdag 8 september 2011 21:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Neuken met getrouwde mannen gaat compleet tegen mijn geloofssysteem in.
Nee, dat andere was alsnog erger.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wandering Star
Machine Gun
We Carry On
De afspraak was, en is, dat je zelf om de rest zou vragen als je geïnteresseerd zou zijn.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:50 schreef Tegan het volgende:
Ik heb nog niet optimaal kunnen genieten omdat de set niet compleet is.
Ik ook niet. M'n ouders wel, die wonen in Gelderland.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:48 schreef Tegan het volgende:
Ik heb niets gemerkt van die 'aardbeving' overigens.
Misschien omdat ik niet stil kan zitten.
I like being unique.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Euh? Meeste geloofssystemen hebben juist iets tegen sex vóór het huwelijk!
Huh?quote:
Ja.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Huh?Dat concert dat je gemist hebt, bedoel je?
Daar kun je altijd wel een draai aan geven zolang ze niet melden om wiens huwelijk het gaat.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:53 schreef KomtTijd... het volgende:
Euh? Meeste geloofssystemen hebben juist iets tegen sex vóór het huwelijk!
Ik doe mezelf graag pijn.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De afspraak was, en is, dat je zelf om de rest zou vragen als je geïnteresseerd zou zijn.
Mooiste concert dat ze in Nederland hebben gegeven.quote:
Niet.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
En in hoeverre is dat anders dan gewoon getrouwd zijn op papier?
Dat wil ik ook wel voor je doen hoor.quote:
You must be ancient.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:55 schreef MissMSX het volgende:
Nou mensjes, ik kan me de beving van '92 anders nog levendig herinneren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |