Same here!quote:Op donderdag 8 september 2011 21:26 schreef Tegan het volgende:
Depeche Mode zou ik nog wel live willen zien.
quote:
Hoe vaak neem je jezelf nog kwalijk dat je dat optreden in Vredenburg heb gemist?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:36 schreef Tegan het volgende:
God wat is Portishead toch briljant. Ookal zijn de nummers zo oud.
Ik dacht dat de kat op het bed sprong, het voelde hetzelfde.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:35 schreef Tegan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Hoevaak ga je mij nog kwellen met de herinnering dat jij er wel was en ik niet.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe vaak neem je jezelf nog kwalijk dat je dat optreden in Vredenburg heb gemist?
Er kunnen geen twee topics met dezelfde TT en hetzelfde subforum aangemaakt worden in dezelfde week ofzo.quote:
Nooit vermoed ik. Misschien is dat ook wel het laatste wat ik tegen je zeg als ik je laat stikken in die blauwe schimmelkaas.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:40 schreef Tegan het volgende:
Hoevaak ga je mij nog kwellen met de herinnering dat jij er wel was en ik niet.
Voor altijd dus.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nooit vermoed ik. Misschien is dat ook wel het laatste wat ik tegen je zeg als ik je laat stikken in die blauwe schimmelkaas.
Als jij dood bent denk ik.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:42 schreef MissMSX het volgende:
Zeg T en Air, wanneer gaan jullie nou eens neuken?
Als ik iets anders vind om je mee te tergen dan stop ik ermee, deal?quote:
Dont; wait on my account hoorquote:
Dus even iets vinden waarvan ik jou kan overtuigen dat ik dat erger vind.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik iets anders vind om je mee te tergen dan stop ik ermee, deal?
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:45 schreef Tegan het volgende:
Dus even iets vinden waarvan ik jou kan overtuigen dat ik dat erger vind.
En ik maar denken dat het mijn telefoon was die trilde!quote:Op donderdag 8 september 2011 21:35 schreef Tegan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |