hahaha onverwachte fok meet dus. Ik as en potatoe als eckte g's mister vastzitten in de open busquote:Op donderdag 8 september 2011 22:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
Dus zo zien Potatoe, Bozz en aSe eruit?
en de andere helft over de aardbeving allesquote:Op donderdag 8 september 2011 22:56 schreef SoldMayor het volgende:
De helft van de treding topics worldwide gaan over Holland in da Hood JEWEET
Nederland twittert gewoon te veel.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:57 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en de andere helft over de aardbeving alles
vootral als stoma een beta key kan krijgen voor gears of war 3, shit 20 tweets per seconde allesquote:Op donderdag 8 september 2011 23:03 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nederland twittert gewoon te veel.
quote:Op donderdag 8 september 2011 23:08 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
vootral als stoma een beta key kan krijgen voor gears of war 3, shit 20 tweets per seconde alles
ja dat was niet meer normaal joh, me hele twitterpage vol met koningstoma. En overal stond bij 30seconds ago. The fuckquote:
Maar ik had er een1!1!!quote:Op donderdag 8 september 2011 23:18 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja dat was niet meer normaal joh, me hele twitterpage vol met koningstoma. En overal stond bij 30seconds ago. The fuck
ik zeg, kamer @ centerparks huren en huilen met je bloedkopquote:Op donderdag 8 september 2011 23:28 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Normaal gesproken snap ik dit soort posts, maar nu even niet.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 september 2011 23:30 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik zeg, kamer @ centerparks huren en huilen met je bloedkop
niet hih kijkenquote:Op donderdag 8 september 2011 23:44 schreef Kutstudent het volgende:
Twittere als je ook kunt zuipen en ex-feutinnen kunt regelen puuuhlease
Wtf heb jij nou weer voor gay ass UI?quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:09 schreef Dr.Pringles het volgende:
Dr.Pringles wojo wederom waanzinnig.
Wtf moet jij met die clowns in je ui? Clownboy.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wtf heb jij nou weer voor gay ass UI?
[ afbeelding ]
What is this, I don't even...
Denk je niet dat ik die allang gezien hebquote:
Nee solly, speel BFBC2 Vietnamquote:
Ik ook niet, heb al een half uur een waas voor mijn ogen zie geen flikker.quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:27 schreef Michhas het volgende:
Wtf is this shit, ik kan écht niet wakker worden vandaag.
Zatlap.quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb al een half uur een waas voor mijn ogen zie geen flikker.
Past wel bij dit topic.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:17 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb 5 minuten holland in da hood gekeken, maar vinden jullie dat serieus leuk en grappig? Ik vond het echt tv voor randdebielen, oh oh cherso niveau zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |