Omdat tot zo'n 2 jaar terug vrijwel elke gamecompilatie op youtube dat nummer eronder had gebakken.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
Waarom klaagt iedereen over dit nummer?
Het heeft wel wat.
hahah zo'n hamburger heb ik op vakantie nog proberen op te eten. helaas niet geluktquote:Op donderdag 8 september 2011 18:17 schreef badboynova het volgende:
[..]
Omdat je zeker nog met je hamburger bezig ben
[ afbeelding ]
Eet smakkelijk
Inderdaadquote:Op donderdag 8 september 2011 18:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Omdat tot zo'n 2 jaar terug vrijwel elke gamecompilatie op youtube dat nummer eronder had gebakken.
Oh...quote:Op donderdag 8 september 2011 17:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
dat ja, en dan dan daar bij het inloggen daaronder het juiste plaatje slepen ter verificatie he
ik nietquote:Op donderdag 8 september 2011 18:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wie herinnert zich deze mooiboy nog?
Fixedquote:
Lijkt wel een beetje op die l33t speler PierreTT die ik kenquote:Op donderdag 8 september 2011 18:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
Die gast die altijd zegt dat ie gaat snipen maar de hele tijd met een PP2000 rondloopt?quote:Op donderdag 8 september 2011 19:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op die l33t speler PierreTT die ik ken
10-jarige snipertjes die zeggen dat je een stoertje of tryhard bent?quote:Op donderdag 8 september 2011 19:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die gast die altijd zegt dat ie gaat snipen maar de hele tijd met een PP2000 rondloopt?
Ja en dan zeg hohohohohoho 27-9 met de Intervention terwijl ik nooit snipe is niet gek!quote:Op donderdag 8 september 2011 19:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die gast die altijd zegt dat ie gaat snipen maar de hele tijd met een PP2000 rondloopt?
Hahahaquote:Op donderdag 8 september 2011 18:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
Nee want die staat er al bijna 10 jaar niet meer! HA! Ik trap lekker niet in je instinkerquote:Op donderdag 8 september 2011 20:49 schreef SoldMayor het volgende:
Iemand die World Trade Center kijkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja en dan zeg hohohohohoho 27-9 met de Intervention terwijl ik nooit snipe is niet gek!
quote:Op donderdag 8 september 2011 20:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee want die staat er al bijna 10 jaar niet meer! HA! Ik trap lekker niet in je instinker9/11 is tuurlijk ook geen drama ofzo he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is dan ook geen documentaire ofzo hequote:Op donderdag 8 september 2011 21:00 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
9/11 is tuurlijk ook geen drama ofzo he.
Lig ik met mijn vriendin tv te kijken.quote:
quote:De eerste meldingen komen al binnen over vloedgolven #aardbeving
Nee, en vanwege dezelfde reden als Niels. En ik zie liever de verhalen er achter dan een of andere Hollywood film.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:49 schreef SoldMayor het volgende:
Iemand die World Trade Center kijkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
quote:I survived the NL earthquake 2011
Venlo, daar stemden ze allemaal PVV toch? Verklaart een hoop.quote:Veel mensen zijn erg geschrokken van de beving. In Venlo gingen mensen zelfs in paniek de straat op.
quote:Ik ging naar de juwelier voor een paar gaatjes in m'n oren, kom ik thuis met gepiercde tepels.... #aardbeving
Zo typisch deze post.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:17 schreef KoningStoma het volgende:
Ik voelde hem ook.Mijn scherm wiebelde ervan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |