Waar haal je die info vandaan dan?quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:11 schreef KneusTeun het volgende:
Niet veel gegamed vorige maand...
Total time on Xbox LIVE last month:
35 hours 20 minutes
Your most frequent activity last month:
Crysis 2
15 hours 08 minutes
Other activities you enjoyed last month:
F1 2010
9 hours 16 minutes
Battlefield: Bad Co. 2
4 hours 42 minutes
owja raptr..quote:
Ben benieuwd, als ie goed is haal ik 2011 !quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:45 schreef Rossdale het volgende:
Ik ga overigens weer eens een stukkie voor FOK! schrijven
Er komt een mooie review van F1 2011, die uiteraard ook op de ubertoffe site gepost wordt die ik niet op FOK! mag noemen maar die jullie regelmatig op vleesboek voorbij zien flitsen
als hij later toch tegen valt, dan kunnen we langs ross gaan met hooi vorken en fakkelsquote:Op vrijdag 9 september 2011 13:54 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ben benieuwd, als ie goed is haal ik 2011 !
Daar heb ik bij m'n vorige opleiding van een leraar ook verhalen over gehoord. Teun waarschijnlijk ook.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:35 schreef Rossdale het volgende:
Vrijwel alles wat je op tv ziet is nep, zelfs talentenjachten.
Zo weet ik dat de eerste winnares van Popstars (de dochter van een ex-collega) mee moest doen van haar manager omdat ze zo goede publiciteit voor een platendeal kon krijgen.
Mijn ex-vriendin is ooit ingehuurd om mee te doen met Veronica's lekkerste etc.
TV is zulke bagger
Nice, maar die heb ik al gespeeld op de PCquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:06 schreef Rossdale het volgende:
Goed nieuws voor jou stoma, volgende maand komt Crysis naar de 360
Ik wil het zeggen, maar ik doe het niet.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:10 schreef Tauchmeister het volgende:
Vanochtend om zes uur gaan pitten en om kwart voor negen collegeNu wel weekend!
Aight, die manager mode is ook wel weer beter.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://multiplayer.it/vid(...)5-settembre-2011.lo/
die is dan wel weer tof om te zien
Dat stuurt MS me elke maand...quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Waar haal je die info vandaan dan?
Ja moest een beetje denken aan Fifa Manager. maar goed, op dit moment kijk ik nog steeds meer uit naar PES2012quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:20 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Aight, die manager mode is ook wel weer beter.
Stoer ja, ik weet hetquote:Op vrijdag 9 september 2011 14:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik wil het niet zeggen, dus ik doe het niet.
JE WEET NIETS VAN AARDBEVINGEN!!111quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:48 schreef Sharpdressedman het volgende:
Zit nu lekkere locale Vietnamese biertjes weg te drinken op 40 hoog op balkon met glazenvloer...
Ik vertrouw die Vietnamese bouwkunsten totaal niet
Vorig hotel dacht ik aardbeving maar na de 5e aardbeving bleken het vrachtwagens te zijn. Dan sta je wel even te kijken hoe de fuck is dat mogelijk!
Ging echt goed tekeer en daar zaten we op 5 hoog.
Jij snapt het.Wanneer gaan we koffie doen op de universiteit?quote:
Heb jij even geluk.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:48 schreef Sharpdressedman het volgende:
Zit nu lekkere locale Vietnamese biertjes weg te drinken op 40 hoog op balkon met glazenvloer...
Ik vertrouw die Vietnamese bouwkunsten totaal niet
Vorig hotel dacht ik aardbeving maar na de 5e aardbeving bleken het vrachtwagens te zijn. Dan sta je wel even te kijken hoe de fuck is dat mogelijk!
Ging echt goed tekeer en daar zaten we op 5 hoog.
quote:Vriendinnen onder elkaar: “Ik heb van mijn man een miljonair gemaakt.” “En wat was hij voor je met hem trouwde?” “Multimiljonair!”
Maandag of donderdag?quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jij snapt het.Wanneer gaan we koffie doen op de universiteit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |