quote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 17:51 schreef nectarientje het volgende:
Goedenavond!voor Miss d'r pipi
Als ze blaasontsteking had gehad, was het heel lief van me geweestquote:
Stom kindquote:Op donderdag 8 september 2011 18:37 schreef MissMSX het volgende:
Ik probeer Pipi aan de Totoro te krijgen, maar ze hapt niet
Mmmm beetje. Gek genoeg, als ik naar buiten loop voel ik me gelijk wazig, duizelig etc..en binnen is er niks aan de hand echt.. maf!quote:Op donderdag 8 september 2011 18:05 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Als ze blaasontsteking had gehad, was het heel lief van me geweest![]()
Voel jij je al wat beter?
pics!quote:Op donderdag 8 september 2011 19:18 schreef YUR het volgende:
Wow, grote boem hier op t kruispunt...auto vs scootmobiel, auto staat nu zo'n beetje óp de scootmobiel
zeg trek jij dat aan ofzo??quote:Op donderdag 8 september 2011 19:31 schreef WheeleE het volgende:
GotverHet schijnt uit te zijn tussen m'n zusje en d'r vriend. Totaal niet zien aankomen. Nog niet uit eerste hand gehoord, maar het zou echt over zijn. Bah.
Oh bah..dat is naarquote:Op donderdag 8 september 2011 19:31 schreef WheeleE het volgende:
GotverHet schijnt uit te zijn tussen m'n zusje en d'r vriend. Totaal niet zien aankomen. Nog niet uit eerste hand gehoord, maar het zou echt over zijn. Bah.
oei! en waar is de bereider van dat apparaat???quote:
Ik weet niet wie dat apparaat heeft bereidquote:Op donderdag 8 september 2011 19:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
oei! en waar is de bereider van dat apparaat???
Hehequote:Op donderdag 8 september 2011 19:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
oei! en waar is de bereider van dat apparaat???
Ik hoop het niet zeg...quote:Op donderdag 8 september 2011 19:33 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zeg trek jij dat aan ofzo??
*doet afzwerende bewegingen *![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:38 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik weet niet wie dat apparaat heeft bereid![]()
![]()
De berijder is nu in t ziekenhuis hoop ik.
Da's mooi klote...quote:Op donderdag 8 september 2011 19:40 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik hoop het niet zeg...
Dit schijnt niet helemaal in goed overleg te zijn gegaan, er zou iets gebeurd zijn. Morgen maar even bellen...
Ik zie dit wel voor me bij een paar cliënten jaquote:Op donderdag 8 september 2011 19:39 schreef YUR het volgende:
Hehe
"Mag ik van u 1 scootmobieltje speciaal alstublieft?"
"Met curry ja, niet met ketchup"
"Meenemen ja..dank u!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |