quote:
Ben je contactgestoordquote:Op donderdag 8 september 2011 17:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen die bellen, hardop praten, lachen, niezen en andere dingen die geluid maken in de trein.![]()
HOU DIE MUILEN GEWOON DICHT OF FLUISTER, ZEMMEL BEZEM BOELER MENSEN
Stiltecoupé.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen die bellen, hardop praten, lachen, niezen en andere dingen die geluid maken in de trein.![]()
Volgende keer loop ik even naar buiten als ik moet niezen.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Beter.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:59 schreef dakraam het volgende:
[..]
Volgende keer loop ik even naar buiten als ik moet niezen.
Ik erger me eigenlijk alleen aan mensen met luidruchtig eten of stinkend eten.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Beter.
En nee niet contactgestoord, ik val andere mensen niet lastig in de trein.
Ook irritant inderdaad. Ik zat zo in de trein. Kwam er een man naast me zitten met zn bagel, geen idee wat hij deed maar het kwam opeens op mij terecht. Wtf man. Of als je honger hebt en om je geen allemaal dikzakken die aan het vreten zijn.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:06 schreef dakraam het volgende:
[..]
Ik erger me eigenlijk alleen aan mensen met luidruchtig eten of stinkend eten.
Eerste klasse gaan zitten ipv tweedequote:Op donderdag 8 september 2011 18:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ook irritant inderdaad. Ik zat zo in de trein. Kwam er een man naast me zitten met zn bagel, geen idee wat hij deed maar het kwam opeens op mij terecht. Wtf man. Of als je honger hebt en om je geen allemaal dikzakken die aan het vreten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |