Is dat een eufemisme voor 'je moet nooit meer dan 1 minnares hebben want dan wordt het ingewikkeld'?quote:Op donderdag 8 september 2011 14:35 schreef Barbaaf het volgende:
Feli Oognip
En ik was hard aan het werk, veel-op-veel relaties zijn lastig te programmeren als je het overzichtelijk wil houden
quote:Op donderdag 8 september 2011 14:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Is dat een eufemisme voor 'je moet nooit meer dan 1 minnares hebben want dan wordt het ingewikkeld'?
Feli Oognip
En laat dat nou net een onderdeel van het honoursprogramme zijnquote:Op donderdag 8 september 2011 14:55 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat is echt zo een kutkinderboekje voor filosofiewannabe's
Vooral omdat er hier (weer) alleen maar mannen werkenquote:Op donderdag 8 september 2011 14:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Neuken op je werk is sowieso echt te veel gedoe.
Feli Oognip!
Ik ga dit recept maken dit weekend denk ik
Hebben ze niet een leuke vacature pour moi?quote:Op donderdag 8 september 2011 15:00 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Vooral omdat er hier (weer) alleen maar mannen werkenMaar we delen de kantine met een groot mediabedrijf (iets met ondergrondse beestjes) en daar zitten wel wat aardige dames bij
Nog niet gezien, wel van de week Bridget zien abseilen voor m'n raam (zegt men, ik herken haar nietquote:
Kutkinderliteratuur?quote:Op donderdag 8 september 2011 14:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
En laat dat nou net een onderdeel van het honoursprogramme zijn
Dit boek wordt aangeraden omdat het handig schijnt te zijn om de wereld op verschillende manieren te bekijken of zo. Dit boek moeten we lezen en dan wordt er een hoofdstuk uitgekozen en daar gaan we dan over praten.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:20 schreef Barbaaf het volgende:
Je moet toch ergens beginnen? Ik denk dat een hoop zouden afhanken als je ze meteen bij Plato in de grot gooit
College 1: Introductie, Klassieke kennisleer en Francis Bacon.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:20 schreef Barbaaf het volgende:
Je moet toch ergens beginnen? Ik denk dat een hoop zouden afhanken als je ze meteen bij Plato in de grot gooit
Het is vanaf 14 jaar, maar dat maakt toch niet uit?quote:Op donderdag 8 september 2011 15:22 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar dat wereld van Sofie boek is toch echt middelbare schoolwerk?
Ik vond het echt slapjes.
En Bridget is leuk hoor
We zijn allemaal volwassen ja, maar weet ik veel waarom er voor dit boek gekozen is... Het lijkt me om ons gewoon eens kennis te maken met filosofie en dan maar op een 'simpele' manier. Waarom zouden we meteen met pittige filosofie beginnen?quote:Op donderdag 8 september 2011 15:30 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja, ik vond het ook echt een 14 jarig niveau hebben, jullie zijn toch allemaal volwassen?
Waarom zou je dan niet een serieus introductieboek voor filosofie ter hand kunnen nemen?
Ik heb nog een berg liggen, moet ik ook nog es naar de kringloop slepen
Zo is het denk ik inderdaad bedoeltquote:Op donderdag 8 september 2011 15:36 schreef Barbaaf het volgende:
Ik denk niet dat het bedoeld is als inleiding om later echt de diepte in te gaan maar meer, zoals Oognip zegt, om te leren beseffen dat je de wereld op verschillende manieren kan bekijken. Wat wat mij betreft bij alle vakken/studierichtingen gedaan wordt. De kortzichtigheid die je bij sommige studenten en afgestudeerden tegenkomt is soms weerzinwekkend, vooral die lui die niet beseffen dat de echte wereld zich buiten Aerdenhout afspeelt
Dit is een simpele inleiding in de filosofie, in de vorm van een boekquote:Op donderdag 8 september 2011 15:39 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar dat krijg je door een gewone simpele inleiding in de filosofie ook wel hoor
Bacon heb ik nooit gehadquote:Op donderdag 8 september 2011 15:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
College 1: Introductie, Klassieke kennisleer en Francis Bacon.
Het was interessant
Faalfilosoofquote:Op donderdag 8 september 2011 15:41 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Bacon heb ik nooit gehad, wel Popper, Lakatos en Kuhn.
Ik loop helemaal niet te pimpenquote:Op donderdag 8 september 2011 15:45 schreef oh-oh het volgende:
Naja, jij loopt te pimpen met je honneursprogramma, ik vind de combinatie van dat woord met het lezen van kinderboeken een bietje gek, that's all
"Ik faal, dus ik besta"quote:Op donderdag 8 september 2011 15:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Faalfilosoof![]()
Descartes of Wittgenstein wel? Vooral Wittgenstein is prachtig"ja het zit zo en zo en zo" "nee toch niet, ik doe het lekker anders"
Moet je op donderdag bij mij in de collegezaal komen zittenquote:Op donderdag 8 september 2011 15:58 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
"Ik faal, dus ik besta"
Nee, ik was allang blij dat er nog iets aan wetenschapsfilosofie werd gedaan.
quote:Op donderdag 8 september 2011 16:06 schreef Barbaaf het volgende:
Inderdaad, het leek wel nuttig om te leren wat je nu eigenlijk kan zeggen over wat je opgegraven hebt. Dat blijkt vrij weinig te zijn als je scherp redeneert
Chocolade pepernoten!quote:Op donderdag 8 september 2011 16:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Oh, ik stop net mn boodschappenlijst in mn tas, ff snel pepernoten erbij zetten nog
Ik heb een module Wetenschapsfilosofie gedaan. Heer-lijkquote:Op donderdag 8 september 2011 15:58 schreef Barbaaf het volgende:
Ik zou met vlag en wimpel slagen met dat programma!quote:Op donderdag 8 september 2011 15:58 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
"Ik faal, dus ik besta"
Ooh, that makes fucking two of usquote:Op donderdag 8 september 2011 16:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou met vlag en wimpel slagen met dat programma!
Hahahahahahahahahahahahahahahahaa dat vind ik echt echt heel erg knap, dat je de fluff vergeten bentquote:Op donderdag 8 september 2011 16:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Chocolade pepernoten!
GODVERDOMME! Reminds me, kutzooi. Fluf! Aaaarg!
Maar ik heb wel slagroom voor Mike voor in de chocomelk
Stond niet op mijn lijstjequote:Op donderdag 8 september 2011 16:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahahahahahahahaa dat vind ik echt echt heel erg knap, dat je de fluff vergeten bent
Just the two of usquote:
quote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 16:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Just the two of us
You and IIIIIIIIIII
From the moment I heard Frau
say I had a clone
I knew there'd come an end
to my being alone
Kast uitpuilend lijstjequote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 16:26 schreef oh-oh het volgende:
MUIS, STEP AWAAAAAAAAAY FROM QWEAS DRINKS!
omg, kut filmquote:
Die soep klinkt lekker afgezien van de garnalenquote:Op donderdag 8 september 2011 16:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga cocoskippensoep maken, en noodles met garnalen, en die perzikkensalsa met taco's en lemper, daar kom ik wel een week mee door
Maar die garnalen gaan verdomme heul niet in mn cocoskippensoep, die gaan in de noodles jonguh!quote:Op donderdag 8 september 2011 16:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die soep klinkt lekker afgezien van de garnalen
Jonguh, houd je bek grafsnol. Kan ik het helpen dat ik faal! Medelijden moet je hebben met zo'n achterlijk stuk vreten als ikquote:Op donderdag 8 september 2011 16:33 schreef oh-oh het volgende:
Echt, LE-ZEN Qwea, domme hoerrrrrrrrrr
Eigenlijk wel jaquote:Op donderdag 8 september 2011 16:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jonguh, houd je bek grafsnol. Kan ik het helpen dat ik faal! Medelijden moet je hebben met zo'n achterlijk stuk vreten als ik
Maar ik hou van je, ik lach me nog sufquote:Op donderdag 8 september 2011 16:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jonguh, houd je bek grafsnol. Kan ik het helpen dat ik faal! Medelijden moet je hebben met zo'n achterlijk stuk vreten als ik
quote:Op donderdag 8 september 2011 16:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar ik hou van je, ik lach me nog suf
Maar nee, je doet goed werkquote:Op donderdag 8 september 2011 16:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom was jouw dag kut?quote:Op donderdag 8 september 2011 16:47 schreef indaha het volgende:
[..]
Maar nee, je doet goed werkmijn dag was kut maar nu moest ik lachen
Altijd mooi als mensen om mijn faal kunnen lachenquote:Op donderdag 8 september 2011 16:47 schreef indaha het volgende:
[..]
Maar nee, je doet goed werkmijn dag was kut maar nu moest ik lachen
Nee dat is niet kut maar lekker tochquote:Op donderdag 8 september 2011 16:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Altijd mooi als mensen om mijn faal kunnen lachen
Waarom was je dag kut? Had je je hand in je broek?
Nee hoor, want ik heb er ook een bloedhekel aan.quote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 16:52 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee dat is niet kut maar lekker toch
quote:Op donderdag 8 september 2011 16:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee hoor, want ik heb er ook een bloedhekel aan.
+1!quote:Op donderdag 8 september 2011 16:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee hoor, want ik heb er ook een bloedhekel aan.
Check!quote:Op donderdag 8 september 2011 16:55 schreef oh-oh het volgende:
Oh en ik heb geen recept Qut, ik freestyle wat met cocosmelk uit blik, currypasta, kippenbouten, citroengras of limoen, taugé en wortelen of zo, gewoon, waar ik zin in heb smijt ik dr in
Bwhehe, garneeltjesquote:
Goed dat je dat nog even zegtquote:Op donderdag 8 september 2011 16:59 schreef oh-oh het volgende:
Dat citroengras moejje nie eten hea, dat moejje dr weer uithalen
Enne flink geshopt?quote:Op donderdag 8 september 2011 17:00 schreef Oognip het volgende:
Ah daar heb ik ook een ontiegelijke hekel aan, Indaha.
Mijn bestelde esprit kleren zijn zojuist binnengekomen
Nou ja je hebt ook van die gedroogde derrie, die kun je erin laten denk ik, maar die gebruik ik niet.quote:
En meloenen?quote:Op donderdag 8 september 2011 17:04 schreef oh-oh het volgende:
Magoe, je kan dr ook wat limoen of citroen in pleuren hoor !
Nee, die hou ik in mn shirtjequote:
Das jammer maar dan heb je in iedere geval 2 nieuwe dingenquote:Op donderdag 8 september 2011 17:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nah ik had 4 dingetjes besteld, waarvan 2 te groot
quote:
Nou ja, voor de nieuwelingen is het natuurlijk allemaal wel interessant. Alleen heb ik dit stuk al geleerd dus voor mij persoonlijk is het meeste allang bekend. Ik heb ook de eerste toets al gehaald.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:58 schreef Oognip het volgende:
Ah op dag 4 al nieuwe dingen gehoord Rewimo? Lekker saai zo'n training waarvan het gros herhaling is
Da's lekker handigquote:Op donderdag 8 september 2011 18:59 schreef Cat22 het volgende:
Zit ik net met een bord eten, gaat de deurbel.
Dus ik doenie open, gnagna. Maar nu wil ik weten wie er aan de deur stond.
Yups. Gisteren. En ik vond het stomquote:Op donderdag 8 september 2011 19:10 schreef Cat22 het volgende:
Inmiddels ben ik over de nieuwsgierigheid heen.
Hoe is het bij jou? Poezzie 1 vertrokken?
Fijn he die updatesquote:Op donderdag 8 september 2011 19:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups. Gisteren. En ik vond het stom![]()
Maar ik heb gisterenavond al een email gehad en het lijkt wel prima te gaan
Expeditie Robinsonquote:Op donderdag 8 september 2011 19:45 schreef Rewimo het volgende:
Waar gaan jullie naar kijken?
*snotter* Stomme verkoudheid
Aha.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:48 schreef Nonneke het volgende:
Expeditie Robinson![]()
*kleenex aangeeft*
Arme tante Liesje.quote:Op donderdag 8 september 2011 19:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups. Gisteren. En ik vond het stom![]()
Maar ik heb gisterenavond al een email gehad en het lijkt wel prima te gaan
Ik snotter (nog) nietquote:Op donderdag 8 september 2011 19:56 schreef senesta het volgende:
Iedereen slaat aan het snotteren hier he?
Sociale mensen hier, alles delen
Hier ook al snotverkouden. Had ik straks een goed excuus toen ik in de trein zat naast een mevrouw met een hondje. Hondje vond me lief en kroop zowat in me. Mevrouw vond me ook lief en vertelde me haar probleem met een bepaalde situatie. Voelde eens niet als zuigen en ik vond het zo schattig dat ik er natte oogjes van kreeg. Nou krijg ik al snel natte oogjes van vanalles, want ik ben een huillie, maar nu had ik een excuus... ik ben verkoudenquote:Op donderdag 8 september 2011 19:45 schreef Rewimo het volgende:
Waar gaan jullie naar kijken?
*snotter* Stomme verkoudheid
Rare dingen he?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:00 schreef Cat22 het volgende:
Gisteren en vandaag waren rare dagen:
Echtgenoot van koorlid ligt op sterven na jarenlang ziek te zijn geweest. Hij is midden 40.![]()
En dan komt een ander koorlid binnen met haar kindje van 6 weken oud.![]()
Vandaag hoor ik dat echtgenoot van een vrijwilliger terminaal ziek is.
En hoor ik dat een collega zwanger is.
Go figure.
quote:Op donderdag 8 september 2011 20:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hier ook al snotverkouden. Had ik straks een goed excuus toen ik in de trein zat naast een mevrouw met een hondje. Hondje vond me lief en kroop zowat in me. Mevrouw vond me ook lief en vertelde me haar probleem met een bepaalde situatie. Voelde eens niet als zuigen en ik vond het zo schattig dat ik er natte oogjes van kreeg. Nou krijg ik al snel natte oogjes van vanalles, want ik ben een huillie, maar nu had ik een excuus... ik ben verkouden
En ik heb een leven en was de afgelopen dagen nauwelijks online. Alleen af en toe effe snel de frontpage voor het nieuws en mijn pm.
Ik niet hoorquote:Op donderdag 8 september 2011 19:56 schreef senesta het volgende:
Iedereen slaat aan het snotteren hier he?
Sociale mensen hier, alles delen
Redcat-kittens is voor mij écht niet handig. Ik vind 40 minuten naar de dierenarts al vrij ruimquote:Op donderdag 8 september 2011 19:59 schreef Cat22 het volgende:
Arme tante Liesje.Fijn dat je meteen een update kreeg van ze.
![]()
Als je nieuwe kittenkindjes wil: bij Redcat hebben ze 3 hummeltjes van 5 weken oud die een plekje zoeken. Hoe verleidelijk! Maar niet handig want dit stel blijft nog ruim een week en daarna ben ik veel weg en dasnie eerlijk voor het grut.
hoe is het met jou gegaan deze week?quote:
Hoi Saraquote:
Klein bezwaartje inderdaad.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Redcat-kittens is voor mij écht niet handig. Ik vind 40 minuten naar de dierenarts al vrij ruim
Heftig weekje. Vandaag was de begrafenis van mijn opa, mooie dienst, erg druk, niet iedereen paste ook in het zaaltjequote:Op donderdag 8 september 2011 20:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
hoe is het met jou gegaan deze week?
[..]
Hoi Sara
Ik lift al een jaar geloof ik gewoon vast met iedereen meequote:Op donderdag 8 september 2011 20:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik niet hoor
Maar ik ben dan ook vrij aso en bovendien niet erg vatbaar voor snotter
quote:Op donderdag 8 september 2011 20:25 schreef Oognip het volgende:
Fijn dat de dienst van je opa mooi is geweest, Senes!
Hij is best oud geworden of niet?
Dank je wel Saraquote:
Met mij alles goed en Lush heb ik hier leren kennenquote:Op donderdag 8 september 2011 20:28 schreef senesta het volgende:
Dank je wel Sara![]()
Met jou alles goed? Ik wist niet dat jij ook zo van Lush hield
SNEL SARARAATS, SNEL!quote:Op donderdag 8 september 2011 20:32 schreef sararaats het volgende:
[..]
Met mij alles goed en Lush heb ik hier leren kennen
Het heeft vandaag iets teveel geregend naar m'n goesting
Ow choco (klinkt net iets vriendelijker dan je weet wel)quote:Op donderdag 8 september 2011 20:44 schreef Cat22 het volgende:
Blurgh. Echtgenoot van koorlid is vanmiddag overleden.Kutziekte kanker.
quote:
Wat erg Catquote:Op donderdag 8 september 2011 20:44 schreef Cat22 het volgende:
Blurgh. Echtgenoot van koorlid is vanmiddag overleden.Kutziekte kanker.
quote:Op donderdag 8 september 2011 20:48 schreef tombolafan het volgende:
Even snel vanaf de tennisbaan: Iedereen die het nodig heeft een dikke
Het zal vast zijn omdat ik ouder word, maar het is niet normaal hoe vaak ik hoor van mensen in mijn omgeving die het hebben. Een aantal geneest gelukkig, maar voor anderen is het het eindstation.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat erg CatKlote ziekte inderdaad
Ik hoor het ook inderdaad eng vaak de laatste tijd. Misschien inderdaad door het ouder worden maar ik vind het ook wel eens eng als ik het zo veel hoor. Vooral veel bij jonge mensen ook.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het zal vast zijn omdat ik ouder word, maar het is niet normaal hoe vaak ik hoor van mensen in mijn omgeving die het hebben. Een aantal geneest gelukkig, maar voor anderen is het het eindstation.
Als het is wat hij wilde is het goed, hoe moeilijk ookquote:Op donderdag 8 september 2011 20:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Heftig weekje. Vandaag was de begrafenis van mijn opa, mooie dienst, erg druk, niet iedereen paste ook in het zaaltjeMaar het was wel heel mooi.
Hij is nu waar hij graag wilde zijn dus het is goed zo.
Zondag de verjaardag van Samara vieren en dan hoop ik daarna weer een beetje rust in huis en in mijn hoofd te krijgen.
Blegh wat vreselijkquote:Op donderdag 8 september 2011 20:54 schreef sararaats het volgende:
Vorig jaar is een klasgenote van de lagere school overleden aan borstkanker.
Ze was 31
Mijn opa wilde echt niet meer, dit duurde hem allemaal al te lang. Hij wilde naar mijn oma en zijn zoon die op jonge leeftijd is overleden, dat zei hij ook steeds. Dat hij zo graag wilde gaan.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als het is wat hij wilde is het goed, hoe moeilijk ook
Is Elco al gecremeerd en hoe is dat deel van de week gegaan? Het kwam wel allemaal tegelijk, he!
Beide herkenbaar.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:59 schreef senesta het volgende:
[..]
Mijn opa wilde echt niet meer, dit duurde hem allemaal al te lang. Hij wilde naar mijn oma en zijn zoon die op jonge leeftijd is overleden, dat zei hij ook steeds. Dat hij zo graag wilde gaan.
Ik ben blij, hoe raar dat ook klinkt misschien, dat hij nu is waar hij wilde zijn.
Elco...Dat vond ik erg moeilijk, het is erg snel gegaan. Vrijdag is Elco overleden en zaterdag zijn we nog geweest om afscheid te nemen. Zaterdag laat in de middag is hij al gecremeerd. De schuldgevoelens en twijfels spelen zo nu en dan wel op en ik mis hem echt verschrikkelijk. Die pijn zal nog wel even blijven.
Als iemand er zelf echt aan toe is dan is het afscheid nog steeds verdrietig en pijnlijk, maar wel makkelijker. Ik denk dat je er sneller vrede mee hebt.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:59 schreef senesta het volgende:
[..]
Mijn opa wilde echt niet meer, dit duurde hem allemaal al te lang. Hij wilde naar mijn oma en zijn zoon die op jonge leeftijd is overleden, dat zei hij ook steeds. Dat hij zo graag wilde gaan.
Ik ben blij, hoe raar dat ook klinkt misschien, dat hij nu is waar hij wilde zijn.
Elco...Dat vond ik erg moeilijk, het is erg snel gegaan. Vrijdag is Elco overleden en zaterdag zijn we nog geweest om afscheid te nemen. Zaterdag laat in de middag is hij al gecremeerd. De schuldgevoelens en twijfels spelen zo nu en dan wel op en ik mis hem echt verschrikkelijk. Die pijn zal nog wel even blijven.
Aardbeving?quote:
Spannendquote:Op donderdag 8 september 2011 21:05 schreef Rewimo het volgende:
Ik denk het wel ja, het hele huis bewoog
Raar is dat he? Had ik ook bij de beving van '93 (?), heel onwerkelijk was dat.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:05 schreef Rewimo het volgende:
We zitten elkaar echt aan te kijken zo van: wat was dat nou?
Hier ook en ik woon niet eens in Nederland. De aardbeving in Roermond was op 13 april 1992.quote:
Jawelquote:Op donderdag 8 september 2011 20:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Toch niet met die grijpgrage meneer he?
was raar ja. Ik lag te slapen en het speelde mee in mijn droom. Ik werd er wakker van en sliep daarna verder. "s morgens dacht ik dat het alleen mijn droom was geweest, tot ik hoorde van die aardbeving. Was best een zware voor nederlandse begrippen.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Raar is dat he? Had ik ook bij de beving van '93 (?), heel onwerkelijk was dat.
Even spieken of er op innet iets te vinden is.
Da's lief van je moeder.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jawel
Mn moeder is er gelukkig ook, die heeft het verjaardagsfeest van haar zus ervoor afgezegd (is vanmiddag gegaan)
Ja.quote:
Dan waren het dus niet je kittensquote:Op donderdag 8 september 2011 21:12 schreef Cat22 het volgende:
Na! Die beving werd blijkbaar ook redelijk in mijn buurtje gevoeld en ik heb hem gemist.
Mijn woonkamer heeft de hele avond niet anders gebeefd als normaal.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dan waren het dus niet je kittens
Nooit het bruine en het blauwe draadje tegelijk aanrakenquote:Op donderdag 8 september 2011 21:13 schreef Oognip het volgende:
Serieus, jullie geloven me vast nietmaar ik dacht serieus gister dat ik tot 2x toe een schok voelde...
Zal dat het zijn geweest ja?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nooit het bruine en het blauwe draadje tegelijk aanraken
DAN DAN DAN DAN DAN DAN DANquote:Op donderdag 8 september 2011 21:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn woonkamer heeft de hele avond niet anders gebeefd als normaal.![]()
![]()
NAD NAD NAD NAD NAD NAD NADquote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:28 schreef Rewimo het volgende:
't Is officieel, de Telegraaf weet ervan
En dan niet even doorbibberen naar mijn huis.quote:De lichte aardschok is ook gevoeld in Noord-Limburg, Maastricht, Venlo,
Heel verstandig.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:31 schreef Rewimo het volgende:
qltel gaat morgen kijken of Boxmeer er nog staat
Ja, en kun je mij dan uitleggen dat hij in Hilversum én in Maastricht gevoeld wordt en dat ik hem heb gemist?quote:
Geen plaatje, wel dit:quote:Op donderdag 8 september 2011 21:35 schreef sararaats het volgende:
Rewimo, heb je misschien een duidelijker plaatje?
Ben ik de enige Belg die door elkaar geschud is?
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:39 schreef Oognip het volgende:
Ik ga morgen de gehaktballen van mijn vader maken, die zijn zo fucking lekker
Jullie zitten er bovenop!quote:Op donderdag 8 september 2011 21:40 schreef Rewimo het volgende:
O, hier kun je het zien op google maps, 't is vlak bij ons!
Nog een linkje: http://geofon.gfz-potsdam.de/eqinfo/event.php?id=gfz2011rqfm
quote:
We zijn zelfs al geupgraded naar 4.6!quote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
We zijn zelfs al geupgraded naar 4.6!
Man thuis dus kindle blijft beneden?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:50 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga maar eens naar bed, dat schudt lekkerder
10 op de schaal van Richter zeker?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:50 schreef Rewimo het volgende:
Goedemorgen dame; toe maar weerquote:Op donderdag 8 september 2011 21:50 schreef Rewimo het volgende:
quote:
Die vinik dan weer leuk.quote:Ik ging naar de juwelier voor een paar gaatjes in m'n oren, kom ik thuis met gepiercde tepels...
Ik dacht dat het Duits was.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Deine English ist einfach Fabelhaft
4.6, naar het schijnt.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:08 schreef Loveless85 het volgende:
MAH BELLY WAS SHAKING LIKE CRAZY!
Minder bier drinken, dikkerd.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:08 schreef Loveless85 het volgende:
MAH BELLY WAS SHAKING LIKE CRAZY!
quote:Op donderdag 8 september 2011 22:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Minder bier drinken, dikkerd.
Trusten
Mocht je willen. Je hebt dvj, 2 katten en een stofzuiger. keus genoeg.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
you so horny, you sucky sucky?
Oud nieuws.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Al dat natuurgeweld lately2012 is coming!
Jij ook al niet?quote:
Full Metal Jacket, ken je klassiekersquote:Op donderdag 8 september 2011 22:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mocht je willen. Je hebt dvj, 2 katten en een stofzuiger. keus genoeg.baaaaaaaai
OH ECHT LENNY.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Full Metal Jacket, ken je klassiekers
Okee baasquote:Op donderdag 8 september 2011 22:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zeg het er even bij, voor de cultuurbarbaren onder ons.
EN NU SLAPEN JENNY
Exit Ll over 5 minuten.quote:
quote:
37 seconden?quote:
Je hebt er niks aan dusquote:
Jij kunt het weten.quote:
Slaap(t) lekker.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Quick n dirty
En nu moet ik echt schoonheidsslaperen. Trust
Niet!quote:
Ik weet van niksquote:
Kan ik me voorstellen.quote:
Oh ja, ze had je gedumpt voor JJH he!?quote:
Gingen wij verder dan platonisch? Ik zou het écht niet meer weten.quote:
Té gretig?quote:Op donderdag 8 september 2011 22:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja, ze had je gedumpt voor JJH he!?
Dom Cat, dom
Snel is altijd bezig dan niet
wil je dat ik terugzoek?quote:Op donderdag 8 september 2011 22:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gingen wij verder dan platonisch? Ik zou het écht niet meer weten.
Geen idee.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:35 schreef tombolafan het volgende:
Cat, wat was ook al weer de reden van de switch?
quote:Op donderdag 8 september 2011 22:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen idee.Zoek even terug als je wil?
Wat aardig van je.quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ze zou het nog doen ook he!?
[..]
![]()
Ik hing al langer op F&F rond maar ben pas actief gaan slowchatten met de asielactie. Ik ben nog hartstikke groen
Zo Cat, JIJ bent makkelijk!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Zelfs dezelfde postcount op één dag.![]()
Sync!
[..]
![]()
Maar hoe ga ik het LL vertellen?
Ow ja, dawast.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Zo Cat, JIJ bent makkelijk!![]()
![]()
En WAT een topic![]()
De A is van Asielactie
De B is van Elisa![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, liefde op het eerste snuitje, aldus Ingquote:Op donderdag 8 september 2011 23:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow ja, dawast.![]()
Maar toen wist ik vast nog niet dat posters op het internet echte mensen waren.![]()
Hmmm... dit was na de asielactie, gaat dus ook niet op he?![]()
Ach, dat hebben andere mensen me allang verweten.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, liefde op het eerste snuitje, aldus Ing![]()
![]()
![]()
Maar echt harteloos ben jij
Dan nog, ik was er toen niet dus ik mag het nog een keer zeggenquote:Op donderdag 8 september 2011 23:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach, dat hebben andere mensen me allang verweten.Traagje.
![]()
En snuitje, how verry Ing.![]()
Jij mag dat.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan nog, ik was er toen niet dus ik mag het nog een keer zeggen
Newbiequote:Op donderdag 8 september 2011 23:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Alweer 2 jaar geleden dat ik hier actief mee begon te posten.
Ouwe!quote:
Mijn H2O-fles bibberde ookquote:Op donderdag 8 september 2011 23:31 schreef oh-oh het volgende:
Nee dat is echt zo niet geil Qut!
Hier klapperden mn glazen kastdeuren flink, ik dacht dat een van de honden gek deed, maar dawasheuleenaardbeving
Ik weetquote:Op donderdag 8 september 2011 23:31 schreef oh-oh het volgende:
Nee dat is echt zo niet geil Qut!
Hier klapperden mn glazen kastdeuren flink, ik dacht dat een van de honden gek deed, maar dawasheuleenaardbeving
Genoeg, maar ik denk dat ik dat maar bewaar tot een volgende asielactie, ooit.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:36 schreef _Multiply86_ het volgende:
Zijn er toevallig nog mensen die spullen hebben die ze niet meer gebruiken voor de hond? Volgende week is de sos-strays reunie waar veel mensen heen komen.. dus als er iemand is die wat spullen heeft, kan ik altijd kijken of er een vrijwilliger in de buurt woont..die het volgende week kan ophalen en meenemen naar de reunie.Misschien is er ook wel iemand die je fleece wil ophalen oh-oh
![]()
Hier ook nog een lijstje van wat ze oa nodig hebben
http://www.sos-strays.nl/nederlands/project_hulpgoederen.html
+1quote:Op donderdag 8 september 2011 23:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Genoeg, maar ik denk dat ik dat maar bewaar tot een volgende asielactie, ooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |