Dan krijg je van mij een doosje rubberen handschoenen meequote:Op donderdag 8 september 2011 13:49 schreef r8v2 het volgende:
Als ik ooit ga dankzij jou Artic, bedank ik je.
Geen vingerhoedjes?quote:Op donderdag 8 september 2011 13:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan krijg je van mij een doosje rubberen handschoenen mee
ik weet niet hoe ver jij je vingers erin duwt...met handschoenen kan je veilig je grenzen verleggen.quote:
dudequote:Op donderdag 8 september 2011 14:05 schreef r8v2 het volgende:
[..].
Godverdomme al weer bijna 2.5 jaar geleden
Get a l(w)ifequote:Op donderdag 8 september 2011 14:05 schreef r8v2 het volgende:
[..].
Godverdomme al weer bijna 2.5 jaar geleden
Ik vind het kutweer.quote:Op donderdag 8 september 2011 14:38 schreef Inu het volgende:
Ik vind het echt verse-groentesoep-weerNog een paar uur en dan weekend
![]()
quote:Op donderdag 8 september 2011 13:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik weet niet hoe ver jij je vingers erin duwt...met handschoenen kan je veilig je grenzen verleggen.
Bah. Gewone muntendrop van de Aldiquote:Op donderdag 8 september 2011 15:09 schreef r8v2 het volgende:
Je toch weer niet kunnen beheersen. Engelse drop
.
Ik moet ook die zak weer wegleggen nuquote:Op donderdag 8 september 2011 15:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Bah. Gewone muntendrop van de AldiHelaas kan ik er niet goed tegen, en kan ik het niet bij 4 dropjes houden
overlopert!quote:
Nee spekkie, eenquote:
EN DIE IS LEKKER!!!!!quote:
das toch ginna mac jonguhquote:Op donderdag 8 september 2011 15:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee spekkie, een
[ afbeelding ]
zo ff inrichten en dan op de TV aansluiten
dat wordt febben eh.. fappenquote:Op donderdag 8 september 2011 15:47 schreef ArTiC het volgende:
dit is al gepost vanaf de mini...ff een wizard door en alles werkt, ook mijn wireless microsoft keyboard en muis
Dat zegt meer over je Mac dan dat keyboard en muisquote:Op donderdag 8 september 2011 15:47 schreef ArTiC het volgende:
dit is al gepost vanaf de mini...ff een wizard door en alles werkt, ook mijn wireless microsoft keyboard en muis
WUT???quote:Op donderdag 8 september 2011 15:51 schreef r8v2 het volgende:
[..]
De Big Tasty was lekkerderderderder. En dies nu weg.
en dat allemaal van gemeenschapsgeld!quote:Op donderdag 8 september 2011 16:33 schreef Inu het volgende:
Wat is het verschil dan? Ik zie een burger met bacon
En super tof, we gaan al laatste projectvergadering in december waarschijnlijk naar een ski-resort dat een van de universiteiten heeft in Oostenrijk
Big Tasty was iets groter, wél fatsoenlijke saus etc.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:33 schreef Inu het volgende:
Wat is het verschil dan? Ik zie een burger met bacon
En super tof, we gaan al laatste projectvergadering in december waarschijnlijk naar een ski-resort dat een van de universiteiten heeft in Oostenrijk
Ook gewoon zo geniaal dat een universiteit een skiresort heeftquote:Op donderdag 8 september 2011 16:41 schreef FUFR het volgende:
[..]
en dat allemaal van gemeenschapsgeld!
vind dat eigenlijk niet kunnen..
en we hebben niet eens gemeenschap.
hi hiquote:
dat wel ja..quote:Op donderdag 8 september 2011 16:48 schreef Inu het volgende:
[..]
Ook gewoon zo geniaal dat een universiteit een skiresort heeft
quote:
arm meisje, wat doen ze je aan?quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:48 schreef Inu het volgende:
Ik werd om 9.15 wakker
Mn vrije-vrijdag-streak is bijna afgelopenNa mn vakantie weer gewoon 5 dagen...
is onze geensquote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:14 schreef r8v2 het volgende:
Het mooiste bewijs dat je dus niet op tijd op je werk moet zijn is toch wel 11 september 2001.
.
Als jij ontslag neemt moet je nog een maand extra werken om je tekort aan vakantiedagen goed te maken?quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:09 schreef r8v2 het volgende:
Mensen die ontslag nemen en dan een maand eerder weg zijn omdat ze nog zoveel vakantiedagen hebben staan.
Nee, hooguit een weekquote:Op vrijdag 9 september 2011 14:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als jij ontslag neemt moet je nog een maand extra werken om je tekort aan vakantiedagen goed te maken?
hoeveel vakantiedagen krijg je in Zweden?quote:
Meer dan hier vermoed ik...quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hoeveel vakantiedagen krijg je in Zweden?
Appeltje Cquote:Op vrijdag 9 september 2011 14:04 schreef ArTiC het volgende:
kudt...wil ik ctrl+c doen....werkt niet op OS X
verder is het wel een feest der herkenning...het is gewoon een soort ubuntu...Linux voor dummies![]()
ik heb gewoon mijn windows toetsenbord eraan hangen...ben nu alles nog aan het configgen tot het perfect werkt. Dan hang ik hem aan de TV en configureer ik mijn logitech harmonyquote:Op vrijdag 9 september 2011 14:52 schreef febster het volgende:
[..]
Appeltje C
Ooh en screenshot maken is Appeltje+Shift 3, weet je dat ook meteen weer.
ik dacht dat er daar juist harder gewerkt zou worden, langere dagen, minder vrije dagen.quote:
Haha, notquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik dacht dat er daar juist harder gewerkt zou worden, langere dagen, minder vrije dagen.
Zoals je op twitter zag, mooi speelgoedquote:Op vrijdag 9 september 2011 14:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb gewoon mijn windows toetsenbord eraan hangen...ben nu alles nog aan het configgen tot het perfect werkt. Dan hang ik hem aan de TV en configureer ik mijn logitech harmony![]()
geen keyboard meer nodig
windows toets = appeltje toets
heb er wel ff Photoshop en Illustrator opgegooid om te proberen....2GB RAM is te weinig om het soepel te gebruiken maar het werkt goed![]()
Als volgend jaar mijn PC aan vervanging toe is eens denken aan een iMac 27"
jep Lion iddquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:53 schreef febster het volgende:
[..]
Zoals je op twitter zag, mooi speelgoed. Ik draai de hele CS5 suite op een 2GB 13" MB, en dat werkt prima hoor! Gewoon niet nog 10 andere apps runnen. Heb je Lion trouwens op je Mac Mini?
fuckquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:34 schreef Inu het volgende:
Mn ouders zitten in Duitsland en hadden daar mandelküchen gegeten die erg lekker was en dus het recept gevraagd, maar aan het einde moet je een beker slagroom eroverheen gieten... Het staat nu in de oven, ben benieuwd hoe dat gaat worden....
Oh, en mn broer zit in hun huis, dus inbreken heeft geen nut
het slot van de deur bij je ouders thuis?quote:
Dan heb je vier waakhonden over je heenquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het slot van de deur bij je ouders thuis?
4 puppies die willen spelen bedoel jequote:Op vrijdag 9 september 2011 18:11 schreef Inu het volgende:
[..]
Dan heb je vier waakhonden over je heen
Lijkt nu dus op het vrouwtje?quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:34 schreef FUFR het volgende:
nee man, is van een dik vrouwtje geweest, altijd binnen gelegen en weinig kilometers gelopen!
ja op zijn eigen vrouwtjequote:
Pics!quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:58 schreef FUFR het volgende:
onze logee is gearriveerd.
te koop: franse bulldog
voor 95% welquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:07 schreef Inu het volgende:
Wb! En was het alles wat Eliza beloofde het te zijn?
Sorry, ik had niet eerder tijd om een brief te tikken.quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
gemeente helmondanderhalf jaar na je sollicitatie een afwijzingsbrief krijgen
Gelukkig maar. Anders is de nieuwe auto van moppie zo een poffertjespan.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:36 schreef Inu het volgende:
Het zit nu bijna boven ons, dus over een uurtje bij jullie?
Edit; ohnee, het gaat naar boven...
Je bent nog steeds online hoorquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:56 schreef Inu het volgende:
Heb een filmpje op FB gezet
Oh, en ik heb Whatsapp van mn foon afgeflikkerd... hartstikke handig, maar je kunt mensen niet meer zomaar negeren en dat vind ik vervelendAls ze je nmr hebben sta je in de contacten en kunnen ze je dus ook online zien enzo en ik kreeg berichtjes van mensen die dus nog mn nmr hebben, maar waar ik niks mee wil en die zien dat dus ook dat je het berichtje gezien hebt, dus is het lastig negeren
Of tenminste, vind ik
Ik stuurde sowieso al niksquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:31 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar als je nu iets stuurt krijg ik het niet en negeer ik het dus niet bewust
Foto's kan je ook gewoon mailenquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik gebruikte het sowieso alleen om foto's naar mn ouders te sturenVoor de rest sms ik wel...
Ja, is waar, maar mn moeder heeft der mail niet op der telefoon staan en als ik snel iets nodig had (doe ik het goed zo?quote:
ik zou gewoon die rechter zwart verven en die teruggevenquote:
mwah...quote:Op zondag 11 september 2011 20:50 schreef Stormqueen het volgende:
gewoon cocktailprikkers om de oren rechtop te zetten, zwart spuiten en een keer op de snuit laten vallen en je ziet geen verschil hoor!
die linker laat niet meer los als ie bijtquote:
Jawel, want we maken met de hele familie een tijdschrift...quote:Op zondag 11 september 2011 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
maar als een tante van J. 40 wordt heb jij daar toch geen last van?
Ik hou sowieso niet zo van verjaardagen vierenquote:Op zondag 11 september 2011 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
ik wilde het overigens wel vieren komende zaterdag, maar dan viert mijn broertje z'n 21e verjaardag aldus kan ik het lekker skippen
ik heb me nog nooit zo on-jarig gevoeld als dit jaar
kan je niet gewoon een tijdschrift kopen?quote:Op zondag 11 september 2011 22:06 schreef Inu het volgende:
[..]
Jawel, want we maken met de hele familie een tijdschrift...
Ja, het was niet mijn ideequote:Op zondag 11 september 2011 22:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kan je niet gewoon een tijdschrift kopen?
mja, als je dat al 'nauwelijks vieren' vindt kan ik me wel voorstellen dat een normale tot uitgebreide viering in jouw kringen een behoorlijke poppenkast is jaquote:Op zondag 11 september 2011 22:06 schreef Inu het volgende:
[..]
[..]
Ik hou sowieso niet zo van verjaardagen vierenDit jaar heb ik 4 vriendinnen uitgenodigd voor een high tea en een paar weken later nog eens met mn ouders, broer en aanhang, zus, J. en schoonmoeder en dat was mn leukste verjaardag tot nu toe
Nee hoor, maar ik heb altijd van die 'grote' feesten gegeven, iedereen uitnodigen, veel drank enzo en dat is veel geregel en ik vind gezellig samen eten met een select groepje stiekem veel leuker... En kringetje-taart-kaasjes-verjaardagen zijn ook niet echt aan mij besteed...quote:Op zondag 11 september 2011 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mja, als je dat al 'nauwelijks vieren' vindt kan ik me wel voorstellen dat een normale tot uitgebreide viering in jouw kringen een behoorlijke poppenkast is ja
wat leuk!quote:Op zondag 11 september 2011 22:06 schreef Inu het volgende:
[..]
Dijen! Denk aan je dijen!quote:Op maandag 12 september 2011 10:10 schreef Inu het volgende:
Feli SQ
Ik kwam vanochtend langs een cupcake winkelZoiets moet niet binnen een straal van 10 km bij mij in de buurt zitten
quote:
Whehe. Een lief zacht buikje is het dus niet meerquote:Op maandag 12 september 2011 10:39 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, die zijn al sinds jaar en dag hetzelfde, maak me drukker om mn pens
Zo zou je hem ook kunnen omschrijven ja, maar ik vind het een pensquote:Op maandag 12 september 2011 10:41 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Whehe. Een lief zacht buikje is het dus niet meer.
Hoe was FUWFE?quote:Op maandag 12 september 2011 10:47 schreef FUFR het volgende:
Geen taart
Inu een buik
ik hoop dat we de ellende gehad hebben voor vandaag
ik las penis en ik begreep er niks vanquote:Op maandag 12 september 2011 10:58 schreef Inu het volgende:
[..]
Zo zou je hem ook kunnen omschrijven ja, maar ik vind het een pens
dat was dus SQquote:Op maandag 12 september 2011 17:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]
dankjewel en jij ook he!
Was 't een leuk feestje?
Ja, heb alleen schandalig veel vlees over.quote:Op maandag 12 september 2011 17:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]
dankjewel en jij ook he!
Was 't een leuk feestje?
Goed zo. Vraag me nog steeds af wat voor publiek daar nu op afkomtquote:Op maandag 12 september 2011 15:25 schreef FUFR het volgende:
Ja was leuk, wel teveel bij Zodiak gehangen, was om 2145 thuis en om 6 uur naar bed
was erg gezellig en goed weer!
ze fietste zo hard dat er rook vanaf kwamquote:
Huh, je had toch een hele periode dat je was gestopt? Of was dat alleen met bier?quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is toch al minstens 2 uur geleden jaik loop ff naar buiten!
klopt, maar ja, je weet hoe dat gaat met verslaafdenquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:29 schreef Inu het volgende:
[..]
Huh, je had toch een hele periode dat je was gestopt? Of was dat alleen met bier?
Da week zo niet. Maar dat lijkt me dan welquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij het stoplicht voor de dommelpoort?
Ben je gekquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
ik slaap meestal nog half op de fietsmaar dan was je vroeg, r8al!
flow heeft me gespot?quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:35 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ben je gek.
Ik heb zo mijn bronnen.
ik ken alleen ingrid hier....quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:38 schreef r8v2 het volgende:
- Werkt op HTC
- Oud Eindhoven-topic bewoonster
Doe maar raden.
wiel, spatbordquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze fietste zo hard dat er rook vanaf kwam
die heb ik zelfs op FY niet gespot. hij stond iedere keer bij een ander soundsystem dan wij.quote:
LaraLove?quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:38 schreef r8v2 het volgende:
- Werkt op HTC
- Oud Eindhoven-topic bewoonster
Doe maar raden.
BB kent jou toch best goed?quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe kent die mij dan?? Of was het debje?
MARIA!quote:
je bedoeld dat je je vrijwillig aanmeld als spookquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:44 schreef FUFR het volgende:
SQ het is bijna halloween. Nu rees bij ons de vraag of er ook dit jaar een HW actie bij jullie in de wijk is? Samantha komt dan graag weer.
ja, reserveer 29 oktober maar vastquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:44 schreef FUFR het volgende:
SQ het is bijna halloween. Nu rees bij ons de vraag of er ook dit jaar een HW actie bij jullie in de wijk is? Samantha komt dan graag weer.
ik ben zo aantrekkelijk dat het voor veel mensen beangstigend is ja.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je bedoeld dat je je vrijwillig aanmeld als spook
doe ik!quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, reserveer 29 oktober maar vast
en je buik is overweldigend?quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik ben zo aantrekkelijk dat het voor veel mensen beangstigend is ja.
nee, die voelt lekker zacht aan als ik tegen je sta te leunen pratenquote:
fuk dat moet ik ook nog steeds doen.quote:
dan is het mal-marleen, maar hoe die MIJ dan kent is de vraagquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:53 schreef r8v2 het volgende:
Moet ik nou de allerduidelijkste hint gaan geven?.
- Soort van "ex" van BB.
mag die wel naar de vriendinnen van andere mannen kijken van haar vriend?quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:53 schreef r8v2 het volgende:
Moet ik nou de allerduidelijkste hint gaan geven?.
- Soort van "ex" van BB.
Van Fok vermoed ikquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan is het mal-marleen, maar hoe die MIJ dan kent is de vraag
Ik ga maar eens een keer niet roddelenquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mag die wel naar de vriendinnen van andere mannen kijken van haar vriend?
Je mag best zeggen dat dat uit isquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:15 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ik ga maar eens een keer niet roddelen.
Ad blocker uitschakelen en als je die niet hebt ff je cache leegmikken.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:21 schreef Inu het volgende:
Mn kwootknoppies zijn weg
Maaruh SQ, je hebt gewoon niet hier gemeld dat je weer was begonnen
Succes !quote:
Neenee, dat is nog steeds aan.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je mag best zeggen dat dat uit is
Of was ze al niet meer met die knakker die vroegâh hier ook postte.
zoiets ga je ook niet officieel melden, streufquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:21 schreef Inu het volgende:
Mn kwootknoppies zijn weg
Maaruh SQ, je hebt gewoon niet hier gemeld dat je weer was begonnen
Waarom niet? Iedereen is hier toch altijd zo begripvol?quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zoiets ga je ook niet officieel melden, streuf
je hebt het antwoord al gegeven denk ikquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:26 schreef Inu het volgende:
[..]
Waarom niet? Iedereen is hier toch altijd zo begripvol?
Als er 1 ding is wat ik op fok geleerd heb......noem Inu niet een doosquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
heb ik van artic geleerd dat woordje
Zoals mijn pa vroeger al zei, vrouwen zijn net kraaien. Als het maar blinktquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:19 schreef Inu het volgende:
Ah, mn collega gaat trouwen en ze heeft zo'n echteechte verlovingsring gekregenWitgoud met een knoeperd van een diamant erop
Whehe, faalmonderquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:25 schreef ArTiC het volgende:
en ik ben een faalhelmonder...wilde wat opensnijden met een mes...schiet ik uit in mijn eigen duim
ik dacht aan precies dezelfde woordspelingquote:
Maar je faalde in het opnoteren van desbetreffende opmerkingquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik dacht aan precies dezelfde woordspeling
ik moest ff opzoeken of het nou kraaien zijn of eksters die een voorliefde voor glimmende dingen hebben: het zijn toch de ekstersquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:32 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Maar je faalde in het opnoteren van desbetreffende opmerking.
opnoteren?quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:32 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Maar je faalde in het opnoteren van desbetreffende opmerking.
Streuf is minder ergquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als er 1 ding is wat ik op fok geleerd heb......noem Inu niet een doos
spekstreufke dè ge zijtquote:
ja bb...dit soort hints krijg je als ze 30 geworden zijnquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind een matte ring ook prima, alstie maar duur is
of LegoTMquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
met mijn ringmaat wordt het wss eerder een plakje koperen waterleiding
Een andere collega mocht hem zelf uitzoeken en die wilde een of andere tweedehandsje van 50 euro, maar dat vond der vriend te goedkoopquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind een matte ring ook prima, alstie maar duur is
J. heeft een keertje 'stiekem' mijn ring gepast om zn pink en toen eentje gekocht voor kerst... Maar kreeg al te horen dat als we ooit gaan trouwen het dan ook meteen de trouwring isquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
met mijn ringmaat wordt het wss eerder een plakje koperen waterleiding
J. als hij een aanzoek wil doen:quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:44 schreef Inu het volgende:
[..]
J. heeft een keertje 'stiekem' mijn ring gepast om zn pink en toen eentje gekocht voor kerst... Maar kreeg al te horen dat als we ooit gaan trouwen het dan ook meteen de trouwring is
Trouwring is niet hetzelfde als verlovingsring hequote:Op dinsdag 13 september 2011 15:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
J. als hij een aanzoek wil doen:
hey, geef je ring eens?
*Inu wurmt ring van haar inmiddels dikkere worstenvingers*
*J. zit op 1 knie te wachten*
ach...ik heb een pleister om, ook mooiquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:47 schreef Inu het volgende:
[..]
Trouwring is niet hetzelfde als verlovingsring he![]()
Al heb ik al drie ringen om, waarvan ik er eigenlijk geen af wil doen, dus een nieuwe ring is niet zo heel handig
Of gewoon een tattoo op je voorhoofd; Property ofquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:48 schreef FUFR het volgende:
een klitpiercing dan? ook heel romantisch!
lastig...sommige mensen kunnen daar met hun vingers in blijven hangen....loop dan maar eens de EHBO binnen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:48 schreef FUFR het volgende:
een klitpiercing dan? ook heel romantisch!
heeft mijn broer boven zijn geslachtsorgaan latten tattoeren..quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:49 schreef Inu het volgende:
[..]
Of gewoon een tattoo op je voorhoofd; Property of
je bent zekersniet de eerste..quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
lastig...sommige mensen kunnen daar met hun vingers in blijven hangen....loop dan maar eens de EHBO binnen.
meestal niet nee...zit je ook nog eerst een half uur zo in de wachtkamer.quote:
Tamme kraaien/kauwenquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik moest ff opzoeken of het nou kraaien zijn of eksters die een voorliefde voor glimmende dingen hebben: het zijn toch de eksters
ja in 2006 was dat zo nog jaquote:
Wat is dat, met laarzen gestrafd worden? En dit is gewoon uit 1814 he, wist niet dat ze toen nog kielhaaldenquote:Wanneer tusschen twee of meer personen complot of afspraak gemaakt is, om, terwijl zij allen of één of meer van hen op schildwacht staan of de wacht hebben, te gaan deserteren van een bodem, gestationeerd op de brandwacht, zonder dat echter de desertie werkelijk heeft plaats gehad, zal het hoofd van het complot of de afspraak met den dood, en de overigen , die in het complot of afspraak gedeeld hebben, met kielhalen en laarzen gestraft worden.
Word er gewoon serieus misselijk van, van al die lijfstraffenquote:Benaming van een voorheen op schepen gebruikelijke straf, waarbij een schepeling ingevolge gerechtelijk vonnis met een eind touw op de broek werd gekastijd; vervolgens wordt het woord ook een enkele maal op een dergelijke kastijding met eenig ander voorwerp toegepast.
deden ze in 1970 ook nog hoor dat kielhalen. kijk maar naar erol flynn filmsquote:Op dinsdag 13 september 2011 16:44 schreef Inu het volgende:
[..]
Wat is dat, met laarzen gestrafd worden? En dit is gewoon uit 1814 he, wist niet dat ze toen nog kielhaalden
Ah gevonden;
[..]
Word er gewoon serieus misselijk van, van al die lijfstraffen
ik weet het zelf niet eensquote:Op dinsdag 13 september 2011 17:55 schreef bleiblei het volgende:
Ik weet je ringmaat al geloof ik. 21 toch?.of was het 19?
volgens mij is het ergens rond 1850 afgeschaft bij de marine... (waar dit document van was...)quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:10 schreef FUFR het volgende:
[..]
deden ze in 1970 ook nog hoor dat kielhalen. kijk maar naar erol flynn films
overigens bijna altijd met dodelijke afloop.
Juup© instellen als controleurquote:Op woensdag 14 september 2011 12:37 schreef r8v2 het volgende:
http://www.ed.nl/regio/ei(...)vroege-kliko%27s.ece
Gelukkig zijn alle woninginbraken, fietsdiefstallen en overvallen al opgelost!
Godverdomme.
jah en dan vullen met prikkelsquote:
Daar hebben Boa's toch niks mee van doen? Die zijn voor de kleine klusjes zodat de pliesie de rest kan doenquote:Op woensdag 14 september 2011 12:37 schreef r8v2 het volgende:
http://www.ed.nl/regio/ei(...)vroege-kliko%27s.ece
Gelukkig zijn alle woninginbraken, fietsdiefstallen en overvallen al opgelost!
Godverdomme.
niet?quote:Op woensdag 14 september 2011 12:57 schreef Inu het volgende:
[..]
Daar hebben Boa's toch niks mee van doen? Die zijn voor de kleine klusjes zodat de pliesie de rest kan doen
Boas zijn voor alle taken waar de polizei geen tijd voor heeft. mits ongevaarlijk en ongewapend optreden mogelijk is... stadswachten, BOA's, politievrijwillers enz enzquote:Op woensdag 14 september 2011 13:02 schreef Inu het volgende:
Nee, volgens mij zijn zij juist diegene die parkeerboetes geven en fietsen-in-het-centrum-boetes enzo...
Een boa kan Marktplaats afstruinen naar verdachte zooi. Een boa kan in het centrum gaan posten of verdachte lieden fietsen aanbieden. Of eens op bezoek gaan bij Marokkaanse relfamilies. Zomaar een idee hoor, maar controleren of mensen hun bak geen minuut te vroeg buitenzetten heeft natuurlijk meer prioriteitquote:Op woensdag 14 september 2011 12:57 schreef Inu het volgende:
[..]
Daar hebben Boa's toch niks mee van doen? Die zijn voor de kleine klusjes zodat de pliesie de rest kan doen
rare volvoquote:
Melding voor R8: ik vreet geen saucijzeNbroodjes, die zijn viessssquote:Op woensdag 14 september 2011 13:16 schreef r8v2 het volgende:
Melding voor FUFR: saucijzebroodjes opwarmen in een tosti-apparaat gaat wonderwel heel goed.
Doe niet zo raar FUFR. Anders moet je die van dequote:Op woensdag 14 september 2011 13:26 schreef FUFR het volgende:
[..]
Melding voor R8: ik vreet geen saucijzeNbroodjes, die zijn viessss
das gewoon een vette bak! zie die met aluverf bespoten wieldops dan!quote:
skatje, als ik die van de C1000 al niet te vreten vind, waarom zou ik die van Inferieur-R-Us dan wel lusten?quote:Op woensdag 14 september 2011 13:26 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Doe niet zo raar FUFR. Anders moet je die van deLidl
eens proberen
.
Nee, das meer gehakt. Vandaar dat het ook beter te eten isquote:Op woensdag 14 september 2011 13:28 schreef FUFR het volgende:
daar komt gewoon 0,1% vlees aan te pas, de rest is meel.
hebben!!!quote:Op woensdag 14 september 2011 13:28 schreef r8v2 het volgende:
Dit is pas een rare Volvo:
[ afbeelding ]
zelfs de kassameisjes zijn bij de Lidl van inferieure kwaliteit.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:29 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Nee, das meer gehakt. Vandaar dat het ook beter te eten is.
want dat was ie alquote:
Ga je naar Marokko?quote:Op woensdag 14 september 2011 13:28 schreef r8v2 het volgende:
Dit is pas een rare Volvo:
[ afbeelding ]
en als ik dit zo lees zouden wij hier ook onder vallen, maar omdat we nog een tijdelijk contract mogen doen ze datquote:Artikel 9.6 Ontslag wegens einde externe financiering
Aan de werknemer met een dienstverband voor onbepaalde tijd dat blijkens het aanstellingsbesluit c.q. de arbeidsovereenkomst afhankelijk is van externe financiering kan ingeval van beëindiging van deze financiering ontslag worden verleend op grond van opheffing van de functie dan wel overtolligheid zonder dat er sprake is van een reorganisatie. Het flankerend beleid en het Sociaal Beleidskader zijn van toepassing.
en dat kan zomaar opgenomen worden in je contract?quote:Op woensdag 14 september 2011 15:48 schreef Inu het volgende:
Ja, alleen beetje jammer dat het niet vast is
Maar er zijn ook collega's die met deze clausule een vast contract hebben;
[..]
en als ik dit zo lees zouden wij hier ook onder vallen, maar omdat we nog een tijdelijk contract mogen doen ze daten een miepverhaal over hoe dat over een specifiek project moet gaan, maar dat lees ik hier helemaal niet in terug...
Staat in de CAO... Dus in principe zouden een hele bult mensen hier er zomaar uitgedonderd kunnen worden, aangezien we volgens mij voor de helft met subsidie werken...quote:Op woensdag 14 september 2011 15:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
en dat kan zomaar opgenomen worden in je contract?
curieus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |