Dan krijg je van mij een doosje rubberen handschoenen meequote:Op donderdag 8 september 2011 13:49 schreef r8v2 het volgende:
Als ik ooit ga dankzij jou Artic, bedank ik je.
Geen vingerhoedjes?quote:Op donderdag 8 september 2011 13:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan krijg je van mij een doosje rubberen handschoenen mee
ik weet niet hoe ver jij je vingers erin duwt...met handschoenen kan je veilig je grenzen verleggen.quote:
dudequote:Op donderdag 8 september 2011 14:05 schreef r8v2 het volgende:
[..].
Godverdomme al weer bijna 2.5 jaar geleden
Get a l(w)ifequote:Op donderdag 8 september 2011 14:05 schreef r8v2 het volgende:
[..].
Godverdomme al weer bijna 2.5 jaar geleden
Ik vind het kutweer.quote:Op donderdag 8 september 2011 14:38 schreef Inu het volgende:
Ik vind het echt verse-groentesoep-weerNog een paar uur en dan weekend
![]()
quote:Op donderdag 8 september 2011 13:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik weet niet hoe ver jij je vingers erin duwt...met handschoenen kan je veilig je grenzen verleggen.
Bah. Gewone muntendrop van de Aldiquote:Op donderdag 8 september 2011 15:09 schreef r8v2 het volgende:
Je toch weer niet kunnen beheersen. Engelse drop
.
Ik moet ook die zak weer wegleggen nuquote:Op donderdag 8 september 2011 15:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Bah. Gewone muntendrop van de AldiHelaas kan ik er niet goed tegen, en kan ik het niet bij 4 dropjes houden
overlopert!quote:
Nee spekkie, eenquote:
EN DIE IS LEKKER!!!!!quote:
das toch ginna mac jonguhquote:Op donderdag 8 september 2011 15:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee spekkie, een
[ afbeelding ]
zo ff inrichten en dan op de TV aansluiten
dat wordt febben eh.. fappenquote:Op donderdag 8 september 2011 15:47 schreef ArTiC het volgende:
dit is al gepost vanaf de mini...ff een wizard door en alles werkt, ook mijn wireless microsoft keyboard en muis
Dat zegt meer over je Mac dan dat keyboard en muisquote:Op donderdag 8 september 2011 15:47 schreef ArTiC het volgende:
dit is al gepost vanaf de mini...ff een wizard door en alles werkt, ook mijn wireless microsoft keyboard en muis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |