doet het ook helaas niet altijdquote:
Maar in elk geval veel vaker dan tinypic.quote:
Ik denk eerder dat tinypic ons heeft geblokt dan andersomquote:Op donderdag 8 september 2011 16:15 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Laat ze dat tinypic op je werk gewoon unblocken
ik heb er ook nooit last van.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:24 schreef Patch het volgende:
gebruik al jaren tinypic, nooit klachten gehad, is iets van de laatste tijd dat het hapert
A Hard Day's Night?quote:Op donderdag 8 september 2011 16:24 schreef Patch het volgende:
gebruik al jaren tinypic, nooit klachten gehad, is iets van de laatste tijd dat het hapert
jajaja, gij wel jonguh !quote:Op donderdag 8 september 2011 16:28 schreef Baszh het volgende:
Ik wilde al Gorky Park typen (Gore, Key, Park) maar wist niet of dat een film was
Dit maakt het trio compleet (aangezien Ginger snaps al genoemd was)quote:
helaaschquote:
quote:
quote:
quote:
Tzirtaki?quote:Op donderdag 8 september 2011 16:38 schreef Baszh het volgende:
Ze gaan dan toch allemaal op een rij linker en rechtervoet achterelkaar naar voren, hoe heet dat
quote:
quote:
jep, ik heb ook niet het idee dat iemand het weet.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:40 schreef picodealion het volgende:
Quick-step
Leuk, danssoorten opnoemen tot iemand het toevallig goed gokt.
Kom zegquote:Op donderdag 8 september 2011 16:46 schreef SamuelofSEK het volgende:
Is er uberhaupt iemand hier die Flubber ook echt heeft gezien behalve patch?
nope.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:46 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ikquote:Op donderdag 8 september 2011 16:46 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik herinner me een heleboel kleine flubbertjes, die steeds andere dingen doenquote:Op donderdag 8 september 2011 16:47 schreef Asap het volgende:
Ik ook, toch een dansje met een hoed en een wandelstok?
4 antwoorden in een postquote:Op donderdag 8 september 2011 16:43 schreef DragonFodder het volgende:
mambo?
het zwanemeer?
de victory dance?
de I told you so dance?
Ik was allang blij dat ik van de vraag af wasquote:Op donderdag 8 september 2011 16:49 schreef Asap het volgende:
[..]
4 antwoorden in een post, dat Patch dat goedkeurt... DF een kloon van Patch
Ik was 12 toen die in de bios kwam, maar zelfs toen vond ik Robin Williams al stom.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:49 schreef Patch het volgende:
van jonge FMT-ers kan k me voorstellen dat ze 'm niet gezien hebben
quote:Op donderdag 8 september 2011 16:52 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik was 12 toen die in de bios kwam, maar zelfs toen vond ik Robin Williams al stom.
quote:Op donderdag 8 september 2011 16:50 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik was allang blij dat ik van de vraag af was
Maar niet meer doen DF
Of course! En de films?quote:
en terechtquote:Op donderdag 8 september 2011 16:52 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik was 12 toen die in de bios kwam, maar zelfs toen vond ik Robin Williams al stom.
Ik vond RW niet stom, vind hem zelfs behoorlijk grappig. Maar Flubber dacht ik toendertijd niet te trekken.quote:
So far so good.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:54 schreef Patch het volgende:
Liam Neeson
Schindlers List
Darkman
Taken
Batman Begins
..
Zitten al op 5, nog twee. De eerste en de laatste.quote:
quote:
zover was mijn pagina nog niet ververstquote:Op donderdag 8 september 2011 16:56 schreef SamuelofSEK het volgende:
We hebben er nog maar 1 nodig hoor patch
Payback's a bitch, hihi. Star Wars ep.1 it is!quote:Op donderdag 8 september 2011 16:56 schreef Patch het volgende:
Star Wars Episode 1: The Phantom Menace?
The Haunting?
Rob Roy?
Michael Clayton?
Nell?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |